cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2910 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 08:10:31 » |
|
A sör sajnos nem használt, esténként próbálkoztam vele... Tegnap is elmentem munkába, semmi. Hazaérkezvén megint sárga. Nem tudom, mi a kód, mert nem akarok hetente 100-150€-t kiolvasásra költeni, ha minden nap bedobja a sárgát. Gondoltam a hét elején, adok neki még egy esélyt, hátha. De tuti, hogy megint P 0107 lesz, a fejemet teszem rá! Ma délelőtt lemegyek a kocsihoz, körülnézek kicsit a MAP környékén. Megmozgatom a csatit, stb, hátha ez a "kézrátétel" meghatja, aztán lehet beugrom egy kódolvasásra és ha megint 107 akkor rendelek egy szenzort. Próbáltam egyezkedni a múltkor a szervizessel, hogy próbára mielőtt rendelek, 1-2 napra beletennénk egy másik MAP-ot, de nem állt kötélnek, jelenleg nincs is neki raktáron. Ma reggel mentem a kocsival, égő sárga lámpánál, úgyhogy nem tudom, megint bedobta volna a hibát, de szerintem igen. Kb 2 másodpercre nem volt gyújtás, motorfékben lassult a kocsi, nekinyomtam a gázt és egyszercsak beröffent. Ez pl kizárja egy gyertyakábel vagy gyertya hibáját, mert egy hengerben sem volt gyújtás a jelenség szerint. MAP szenzor hiba pl. produkál ilyent?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2911 Dátum: 2015. Szeptember 06. - 21:57:27 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #2912 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 01:11:21 » |
|
A sör sajnos nem használt, esténként próbálkoztam vele... Tegnap is elmentem munkába, semmi. Hazaérkezvén megint sárga. Nem tudom, mi a kód, mert nem akarok hetente 100-150€-t kiolvasásra költeni, ha minden nap bedobja a sárgát. Gondoltam a hét elején, adok neki még egy esélyt, hátha. De tuti, hogy megint P 0107 lesz, a fejemet teszem rá! Ma délelőtt lemegyek a kocsihoz, körülnézek kicsit a MAP környékén. Megmozgatom a csatit, stb, hátha ez a "kézrátétel" meghatja, aztán lehet beugrom egy kódolvasásra és ha megint 107 akkor rendelek egy szenzort. Próbáltam egyezkedni a múltkor a szervizessel, hogy próbára mielőtt rendelek, 1-2 napra beletennénk egy másik MAP-ot, de nem állt kötélnek, jelenleg nincs is neki raktáron. Ma reggel mentem a kocsival, égő sárga lámpánál, úgyhogy nem tudom, megint bedobta volna a hibát, de szerintem igen. Kb 2 másodpercre nem volt gyújtás, motorfékben lassult a kocsi, nekinyomtam a gázt és egyszercsak beröffent. Ez pl kizárja egy gyertyakábel vagy gyertya hibáját, mert egy hengerben sem volt gyújtás a jelenség szerint. MAP szenzor hiba pl. produkál ilyent? Nekem leállta az autó, én is azt hittem, hogy a valami hű de komolydolog. Azután Tomy rádugta a műszert, majd kicserélte a gyertyakábet. Azóta nem volt hiba, kopp kopp.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #2913 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 06:19:29 » |
|
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2914 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 11:37:20 » |
|
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is. Az a baj, hogy új kora óta ez már 3x jön elő... A többi kínját nem is mondom. Lanos után ennyi idő elteltével nekem cslódás. Azzal semmi gondom nem volt se motorikusan, se elektromosan.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #2915 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 11:46:48 » |
|
A múltkor volt szó valahol az üzemanyag szintjelzőről. Az elmúlt pár hétben nekem is fura volt. Mindig kattanás után még 1-2 litert belecsurgatok. 4-5 tankolásnál, igaz nem a megszokott kúton tankoltam, hanem éppen amerre jártam vidéken és külföldön is, szóval a mutató nem ment fel maxig, hanem 3/4 körül megállt vagy picivel felette. A megtett km és a tankolt mennyiség szerint furcsa is volt a sok autópályás használatnál, hogy 7.8-8-8.3-as fogyasztások jöttek ki. Aztán most megtankoltam a megszokott OMV-nél és csurig tele mutatja a mutató is, plusz kijött a reális fogyasztás is autópályán sok emelkedővel részben klímával 10-11 literes fogyi. 'Levegős vagy habos' lehetett az sok üzemanyag, amikkel nem kúszott fel a mutató vagy hazafelé bánatában iszákos lett a Lacsi?
