Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 18:46:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575212 alkalommal)
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2880 Dátum: 2015. Augusztus 25. - 19:58:37 »

Az miért van, hogy a lacettiben 60000 opel astra-ban 160000 km a vezérlés csere?

Egy benzines Lacsiban hivatalosan 90.000 km, ha jól tudom, de mivel ezeket a vasakat ildomos pörgetni, így nem árt a 4 év/60.000 km.

A benzines Opel Astra elég tág fogalom (F-től I-ig) rengeteg féle motorral, sokféle teljesítménnyel. Az se mindegy gondolom, hogy azt a 160.000 km-et 3 vagy 8 év alatt pakolják bele a motorba.

Ráadásul hiába hangoztatják sokan, a Lacetti motorok egyáltalán nem német Opel motorok némi átdolgozással. Az 1,4-es és az 1,6-os koreai eredetű motorok, az 1,8-as meg ausztrál cucc.

Talán ezek miatt vannak jelentős különbségek.


sose volt 90000km mindig is 60.000,diesel más tészta

rosszul emlékeztem Mosolyog
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2881 Dátum: 2015. Augusztus 25. - 20:35:08 »

Nos, 160000 nincs, igaza van sebikének, bár szokásához híven félválaszt ad. van helyette 150000.  A16xer, 10 év, vagy 150 ezer km a vezérléscsere.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2882 Dátum: 2015. Augusztus 25. - 21:35:49 »

Nos, 160000 nincs, igaza van sebikének, bár szokásához híven félválaszt ad. van helyette 150000.  A16xer, 10 év, vagy 150 ezer km a vezérléscsere.

az almát a körtéhez ne hasonlítsd !
erre akkor van pl PSA  vagy Volvo 240.000 el is de mindegyik ilyen paraméter az amit maximum elmehet nem feltétlenül ki is bír!
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2883 Dátum: 2015. Augusztus 26. - 12:53:15 »

Együtt érzek veled CápaFeri....nekem is volt tavaly ilyen map szenzor gumipipás vicceskedés. Pont nyaralás előtt, szerencsére Tomy meghaxolta gyorsan. Azóta már gyárira lett cserélve az a pipa is, de a gumicsővel sem volt gondom utána.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2884 Dátum: 2015. Augusztus 26. - 18:25:28 »

Együtt érzek veled CápaFeri....nekem is volt tavaly ilyen map szenzor gumipipás vicceskedés. Pont nyaralás előtt, szerencsére Tomy meghaxolta gyorsan. Azóta már gyárira lett cserélve az a pipa is, de a gumicsővel sem volt gondom utána.
Sajnos az ideiglenes gumipipa csere nem oldotta meg a hibát, mentem vagy 200 km-t és utána megint torpant egyet, aztán egy egyesben indulsnál le is állt, bedobta a lámpát. 4 indítás, (lámpatörlés), utána érdekes módon akkor torpant megint egyet amikor alapjárat közelében egyenletesen ötödikben 70-nel haladtam. Tegnap is reggeltől már úton voltam amikor délután hazafelé kezdett rendetlenkedni. Ezek után ma autópályán dugóban araszolva kétszer majdnem le is állt a motor, már kigyulladtak a kontrollámpák amikor nagy gázadásra hörrent egyet és visszaállt az alapjárat. Ezután 60 km hazáig semmi. Se alapjáraton, se 5000 fölé pörgetve, se egyenletes haladásnál. Csak az egyik pipát mókányolták meg, ami a fojtószelepházra megy, de a másik is kissé repedezett. Holnap elvileg megjön az egész gyári cső, aztán majd meglátom. Sajnos  aneten olyanokat olvasok, amik teljesen az én jelenségeimnek felelnek meg és nekik sem oldotta meg sem a csőcsere, sem a MAP-szenzor csere, sőt gyújtótrafón, meg egy rakás más alkatrészcserén is túlvannak és még mindig fennáll a hiba. 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2885 Dátum: 2015. Augusztus 26. - 19:24:35 »

