coop
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
|
|
« Hozzászólás #525 Dátum: 2010. Január 11. - 18:40:35 » |
|
Majd leszek, most vonattal utazom Én is , guma 35ezer vihető!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #526 Dátum: 2010. Január 12. - 21:47:00 » |
|
Szlovák kamion szabálytalan sávváltása során belsőből, a külsőbe kitért tesóm 1.6 sw -jét meglökte hátul, majd keresztbe fordította és tolta. Kötelező térített ami jó volt a banki hitelre, szem. sérülés nem volt hála. A roncs eladva, most autó vadászat. Amúgy 2005-ös volt 1.3m kapott végül annyira becsülte a biztosító.
Nem kell sokat vadasznod auto utan, ott a BeseSasa autoja elado ha erdekel vedd fel vele a kapcsolatot, igaz nem SW hanem HB de LACETTI
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BeseSasa
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Lacetti 1.4 Star HB Green Dragon
|
|
« Hozzászólás #527 Dátum: 2010. Január 13. - 08:43:00 » |
|
Szlovák kamion szabálytalan sávváltása során belsőből, a külsőbe kitért tesóm 1.6 sw -jét meglökte hátul, majd keresztbe fordította és tolta. Kötelező térített ami jó volt a banki hitelre, szem. sérülés nem volt hála. A roncs eladva, most autó vadászat. Amúgy 2005-ös volt 1.3m kapott végül annyira becsülte a biztosító.
Nem kell sokat vadasznod auto utan, ott a BeseSasa autoja elado ha erdekel vedd fel vele a kapcsolatot, igaz nem SW hanem HB de LACETTI bezony bezony sajnos meg kell tőle válnom! jelentkezőket szívesen várok rá! képek a galériámba! kérésre küldök még....
|
|
|
Naplózva
|
Ne szidd a bacilusokat: sok emberben csak ők képviselik a kultúrát
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #528 Dátum: 2010. Január 13. - 17:59:44 » |
|
Nah ma elmentem megvenni a téligumákat. Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak. 4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft. Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa? Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon? Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt? Keréknyomásra mit javallotok? Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes? Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #529 Dátum: 2010. Január 13. - 18:35:44 » |
|
Nah ma elmentem megvenni a téligumákat. Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak. 4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft. Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa? Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon? Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt? Keréknyomásra mit javallotok? Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes? Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Cseréld ha tudod otthon centirozni, hanem vidd a gumishoz. Nem a felnik miatt kell centirozni hanem a gumi miatt. Én 2,5üre nyomatom mert kevesnek találtam az előírt 2,2 főleg most tavasz fele mikor már a kátyuk is kezdtek megjelenni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #530 Dátum: 2010. Január 13. - 19:48:43 » |
|
Nah ma elmentem megvenni a téligumákat. Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak. 4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft. Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa? Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon? Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt? Keréknyomásra mit javallotok? Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes? Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #531 Dátum: 2010. Január 13. - 19:49:09 » |
|
Nah ma elmentem megvenni a téligumákat. Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak. 4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft. Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa? Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon? Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt? Keréknyomásra mit javallotok? Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes? Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Cseréld ha tudod otthon centirozni, hanem vidd a gumishoz. Nem a felnik miatt kell centirozni hanem a gumi miatt. Én 2,5üre nyomatom mert kevesnek találtam az előírt 2,2 főleg most tavasz fele mikor már a kátyuk is kezdtek megjelenni. Én 2.3-2.4-re szoktam fújni. Gumishoz meg mindenképp vidd el, centírral együtt nekem 2000 Ft szokott lenni a gumicsere. Ha van 1 kis felesleges pénzed még, akkor vegyél külön anyákat a lemezfelnihez, azok nem zártak. Csak azért mondom, mert a sós lé az alufelni szép anyáit hamar megmattítja. Márkaszervízben volt a legolcsóbb nekem, valami 220Ft volt darabja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #532 Dátum: 2010. Január 13. - 19:51:00 » |
|
Nah ma elmentem megvenni a téligumákat. Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak. 4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft. Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa? Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon? Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt? Keréknyomásra mit javallotok? Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes? Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt. Ezt a kopást hogy venni észre? Ugyanis én szinte mindig kis terheléssel használom hátul (esernyő és egyéb kacatok), de eddig még nem tűnt fel (17e van a kocsiban)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #533 Dátum: 2010. Január 13. - 20:01:26 » |
|
