Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 22. - 23:38:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 93   Le
 
Szerző Téma: Felni, gumi, tartozékai  (Megtekintve 310789 alkalommal)
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #735 Dátum: 2010. Október 07. - 19:27:19 »

Utántölteni sima levegővel.. Nem kell emiatt gázzal tökölni!
De nekem eddig szinte sosem kellett töltenem..2-3 havonta ellenőrzöm a nyomást mióta nitrogénezek!
És amikor kellett az pl. 2,1 b-ról 2,2 -re töltöttem! Úgyhogy minima a nyomás ingadozás tényleg!
Nem beszélve arról, hogy mivel jobban tartja a gumid a nyomást ,így stabilabb a vas útfekvése is!
Ennyit megér nekem , pláne télen!
Naplózva
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #736 Dátum: 2010. Október 08. - 13:19:09 »

Na találtam gumist...
A határ úton (23-as szám), Hegedűs gumi, akik felszerelik a téli gumikat nekem, plusz nitrogénnel töltik-->8000 Ft cakli-pakli!
1500/db a gumiszerelés
500/db a nitrogénes gumitöltés
Mivel ott veszem át a téli gumikat amiket rendeltem nekem pont jó...
Hátha vkinek, aki közel lakik tudtam újat mondani elfogadható áron..
Sziasztok!
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #737 Dátum: 2010. Október 08. - 13:58:08 »

Ebben az órában cserétettem le a februárban vásárolt gumikat. (sebijoe  Kacsint )
Összköltség 5000Ft, megvolt 1óra alatt.
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #738 Dátum: 2010. Október 08. - 15:42:54 »

meatloafnak és akik nem ismerik a nitrogénnel való feltöltés előnyeit:

A gumiabroncsok felfújására általánosan alkalmazott levegő 21 % oxigént, valamint 78 % nitrogént tartalmaz. A levegő gázai a köpenyen (teljesen sértetlen köpenyen is) átdiffundálnak, megszöknek. Ez a folyamat az oxigén esetén sokszorosan gyorsabb, mint  a nitrogén esetén. Igy a nitrogénnel töltött gumi hosszabb ideig képes a beállított nyomást megtartani.
A gumiba bediffundáló oxigén kémiai reakcióba lép a gumi anyagával, ami a gumi rugalmasságának csökkenéséhez vezet. Ez megnöveli a kopást, s csökkenti a gumi élettartamát.
A sűrített levegő minden esetben jelentős mennyiségű vízgőzt tartalmaz. Meleg, párás nyári napokon a víz mennyisége kondenzációhoz is vezethet. A köpenyen belüli térben a (különösen, ha a gumi felmelegedett) korrózió léphet fel. Ezzel szemben a nitrogén gáz száraz (emiatt használják pl. érzékeny elektronikai eszközök tárolására is) s nitrogén töltés esetén korrózió nem léphet fel.
Mivel a guminyomás-ingadozás nitrogéntöltés esetén sokkal kisebb, ezért a gépjárművek üzemanyag-fogyasztásában is megtakarítás jelentkezik (a csökkent guminyomás falja az üzemanyagot…).

Nekem bevált..  Magyarul:
-Jobban tartja a nyomást.
-Defektnél is tovább bírja, mert lassaban szökik ki a gáz (kivéve mega defekt:) )
-Üzemanyagot takarít meg
-Ritkábban kell ellenőrizni a nyomást
-A mínuszokban is jobban tartja a nyomást.

Úgyhogy ajánlott...
Köszi a részletes választ.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #739 Dátum: 2010. Október 08. - 16:14:46 »

meatloafnak és akik nem ismerik a nitrogénnel való feltöltés előnyeit:

A gumiabroncsok felfújására általánosan alkalmazott levegő 21 % oxigént, valamint 78 % nitrogént tartalmaz. A levegő gázai a köpenyen (teljesen sértetlen köpenyen is) átdiffundálnak, megszöknek. Ez a folyamat az oxigén esetén sokszorosan gyorsabb, mint  a nitrogén esetén. Igy a nitrogénnel töltött gumi hosszabb ideig képes a beállított nyomást megtartani.
A gumiba bediffundáló oxigén kémiai reakcióba lép a gumi anyagával, ami a gumi rugalmasságának csökkenéséhez vezet. Ez megnöveli a kopást, s csökkenti a gumi élettartamát.
A sűrített levegő minden esetben jelentős mennyiségű vízgőzt tartalmaz. Meleg, párás nyári napokon a víz mennyisége kondenzációhoz is vezethet. A köpenyen belüli térben a (különösen, ha a gumi felmelegedett) korrózió léphet fel. Ezzel szemben a nitrogén gáz száraz (emiatt használják pl. érzékeny elektronikai eszközök tárolására is) s nitrogén töltés esetén korrózió nem léphet fel.
Mivel a guminyomás-ingadozás nitrogéntöltés esetén sokkal kisebb, ezért a gépjárművek üzemanyag-fogyasztásában is megtakarítás jelentkezik (a csökkent guminyomás falja az üzemanyagot…).