Együtt érzek veled CápaFeri....nekem is volt tavaly ilyen map szenzor gumipipás vicceskedés. Pont nyaralás előtt, szerencsére Tomy meghaxolta gyorsan. Azóta már gyárira lett cserélve az a pipa is, de a gumicsővel sem volt gondom utána.
Sajnos az ideiglenes gumipipa csere nem oldotta meg a hibát, mentem vagy 200 km-t és utána megint torpant egyet, aztán egy egyesben indulsnál le is állt, bedobta a lámpát. 4 indítás, (lámpatörlés), utána érdekes módon akkor torpant megint egyet amikor alapjárat közelében egyenletesen ötödikben 70-nel haladtam. Tegnap is reggeltől már úton voltam amikor délután hazafelé kezdett rendetlenkedni. Ezek után ma autópályán dugóban araszolva kétszer majdnem le is állt a motor, már kigyulladtak a kontrollámpák amikor nagy gázadásra hörrent egyet és visszaállt az alapjárat. Ezután 60 km hazáig semmi. Se alapjáraton, se 5000 fölé pörgetve, se egyenletes haladásnál. Csak az egyik pipát mókányolták meg, ami a fojtószelepházra megy, de a másik is kissé repedezett. Holnap elvileg megjön az egész gyári cső, aztán majd meglátom. Sajnos  aneten olyanokat olvasok, amik teljesen az én jelenségeimnek felelnek meg és nekik sem oldotta meg sem a csőcsere, sem a MAP-szenzor csere, sőt gyújtótrafón, meg egy rakás más alkatrészcserén is túlvannak és még mindig fennáll a hiba. 

Sajnos benne van, a pakliban, hogy nem lesz jó... Nekem kb. 200 km-ig volt jó a gyári gumipipákkal és csővel, utána cserélve lett a MAP, a fojtószelepház (Scan100-zal nullázva is lett a cucc) vadi új lamdaszondát is kapott, ki lett kenve a szelepfedél, hogy ne szivárogjon és semmi se jött be... Voltak szituk, amikor Pesten beálltam lámpához és alapjáraton elkezdett hörögni a motor és forgatnom kellett mint állat, hogy életre kelljen, igaz utána ment is egy darabig, de nem lett tökéletes és jelen maradt a menet közbeni torpanás...
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy amikor Sebike taposta ki a lelkét a kocsinak, soha nem produkálta ezt a toporgós lehörgős hibát...
Na mindegy, egyelőre még nem tartasz ott, szóval ahogy az angol mondja: "finger crossed"   
« Utoljára szerkesztve: 2015. Augusztus 26. - 19:34:46 írta kubu87 » Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2886 Dátum: 2015. Augusztus 27. - 08:04:20 »

