Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 20:55:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575299 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2850 Dátum: 2015. Május 02. - 13:48:06 »

Sziasztok!
Ha esetleg tudtok segítsetek.
2007-es 1.4 WTCC Lacettim van. Fertődön lakom. 2012-ig semmi gondom az autóval. 2012 évégén chek probléma (P300), a szerelőm meg vígasztalt hogy gyujtás kimaradás. De nem írt neki hengert és azt javasolta hogy hengerfej le és szelepelés. Mert ez típus hiba.Egyébként csak reggelente és inkább hűvösebb időben csinálta, melegen nem volt jellemző. Itt a fórumon olvastam hogy sokan tankoltak kinn Ausztriában és mondták hogy jobb az üzemanyag. Hát én gondoltam meg próbálom hátha jó lesz. 2013 február közepétől csak kinn tankolok!!!! Nem akartam elhinni hogy ekkora különbség legyen 95-ös és 95-ös között Mosolyog. A chek lámpám az első tankolásom után kb 20-30km után nem gyulladt még ki!!! Igaz töröltettem is a hiba kódot a szerelőmmel. Napi 20-30km-t megyek mindennap.
A következő problémám.
Kb. október végén az ABS lámpám ég. De úgy hogy vagy folyamatosan miután be inditom az autót vagy kb. elindulás után 3-4km megtétele után gyullad ki.
A szerelőm rárakta a számitógépet és nem jelez hiba kódot amit törölni lehetne. A fékem paraméterei jók. Illetve nem is érzek semmi problémát a fékezéskor.
Autó villamossági szerelőhöz küldött a szerelőm. De beszéltem másokkal is a problémámról, és ők azt javasolták hogy inkább egy olyan valakihez vigyem aki erre a típushoz van "szakosodva" mert ezt a fajta hibát okozhatja akármi más is, szálszakadás,dörzsölődés stb...stb. Mert majd hogy nem minden mindennel összefügg. És ha nem akarom hogy kicseréljék az autóm összes alkatrészét mire rájönnek a hibára és nem utolsó sorban nem kevés anyagiakba kerülne.
Ha esetleg itt a környékemen tudnátok valami szakit hálás lennék.
Van még problémám Mosolyog
December végén belém jöttek, és a bíztosító most fizetett és a hátsó lökhárítót cserére vette. Keresnék valahol valami korrekt bontót vagy valakit akitől lehetne rendelni. Akár használtan is.
És az utolsó kérésem az lenne hogy tudnátok e abban segíteni hogy itt a környékemen van-e valaki akinek scan100 müszere van. 
És szervizel is autókat. Mert a szerelőm égyébként szerintem nem rossz, de neki nem az van.
Köszönöm.

azon a környéket max szakszerviz ahol van scan 100 ,hogy mennyire tudják normálisan kezelni az más kérdés,lökhárítót és van scan 100 am is páran járnak hozzá a forumról de nem vagyok a szomszédba...

Sziasztok, szia Sebike!
A fenti témával kapcsolatban úgy néz ki hogy előre lépés történt.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Az ABS-el kapcsolatban az történt hogy a szerelőmhöz elmentem gumi cserére és az autó teljesen föl lett emelve. Meg kérdezte tőlem hogy ABS ügyben van-e előre lépésem, a válaszom nemleges volt. Mivel hogy az autót tudom használni és fékezési problémáim még nincsenek. Nem érzek semmi olyat fékezés közben hogy valamiféle probléma adódna. Erre ő azt mondta hogy mivel hogy az autó teljesen fel van emelve meg nézi a csatlakozókat és be fújja kontakt sprayvel. Mikor oda ért a két első kerékhez mosolyogva jelezte hogy meg találta a hibát! Szerinte biztosan azért ég az ABS jelző lámpa. És ő szerinte tuti hogy nem működik az ABS-em. Mind a két első keréknél azt vette észre hogy az úgynevezett " ABS gyűrűk"  elvannak repedve.
Miután befejezte a kerék cserét és az átvizsgálást, azt mondta hogy majd utánam csörög ha megtudta hogy menyibe kerül ez a "gyűrű".
Szomorúan hívott hogy nem lehet cserélni a "gyűrűket" külön csak egybe az agyal vagy valami ilyesmi ezt igazán nem értettem. És hogy állítólag nem is lesz olcsó sajnos. Mert már gyári nincs erre a típusra az után gyártott meg 30-40e/db .
Hát a guta majd meg ütött ha ez tényleg így van!!!!               
Nem az agyon van, hanem a féltengelyen. Ezt még én is tudom.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #2851 Dátum: 2015. Május 28. - 14:07:13 »