Nekem bevált..  Magyarul:
-Jobban tartja a nyomást.
-Defektnél is tovább bírja, mert lassaban szökik ki a gáz (kivéve mega defekt:) )
-Üzemanyagot takarít meg
-Ritkábban kell ellenőrizni a nyomást
-A mínuszokban is jobban tartja a nyomást.

Úgyhogy ajánlott...
Hát..ezekből nekem a légnyomás a fontos, azt meg tartja így simán is...tavasszal felfújom a nyáriakat téli pihentetés után, ősszel meg leengedem. Közben csak akkor változtatok, ha sok személy vagy súlyos csomag utazik. Mindig meg szokott lenni benne a megfelelő nyomás. Amire a gumit megeszi a levegő, addigra pont le is fut, cserélni kell. Rugalmasságot a levételkor való alapos mosás utáni szilikonos kezeléssel biztosítom arra a pár évre. A kondenzvíz az alufelnit nem bántja, de a lemezfelnik felületén is van annyi festék, hogy bárcsak az autó tartana addig amire azok megrozsdásodnak!  Kacsint
Ettől függetlenül elhiszem, hogy valakinek megéri, mindenkinek van valami heppje...nekem más.  Kacsint Vigyorog Én pl nem szerettem a kiálló szelepeket mert ronda volt és könnyen mókás kedvű egyének áldozatává teheti az embert, akik leeregetéssel múlatják az időt buliból hazafelé......ezért kapott rejtett szelepet.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #740 Dátum: 2010. Október 08. - 16:20:10 »

cápaferi!

A rejtett szeleppel mondasz vmit.. Nekem feszt lelopkodják Csepelen, amikor a bnőmnél vagyok..
De még a 20Ft-os fekete gumit is, csak tudnám mi a f***t kezd vele az a gyökér?He
Úgyhogy utánanézek ennek a rejtett szelepnek, hogy mi merre hány méter..  Mosolyog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #741 Dátum: 2010. Október 08. - 16:25:06 »

cápaferi!

A rejtett szeleppel mondasz vmit.. Nekem feszt lelopkodják Csepelen, amikor a bnőmnél vagyok..
De még a 20Ft-os fekete gumit is, csak tudnám mi a f***t kezd vele az a gyökér?He
Úgyhogy utánanézek ennek a rejtett szelepnek, hogy mi merre hány méter..  Mosolyog
Keresd Sebijoe-t, nekem is ő szerezte jobb áron, mint a boltban!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #742 Dátum: 2010. Október 08. - 16:28:02 »

Ez a rejtett szelep dolog tényleg jó lehet, de ez a gázos fújás nekem kicsit fura eddig minden autómnál csak ősz elején kellett utána fújatni, évben egyszer, mert lehült időben természetes módon csökken a nyomás. Persze ettől még lehet hasznos.
Naplózva
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #743 Dátum: 2010. Október 09. - 18:51:22 »

Tudom most épp nem aktuális,de a birtokomba került 4 db 195/55 Kumho nyári gumi!kb 5mm a mélységük!ha valakit érdekel irjon!
Naplózva
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #744 Dátum: 2010. Október 10. - 16:00:35 »

Cápaferi!

Köszi a rejtett szelepekhez a tanácsot és Sebijoe ajánlását!  Mosolyog
Keresni fogom!
csao
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #745 Dátum: 2010. Október 10. - 17:31:00 »

Cápaferi!

Köszi a rejtett szelepekhez a tanácsot és Sebijoe ajánlását!  Mosolyog
Keresni fogom!
csao
Pillanatnyilag nincs forrásom rá, amint lesz jelentkezem.
Naplózva

bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #746 Dátum: 2010. Október 11. - 05:54:28 »

Ok. Rendben. Köszi
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #747 Dátum: 2010. Október 17. - 18:06:26 »

Minyibe kerülhet egy mankókerék gumival együtt?
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #748 Dátum: 2010. Október 17. - 18:21:29 »

Minyibe kerülhet egy mankókerék gumival együtt?
Szerintem LadLac szívesen cserélne Veled 1:1-ben! Ha érdekel a téma, hívd fel! Ő szeretne teljes pótkereket- tudom.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #749 Dátum: 2010. Október 17. - 18:29:47 »

Minyibe kerülhet egy mankókerék gumival együtt?
Szerintem LadLac szívesen cserélne Veled 1:1-ben! Ha érdekel a téma, hívd fel! Ő szeretne teljes pótkereket- tudom.
Nem akarok megválni a rendes pótkerekemtől. Lehet szükségem lesz még arra a felnire. Kacsint
Viszont láttam 4000Ft-ért mankókereket. Nem tudom megéri-e?
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 93   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!