Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 22:47:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575405 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2835 Dátum: 2015. április 09. - 17:49:26 »

Komolyan mondom most bököm t*k*n magam. A legnagyobb rumliban, költözés közben, mikor minden cuccom egy halomban dobozokban áll és azt sem tudom, hogy az 1000 tennivaló közül melyiket intézzem, fogja magát drága jó kicsi kocsim és dob egy pechlámpát. Folyamatosan világít. OBD-m valahol a káoszban, így még csak egy megközelítő hibakódot sem tudok
Remélem nem döglik a következő pár hétben...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2836 Dátum: 2015. április 09. - 19:54:01 »

Legközelebb a benzinkúton inkább te is rá öntsd mint bele.  Vigyorog A tűzön még szalonnát is sütögethetsz. Bár a benzinkutasok meg a többi autós nem fog neki örülni, de légy erős és sz@rd le!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2837 Dátum: 2015. április 12. - 20:02:57 »

Tegnap és ma megvolt a költözés és szerencsémre az egyik kupacban megtaláltam az OBD-m. P1403 a hibakód. Kiütöttem, legalább most nem világít a pechlámpa.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2838 Dátum: 2015. április 13. - 07:14:07 »

Hibakód alapján ez EGR hiba!
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2839 Dátum: 2015. április 13. - 14:39:43 »

Hibakód alapján ez EGR hiba!
Ja, azt tudom... Volt már sajna. Lehet, hogy lassan csere érett lesz
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2840 Dátum: 2015. április 13. - 19:49:14 »

Miért nem falazod le? Nekem 5 éve se p300 se EGR hiba nincs.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2841 Dátum: 2015. április 13. - 20:50:45 »

Kb. ugyanaz, mintha lehúzza a csatlakozót, és még azt a két csavart se kell piszkálnia (+4 db a motorburkolaton). Erre viszont egyből dobja a sárgát, hogy "úr isten eltűnt az egr a rendszerből", nekem legalábbis ez volt. Mosolyog Dugózással is ugyanúgy bejelezhet visszavezetési hibát.
Szóval végleges megoldás majd csak a csere lesz egyszer... De szerinte Giovanni tudja hova forduljon ez ügyben.  Kacsint
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2842 Dátum: 2015. április 14. - 20:49:47 »

Akkor mégsem ugyanaz...A motorburkolatot nem kell levenni, nekem 1x sem jelzett vissza.
Naplózva
N1tr0
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #2843 Dátum: 2015. április 18. - 12:00:05 »

Sziasztok! Ujra előjött a világitás megszűnés hiba, Lacettinél. A műszerfal mögötti csatlakozót egyszer már cseréltem annak semmi baja sincs. Tippre tanácsra lenne szükségem hol keressem a hibát. Csak helyzetjelző van.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2844 Dátum: 2015. április 18. - 14:54:52 »

Sziasztok! Ujra előjött a világitás megszűnés hiba, Lacettinél. A műszerfal mögötti csatlakozót egyszer már cseréltem annak semmi baja sincs. Tippre tanácsra lenne szükségem hol keressem a hibát. Csak helyzetjelző van.

Ritkán, de előfordul, hogy a motortérben lévő biztosítéktábla is megéghet a rossz nyák miatt, nekem elsődlegesen ez okozta az általad említett hibát. Elvittem szervizbe és áthidalták a megégett nyák részt és utánam még évekig jó volt a tompított. Ezután viszont a műszerfali csatlakozó is szétégett, úgyhogy a csatlakozó ki lett iktatva és a kábelek szépen össze lettek forrasztva bőséges cinnel és le lettek szigetelve. Eredmény: működik a tompított.

Első lépésként nézd meg a motortérben a biztosítéktáblát és a biztosítékokat - mivel ez tök egyszerű művelet. Ha ott minden oké, akkor a lámpatestek csatlakozóit mozgasd meg ill. ellenőrizd az izzókat, ha akkor sem megy, akkor ismét a műszerfal mögötti csati égett meg. Végső esetben a kábelezés ment tönkre, de ez ritka mint a piros hó.

Remélhetőleg ezek alapján meglesz a hiba.  Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 18. - 15:01:14 írta kubu87 » Naplózva
N1tr0
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #2845 Dátum: 2015. április 18. - 15:32:51 »

Sziasztok! Ujra előjött a világitás megszűnés hiba, Lacettinél. A műszerfal mögötti csatlakozót egyszer már cseréltem annak semmi baja sincs. Tippre tanácsra lenne szükségem hol keressem a hibát. Csak helyzetjelző van.