Kis tanácsra lenne szükségem. Pár hete váltásoknál, motorfék ráfutásnál mintha nagyobbat rántana a kocsi a normálisnál. Meleg indításnál meg nem olyan beröffenős hangon indult, hanem amolyan...villanymotorosan..."elindulok na" stílusban, mintha nem lennének meg az égés feltételei teljesen....Tegnap kirándultunk és egy kettesbe visszakapcsolásnál amolyan szélvédőlefejelős bebólintás volt. Néha szokott ilyent, nem foglalkoztam vele, pláne hogy ment a légkondi. Viszont utána egyenletes 80-as tempónál rántott/bebólintott és sárga lámpa. Leálltam. Látszatra semmi különös, négy indítással eloltottam a lámpát, hogy megint észrevegyem ha a hiba jelentkezik. Nem kellett sokat várni úgy 20 km múlva jött is megint a lámpa. Ekkor már nem állítottam le, mert féltem, hogy ott maradok és 80 km-re a lakástól nem volt kedvem 112-t hívni, pláne hogy még nem is vagyok öamtc tag. Kímélő tempóban jöttünk a pályán, még volt 3 bebólintás egyik elég durva volt, azt hittem leáll, olyan volt, mintha úgy 2-3 mp-ig nem lett volna gyújtás. Egy forgalmas autópályán, pláne előzésnél elég ijesztő volt.  Utána viszont hazáig 50 km-en át semmi. Ma reggel irány a szervíz, kiolvasták, P0107 (vagy 0104, de asszem 0107 volt), azt mondták, hogy MAP szenzor. Levették a burkolatot, egy kis gumipipa a kanyarban ki van töredezve. Most ideiglenesen megoldották egy normál gumicsővel, mivel holnap Németországba kell mennem. Kérdeztem, mi lehet rossz esetben, ha nem ez volt a baj, hanem a MAP rossz. Azt mondták, hogy ettől még nem szabad lerohadni, csak így bólogat, rángat. Gyári csövet megrendelték, 1-2 nap és jön, addig menjek vele és ha fennáll a hiba akkor rendelnek MAP-ot is. Hazajöttem vele, eddig szépen megy, az elmúlt hetekben tapasztalt gázadás/váltás/motorfék üzemekben tapasztalt bólintás, rángatás sem tapasztalható. Szerintetek elilndulhatok így vele hosszabb útra? Járóképes marad az autó, ha mégis MAP lesz a ludas? Mennyi otthon egy ilyen szenzor?
Nem fog otthagyni. Nekem 2 éve megy az ideiglenesen berakott gumicsővel. Hopp, ki kellene cserélni.... Na majd novemberben, olajcsere alkalmával, ha el nem felejtem addig.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2887 Dátum: 2015. Augusztus 27. - 09:34:12 »

Kis tanácsra lenne szükségem. Pár hete váltásoknál, motorfék ráfutásnál mintha nagyobbat rántana a kocsi a normálisnál. Meleg indításnál meg nem olyan beröffenős hangon indult, hanem amolyan...villanymotorosan..."elindulok na" stílusban, mintha nem lennének meg az égés feltételei teljesen....Tegnap kirándultunk és egy kettesbe visszakapcsolásnál amolyan szélvédőlefejelős bebólintás volt. Néha szokott ilyent, nem foglalkoztam vele, pláne hogy ment a légkondi. Viszont utána egyenletes 80-as tempónál rántott/bebólintott és sárga lámpa. Leálltam. Látszatra semmi különös, négy indítással eloltottam a lámpát, hogy megint észrevegyem ha a hiba jelentkezik. Nem kellett sokat várni úgy 20 km múlva jött is megint a lámpa. Ekkor már nem állítottam le, mert féltem, hogy ott maradok és 80 km-re a lakástól nem volt kedvem 112-t hívni, pláne hogy még nem is vagyok öamtc tag. Kímélő tempóban jöttünk a pályán, még volt 3 bebólintás egyik elég durva volt, azt hittem leáll, olyan volt, mintha úgy 2-3 mp-ig nem lett volna gyújtás. Egy forgalmas autópályán, pláne előzésnél elég ijesztő volt.  Utána viszont hazáig 50 km-en át semmi. Ma reggel irány a szervíz, kiolvasták, P0107 (vagy 0104, de asszem 0107 volt), azt mondták, hogy MAP szenzor. Levették a burkolatot, egy kis gumipipa a kanyarban ki van töredezve. Most ideiglenesen megoldották egy normál gumicsővel, mivel holnap Németországba kell mennem. Kérdeztem, mi lehet rossz esetben, ha nem ez volt a baj, hanem a MAP rossz. Azt mondták, hogy ettől még nem szabad lerohadni, csak így bólogat, rángat. Gyári csövet megrendelték, 1-2 nap és jön, addig menjek vele és ha fennáll a hiba akkor rendelnek MAP-ot is. Hazajöttem vele, eddig szépen megy, az elmúlt hetekben tapasztalt gázadás/váltás/motorfék üzemekben tapasztalt bólintás, rángatás sem tapasztalható. Szerintetek elilndulhatok így vele hosszabb útra? Járóképes marad az autó, ha mégis MAP lesz a ludas? Mennyi otthon egy ilyen szenzor?
Nem fog otthagyni. Nekem 2 éve megy az ideiglenesen berakott gumicsővel. Hopp, ki kellene cserélni.... Na majd novemberben, olajcsere alkalmával, ha el nem felejtem addig.