Helosztok abban kellene a segitségetk,hogy van egy honda agregátorom amit most dugatyuztam ujra.A problémám a következö a motor szépen müködik nincsen vele semmi gond de még a régi olmozott üzemanyagal müködik igy adalékot kell hozzáadnom kérdezem ha átakarom alakitani normál 95-ös olom mentes benzinre a szelepeken kivül mást kikel cserélni még rajta?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2852 Dátum: 2015. Május 28. - 17:40:23 »

Helosztok abban kellene a segitségetk,hogy van egy honda agregátorom amit most dugatyuztam ujra.A problémám a következö a motor szépen müködik nincsen vele semmi gond de még a régi olmozott üzemanyagal müködik igy adalékot kell hozzáadnom kérdezem ha átakarom alakitani normál 95-ös olom mentes benzinre a szelepeken kivül mást kikel cserélni még rajta?
Tehát 4 ütemű. Nem, mert az ólom (illetve az adalék) kenési feladatokat is ellát. Mivel nem tudjuk, hogy milyen anyagból vannak a gyűrük, a henger, ne gondolkozz átalakításon.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #2853 Dátum: 2015. Május 31. - 21:00:36 »

Na közben szédszedtem az emlitett hajtokar törés végett a motort hálistenek nemkell furnom sima a henger csak olajnélkül megszorult a gépezet mert az olaj leválasztonál folyik a tömités alol az olaj de majd eztis megcsinálom fepasztázom.A szelepek régi rézszerü anyagnak tünik marad ilyen csak megdugatyuzom és megcsinálom az olajfojásokat szerintem mehetne adalék nélkülis a gép de nemkockáztatok. egy honda G 200-as motorrol van szo mert azt nem emlitettem eddig.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2854 Dátum: 2015. Június 19. - 11:08:34 »

Tegnap este lejöttünk Balcsira. Most mentünk a kocsival kétszer 20 km-t és a vízhőfok mutató az első egységet is csak épphogy súrolta, de 80 feletti tempónál visszahűlt kicsit. Ilyenkor mi van? Az auto szívató azért átvált vagy az is a mutató szerint működik? Este láttam kolbászolni a környéken egy nyestet, de nincs nyoma az autón és a motortérben. Segítsetek légyszi, hogy merjek majd hazaindulni hétfőn vagy mit tegyek...?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2855 Dátum: 2015. Június 19. - 12:18:31 »

Tegnap este lejöttünk Balcsira. Most mentünk a kocsival kétszer 20 km-t és a vízhőfok mutató az első egységet is csak épphogy súrolta, de 80 feletti tempónál visszahűlt kicsit. Ilyenkor mi van? Az auto szívató azért átvált vagy az is a mutató szerint működik? Este láttam kolbászolni a környéken egy nyestet, de nincs nyoma az autón és a motortérben. Segítsetek légyszi, hogy merjek majd hazaindulni hétfőn vagy mit tegyek...?

termosztát ko.
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2856 Dátum: 2015. Június 19. - 13:17:12 »

Remek....ha jól értelmezem akkor folyamatosan nyitva marad. Akkor viszont jobb lenne nem pályán menni hazafelé az északi partról. Okozhat gondot, plusz kopást a motornak, hogy hosszabb távon folyamat túl dúsít az ecu?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #2857 Dátum: 2015. Június 19. - 19:39:35 »

Remek....ha jól értelmezem akkor folyamatosan nyitva marad. Akkor viszont jobb lenne nem pályán menni hazafelé az északi partról. Okozhat gondot, plusz kopást a motornak, hogy hosszabb távon folyamat túl dúsít az ecu?
Többet fogyaszt, de hazajöhetsz vele nyugodtan.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2858 Dátum: 2015. Június 19. - 19:56:42 »

Tegnap este lejöttünk Balcsira. Most mentünk a kocsival kétszer 20 km-t és a vízhőfok mutató az első egységet is csak épphogy súrolta, de 80 feletti tempónál visszahűlt kicsit. Ilyenkor mi van? Az auto szívató azért átvált vagy az is a mutató szerint működik? Este láttam kolbászolni a környéken egy nyestet, de nincs nyoma az autón és a motortérben. Segítsetek légyszi, hogy merjek majd hazaindulni hétfőn vagy mit tegyek...?

