georgbob
|
|
« Hozzászólás #3015 Dátum: 2016. Május 02. - 20:57:00 » |
|
Azért kusza, mert a használatit idéztem. Nekem 11 éve gyújtásor világít, indítása elalszik és p300-on kívül nem volt hibakód.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cucogany
|
|
« Hozzászólás #3016 Dátum: 2016. Augusztus 06. - 12:26:51 » |
|
Nos tegnap megoldódott a légzsák visszajelző lámpa probléma (120 ezres szerviz volt). A SCAN 100 utasoldali légzsák túlzott ellenállás értéket (vagy valami hasonlót, nem emlékszem pontosan) mutatott. A kesztyűtartó kicsavarozása után felül valami csatlakozást kellett bontani majd újból csatlakoztatni, a hibajelzést csak így lehetett törölni. Gyújtás ráadása után a légzsák visszajelző hét villogása után a rend helyreállt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #3017 Dátum: 2016. Október 05. - 12:50:18 » |
|
Lassan 10 éves az autó, megtettünk 113500 kilometert. Ma vizsgázott és szokásosos éves szervizen volt. Előre tervezetten cserélődött a megfáradt toronyszilent csapágyastól, a kicsit már lötyögős stabpálcák.
Csalódottan néztem, hogy engem is utolért a küszöbök korróziója. Még nem látható kívülről, de már vedli a festéket. Persze oka is van, a gumisnál trehány módon emelték neg és megnyomták a lemezt.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #3018 Dátum: 2016. Október 05. - 22:00:08 » |
|
Csalódottan néztem, hogy engem is utolért a küszöbök korróziója. Még nem látható kívülről, de már vedli a festéket. Persze oka is van, a gumisnál trehány módon emelték neg és megnyomták a lemezt.
Az a jobbik eset, mert az kívülről van, nem bentről jött ki ( : Nekem is volt trehány emelés miatt rozsda (alul a lemez peremen), kapott drótkefét, RO-55-t, alvázvédőt, meg színrekevert lakkot, aztán jól van (illetve azóta a rendes alvázvédőzés során jutott oda is).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #3019 Dátum: 2016. Október 06. - 06:50:41 » |
|
Csalódottan néztem, hogy engem is utolért a küszöbök korróziója. Még nem látható kívülről, de már vedli a festéket. Persze oka is van, a gumisnál trehány módon emelték neg és megnyomták a lemezt.
Az a jobbik eset, mert az kívülről van, nem bentről jött ki ( : Nekem is volt trehány emelés miatt rozsda (alul a lemez peremen), kapott drótkefét, RO-55-t, alvázvédőt, meg színrekevert lakkot, aztán jól van (illetve azóta a rendes alvázvédőzés során jutott oda is). Sajnos úgy nyomta meg, hogy összelapította azt a kis nyílást, amin a víznek távoznia kellene. Így van benne víz. Nem kell rohannom cseréltetni, de számolok a megjelenő problémával. Amúgy 10 évesen meglepően jó a futómű, alig pár helyen van felületi rozsda. És 4 hét után most ültem benne újra. Döbbenten tapasztaltam, hogy -számomra - mennyivel könnyebb megtalálni a kényelmes üléspozíciót, mint az A6 foteljében. A másik meg a feszes futómű, ami egyáltalán nem kemény, mégis jobban az úton érzem vele az autót, mint a csillió lengőkaros, szintszabályzós öregecske luxusban. A harmadik a kormány. Nem tudtam, mi volt eddig fura, de egyrészt az Audi szervó sokkal erősebb, nekem túl könnyű a kormány. Illetve a Lacetti nagyobb kormányát is kényelmesebb fogni. Persze az is lehet, hogy 10 év alatt nagyon megszoktam.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #3020 Dátum: 2016. Október 06. - 09:11:06 » |
|
Döbbenten tapasztaltam, hogy -számomra - mennyivel könnyebb megtalálni a kényelmes üléspozíciót, mint az A6 foteljében.
Én szintén így érzem az Orlandoban. Alig találom a megfelelő pozíciót, hogy a lábam is jó szögben legyen és a kormányt is rendesen tudjam fogni. Az ülés támlát nagyon előre kell ehhez állítanom, fura. A belső láb és egyéb térről nem is beszélve. Hihetetlen, hogy egy egyterűnek kisebb a belső tere, mint egy kisebb kategóriás szedánnak.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #3021 Dátum: 2016. Október 06. - 12:34:17 » |
|
Döbbenten tapasztaltam, hogy -számomra - mennyivel könnyebb megtalálni a kényelmes üléspozíciót, mint az A6 foteljében.