Nah ma elmentem megvenni a téligumákat. Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak. 4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft. Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa? Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon? Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt? Keréknyomásra mit javallotok? Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes? Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt. Ezt a kopást hogy venni észre? Ugyanis én szinte mindig kis terheléssel használom hátul (esernyő és egyéb kacatok), de eddig még nem tűnt fel (17e van a kocsiban) Először hangja lesz, elkezd dobolni. Ha a kezedet a futófelület külső felén végighúzod (mivel a kerékdőlés miatt a felfújt gumi külső fele nem mindig érintkezik a talajjal, ezért dörzsölődve kopik) , akkor előre felé sima, semmi akadás, visszafelé viszont a minták élébe beleakad a kezed. Gondolj a fémfűrész lapjára! Egyik irányban ha húzod a fűrészt csak ugrála fogakon a darab, amikor tolod, akkor meg a fogak beleharapnak az anyagba.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #534 Dátum: 2010. Január 13. - 20:08:57 » |
|
Nah ma elmentem megvenni a téligumákat. Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak. 4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft. Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa? Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon? Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt? Keréknyomásra mit javallotok? Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes? Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt. Ezt a kopást hogy venni észre? Ugyanis én szinte mindig kis terheléssel használom hátul (esernyő és egyéb kacatok), de eddig még nem tűnt fel (17e van a kocsiban) Először hangja lesz, elkezd dobolni. Ha a kezedet a futófelület külső felén végighúzod (mivel a kerékdőlés miatt a felfújt gumi külső fele nem mindig érintkezik a talajjal, ezért dörzsölődve kopik) , akkor előre felé sima, semmi akadás, visszafelé viszont a minták élébe beleakad a kezed. Gondolj a fémfűrész lapjára! Egyik irányban ha húzod a fűrészt csak ugrála fogakon a darab, amikor tolod, akkor meg a fogak beleharapnak az anyagba. És ez kb milyen futásteljesítmény után lesz ilyen? A dobolás sebességfüggő vagy állandó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #535 Dátum: 2010. Január 13. - 21:33:59 » |
|
Nah ma elmentem megvenni a téligumákat. Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak. 4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft. Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa? Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon? Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt? Keréknyomásra mit javallotok? Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes? Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt. Ezt a kopást hogy venni észre? Ugyanis én szinte mindig kis terheléssel használom hátul (esernyő és egyéb kacatok), de eddig még nem tűnt fel (17e van a kocsiban) Először hangja lesz, elkezd dobolni. Ha a kezedet a futófelület külső felén végighúzod (mivel a kerékdőlés miatt a felfújt gumi külső fele nem mindig érintkezik a talajjal, ezért dörzsölődve kopik) , akkor előre felé sima, semmi akadás, visszafelé viszont a minták élébe beleakad a kezed. Gondolj a fémfűrész lapjára! Egyik irányban ha húzod a fűrészt csak ugrála fogakon a darab, amikor tolod, akkor meg a fogak beleharapnak az anyagba. És ez kb milyen futásteljesítmény után lesz ilyen? A dobolás sebességfüggő vagy állandó? Nekem Hankook k406 optimo van, kb 28000 km-nél kazdtem hallani, de nagyjából fele a téligumikba ment, úgyhogy 15000 talán. Sebességfüggő volt, úgy 50-60 után lehetett jobban hallani, aztán onnan felfelé állandóan. Ja...van vagy 7 mm a minta, úgyhogy nem dobom ki, megy fel előre a tavasszal. Talán még bekopik! Kár, hogy pont lejárt a gari, mert el lehetett volna sütni garisként, valakinek sikerült.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #536 Dátum: 2010. Január 13. - 21:51:25 » |
|
Ezek a csavarok szabvány méretek, bemegyek bármelyik autó boltba és kapok, vagy ennek is külön mérete van a Lacsikhoz? Akkor holnap elviszem a gumishoz, 2000 pénz tényleg nem sok érte. Én a gumikhoz szoktam használni ilyen ápoló habot. Befújom a gumik szélét habbal, ami egy 2-3cm vastag majd 5-10 perc elteltével a hab felszívódik. Egyrészt szép fényes, vagyis matt fekete lesz a gumi széle, mint újkorában, másrészt védi is a gumit a naptól és egyéb dolgoktól. Amúgy ezeken a csavar dolgokon én is elgondolkodtam, valóban még szép fényes, másrészt furán nézne ki a tök fekete felnin a fényes csavar
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #537 Dátum: 2010. Január 13. - 22:12:04 » |
|
Ezek a csavarok szabvány méretek, bemegyek bármelyik autó boltba és kapok, vagy ennek is külön mérete van a Lacsikhoz? Akkor holnap elviszem a gumishoz, 2000 pénz tényleg nem sok érte. Én a gumikhoz szoktam használni ilyen ápoló habot. Befújom a gumik szélét habbal, ami egy 2-3cm vastag majd 5-10 perc elteltével a hab felszívódik. Egyrészt szép fényes, vagyis matt fekete lesz a gumi széle, mint újkorában, másrészt védi is a gumit a naptól és egyéb dolgoktól. Amúgy ezeken a csavar dolgokon én is elgondolkodtam, valóban még szép fényes, másrészt furán nézne ki a tök fekete felnin a fényes csavar Nem csavar, anya, de mindegy, nem ez a lényeg . Valószínű típusfüggő. Én azért vettem a márkakereskedésben, mert olcsóbb volt bármelyik lehetőségnél, pedig neten is néztem. Egyébként tényleg érdemes, mert most megnézve a téli kerék anyáit, hát igen elkeserítő látványt nyújtanak (tiszta matt). Dísztárcsával meg eltakarhatod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dani
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning
|
|
« Hozzászólás #538 Dátum: 2010. Január 13. - 22:15:45 » |
|
Rendben, köszi az infókat, akkor mindenképpen beszerzek ilyen anyákat és igen, nem csavarok, elírtam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
|