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #2916 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 12:51:31 » |
|
Nekem is volt olyan, hogy nem a megszokott kúton tankoltam első kattanásig. Nekem sem ment el a mutató a teléig, ezért elmentem a megszokott kútra és ott még több mint 5 liter ment bele első kattanásig (a két kút között durván 5km távolság van).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #2917 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 20:40:26 » |
|
Értem én, de mégsem. Szinte mindig másik kúton tankoltam .... fura az egész.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2918 Dátum: 2015. Szeptember 09. - 17:03:40 » |
|
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is. Az a baj, hogy új kora óta ez már 3x jön elő... A többi kínját nem is mondom. Lanos után ennyi idő elteltével nekem cslódás. Azzal semmi gondom nem volt se motorikusan, se elektromosan. Mára bejelentettem a kocsit a helyi próbálkozóhoz (volt Chevy-Opel szerviz). Reggel indítom, semmi rángatás, ment, mint eddig. Szerviz nem kért semmit a javításért (mert nem csináltak semmit), folytószelepház tiszta, viszont a végfokjeladók vagy mik haldoklanak. Csere egyben.... Éppen most cserélnek egy Tacumán... 122E munkadíjjal... Mondom ok, csak érdeklődtem... Közlekedjek vele, míg meg nem hal teljesen.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #2919 Dátum: 2015. Szeptember 09. - 17:55:10 » |
|
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is. Az a baj, hogy új kora óta ez már 3x jön elő... A többi kínját nem is mondom. Lanos után ennyi idő elteltével nekem cslódás. Azzal semmi gondom nem volt se motorikusan, se elektromosan. Mára bejelentettem a kocsit a helyi próbálkozóhoz (volt Chevy-Opel szerviz). Reggel indítom, semmi rángatás, ment, mint eddig. Szerviz nem kért semmit a javításért (mert nem csináltak semmit), folytószelepház tiszta, viszont a végfokjeladók vagy mik haldoklanak. Csere egyben.... Éppen most cserélnek egy Tacumán... 122E munkadíjjal... Mondom ok, csak érdeklődtem... Közlekedjek vele, míg meg nem hal teljesen. Vastagon fog a ceruza...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #2920 Dátum: 2015. Szeptember 11. - 11:21:34 » |
|
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is. Az a baj, hogy új kora óta ez már 3x jön elő... A többi kínját nem is mondom. Lanos után ennyi idő elteltével nekem cslódás. Azzal semmi gondom nem volt se motorikusan, se elektromosan. Mára bejelentettem a kocsit a helyi próbálkozóhoz (volt Chevy-Opel szerviz). Reggel indítom, semmi rángatás, ment, mint eddig. Szerviz nem kért semmit a javításért (mert nem csináltak semmit), folytószelepház tiszta, viszont a végfokjeladók vagy mik haldoklanak. Csere egyben.... Éppen most cserélnek egy Tacumán... 122E munkadíjjal... Mondom ok, csak érdeklődtem... Közlekedjek vele, míg meg nem hal teljesen. Nem főtengely jeladó?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #2921 Dátum: 2015. Szeptember 11. - 11:36:40 » |
|
Mára bejelentettem a kocsit a helyi próbálkozóhoz (volt Chevy-Opel szerviz). Reggel indítom, semmi rángatás, ment, mint eddig. Szerviz nem kért semmit a javításért (mert nem csináltak semmit), folytószelepház tiszta, viszont a végfokjeladók vagy mik haldoklanak. Csere egyben.... Éppen most cserélnek egy Tacumán... 122E munkadíjjal... Mondom ok, csak érdeklődtem... Közlekedjek vele, míg meg nem hal teljesen. Nem főtengely jeladó? Nálam a vezérműtengely jeladó halt meg, a (volt Chevy-Opel) márkaszerviz szerint 40e+munkadíj. Hétfőn megy az autó szervizbe, de nem hozzájuk, így munkadíjjal, meg egy rakat másik "aprósággal" (olajpumpa tömítés, az se kis meló lehet kicserélni) együtt is olcsóbb lesz, mint náluk csak az egy darab alkatrész... A márkaszervizt, meg a szegedi "próbálkozókat" én is úgy hagytam ott, hogy ha ennyi, akkor hajtom, még meg nem áll, aztán jó lesz télen melegedni mellette...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fwolfy
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Hozzászólás #2922 Dátum: 2015. Szeptember 21. - 09:10:41 » |
|
Köszönöm a vezérléshez adott válaszokat. Igyekszem megoldani a 60e-res cserét. Odáig van még 4500km. Nagyon kicentizem, de sajnos kényszer.. Másik gondom , ami sajnos égetőbb...
Indítás után fémes nyekergő hangot hallok a motortérből. Ez megszűnik miután bemelegedett a rendszer. Amikor otthon voltam egy hónapja a görgöket kicsierélték, mondván, lehet az a hibás, de sajnos nem az volt. Tegnap már kopogást is hallottam. Amikor kinyitottam a motorháztetőt, valamelyik elülső forgóalkatrész felől hallottam a kopogást. Ez is megszűnik, mikor bemelegszik a motor. Mi lehet ez szerintetek és mennyire kell miatta aggódnom?
Köszi a válaszokat. Cs
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #2923 Dátum: 2015. Szeptember 22. - 06:25:34 » |
|
A barátom beszerelt egy fedélzeti számítógépet. A fogyasztás és a sebesség jel be lett kötve, viszont szükséges lenne egy üzemanyagszint jel is. Azt honnan lehet levenni? A műszercsoportról vagy a computerről? Talált egy ukrán oldalt, ahol a computerről valami lila vezetékről vették le, de abból 2 is van. Az egyiken több mint 11 voltot mért, a másikon 0,48V volt a feszültség. A műszerfalnál is mért, de ott semmi feszültséget nem tudott kimérni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #2924 Dátum: 2015. Szeptember 22. - 18:26:51 » |
|
Köszönöm a vezérléshez adott válaszokat. Igyekszem megoldani a 60e-res cserét. Odáig van még 4500km. Nagyon kicentizem, de sajnos kényszer.. Másik gondom , ami sajnos égetőbb...
Indítás után fémes nyekergő hangot hallok a motortérből. Ez megszűnik miután bemelegedett a rendszer. Amikor otthon voltam egy hónapja a görgöket kicsierélték, mondván, lehet az a hibás, de sajnos nem az volt. Tegnap már kopogást is hallottam. Amikor kinyitottam a motorháztetőt, valamelyik elülső forgóalkatrész felől hallottam a kopogást. Ez is megszűnik, mikor bemelegszik a motor. Mi lehet ez szerintetek és mennyire kell miatta aggódnom?
Köszi a válaszokat. Cs
Jól lehúztak a "lehet az a hibás" hozzáállással. Olyan szerelőhöz vidd, aki utánajár.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|