Ritkán, de előfordul, hogy a motortérben lévő biztosítéktábla is megéghet a rossz nyák miatt, nekem elsődlegesen ez okozta az általad említett hibát. Elvittem szervizbe és áthidalták a megégett nyák részt és utánam még évekig jó volt a tompított. Ezután viszont a műszerfali csatlakozó is szétégett, úgyhogy a csatlakozó ki lett iktatva és a kábelek szépen össze lettek forrasztva bőséges cinnel és le lettek szigetelve. Eredmény: működik a tompított.

Első lépésként nézd meg a motortérben a biztosítéktáblát és a biztosítékokat - mivel ez tök egyszerű művelet. Ha ott minden oké, akkor a lámpatestek csatlakozóit mozgasd meg ill. ellenőrizd az izzókat, ha akkor sem megy, akkor ismét a műszerfal mögötti csati égett meg. Végső esetben a kábelezés ment tönkre, de ez ritka mint a piros hó.

Remélhetőleg ezek alapján meglesz a hiba.  Mosolyog
Hosszas bibelődés és bontogatás után egyedül a világításkapcsolót nem néztem meg, mivel cserélve lett a csatlakozóval együtt. Nah most az olvadt össze pedig gyári ujra lett cserélve anno. Vis****aktam a régit és működik megint minden. Köszönöm a tanácsot. én is a biztositék tábla felé gondolkodtam. Mosolyog
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2846 Dátum: 2015. április 18. - 18:42:22 »

Szívesen, de valójában megint csak ketyeg a hibád. A csatlakozót ki kell dobni a fenébe, mert alulméretezett. A vezetékeket rövidre kell kötni, jól becinezni és leszigetelni!!!
Én Sebikével csináltattam meg, és azóta is működik a tompított. A bajuszkapcsoló a legritkább esetben megy csak tönkre, mert a kritikán aluli műszerfali csatlakozón lévő nem megfelelő kontaktok miatt felhevülnek a kábelek, ami kinyírhatja a bajuszt és a külső biztosítéktáblát is.
Röviden, az egész rendszer leggyengébb eleme a műszerfali csatlakozó!
Naplózva
Lipcsei Sándor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19

lipuka


« Hozzászólás #2847 Dátum: 2015. Május 01. - 08:30:59 »

Sziasztok!
Ha esetleg tudtok segítsetek.
2007-es 1.4 WTCC Lacettim van. Fertődön lakom. 2012-ig semmi gondom az autóval. 2012 évégén chek probléma (P300), a szerelőm meg vígasztalt hogy gyujtás kimaradás. De nem írt neki hengert és azt javasolta hogy hengerfej le és szelepelés. Mert ez típus hiba.Egyébként csak reggelente és inkább hűvösebb időben csinálta, melegen nem volt jellemző. Itt a fórumon olvastam hogy sokan tankoltak kinn Ausztriában és mondták hogy jobb az üzemanyag. Hát én gondoltam meg próbálom hátha jó lesz. 2013 február közepétől csak kinn tankolok!!!! Nem akartam elhinni hogy ekkora különbség legyen 95-ös és 95-ös között Mosolyog. A chek lámpám az első tankolásom után kb 20-30km után nem gyulladt még ki!!! Igaz töröltettem is a hiba kódot a szerelőmmel. Napi 20-30km-t megyek mindennap.
A következő problémám.
Kb. október végén az ABS lámpám ég. De úgy hogy vagy folyamatosan miután be inditom az autót vagy kb. elindulás után 3-4km megtétele után gyullad ki.
A szerelőm rárakta a számitógépet és nem jelez hiba kódot amit törölni lehetne. A fékem paraméterei jók. Illetve nem is érzek semmi problémát a fékezéskor.
Autó villamossági szerelőhöz küldött a szerelőm. De beszéltem másokkal is a problémámról, és ők azt javasolták hogy inkább egy olyan valakihez vigyem aki erre a típushoz van "szakosodva" mert ezt a fajta hibát okozhatja akármi más is, szálszakadás,dörzsölődés stb...stb. Mert majd hogy nem minden mindennel összefügg. És ha nem akarom hogy kicseréljék az autóm összes alkatrészét mire rájönnek a hibára és nem utolsó sorban nem kevés anyagiakba kerülne.
Ha esetleg itt a környékemen tudnátok valami szakit hálás lennék.
Van még problémám Mosolyog
December végén belém jöttek, és a bíztosító most fizetett és a hátsó lökhárítót cserére vette. Keresnék valahol valami korrekt bontót vagy valakit akitől lehetne rendelni. Akár használtan is.
És az utolsó kérésem az lenne hogy tudnátok e abban segíteni hogy itt a környékemen van-e valaki akinek scan100 müszere van. 
És szervizel is autókat. Mert a szerelőm égyébként szerintem nem rossz, de neki nem az van.
Köszönöm.
Naplózva
Lipcsei Sándor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19

lipuka


« Hozzászólás #2848 Dátum: 2015. Május 01. - 08:33:50 »