2 csavar - ha jól emlékszem 12-esek - és utólag két awa-bilincs, mert a gyári rugós klipszeket már nem biztos, hogy pont a "helyükre" tudod vis****akni a csöveken. Ja és minimum egy T-kulcs vagy hosszított racsnis kulcs, mert az egyik csavar fentről nehezen hozzáférhető. Illetve számolnod kell a csere helyén kifolyt fagyállós cucc okozta életkihalással.  Vigyorog Én tavaly októberben cseréltem házzal együtt a társasház udvarán és azóta egy kihalt senki földje van a fű közepén.  Vigyorog Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2015. Június 19. - 20:07:55 írta kubu87 » Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2859 Dátum: 2015. Június 20. - 08:13:38 »

A reggeli közértjáratnál leteszteltem a dolgokat. Mentem a faluban egy kört 1esben 2-3 ezres fordulat között, szépen elérte az üzemi hőfokot a víz, feljebb nem is ment az ideálisnál. Viszont a szomszéd faluig az országúton 90nél már drasztikusan hűlt vissza. A motorolaj ilyenkor melegen tartja magát vagy az is arányosan visszahűl? Tehát merjek-e 80 felett menni vagy csoszogjak hazáig településeken keresztül az autópálya helyett is?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2860 Dátum: 2015. Június 20. - 14:10:52 »

A reggeli közértjáratnál leteszteltem a dolgokat. Mentem a faluban egy kört 1esben 2-3 ezres fordulat között, szépen elérte az üzemi hőfokot a víz, feljebb nem is ment az ideálisnál. Viszont a szomszéd faluig az országúton 90nél már drasztikusan hűlt vissza. A motorolaj ilyenkor melegen tartja magát vagy az is arányosan visszahűl? Tehát merjek-e 80 felett menni vagy csoszogjak hazáig településeken keresztül az autópálya helyett is?

nyugodtan mehetsz tempót csak a fogyasztásod emelkedik meg,termosztátcserekor fémet tegyél fel ne műanyagot drágább de cserélhető benn a betét
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2861 Dátum: 2015. Június 20. - 14:52:55 »

Köszi a segítséget!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2862 Dátum: 2015. Június 20. - 20:30:56 »

Köszi a segítséget!

és arra is figyelj ne a Lanosét adják
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2863 Dátum: 2015. Június 20. - 20:46:39 »

Csak a katalizátor is élje túl az utat...
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2864 Dátum: 2015. Június 21. - 20:06:58 »

Jelentem sikeresen hazaértünk.   Vigyorog Azért voltam/vagyok be****va, mert ilyen hibával még életemben nem találkoztam és nem tudtam mit szabad vagy mit nem, hogy ne okozzak nagyobb kárt az autónak és magamnak. Köszönök minden segítséget utólag is!!!  Puszi

80 ra lőttem be a tempót országútra, a pályát elkerültem. Az még éppen jó volt, nem hűlt vissza gyorsan. 3szor sikerült elérnem az üzem meleg állapotot  Mosolyog egyszer Veszprémnél egy lámpánál, majd Fehérváron uzsonnázás közben a mekinél és amikor beálltam a kertbe itthon.   Mosolyog
Kíváncsi leszek a fogyira, mert szerintem ilyen ultranyugger tempónál még így sem fogyasztott annyit, mintha pályán jöttem volna a szokásos tempómmal. Az út km-ben szinte ugyanannyi volt, időben is kb 20-30 perccel több csak.

Voltak érdekes dolgok. Eleinte mindenki engem előzgetett, aki mögém ért. Később többen hasonló tempót mentek. Még a 110es tábláknál sem voltam vészesen lassú az átlaghoz képest 80al. Aztán Agárdtól volt pár spóroló bajnok is  :zsir: szigorú 70, de 80 felett már fékezés...őt követtem, mert előzni nem lett volna értelme, majd később ráment az M0ra, remélem nem 70el haladt ott is  Vigyorog, illetve volt, aki 55el ment, na ott volt szép torlódás, őt én is kénytelen voltam hazaérni, különben még Fehérvárnál sem lennék  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!