Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 10:49:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 574925 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2970 Dátum: 2016. Március 20. - 12:57:13 »

... És hogy kell szétszedni?... Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #2971 Dátum: 2016. Március 20. - 14:09:17 »

... És hogy kell szétszedni?... Mosolyog

Benyúlsz valami lapos, nem karcoló tárggyal (nálam ez egy széles lapos csavarhúzó szokott lenni, pár réteg szigszalaggal...) a keret mellé, méghozzá azt hiszem, hogy elölről, mert hátul nagyon hosszú pöckei vannak, azok törnének. De ha megmozgatod, érzed majd, hogy merről enged. Kibuktatod a keretet és felemeled. A váltógomb alatt egy kötegelővel van rögzítve a szoknya, azt elvágod, utána már ki lehet annyira tágítani, hogy le lehessen húzni a szoknyát felfelé.

Közben a kar üzemképes marad, szóval ráérsz utána bíbelődni, ha épp menni is kellene valahová.

A váltószoknyát tűzőkapcsok rögzítik a műanyag kerethez, azok csavarhúzóval szétberhelhetők. Vissza én úgy raktam, hogy a tűzőkapocs lyukain át végigvarrtam a szoknyát a kerethez (nem látszik, mélyebben van), de nyilván ha van megfelelő tűzőgéped, az gyorsabb megoldás.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #2972 Dátum: 2016. Március 20. - 14:46:12 »

A VRG-nél van gyári mindkettőből. Pontos árra nem emlészem, de talán 8ezer volt legutóbb a váltószoknya. nekem még bírja a gyári, évente két-háromszor szoktam ápolóval kezelni.
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #2973 Dátum: 2016. Március 20. - 18:59:46 »

A VRG-nél van gyári mindkettőből. Pontos árra nem emlészem, de talán 8ezer volt legutóbb a váltószoknya. nekem még bírja a gyári, évente két-háromszor szoktam ápolóval kezelni.

Hasonló áron láttam én is gyárit valahol. Azért hozzátenném, hogy "A Janitól" kb. 4 ezer volt a váltó+kézifékszoknya.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2974 Dátum: 2016. Március 20. - 19:21:25 »

Szétrojtolódott a váltószoknyám és a kézifékkar bőre. Tudtuk ötletet adni, hogy honnan lehetne rendelni, illetve hogyan kell kicserélni?

pl tőlünk van polcon a 2ő együtt 5000
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2975 Dátum: 2016. Március 20. - 19:55:55 »

Szétrojtolódott a váltószoknyám és a kézifékkar bőre. Tudtuk ötletet adni, hogy honnan lehetne rendelni, illetve hogyan kell kicserélni?

pl tőlünk van polcon a 2ő együtt 5000
Na szuper! Akkor arra majd pályázni fogok Mosolyog Idő hiányában egyelőre nem tudok intézkedni. Három hete Füreden dolgozom, asszonyt is csak hétvégén látom
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #2976 Dátum: 2016. Március 21. - 10:50:19 »

Megnéztem, 5300 Ft a kézifékkar szoknya, 5900 Ft a váltókar szoknyája a VRG-nél. Mindkettő gyári.
Naplózva
Chas
Karbantartó
Bejáratós
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Hozzászólás #2977 Dátum: 2016. Március 29. - 18:52:31 »

Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis helpikére, mert a belga (és holland) szerelők sajnos vagy buták mint a tök, vagy egy diagnosztikára is egy havi fizetésemet kérnék el.
Tényállás:
1.6 SW Lacetti, indításkor kissé zajos tőkék, két fröccs után szépen elhallgat. Amikor eléri az üzemi hőfokot, akkor eleinte csak halványan később erősen világítani kezd az olajlámpa, magasabb fordulaton elhallgat, alapjáraton folyamatosan ég. Tippem szerint az olajjal lehet valami, mert ha 3 napot áll a kocsi, akkor nagyon kifolyik az olaj a járatokból, és ezért csattog mint az istennyila. Ha nem tudok megállni, akkor egy idő után halkan de elkezdem hallani a tőkéket is újra, tehát biztos, hogy nem a gomba a ****. Létezik, hogy hidegen fel bírja építeni az olajnyomást a pumpa, de melegen már nem tudja megtartani? Ez olaj, vagy inkább olajpumpa. A legutóbbi olajcsere óta van benne 2600km.
Tippeket köszi!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2978 Dátum: 2016. Március 29. - 19:05:23 »

Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis helpikére, mert a belga (és holland) szerelők sajnos vagy buták mint a tök, vagy egy diagnosztikára is egy havi fizetésemet kérnék el.
Tényállás:
1.6 SW Lacetti, indításkor kissé zajos tőkék, két fröccs után szépen elhallgat. Amikor eléri az üzemi hőfokot, akkor eleinte csak halványan később erősen világítani kezd az olajlámpa, magasabb fordulaton elhallgat, alapjáraton folyamatosan ég. Tippem szerint az olajjal lehet valami, mert ha 3 napot áll a kocsi, akkor nagyon kifolyik az olaj a járatokból, és ezért csattog mint az istennyila. Ha nem tudok megállni, akkor egy idő után halkan de elkezdem hallani a tőkéket is újra, tehát biztos, hogy nem a gomba a ****. Létezik, hogy hidegen fel bírja építeni az olajnyomást a pumpa, de melegen már nem tudja megtartani? Ez olaj, vagy inkább olajpumpa. A legutóbbi olajcsere óta van benne 2600km.
Tippeket köszi!


olajból mi került bele?
de sajnos inkább tűnik motorproblémának a dolog...
Naplózva

70/4334431
Chas
Karbantartó
Bejáratós
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Hozzászólás #2979 Dátum: 2016. Március 29. - 19:27:15 »

Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis helpikére, mert a belga (és holland) szerelők sajnos vagy buták mint a tök, vagy egy diagnosztikára is egy havi fizetésemet kérnék el.
Tényállás:
1.6 SW Lacetti, indításkor kissé zajos tőkék, két fröccs után szépen elhallgat. Amikor eléri az üzemi hőfokot, akkor eleinte csak halványan később erősen világítani kezd az olajlámpa, magasabb fordulaton elhallgat, alapjáraton folyamatosan ég. Tippem szerint az olajjal lehet valami, mert ha 3 napot áll a kocsi, akkor nagyon kifolyik az olaj a járatokból, és ezért csattog mint az istennyila. Ha nem tudok megállni, akkor egy idő után halkan de elkezdem hallani a tőkéket is újra, tehát biztos, hogy nem a gomba a ****. Létezik, hogy hidegen fel bírja építeni az olajnyomást a pumpa, de melegen már nem tudja megtartani? Ez olaj, vagy inkább olajpumpa. A legutóbbi olajcsere óta van benne 2600km.
Tippeket köszi!

Hunoil 10w40 ment bele. Lehet az a kaka.
olajból mi került bele?
de sajnos inkább tűnik motorproblémának a dolog...

Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2980 Dátum: 2016. Március 30. - 12:02:33 »

Hangokat hallok....
De csakis zárt ablakoknál gyorsításnál kb 2300 fordulattól felfelé. A középkonzol vagy az óracsoport felől olyan hang jön, mintha homokot szórnának belülről a műanyagra. Letekert ablaknál semmit nem hallok, tehát nem a kerekektől jön. Volt 2 hete akksi csere, 1 hete felni csere....ilyen változások történtek, no meg 1-2 héten belül át kell mosni megint a hűtővízrendszert, mert kezd rozsdás színű és foltos lenni. Volt már ilyen esete valakinek vagy ez normális?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2981 Dátum: 2016. Március 30. - 21:41:20 »

Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis helpikére, mert a belga (és holland) szerelők sajnos vagy buták mint a tök, vagy egy diagnosztikára is egy havi fizetésemet kérnék el.
Tényállás:
1.6 SW Lacetti, indításkor kissé zajos tőkék, két fröccs után szépen elhallgat. Amikor eléri az üzemi hőfokot, akkor eleinte csak halványan később erősen világítani kezd az olajlámpa, magasabb fordulaton elhallgat, alapjáraton folyamatosan ég. Tippem szerint az olajjal lehet valami, mert ha 3 napot áll a kocsi, akkor nagyon kifolyik az olaj a járatokból, és ezért csattog mint az istennyila. Ha nem tudok megállni, akkor egy idő után halkan de elkezdem hallani a tőkéket is újra, tehát biztos, hogy nem a gomba a ****. Létezik, hogy hidegen fel bírja építeni az olajnyomást a pumpa, de melegen már nem tudja megtartani? Ez olaj, vagy inkább olajpumpa. A legutóbbi olajcsere óta van benne 2600km.
Tippeket köszi!

Hunoil 10w40 ment bele. Lehet az a kaka.
olajból mi került bele?
de sajnos inkább tűnik motorproblémának a dolog...

Szzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. A honlap szerint az API SL / CF
ACEA A3 / B4. Ez szerintem nem jó...... Mondjuk rövid távon kenésre bármiyen olajnak jónak kellene lennie.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2982 Dátum: 2016. Március 30. - 21:42:43 »

Hangokat hallok....
De csakis zárt ablakoknál gyorsításnál kb 2300 fordulattól felfelé. A középkonzol vagy az óracsoport felől olyan hang jön, mintha homokot szórnának belülről a műanyagra. Letekert ablaknál semmit nem hallok, tehát nem a kerekektől jön. Volt 2 hete akksi csere, 1 hete felni csere....ilyen változások történtek, no meg 1-2 héten belül át kell mosni megint a hűtővízrendszert, mert kezd rozsdás színű és foltos lenni. Volt már ilyen esete valakinek vagy ez normális?
LEhet az utasülés felől jön? Nekem is volt zörgés, akkor találtam meg az okát, amikor leesett az ülésállító kar.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2983 Dátum: 2016. Március 31. - 06:39:05 »

Fene tudja.....sasolok tovább.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2984 Dátum: 2016. Március 31. - 07:28:19 »

Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis helpikére, mert a belga (és holland) szerelők sajnos vagy buták mint a tök, vagy egy diagnosztikára is egy havi fizetésemet kérnék el.
Tényállás:
1.6 SW Lacetti, indításkor kissé zajos tőkék, két fröccs után szépen elhallgat. Amikor eléri az üzemi hőfokot, akkor eleinte csak halványan később erősen világítani kezd az olajlámpa, magasabb fordulaton elhallgat, alapjáraton folyamatosan ég. Tippem szerint az olajjal lehet valami, mert ha 3 napot áll a kocsi, akkor nagyon kifolyik az olaj a járatokból, és ezért csattog mint az istennyila. Ha nem tudok megállni, akkor egy idő után halkan de elkezdem hallani a tőkéket is újra, tehát biztos, hogy nem a gomba a ****. Létezik, hogy hidegen fel bírja építeni az olajnyomást a pumpa, de melegen már nem tudja megtartani? Ez olaj, vagy inkább olajpumpa. A legutóbbi olajcsere óta van benne 2600km.
Tippeket köszi!

Hunoil 10w40 ment bele. Lehet az a kaka.
olajból mi került bele?
de sajnos inkább tűnik motorproblémának a dolog...



az elég rakat ****!
miért kell ilyen noname szemetet autóba tenni?He
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!