Sziasztok!
Ha esetleg tudtok segítsetek.
2007-es 1.4 WTCC Lacettim van. Fertődön lakom. 2012-ig semmi gondom az autóval. 2012 évégén chek probléma (P300), a szerelőm meg vígasztalt hogy gyujtás kimaradás. De nem írt neki hengert és azt javasolta hogy hengerfej le és szelepelés. Mert ez típus hiba.Egyébként csak reggelente és inkább hűvösebb időben csinálta, melegen nem volt jellemző. Itt a fórumon olvastam hogy sokan tankoltak kinn Ausztriában és mondták hogy jobb az üzemanyag. Hát én gondoltam meg próbálom hátha jó lesz. 2013 február közepétől csak kinn tankolok!!!! Nem akartam elhinni hogy ekkora különbség legyen 95-ös és 95-ös között Mosolyog. A chek lámpám az első tankolásom után kb 20-30km után nem gyulladt még ki!!! Igaz töröltettem is a hiba kódot a szerelőmmel. Napi 20-30km-t megyek mindennap.
A következő problémám.
Kb. október végén az ABS lámpám ég. De úgy hogy vagy folyamatosan miután be inditom az autót vagy kb. elindulás után 3-4km megtétele után gyullad ki.
A szerelőm rárakta a számitógépet és nem jelez hiba kódot amit törölni lehetne. A fékem paraméterei jók. Illetve nem is érzek semmi problémát a fékezéskor.
Autó villamossági szerelőhöz küldött a szerelőm. De beszéltem másokkal is a problémámról, és ők azt javasolták hogy inkább egy olyan valakihez vigyem aki erre a típushoz van "szakosodva" mert ezt a fajta hibát okozhatja akármi más is, szálszakadás,dörzsölődés stb...stb. Mert majd hogy nem minden mindennel összefügg. És ha nem akarom hogy kicseréljék az autóm összes alkatrészét mire rájönnek a hibára és nem utolsó sorban nem kevés anyagiakba kerülne.
Ha esetleg itt a környékemen tudnátok valami szakit hálás lennék.
Van még problémám Mosolyog
December végén belém jöttek, és a bíztosító most fizetett és a hátsó lökhárítót cserére vette. Keresnék valahol valami korrekt bontót vagy valakit akitől lehetne rendelni. Akár használtan is.
És az utolsó kérésem az lenne hogy tudnátok e abban segíteni hogy itt a környékemen van-e valaki akinek scan100 müszere van. 
És szervizel is autókat. Mert a szerelőm égyébként szerintem nem rossz, de neki nem az van.
Köszönöm.

azon a környéket max szakszerviz ahol van scan 100 ,hogy mennyire tudják normálisan kezelni az más kérdés,lökhárítót és van scan 100 am is páran járnak hozzá a forumról de nem vagyok a szomszédba...

Sziasztok, szia Sebike!
A fenti témával kapcsolatban úgy néz ki hogy előre lépés történt.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Az ABS-el kapcsolatban az történt hogy a szerelőmhöz elmentem gumi cserére és az autó teljesen föl lett emelve. Meg kérdezte tőlem hogy ABS ügyben van-e előre lépésem, a válaszom nemleges volt. Mivel hogy az autót tudom használni és fékezési problémáim még nincsenek. Nem érzek semmi olyat fékezés közben hogy valamiféle probléma adódna. Erre ő azt mondta hogy mivel hogy az autó teljesen fel van emelve meg nézi a csatlakozókat és be fújja kontakt sprayvel. Mikor oda ért a két első kerékhez mosolyogva jelezte hogy meg találta a hibát! Szerinte biztosan azért ég az ABS jelző lámpa. És ő szerinte tuti hogy nem működik az ABS-em. Mind a két első keréknél azt vette észre hogy az úgynevezett " ABS gyűrűk"  elvannak repedve.
Miután befejezte a kerék cserét és az átvizsgálást, azt mondta hogy majd utánam csörög ha megtudta hogy menyibe kerül ez a "gyűrű".
Szomorúan hívott hogy nem lehet cserélni a "gyűrűket" külön csak egybe az agyal vagy valami ilyesmi ezt igazán nem értettem. És hogy állítólag nem is lesz olcsó sajnos. Mert már gyári nincs erre a típusra az után gyártott meg 30-40e/db .
Hát a guta majd meg ütött ha ez tényleg így van!!!!               
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 01. - 09:04:12 írta Lipcsei Sándor » Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2849 Dátum: 2015. Május 01. - 12:29:55 »