Nem ilyen egyértelmű, mert sokunknak nem volt tökéletes megoldás. Ahhoz lehetne hasonlítani, mint az EGR dugózást, valakinek utána bedobja a hibát, valakinek nem.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2888 Dátum: 2015. Augusztus 27. - 20:12:51 »

Igaz... mondjuk nekem nem dobott sárga lámpát a map szenzoros esetemre. Viszont tavaly volt 2db 1es lambda szonda hibám, azóta semmi. Mondjuk azóta amikor tudok maxxmotion 95-t tankolok.
Én okos tanácsot nem tudok adni, ha tudod mutasd meg Sebikének.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2889 Dátum: 2015. Augusztus 28. - 10:46:45 »

Cső megjött, kicserélve, fojtószelepház nullázva. A kód megint P 0107 volt. MAP szenzor hiba. Csakhogy ingatta a fejét a szaki, mert amikor hét elején ideiglenes gumipipával utamra engedtek akkor kontaktsprayvel befújták a MAP érintkezőit, tehát az sem lehet, hogy koszos volt az érintkező. Az meg elég furcsa egy gumipipától, hogy 200-250 km-en jó, aztán rossz pár másodpercig, aztán megint jó. MAP csinál ilyent?
Merthogy a tegnapelőtti hazaút óta amikor bedobta a sárgát megint minden jól működik az elmúlt 100 km-en. Na mindegy, most a gyári csővel meglátjuk. Cserealkatrészt nem tud adni, gondoltam ezzel az új csővel ha megint bedobja a sárgát, mielőtt megrendelem az új szenzort sok pénzért, 1-2 napra betennénk egy másik MAP szenzort. Ha úgy is csinálná, akkor nem kellene feleslegesen megvenni, nem a szenzorral van a baj. Nem szeretnék sorban minden kütyüt kicserélgetni, ha nem is hibásak. Nem tudjátok, kb. mennyi otthon egy ilyen szenzor?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #2890 Dátum: 2015. Augusztus 28. - 11:46:43 »

Sajnos elképzelhető,hogy az ideiglenes gumi cső nem vált be. Saját tapasztalat,ha nem elég vastag a falvastagsága akkor egy idő után a hő és a vákum hatására összeszívódik. Remélem a gyári cső megoldja a problémád!
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2891 Dátum: 2015. Augusztus 28. - 12:02:46 »

Cső megjött, kicserélve, fojtószelepház nullázva. A kód megint P 0107 volt. MAP szenzor hiba. Csakhogy ingatta a fejét a szaki, mert amikor hét elején ideiglenes gumipipával utamra engedtek akkor kontaktsprayvel befújták a MAP érintkezőit, tehát az sem lehet, hogy koszos volt az érintkező. Az meg elég furcsa egy gumipipától, hogy 200-250 km-en jó, aztán rossz pár másodpercig, aztán megint jó. MAP csinál ilyent?
Merthogy a tegnapelőtti hazaút óta amikor bedobta a sárgát megint minden jól működik az elmúlt 100 km-en. Na mindegy, most a gyári csővel meglátjuk. Cserealkatrészt nem tud adni, gondoltam ezzel az új csővel ha megint bedobja a sárgát, mielőtt megrendelem az új szenzort sok pénzért, 1-2 napra betennénk egy másik MAP szenzort. Ha úgy is csinálná, akkor nem kellene feleslegesen megvenni, nem a szenzorral van a baj. Nem szeretnék sorban minden kütyüt kicserélgetni, ha nem is hibásak. Nem tudjátok, kb. mennyi otthon egy ilyen szenzor?