Én szintén így érzem az Orlandoban. Alig találom a megfelelő pozíciót, hogy a lábam is jó szögben legyen és a kormányt is rendesen tudjam fogni. Az ülés támlát nagyon előre kell ehhez állítanom, fura. A belső láb és egyéb térről nem is beszélve. Hihetetlen, hogy egy egyterűnek kisebb a belső tere, mint egy kisebb kategóriás szedánnak. azért ne feledd ezt még a koreaiak tervezték teljes egészében,az Orlando pedig már GM platform ami nem előny
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #3022 Dátum: 2016. Október 06. - 12:42:10 » |
|
Döbbenten tapasztaltam, hogy -számomra - mennyivel könnyebb megtalálni a kényelmes üléspozíciót, mint az A6 foteljében.
Én szintén így érzem az Orlandoban. Alig találom a megfelelő pozíciót, hogy a lábam is jó szögben legyen és a kormányt is rendesen tudjam fogni. Az ülés támlát nagyon előre kell ehhez állítanom, fura. A belső láb és egyéb térről nem is beszélve. Hihetetlen, hogy egy egyterűnek kisebb a belső tere, mint egy kisebb kategóriás szedánnak. azért ne feledd ezt még a koreaiak tervezték teljes egészében,az Orlando pedig már GM platform ami nem előny Na igen, ez a szerencsénk! Ekkora beltér 2-3 kategóriával feljebb szokott lenni manapság...
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #3023 Dátum: 2016. Október 06. - 14:48:04 » |
|
Én szintén így érzem az Orlandoban. Alig találom a megfelelő pozíciót, hogy a lábam is jó szögben legyen és a kormányt is rendesen tudjam fogni. Az ülés támlát nagyon előre kell ehhez állítanom, fura. A belső láb és egyéb térről nem is beszélve. Hihetetlen, hogy egy egyterűnek kisebb a belső tere, mint egy kisebb kategóriás szedánnak.
Én meg a Nubirámban ülök ortopédül egy kicsit. Próbáltam a szabályoshoz (egy vezetéstechnikai tréning óta többek közt ennek is átértékeltem a jelentőségét) közeli, de nem majompózt felvenni, ahol azért kényelmesen elvagyok. Nálam ez úgy jött ki, hogy kormány maxra kihúzva és feltolva, ülés legalsó pozícióban, a háttámla viszonylag meredek (nem derékszög, de bőven nem is fekvős). És még ilyenkor is, ha normálisan el akarom érni a kormányt (=két kézzel fogva is át lehessen fordítani bő 180 fokban), annyira előre kell csúsznom, hogy a térdem kis híján eléri a kormányoszlopot. Pedig alacsony sem vagyok, meg a karom sem rövid. Valahogy nekem mégsem adja ki. Illetve így nem rossz, csak a térdeim vannak túl közel a kormányoszlophoz, illetve a kormány kényelmesebb lenne jóval lentebb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #3024 Dátum: 2016. Október 06. - 15:16:40 » |
|
Én úgy ülök, ahogy a tréningen tanították, illetve mindig is 'versenyzősen' ültem. Kerültem már el azelőtt is baleseteket hirtelen kormánymozdulattal.... Sosem értettem azokat, akik kényelmesen feküdve vezetnek. A kormány alját is csak ujjheggyel érik el. Úgy hogyan kerülik ki a 'rén****vast'? Öcsém és unokatesóm is ilyen.....úgy van vele, hogy ő nem vezet gyorsan, ezért....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 06. - 17:00:50 írta WERES »
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #3025 Dátum: 2016. Október 07. - 09:40:48 » |
|
Sosem értettem azokat, akik kényelmesen feküdve vezetnek. A kormány alját is csak ujjheggyel érik el. Úgy hogyan kerülik ki a 'rén****vast'? Nem beszélve arról, hogy a gerincoszlopunk nem úgy van kitalálva, hogy kb. vízszintes állapotban (fekve) kapja az ütéseket, lengéseket, hanem függőleges irányú (ülve-állva) erőhatásokra van tervezve. Ergo a kényelmes egy idő után nem lesz olyan kényelmes. Elsőre hülyeségnek hittem, de lám, sok száz km után jelentősen kevésbé fáj a hátam meredekebb támla mellett, szóval a magam részéről visszaigazolnám a tézist.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #3026 Dátum: 2016. Október 07. - 22:02:13 » |
|
Nekem a hátam sosem fájt, max a vállam, de a scitec-es joint-X helyrehozta.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #3027 Dátum: 2016. Október 09. - 18:18:25 » |
|
Az 5 ajtós tetőcsomagtartó szettje jó lehet a 4 ajtóshoz is? Persze egyszerűbb lenne kipróbálnom, tudom.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #3028 Dátum: 2016. Október 09. - 18:23:52 » |
|
Nekem a hátam sosem fájt, max a vállam, de a scitec-es joint-X helyrehozta.
legrosszabb esetben veszel hozzá talpszettet
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #3029 Dátum: 2016. Október 09. - 19:17:49 » |
|
Valakinek lenne ötlete, hogy a klíma jegesedést érzékelő szenzora merre van, illetve hogy lehet kicserélni? Infót kaptam, hogy a vezetőülés felöli oldalon a középkonzolnál. Esetleg fotó, vagy robbantott rajz? Segítséget előre is köszi...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
|