Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 29. - 16:27:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 564980 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2910 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 08:10:31 »

A sör sajnos nem használt, esténként próbálkoztam vele... Kacsint
Tegnap is elmentem munkába, semmi. Hazaérkezvén megint sárga. Nem tudom, mi a kód, mert nem akarok hetente 100-150€-t kiolvasásra költeni, ha minden nap bedobja a sárgát. Gondoltam a hét elején, adok neki még egy esélyt, hátha. De tuti, hogy megint P 0107 lesz, a fejemet teszem rá! Ma délelőtt lemegyek a kocsihoz, körülnézek kicsit a MAP környékén. Megmozgatom a csatit, stb, hátha ez a "kézrátétel" meghatja, aztán lehet beugrom egy kódolvasásra és ha megint 107 akkor rendelek egy szenzort. Próbáltam egyezkedni a múltkor a szervizessel, hogy próbára mielőtt rendelek, 1-2 napra beletennénk egy másik MAP-ot, de nem állt kötélnek, jelenleg nincs is neki raktáron.
Ma reggel mentem a kocsival, égő sárga lámpánál, úgyhogy nem tudom, megint bedobta volna a hibát, de szerintem igen. Kb 2 másodpercre nem volt gyújtás, motorfékben lassult a kocsi, nekinyomtam a gázt és egyszercsak beröffent. Ez pl kizárja egy gyertyakábel vagy gyertya hibáját, mert egy hengerben sem volt gyújtás a jelenség szerint. MAP szenzor hiba pl. produkál ilyent?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2911 Dátum: 2015. Szeptember 06. - 21:57:27 »

Sziasztok! Nekem most már tényleg elegem van ebből az autónak nevezett hibakódgeneráló GM szemétből      Tegnap lenyomtunk egy 300km-es távot Bp-re (kamion EB) Ma futam után jönnénk haza, prüszköl, rángat, le akar fulladni, fordulatszám össze vissza. P0122; P0172; P0510. Gondolom a Fojtószelepház megadta magát. De legalább nem hagyott ott sehol, haza értünk. De most letámasztom a kuka mellé és rá írom, hogy szemét...    
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2912 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 01:11:21 »

A sör sajnos nem használt, esténként próbálkoztam vele... Kacsint
Tegnap is elmentem munkába, semmi. Hazaérkezvén megint sárga. Nem tudom, mi a kód, mert nem akarok hetente 100-150€-t kiolvasásra költeni, ha minden nap bedobja a sárgát. Gondoltam a hét elején, adok neki még egy esélyt, hátha. De tuti, hogy megint P 0107 lesz, a fejemet teszem rá! Ma délelőtt lemegyek a kocsihoz, körülnézek kicsit a MAP környékén. Megmozgatom a csatit, stb, hátha ez a "kézrátétel" meghatja, aztán lehet beugrom egy kódolvasásra és ha megint 107 akkor rendelek egy szenzort. Próbáltam egyezkedni a múltkor a szervizessel, hogy próbára mielőtt rendelek, 1-2 napra beletennénk egy másik MAP-ot, de nem állt kötélnek, jelenleg nincs is neki raktáron.
Ma reggel mentem a kocsival, égő sárga lámpánál, úgyhogy nem tudom, megint bedobta volna a hibát, de szerintem igen. Kb 2 másodpercre nem volt gyújtás, motorfékben lassult a kocsi, nekinyomtam a gázt és egyszercsak beröffent. Ez pl kizárja egy gyertyakábel vagy gyertya hibáját, mert egy hengerben sem volt gyújtás a jelenség szerint. MAP szenzor hiba pl. produkál ilyent?
Nekem leállta az autó, én is azt hittem, hogy a valami hű de komolydolog. Azután Tomy rádugta a műszert, majd kicserélte a gyertyakábet. Azóta nem volt hiba, kopp kopp.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #2913 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 06:19:29 »

Sziasztok! Nekem most már tényleg elegem van ebből az autónak nevezett hibakódgeneráló GM szemétből      Tegnap lenyomtunk egy 300km-es távot Bp-re (kamion EB) Ma futam után jönnénk haza, prüszköl, rángat, le akar fulladni, fordulatszám össze vissza. P0122; P0172; P0510. Gondolom a Fojtószelepház megadta magát. De legalább nem hagyott ott sehol, haza értünk. De most letámasztom a kuka mellé és rá írom, hogy szemét...    
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2914 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 11:37:20 »

Sziasztok! Nekem most már tényleg elegem van ebből az autónak nevezett hibakódgeneráló GM szemétből      Tegnap lenyomtunk egy 300km-es távot Bp-re (kamion EB) Ma futam után jönnénk haza, prüszköl, rángat, le akar fulladni, fordulatszám össze vissza. P0122; P0172; P0510. Gondolom a Fojtószelepház megadta magát. De legalább nem hagyott ott sehol, haza értünk. De most letámasztom a kuka mellé és rá írom, hogy szemét...    
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is.
Az a baj, hogy új kora óta ez már 3x jön elő... A többi kínját nem is mondom. Lanos után ennyi idő elteltével nekem cslódás. Azzal semmi gondom nem volt se motorikusan, se elektromosan.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2915 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 11:46:48 »

