Krisz
|
|
« Hozzászólás #810 Dátum: 2010. November 27. - 16:21:03 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #811 Dátum: 2010. November 27. - 17:32:22 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Az eredeti gyári és az egyéb "márka" közötti minőségbeli különbség pedig magáért beszél!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #812 Dátum: 2010. November 27. - 20:12:18 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Az eredeti gyári és az egyéb "márka" közötti minőségbeli különbség pedig magáért beszél! Az igaz!A télim gyári volvó alufelni agyon se lehetne ütni olyan faca erős.A nyárim pedig Dezent ami megint csak nem a gagyibbak közül való.Mindkettő Made in Germany. A lacatti gyári felni melyik gyártó terméke?
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #813 Dátum: 2010. November 27. - 20:14:27 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Az eredeti gyári és az egyéb "márka" közötti minőségbeli különbség pedig magáért beszél! Az igaz!A télim gyári volvó alufelni agyon se lehetne ütni olyan faca erős.A nyárim pedig Dezent ami megint csak nem a gagyibbak közül való.Mindkettő Made in Germany. A lacatti gyári felni melyik gyártó terméke?
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
tacumás
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #814 Dátum: 2010. November 27. - 21:34:47 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Az eredeti gyári és az egyéb "márka" közötti minőségbeli különbség pedig magáért beszél! Az igaz!A télim gyári volvó alufelni agyon se lehetne ütni olyan faca erős.A nyárim pedig Dezent ami megint csak nem a gagyibbak közül való.Mindkettő Made in Germany. A lacatti gyári felni melyik gyártó terméke? Nekem is 4*114,3-as felni kellett, vettem olcsóért egy garnitúra Mitshu Galantét és még egyet, ami gyári Nissan alufelni. Mindegyikhez tehermentesítő kellett és így jók!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #815 Dátum: 2010. November 28. - 07:41:39 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #816 Dátum: 2010. November 28. - 10:56:49 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk? Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. Nem inkább a központosító lenen a megfelelő kifejezés? Merthogy szerelésnél segít belőni a közepet, de azon kívül nem hinném, hogy van más szerepe. Max nincs lyuk körben.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #817 Dátum: 2010. November 28. - 11:03:35 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk? Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #818 Dátum: 2010. November 28. - 11:23:36 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk? Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően. Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #819 Dátum: 2010. November 28. - 12:28:05 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk? Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően. Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem. Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #820 Dátum: 2010. November 28. - 16:54:03 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk? Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően. Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem. Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond. A tehermentesítő ha műanyagból is és méretpontos akkor nem engedi, hogy a csavaroknak oldalirányú terhelése legyén és egy idő után berágódjon és elnyíródjon. Akik megtervezték biztosan nem értenek úgy hozzá mint itt jó páran, csak ezt nem értem, hogy gyárak az eredeti felniknél miért fordítanak erre is gondot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #821 Dátum: 2010. November 28. - 16:57:47 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk? Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően. Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem. Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond. A tehermentesítő ha műanyagból is és méretpontos akkor nem engedi, hogy a csavaroknak oldalirányú terhelése legyén és egy idő után berágódjon és elnyíródjon. Akik megtervezték biztosan nem értenek úgy hozzá mint itt jó páran, csak ezt nem értem, hogy gyárak az eredeti felniknél miért fordítanak erre is gondot. Én nem is mondtam, hogy jobban értek hozzá, sőt kérdeztem, hogy is van ez, mert nem tudtam elképzelni, hogy egy kis műanyag karika komoly terhelést vegyen fel abból a többszáz kilóból. De ha ez így van, akkor biztosan hasznos.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #822 Dátum: 2010. November 28. - 18:26:07 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk? Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően. Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem. Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond. A tehermentesítő ha műanyagból is és méretpontos akkor nem engedi, hogy a csavaroknak oldalirányú terhelése legyén és egy idő után berágódjon és elnyíródjon. Akik megtervezték biztosan nem értenek úgy hozzá mint itt jó páran, csak ezt nem értem, hogy gyárak az eredeti felniknél miért fordítanak erre is gondot. Én nem is mondtam, hogy jobban értek hozzá, sőt kérdeztem, hogy is van ez, mert nem tudtam elképzelni, hogy egy kis műanyag karika komoly terhelést vegyen fel abból a többszáz kilóból. De ha ez így van, akkor biztosan hasznos. Nem értek hozzá,de ha ennyire fontos akkor miért nem csinálnak belőle szélesebbet,mert elférne,és akkor még nagyobb terhet levehetne a kerékcsavarokról?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #823 Dátum: 2010. November 28. - 19:54:17 » |
|
Igazán téli gumikhoz keresek valami megoldást, mert ez a gumi le-föl nem az igazi. Szerelve az igazi.