Kisker áron 20.000,- Ft körül láttam a neten. GM cikkszám: 96276354.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2892 Dátum: 2015. Augusztus 28. - 17:49:50 »

Sajnos elképzelhető,hogy az ideiglenes gumi cső nem vált be. Saját tapasztalat,ha nem elég vastag a falvastagsága akkor egy idő után a hő és a vákum hatására összeszívódik. Remélem a gyári cső megoldja a problémád!
Hát nem tudom. Amikor összetákolták, akkor végülis csak az egyik gumipipa helyett (ami a fojtószelepházra ment) tettek egy másikat, ami nem oda való, csak átmérőben hasonló, amit egy gyorskötözővel rögzítettek rá.  Maga a cső és a másik gyári pipa maradt rajta. Éppen ezért furcsa, hogy annyi km után egyenletes haladásnál érzékelne hibás vákumértéket. Még ha erős gyorsításnál, vagy motorféknél tenné....
Még arra gondoltam, mi van, ha a fojtószelepháztól abban a vékony csőben lerakódott sok piszok és ezért nem oldotta meg a pipacsere a hibát? A másik cső a fojtószelepháztól hova megy? Na kíváncsi leszek erre az új csőre. Próbálgatni, céltalanul körözgetni itt nincs értelme, hiszen ezelőtt is 200 km múlva jött az első torpanás. Majd vasárnap úgyis megyek hosszabb útra, akkor kiderül. Köszönöm az infókat, majd jelentkezem a tapasztalatokkal. Üdv! 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2893 Dátum: 2015. Augusztus 28. - 20:02:52 »

Sajnos elképzelhető,hogy az ideiglenes gumi cső nem vált be. Saját tapasztalat,ha nem elég vastag a falvastagsága akkor egy idő után a hő és a vákum hatására összeszívódik. Remélem a gyári cső megoldja a problémád!
Hát nem tudom. Amikor összetákolták, akkor végülis csak az egyik gumipipa helyett (ami a fojtószelepházra ment) tettek egy másikat, ami nem oda való, csak átmérőben hasonló, amit egy gyorskötözővel rögzítettek rá.  Maga a cső és a másik gyári pipa maradt rajta. Éppen ezért furcsa, hogy annyi km után egyenletes haladásnál érzékelne hibás vákumértéket. Még ha erős gyorsításnál, vagy motorféknél tenné....
Még arra gondoltam, mi van, ha a fojtószelepháztól abban a vékony csőben lerakódott sok piszok és ezért nem oldotta meg a pipacsere a hibát? A másik cső a fojtószelepháztól hova megy? Na kíváncsi leszek erre az új csőre. Próbálgatni, céltalanul körözgetni itt nincs értelme, hiszen ezelőtt is 200 km múlva jött az első torpanás. Majd vasárnap úgyis megyek hosszabb útra, akkor kiderül. Köszönöm az infókat, majd jelentkezem a tapasztalatokkal. Üdv! 


Ha nem válna be a gyári komplett gumipipa garnitúra, és minden a motortérben lévő hibalehetőség ellenőrizve let, akkor a Topranás és EGR nevű témában olvastam egy új megközelítést Guszesz hozzászólásában.
Ha csak időszakosan döglődik a tápszivattyú nyomásszabályozója, akkor előfordulhat toporgás, alapjáraton fulladozás. Tehát, ha a légoldal hibalehetőségei ellenőrizve vanak és/vagy javítva és továbbra is fennáll a hiba, akkor az üzemanyag-rendszer felé mozdulnék el.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2894 Dátum: 2015. Augusztus 30. - 15:45:41 »

Sziasztok! Gondom lenne, mint általában mindig Mosolyog Azt már megszoktam, hogy a hűtővíz mutató nem áll be középre ha eléri az üzemi hőfokod, de...
Egy jó ideje azt csinálja, hogy össze vissza ingázik. OBD-vel (nem gyári) mérve 70-76 fokon van a hűtővíz... vagy nincs. Ma pl 2mp alatt leugrott 56-60 fokra és ott állt 10 mp-ig, majd vissza kúszott. Ezt a kóválygást intenzívebben csinálja, ha a klíma is be van kapcsolva. Tippetek van ééé?
Termosztátot Sebike tavaly cserélt, úgy hogy arra nem tippelnék. Nincs valami hőfok érzékelő a rendszerben, ami megdögölhet He
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Oldalak: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!