Lacetti klub fórum
2024. November 11. - 15:43:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 93   Le
 
Szerző Téma: Felni, gumi, tartozékai  (Megtekintve 314106 alkalommal)
coop
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #525 Dátum: 2010. Január 11. - 18:40:35 »

Majd leszek, most vonattal utazom Én is Mosolyog, guma 35ezer vihető!!!
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #526 Dátum: 2010. Január 12. - 21:47:00 »

Szlovák kamion szabálytalan sávváltása során belsőből, a külsőbe kitért tesóm 1.6 sw -jét meglökte hátul, majd keresztbe fordította és tolta. Kötelező térített ami jó volt a banki hitelre, szem. sérülés nem volt hála. A roncs eladva, most autó vadászat. Amúgy 2005-ös volt 1.3m kapott végül annyira becsülte a biztosító.

Nem kell sokat vadasznod auto utan, ott a  BeseSasa autoja elado ha erdekel vedd fel vele a kapcsolatot, igaz nem SW hanem HB de LACETTI
Naplózva

BeseSasa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209


Lacetti 1.4 Star HB Green Dragon


« Hozzászólás #527 Dátum: 2010. Január 13. - 08:43:00 »

Szlovák kamion szabálytalan sávváltása során belsőből, a külsőbe kitért tesóm 1.6 sw -jét meglökte hátul, majd keresztbe fordította és tolta. Kötelező térített ami jó volt a banki hitelre, szem. sérülés nem volt hála. A roncs eladva, most autó vadászat. Amúgy 2005-ös volt 1.3m kapott végül annyira becsülte a biztosító.

Nem kell sokat vadasznod auto utan, ott a  BeseSasa autoja elado ha erdekel vedd fel vele a kapcsolatot, igaz nem SW hanem HB de LACETTI

bezony bezony sajnos meg kell tőle válnom! jelentkezőket szívesen várok rá! képek a galériámba! kérésre küldök még....
Naplózva

Ne szidd a bacilusokat: sok emberben csak ők képviselik a kultúrát
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #528 Dátum: 2010. Január 13. - 17:59:44 »

Nah ma elmentem megvenni a téligumákat.
Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak.
4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft.

Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa?
Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon?

Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt?

Keréknyomásra mit javallotok?
Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes?
Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Kacsint
Naplózva

baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #529 Dátum: 2010. Január 13. - 18:35:44 »

Nah ma elmentem megvenni a téligumákat.
Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak.
4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft.

Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa?
Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon?

Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt?

Keréknyomásra mit javallotok?
Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes?
Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Kacsint

Cseréld ha tudod otthon centirozni, hanem vidd a gumishoz. Nem a felnik miatt kell centirozni hanem a gumi miatt. Én 2,5üre nyomatom mert kevesnek találtam az előírt 2,2 főleg most tavasz fele mikor már a kátyuk is kezdtek megjelenni.
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #530 Dátum: 2010. Január 13. - 19:48:43 »

Nah ma elmentem megvenni a téligumákat.
Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak.
4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft.

Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa?
Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon?

Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt?

Keréknyomásra mit javallotok?
Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes?
Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Kacsint

Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt. 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #531 Dátum: 2010. Január 13. - 19:49:09 »

Nah ma elmentem megvenni a téligumákat.
Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak.
4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft.

Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa?
Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon?

Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt?

Keréknyomásra mit javallotok?
Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes?
Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Kacsint

Cseréld ha tudod otthon centirozni, hanem vidd a gumishoz. Nem a felnik miatt kell centirozni hanem a gumi miatt. Én 2,5üre nyomatom mert kevesnek találtam az előírt 2,2 főleg most tavasz fele mikor már a kátyuk is kezdtek megjelenni.
Én 2.3-2.4-re szoktam fújni. Gumishoz meg mindenképp vidd el, centírral együtt nekem 2000 Ft szokott lenni a gumicsere. Ha van 1 kis felesleges pénzed még, akkor vegyél külön anyákat a lemezfelnihez, azok nem zártak. Csak azért mondom, mert a sós lé az alufelni szép anyáit hamar megmattítja. Márkaszervízben volt a legolcsóbb nekem, valami 220Ft volt darabja.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #532 Dátum: 2010. Január 13. - 19:51:00 »

Nah ma elmentem megvenni a téligumákat.
Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak.
4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft.

Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa?
Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon?

Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt?

Keréknyomásra mit javallotok?
Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes?
Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Kacsint

Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt. 
Ezt a kopást hogy venni észre? Ugyanis én szinte mindig kis terheléssel használom hátul (esernyő és egyéb kacatok), de eddig még nem tűnt fel (17e van a kocsiban)
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #533 Dátum: 2010. Január 13. - 20:01:26 »

Nah ma elmentem megvenni a téligumákat.
Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak.
4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft.

Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa?
Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon?

Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt?

Keréknyomásra mit javallotok?
Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes?
Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Kacsint

Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt. 
Ezt a kopást hogy venni észre? Ugyanis én szinte mindig kis terheléssel használom hátul (esernyő és egyéb kacatok), de eddig még nem tűnt fel (17e van a kocsiban)
Először hangja lesz, elkezd dobolni. Ha a kezedet a futófelület külső felén végighúzod (mivel a kerékdőlés miatt a felfújt gumi külső fele nem mindig érintkezik a talajjal, ezért dörzsölődve kopik) , akkor előre felé sima, semmi akadás, visszafelé viszont a minták élébe beleakad a kezed. Gondolj a fémfűrész lapjára! Egyik irányban ha húzod a fűrészt csak ugrála  fogakon a darab, amikor tolod, akkor meg a fogak beleharapnak az anyagba. 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #534 Dátum: 2010. Január 13. - 20:08:57 »

Nah ma elmentem megvenni a téligumákat.
Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak.
4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft.

Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa?
Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon?

Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt?

Keréknyomásra mit javallotok?
Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes?
Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Kacsint

Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt. 
Ezt a kopást hogy venni észre? Ugyanis én szinte mindig kis terheléssel használom hátul (esernyő és egyéb kacatok), de eddig még nem tűnt fel (17e van a kocsiban)
Először hangja lesz, elkezd dobolni. Ha a kezedet a futófelület külső felén végighúzod (mivel a kerékdőlés miatt a felfújt gumi külső fele nem mindig érintkezik a talajjal, ezért dörzsölődve kopik) , akkor előre felé sima, semmi akadás, visszafelé viszont a minták élébe beleakad a kezed. Gondolj a fémfűrész lapjára! Egyik irányban ha húzod a fűrészt csak ugrála  fogakon a darab, amikor tolod, akkor meg a fogak beleharapnak az anyagba. 
És ez kb milyen futásteljesítmény után lesz ilyen? A dobolás sebességfüggő vagy állandó?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #535 Dátum: 2010. Január 13. - 21:33:59 »

Nah ma elmentem megvenni a téligumákat.
Nagyon jó állapotban vannak, gyakorlatilag újak.
4db Falken márkájú 195/55 R15, acélfelnin volt 55e ft.

Szerintetek érdemes elvinni gumishoz, hogy tegye fel/centíroztassa?
Kívülről semmi sérülés nincs a felniken... vagy cseréljem át én itthon?

Mennyibe szokott kerülni általában csak kerékcsere? Illetve centírozással együtt?

Keréknyomásra mit javallotok?
Én a nyárigumiba télen/nyáron 2.2 körül nyomok. Ebbe mennyit érdemes?
Oké, írja a kézikönyv, de annak már nem hiszek...inkább nektek Kacsint