Itt nézted? 10 oldal van Itt a 90%-nak nem egyezik meg a tehermentesítő agyfurata, úgy mint neked is a nyári kereked esetén is, aztán nem győztél keresni, hogy rendesen fel tudd rakni. Ezzel számolni kell ha veszel valami eredetileg nem rávalót. A tehermentesitő egy dolog!1000Ft/db max. Van egy hülye kérdésem.Mi van akkor,ha azt a tehermentesítő gyűrűt kihagyjuk? Ezt már én is akartam kérdezni, ugyanis az sokszor műanyag és terhet látszólag egyátalán nem mentesít. A tehermentesitő szó igazán nem is helyes kifejezés,mert igazából ennek a gyürünek a szerepe a központositás lenne.Tehát ha ez nincs akkor az autó menet közben kis sebességnél olyasmi lessz mintha tojás lenne a felniben.Nagy sebességnél pedig rázz rettentően. Részben tehermentesít is, ne csak a csavarok viseljék a felni súlyát, hanem a kerékagy is, legalábbis ha jól emlékszem. Csak azért,mert már 5 éve járok úgy,hogy az egyik felninél nincs gyűrű és nincs semmi gond. A tehermentesítő ha műanyagból is és méretpontos akkor nem engedi, hogy a csavaroknak oldalirányú terhelése legyén és egy idő után berágódjon és elnyíródjon. Akik megtervezték biztosan nem értenek úgy hozzá mint itt jó páran, csak ezt nem értem, hogy gyárak az eredeti felniknél miért fordítanak erre is gondot. Én nem is mondtam, hogy jobban értek hozzá, sőt kérdeztem, hogy is van ez, mert nem tudtam elképzelni, hogy egy kis műanyag karika komoly terhelést vegyen fel abból a többszáz kilóból. De ha ez így van, akkor biztosan hasznos. Nem értek hozzá,de ha ennyire fontos akkor miért nem csinálnak belőle szélesebbet,mert elférne,és akkor még nagyobb terhet levehetne a kerékcsavarokról? Pont azzal, hogy központosít tölti be a tehermentesítő szerepét. A kettő szorosan összefügg. Nem kell szélesebbnek lennie viszont nagyon pontosnak.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #824 Dátum: 2010. November 28. - 19:55:37 » |
|
Ennyit találtam még erről remélem segít.
Általános géptani szabály, hogy minden egytengelyűen, axiális rögzítéssel (kerékcsavar) összekapcsolt forgó gépelem (kerékagy-keréktárcsa) esetén, ha azok axiális és radiális terhelésnek egyaránt ki vannak téve, a tengelyeknek központosítottan tehermentesítetten illesztettnek kell lenniük. Ez fokozottan igaz a gépjárművek kerekeire, ahol nagyon komoly erőhatások érik azt a pár kerékcsavart. Nem véletlenül illeszkedik pontosan a gyári felni a kerékagy peremére. Ha mégis tehermentesítő közdarabra van szükség, azt nagyon pontosan, mérethelyesen kell elkészíteni.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|