Sziasztok!
Ha esetleg tudtok segítsetek.
2007-es 1.4 WTCC Lacettim van. Fertődön lakom. 2012-ig semmi gondom az autóval. 2012 évégén chek probléma (P300), a szerelőm meg vígasztalt hogy gyujtás kimaradás. De nem írt neki hengert és azt javasolta hogy hengerfej le és szelepelés. Mert ez típus hiba.Egyébként csak reggelente és inkább hűvösebb időben csinálta, melegen nem volt jellemző. Itt a fórumon olvastam hogy sokan tankoltak kinn Ausztriában és mondták hogy jobb az üzemanyag. Hát én gondoltam meg próbálom hátha jó lesz. 2013 február közepétől csak kinn tankolok!!!! Nem akartam elhinni hogy ekkora különbség legyen 95-ös és 95-ös között Mosolyog. A chek lámpám az első tankolásom után kb 20-30km után nem gyulladt még ki!!! Igaz töröltettem is a hiba kódot a szerelőmmel. Napi 20-30km-t megyek mindennap.
A következő problémám.
Kb. október végén az ABS lámpám ég. De úgy hogy vagy folyamatosan miután be inditom az autót vagy kb. elindulás után 3-4km megtétele után gyullad ki.
A szerelőm rárakta a számitógépet és nem jelez hiba kódot amit törölni lehetne. A fékem paraméterei jók. Illetve nem is érzek semmi problémát a fékezéskor.
Autó villamossági szerelőhöz küldött a szerelőm. De beszéltem másokkal is a problémámról, és ők azt javasolták hogy inkább egy olyan valakihez vigyem aki erre a típushoz van "szakosodva" mert ezt a fajta hibát okozhatja akármi más is, szálszakadás,dörzsölődés stb...stb. Mert majd hogy nem minden mindennel összefügg. És ha nem akarom hogy kicseréljék az autóm összes alkatrészét mire rájönnek a hibára és nem utolsó sorban nem kevés anyagiakba kerülne.
Ha esetleg itt a környékemen tudnátok valami szakit hálás lennék.
Van még problémám Mosolyog
December végén belém jöttek, és a bíztosító most fizetett és a hátsó lökhárítót cserére vette. Keresnék valahol valami korrekt bontót vagy valakit akitől lehetne rendelni. Akár használtan is.
És az utolsó kérésem az lenne hogy tudnátok e abban segíteni hogy itt a környékemen van-e valaki akinek scan100 müszere van. 
És szervizel is autókat. Mert a szerelőm égyébként szerintem nem rossz, de neki nem az van.
Köszönöm.

azon a környéket max szakszerviz ahol van scan 100 ,hogy mennyire tudják normálisan kezelni az más kérdés,lökhárítót és van scan 100 am is páran járnak hozzá a forumról de nem vagyok a szomszédba...

Sziasztok, szia Sebike!
A fenti témával kapcsolatban úgy néz ki hogy előre lépés történt.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Az ABS-el kapcsolatban az történt hogy a szerelőmhöz elmentem gumi cserére és az autó teljesen föl lett emelve. Meg kérdezte tőlem hogy ABS ügyben van-e előre lépésem, a válaszom nemleges volt. Mivel hogy az autót tudom használni és fékezési problémáim még nincsenek. Nem érzek semmi olyat fékezés közben hogy valamiféle probléma adódna. Erre ő azt mondta hogy mivel hogy az autó teljesen fel van emelve meg nézi a csatlakozókat és be fújja kontakt sprayvel. Mikor oda ért a két első kerékhez mosolyogva jelezte hogy meg találta a hibát! Szerinte biztosan azért ég az ABS jelző lámpa. És ő szerinte tuti hogy nem működik az ABS-em. Mind a két első keréknél azt vette észre hogy az úgynevezett " ABS gyűrűk"  elvannak repedve.
Miután befejezte a kerék cserét és az átvizsgálást, azt mondta hogy majd utánam csörög ha megtudta hogy menyibe kerül ez a "gyűrű".
Szomorúan hívott hogy nem lehet cserélni a "gyűrűket" külön csak egybe az agyal vagy valami ilyesmi ezt igazán nem értettem. És hogy állítólag nem is lesz olcsó sajnos. Mert már gyári nincs erre a típusra az után gyártott meg 30-40e/db .
Hát a guta majd meg ütött ha ez tényleg így van!!!!               

12.000/db a féltengelycsukló nálam mivel azon van az ABS gyűrű múlt héten is cseréltem emiatt  csuklót
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!