Centírozni, legalábbis leellenőrizni 5000-ként érdemes, már csak a gumi kopása miatt is. (téves hiedelem, hogy úgyis egyenletesen kopik, nem kell) Én a keréknyomásra azt mondom, hogy ha 1-2 személlyel használod, akkor előre 2,2 körül, hátul 1,8 körül fújd. A kesztyűtartóban lévő táblázatot ez esetben felejtsd el! Ha hátul rendszeres kis terhelésnél "keménykedsz", fürészfogasra kopnak a külső szélei a dörzsölődés miatt. 
Ezt a kopást hogy venni észre? Ugyanis én szinte mindig kis terheléssel használom hátul (esernyő és egyéb kacatok), de eddig még nem tűnt fel (17e van a kocsiban)
Először hangja lesz, elkezd dobolni. Ha a kezedet a futófelület külső felén végighúzod (mivel a kerékdőlés miatt a felfújt gumi külső fele nem mindig érintkezik a talajjal, ezért dörzsölődve kopik) , akkor előre felé sima, semmi akadás, visszafelé viszont a minták élébe beleakad a kezed. Gondolj a fémfűrész lapjára! Egyik irányban ha húzod a fűrészt csak ugrála  fogakon a darab, amikor tolod, akkor meg a fogak beleharapnak az anyagba. 
És ez kb milyen futásteljesítmény után lesz ilyen? A dobolás sebességfüggő vagy állandó?
Nekem Hankook k406 optimo van, kb 28000 km-nél kazdtem hallani, de nagyjából fele a téligumikba ment, úgyhogy 15000 talán. Sebességfüggő volt, úgy 50-60 után lehetett jobban hallani, aztán onnan felfelé állandóan. Ja...van vagy 7 mm a minta, úgyhogy nem dobom ki, megy fel előre a tavasszal. Talán még bekopik! Kár, hogy pont lejárt a gari, mert el lehetett volna sütni garisként, valakinek sikerült.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #536 Dátum: 2010. Január 13. - 21:51:25 »

Ezek a csavarok szabvány méretek, bemegyek bármelyik autó boltba és kapok, vagy ennek is külön mérete van a Lacsikhoz?

Akkor holnap elviszem a gumishoz, 2000 pénz tényleg nem sok érte.
Én a gumikhoz szoktam használni ilyen ápoló habot.
Befújom a gumik szélét habbal, ami egy 2-3cm vastag majd 5-10 perc elteltével a hab felszívódik.
Egyrészt szép fényes, vagyis matt fekete lesz a gumi széle, mint újkorában, másrészt védi is a gumit a naptól és egyéb dolgoktól.

Amúgy ezeken a csavar dolgokon én is elgondolkodtam, valóban még szép fényes, másrészt furán nézne ki a tök fekete felnin a fényes csavar Vigyorog
Naplózva

diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #537 Dátum: 2010. Január 13. - 22:12:04 »

Ezek a csavarok szabvány méretek, bemegyek bármelyik autó boltba és kapok, vagy ennek is külön mérete van a Lacsikhoz?

Akkor holnap elviszem a gumishoz, 2000 pénz tényleg nem sok érte.
Én a gumikhoz szoktam használni ilyen ápoló habot.
Befújom a gumik szélét habbal, ami egy 2-3cm vastag majd 5-10 perc elteltével a hab felszívódik.
Egyrészt szép fényes, vagyis matt fekete lesz a gumi széle, mint újkorában, másrészt védi is a gumit a naptól és egyéb dolgoktól.

Amúgy ezeken a csavar dolgokon én is elgondolkodtam, valóban még szép fényes, másrészt furán nézne ki a tök fekete felnin a fényes csavar Vigyorog
Nem csavar, anya, de mindegy, nem ez a lényeg  Kacsint. Valószínű típusfüggő. Én azért vettem a márkakereskedésben, mert olcsóbb volt bármelyik lehetőségnél, pedig neten is néztem. Egyébként tényleg érdemes, mert most megnézve a téli kerék anyáit, hát igen elkeserítő látványt nyújtanak (tiszta matt). Dísztárcsával meg eltakarhatod.
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #538 Dátum: 2010. Január 13. - 22:15:45 »

Rendben, köszi az infókat, akkor mindenképpen beszerzek ilyen anyákat és igen, nem csavarok, elírtam Mosolyog
Naplózva

diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #539 Dátum: 2010. Január 13. - 22:17:25 »

Rendben, köszi az infókat, akkor mindenképpen beszerzek ilyen anyákat és igen, nem csavarok, elírtam Mosolyog
Hú, már megint kötözködtem. Bocsi, mostanában ilyen zizi vagyok. 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 93   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!