A múltkor volt szó valahol az üzemanyag szintjelzőről. Az elmúlt pár hétben nekem is fura volt. Mindig kattanás után még 1-2 litert belecsurgatok. 4-5 tankolásnál, igaz nem a megszokott kúton tankoltam, hanem éppen amerre jártam vidéken és külföldön is, szóval a mutató nem ment fel maxig, hanem 3/4 körül megállt vagy picivel felette. A megtett km és a tankolt mennyiség szerint furcsa is volt a sok autópályás használatnál, hogy 7.8-8-8.3-as fogyasztások jöttek ki. Aztán most megtankoltam a megszokott OMV-nél és csurig tele mutatja a mutató is, plusz kijött a reális fogyasztás is autópályán sok emelkedővel részben klímával 10-11 literes fogyi. 'Levegős vagy habos' lehetett az sok üzemanyag, amikkel nem kúszott fel a mutató vagy hazafelé bánatában iszákos lett a Lacsi?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #2916 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 12:51:31 »

Nekem is volt olyan, hogy nem a megszokott kúton tankoltam első kattanásig. Nekem sem ment el a mutató a teléig, ezért elmentem a megszokott kútra és ott még több mint 5 liter ment bele első kattanásig (a két kút között durván 5km távolság van).
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2917 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 20:40:26 »

Értem én, de mégsem. Szinte mindig másik kúton tankoltam .... fura az egész.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2918 Dátum: 2015. Szeptember 09. - 17:03:40 »

Sziasztok! Nekem most már tényleg elegem van ebből az autónak nevezett hibakódgeneráló GM szemétből      Tegnap lenyomtunk egy 300km-es távot Bp-re (kamion EB) Ma futam után jönnénk haza, prüszköl, rángat, le akar fulladni, fordulatszám össze vissza. P0122; P0172; P0510. Gondolom a Fojtószelepház megadta magát. De legalább nem hagyott ott sehol, haza értünk. De most letámasztom a kuka mellé és rá írom, hogy szemét...    
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is.
Az a baj, hogy új kora óta ez már 3x jön elő... A többi kínját nem is mondom. Lanos után ennyi idő elteltével nekem cslódás. Azzal semmi gondom nem volt se motorikusan, se elektromosan.
Mára bejelentettem a kocsit a helyi próbálkozóhoz (volt Chevy-Opel szerviz). Reggel indítom, semmi rángatás, ment, mint eddig. Szerviz nem kért semmit a javításért (mert nem csináltak semmit), folytószelepház tiszta, viszont a végfokjeladók vagy mik haldoklanak. Csere egyben.... Éppen most cserélnek egy Tacumán... 122E munkadíjjal... Mondom ok, csak érdeklődtem... Közlekedjek vele, míg meg nem hal teljesen.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2919 Dátum: 2015. Szeptember 09. - 17:55:10 »

Sziasztok! Nekem most már tényleg elegem van ebből az autónak nevezett hibakódgeneráló GM szemétből      Tegnap lenyomtunk egy 300km-es távot Bp-re (kamion EB) Ma futam után jönnénk haza, prüszköl, rángat, le akar fulladni, fordulatszám össze vissza. P0122; P0172; P0510. Gondolom a Fojtószelepház megadta magát. De legalább nem hagyott ott sehol, haza értünk. De most letámasztom a kuka mellé és rá írom, hogy szemét...    
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is.
Az a baj, hogy új kora óta ez már 3x jön elő... A többi kínját nem is mondom. Lanos után ennyi idő elteltével nekem cslódás. Azzal semmi gondom nem volt se motorikusan, se elektromosan.
Mára bejelentettem a kocsit a helyi próbálkozóhoz (volt Chevy-Opel szerviz). Reggel indítom, semmi rángatás, ment, mint eddig. Szerviz nem kért semmit a javításért (mert nem csináltak semmit), folytószelepház tiszta, viszont a végfokjeladók vagy mik haldoklanak. Csere egyben.... Éppen most cserélnek egy Tacumán... 122E munkadíjjal... Mondom ok, csak érdeklődtem... Közlekedjek vele, míg meg nem hal teljesen.

