Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 23. - 07:30:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 93   Le
 
Szerző Téma: Felni, gumi, tartozékai  (Megtekintve 310896 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #810 Dátum: 2010. November 27. - 16:21:03 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Naplózva

06 70/22 11 222
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #811 Dátum: 2010. November 27. - 17:32:22 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.

Az eredeti gyári és az egyéb "márka" közötti minőségbeli különbség pedig magáért beszél!
Naplózva

Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #812 Dátum: 2010. November 27. - 20:12:18 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.

Az eredeti gyári és az egyéb "márka" közötti minőségbeli különbség pedig magáért beszél!
Az igaz!A télim gyári volvó alufelni agyon se lehetne ütni olyan faca erős.A nyárim pedig Dezent ami megint csak nem a gagyibbak közül való.Mindkettő Made in Germany. Vigyorog A lacatti gyári felni melyik gyártó terméke?
Naplózva

06 70/22 11 222
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #813 Dátum: 2010. November 27. - 20:14:27 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.

Az eredeti gyári és az egyéb "márka" közötti minőségbeli különbség pedig magáért beszél!
Az igaz!A télim gyári volvó alufelni agyon se lehetne ütni olyan faca erős.A nyárim pedig Dezent ami megint csak nem a gagyibbak közül való.Mindkettő Made in Germany. Vigyorog A lacatti gyári felni melyik gyártó terméke?
Naplózva

06 70/22 11 222
tacumás
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



« Hozzászólás #814 Dátum: 2010. November 27. - 21:34:47 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.

Az eredeti gyári és az egyéb "márka" közötti minőségbeli különbség pedig magáért beszél!
Az igaz!A télim gyári volvó alufelni agyon se lehetne ütni olyan faca erős.A nyárim pedig Dezent ami megint csak nem a gagyibbak közül való.Mindkettő Made in Germany. Vigyorog A lacatti gyári felni melyik gyártó terméke?
Nekem is 4*114,3-as felni kellett, vettem olcsóért egy garnitúra Mitshu Galantét és még egyet, ami gyári Nissan alufelni. Mindegyikhez tehermentesítő kellett és így jók!
Naplózva

meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #815 Dátum: 2010. November 28. - 07:41:39 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #816 Dátum: 2010. November 28. - 10:56:49 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. Mosolyog Nem inkább a központosító lenen a megfelelő kifejezés? Merthogy szerelésnél segít belőni a közepet, de azon kívül nem hinném, hogy van más szerepe. Max nincs lyuk körben. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #817 Dátum: 2010. November 28. - 11:03:35 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. Mosolyog
A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően.
Naplózva

06 70/22 11 222
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #818 Dátum: 2010. November 28. - 11:23:36 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. Mosolyog
A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően.
Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #819 Dátum: 2010. November 28. - 12:28:05 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. Mosolyog
A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően.
Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem.
Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #820 Dátum: 2010. November 28. - 16:54:03 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. Mosolyog
A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően.
Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem.
Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond.

A tehermentesítő ha műanyagból is és méretpontos akkor nem engedi, hogy a csavaroknak oldalirányú terhelése legyén és egy idő után berágódjon és elnyíródjon. Akik megtervezték biztosan nem értenek úgy hozzá mint itt jó páran, csak ezt nem értem, hogy gyárak az eredeti felniknél miért fordítanak erre is gondot.
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #821 Dátum: 2010. November 28. - 16:57:47 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. Mosolyog
A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően.
Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem.
Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond.

A tehermentesítő ha műanyagból is és méretpontos akkor nem engedi, hogy a csavaroknak oldalirányú terhelése legyén és egy idő után berágódjon és elnyíródjon. Akik megtervezték biztosan nem értenek úgy hozzá mint itt jó páran, csak ezt nem értem, hogy gyárak az eredeti felniknél miért fordítanak erre is gondot.
Én nem is mondtam, hogy jobban értek hozzá, sőt kérdeztem, hogy is van ez, mert nem tudtam elképzelni, hogy egy kis műanyag karika komoly terhelést vegyen fel abból a többszáz kilóból. De ha ez így van, akkor biztosan hasznos. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #822 Dátum: 2010. November 28. - 18:26:07 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. Mosolyog
A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően.
Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem.
Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond.

A tehermentesítő ha műanyagból is és méretpontos akkor nem engedi, hogy a csavaroknak oldalirányú terhelése legyén és egy idő után berágódjon és elnyíródjon. Akik megtervezték biztosan nem értenek úgy hozzá mint itt jó páran, csak ezt nem értem, hogy gyárak az eredeti felniknél miért fordítanak erre is gondot.
Én nem is mondtam, hogy jobban értek hozzá, sőt kérdeztem, hogy is van ez, mert nem tudtam elképzelni, hogy egy kis műanyag karika komoly terhelést vegyen fel abból a többszáz kilóból. De ha ez így van, akkor biztosan hasznos. Kacsint
Nem értek hozzá,de ha ennyire fontos akkor miért nem csinálnak belőle szélesebbet,mert elférne,és akkor még nagyobb terhet levehetne a kerékcsavarokról? He
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #823 Dátum: 2010. November 28. - 19:54:17 »

Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van

Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót.
A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. Mosolyog
A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően.
Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem.
Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond.

A tehermentesítő ha műanyagból is és méretpontos akkor nem engedi, hogy a csavaroknak oldalirányú terhelése legyén és egy idő után berágódjon és elnyíródjon. Akik megtervezték biztosan nem értenek úgy hozzá mint itt jó páran, csak ezt nem értem, hogy gyárak az eredeti felniknél miért fordítanak erre is gondot.
Én nem is mondtam, hogy jobban értek hozzá, sőt kérdeztem, hogy is van ez, mert nem tudtam elképzelni, hogy egy kis műanyag karika komoly terhelést vegyen fel abból a többszáz kilóból. De ha ez így van, akkor biztosan hasznos. Kacsint
Nem értek hozzá,de ha ennyire fontos akkor miért nem csinálnak belőle szélesebbet,mert elférne,és akkor még nagyobb terhet levehetne a kerékcsavarokról? He
Pont azzal, hogy központosít tölti be a tehermentesítő szerepét. A kettő szorosan összefügg. Nem kell szélesebbnek lennie viszont nagyon pontosnak.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #824 Dátum: 2010. November 28. - 19:55:37 »

Ennyit találtam még erről remélem segít.

Általános géptani szabály, hogy minden egytengelyűen, axiális rögzítéssel (kerékcsavar) összekapcsolt forgó gépelem (kerékagy-keréktárcsa) esetén, ha azok axiális és radiális terhelésnek egyaránt ki vannak téve, a tengelyeknek központosítottan tehermentesítetten illesztettnek kell lenniük. Ez fokozottan igaz a gépjárművek kerekeire, ahol nagyon komoly erőhatások érik azt a pár kerékcsavart. Nem véletlenül illeszkedik pontosan a gyári felni a kerékagy peremére. Ha mégis tehermentesítő közdarabra van szükség, azt nagyon pontosan, mérethelyesen kell elkészíteni.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 93   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!