Vastagon fog a ceruza...
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2920 Dátum: 2015. Szeptember 11. - 11:21:34 »

Sziasztok! Nekem most már tényleg elegem van ebből az autónak nevezett hibakódgeneráló GM szemétből      Tegnap lenyomtunk egy 300km-es távot Bp-re (kamion EB) Ma futam után jönnénk haza, prüszköl, rángat, le akar fulladni, fordulatszám össze vissza. P0122; P0172; P0510. Gondolom a Fojtószelepház megadta magát. De legalább nem hagyott ott sehol, haza értünk. De most letámasztom a kuka mellé és rá írom, hogy szemét...    
Szerintem azért nem kellene temetni. Bosszantó, ha valami elromlik, de ez egy idősebb autónál benne van a pakliban. Én is azt hittem, hogy a kézifékre egy rakás pénz rá kell költeném, aztán megúsztam olcsón. Igaz ezelőtt 1,5 évvel szinte állandóan égett nekem is a sárga (p0300 és társai), de mióta gázra váltottam egyszer sem jött elő (kopp-kopp-kopp) és az olaj is szép színű, még 13ezer km után is.
Az a baj, hogy új kora óta ez már 3x jön elő... A többi kínját nem is mondom. Lanos után ennyi idő elteltével nekem cslódás. Azzal semmi gondom nem volt se motorikusan, se elektromosan.
Mára bejelentettem a kocsit a helyi próbálkozóhoz (volt Chevy-Opel szerviz). Reggel indítom, semmi rángatás, ment, mint eddig. Szerviz nem kért semmit a javításért (mert nem csináltak semmit), folytószelepház tiszta, viszont a végfokjeladók vagy mik haldoklanak. Csere egyben.... Éppen most cserélnek egy Tacumán... 122E munkadíjjal... Mondom ok, csak érdeklődtem... Közlekedjek vele, míg meg nem hal teljesen.
Nem főtengely jeladó?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #2921 Dátum: 2015. Szeptember 11. - 11:36:40 »

Mára bejelentettem a kocsit a helyi próbálkozóhoz (volt Chevy-Opel szerviz). Reggel indítom, semmi rángatás, ment, mint eddig. Szerviz nem kért semmit a javításért (mert nem csináltak semmit), folytószelepház tiszta, viszont a végfokjeladók vagy mik haldoklanak. Csere egyben.... Éppen most cserélnek egy Tacumán... 122E munkadíjjal... Mondom ok, csak érdeklődtem... Közlekedjek vele, míg meg nem hal teljesen.
Nem főtengely jeladó?

Nálam a vezérműtengely jeladó halt meg, a (volt Chevy-Opel) márkaszerviz szerint 40e+munkadíj. Hétfőn megy az autó szervizbe, de nem hozzájuk, így munkadíjjal, meg egy rakat másik "aprósággal" (olajpumpa tömítés, az se kis meló lehet kicserélni) együtt is olcsóbb lesz, mint náluk csak az egy darab alkatrész... A márkaszervizt, meg a szegedi "próbálkozókat" én is úgy hagytam ott, hogy ha ennyi, akkor hajtom, még meg nem áll, aztán jó lesz télen melegedni mellette...
Naplózva
fwolfy
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #2922 Dátum: 2015. Szeptember 21. - 09:10:41 »

Köszönöm a vezérléshez adott válaszokat. Igyekszem megoldani a 60e-res cserét. Odáig van még 4500km. Nagyon kicentizem, de sajnos kényszer.. Másik gondom , ami sajnos égetőbb...

Indítás után fémes nyekergő hangot hallok a motortérből. Ez megszűnik miután bemelegedett a rendszer. Amikor otthon voltam egy hónapja a görgöket kicsierélték, mondván, lehet az a hibás, de sajnos nem az volt. Tegnap már kopogást is hallottam. Amikor kinyitottam a motorháztetőt, valamelyik elülső forgóalkatrész felől hallottam a kopogást. Ez is megszűnik, mikor bemelegszik a motor. Mi lehet ez szerintetek és mennyire kell miatta aggódnom?

Köszi a válaszokat.
Cs
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #2923 Dátum: 2015. Szeptember 22. - 06:25:34 »

A barátom beszerelt egy fedélzeti számítógépet. A fogyasztás és a sebesség jel be lett kötve, viszont szükséges lenne egy üzemanyagszint jel is. Azt honnan lehet levenni? A műszercsoportról vagy a computerről? Talált egy ukrán oldalt, ahol a computerről valami lila vezetékről vették le, de abból 2 is van. Az egyiken több mint 11 voltot mért, a másikon 0,48V volt a feszültség. A műszerfalnál is mért, de ott semmi feszültséget nem tudott kimérni.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2924 Dátum: 2015. Szeptember 22. - 18:26:51 »

Köszönöm a vezérléshez adott válaszokat. Igyekszem megoldani a 60e-res cserét. Odáig van még 4500km. Nagyon kicentizem, de sajnos kényszer.. Másik gondom , ami sajnos égetőbb...

Indítás után fémes nyekergő hangot hallok a motortérből. Ez megszűnik miután bemelegedett a rendszer. Amikor otthon voltam egy hónapja a görgöket kicsierélték, mondván, lehet az a hibás, de sajnos nem az volt. Tegnap már kopogást is hallottam. Amikor kinyitottam a motorháztetőt, valamelyik elülső forgóalkatrész felől hallottam a kopogást. Ez is megszűnik, mikor bemelegszik a motor. Mi lehet ez szerintetek és mennyire kell miatta aggódnom?

Köszi a válaszokat.
Cs

Jól lehúztak a "lehet az a hibás" hozzáállással. Olyan szerelőhöz vidd, aki utánajár.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!