ladlac
|
|
« Hozzászólás #2760 Dátum: 2014. Szeptember 12. - 08:01:53 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #2761 Dátum: 2014. Szeptember 12. - 08:52:20 » |
|
Lenne egy kérdésem. Sedan digitklímás középkonzol borítás leszedése igényel-e valami különleges odafigyelést az 5 ajtós manuális klímáshoz képest? A rádiócsere miatt kérdezem.
Sokkal egyszerűbb, nem kell bowdenekkel vacakolni. Jól gondolom akkor, hogy a digitklíma, az óra valamint az elakadásjelző csatlakozókat kell lehúzni és akkor egyben eltávolítható? Mennyire enged hozzáférni a csatlakozókhoz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #2762 Dátum: 2014. Szeptember 12. - 10:00:02 » |
|
Jól gondolom akkor, hogy a digitklíma, az óra valamint az elakadásjelző csatlakozókat kell lehúzni és akkor egyben eltávolítható? Mennyire enged hozzáférni a csatlakozókhoz?
Igen, mindössze ennyi a teendő. Viszonylag jól hozzáférhetőek, max oldalról benyomod a kis pöckeiket egy csavarhúzóval, segítségként. De magát a konzolt elég jól ki tudod húzni, engedik a kábelek. Illetve még fenn, a szögletes levegőbeömlők kivezetése is rá van pattintva a középkonzolra, azok asszem jönnek is vele együtt (nekem kicsit érdekesen állnak, 1-2 pöcök le volt törve, szóval ott külön jöttek...). Meg amire nem árt figyelni, bár gondolom ez az íves műszerfalasnál sem volt másként, hogy a középkonzol pöckeiről a kis lemez rugók azok jó eséllyel le fognak potyogni kiszedéskor. Mondjuk nálam pl. evvel sincs gond, mert ami le akart esni, azt már elhagyta az előző tulaj. Btw. ilyen lemezkéket vennék, ha akad elfekvő... (meg csomagtéri kárpitrögzítő bolhákat is).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #2763 Dátum: 2014. Szeptember 12. - 10:20:21 » |
|
A levegőbeömlőket akkor ki kell pattintani az ezüst keretből?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #2764 Dátum: 2014. Szeptember 12. - 11:07:29 » |
|
A levegőbeömlőket akkor ki kell pattintani az ezüst keretből?
A Nubira 3-ban a középkonzolt a légbeömlőkkel együtt lehet kivenni. A magnócserénél lehet meg fog lepni az antenna csatlakozó. (nálam sony lett cserélve alpine-ra, a sony antenna csatlakozója azonos volt a gyárival, de az alpine-nek pedig kellett egy átalakító)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #2765 Dátum: 2014. Szeptember 12. - 14:47:27 » |
|
A levegőbeömlőket akkor ki kell pattintani az ezüst keretből?
A Nubira 3-ban a középkonzolt a légbeömlőkkel együtt lehet kivenni. A magnócserénél lehet meg fog lepni az antenna csatlakozó. (nálam sony lett cserélve alpine-ra, a sony antenna csatlakozója azonos volt a gyárival, de az alpine-nek pedig kellett egy átalakító) Az 5 ajtós Lacettivel nem volt ilyen gond, passzolt az antenna csatlakozó. A sedanban más a csatlakozó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #2766 Dátum: 2014. Szeptember 12. - 17:28:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #2767 Dátum: 2014. Szeptember 13. - 09:09:54 » |
|
Ezt értem, de gondolom ugyanolyan csatlakozó van mindegyik Lacettiben, mindegy milyen karosszériája van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #2768 Dátum: 2014. Szeptember 13. - 15:41:19 » |
|
3 órás szerelés után kész lett az én autóm is. Kicsit másabb volt a művelet, a középkonzol borítás a sedanban kicsit mintha kisebb rádiónyílással rendelkezne, de ezt is megoldottuk és szép lett. A tolatókamera is működik, annak az elvezetése kicsit kreatívan történt, szinte nem is látszik a művelet a csomagtartóban. Egyetlen egy bánatom van csupán, hogy a gombok megvilágítása piros és nem lehet megváltoztatni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Szeptember 13. - 15:45:05 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #2769 Dátum: 2014. Szeptember 13. - 16:33:49 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Montoya
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #2770 Dátum: 2014. Szeptember 14. - 11:10:59 » |
|
Na mostmár biztos az egr szelep volt a bünös mert az a luk ami alatta volt teljesen elvolt dugulva mint irtam az egr szelep szára eltörött és igy az égéstermék veleéget elég rendesen kicseréltem de biztos ami biztos a labdaszondátis cseréltem mostmár jó.lassan a párnap alatt 3000 kmtert veletettem minden gond nélkül.Lassan megint indulok fehérvára futoval áruért majd suj alatt kiderül mit mutat mert jol meglessz pakolva ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #2771 Dátum: 2014. Október 08. - 07:18:23 » |
|
Na mostmár biztos az egr szelep volt a bünös mert az a luk ami alatta volt teljesen elvolt dugulva mint irtam az egr szelep szára eltörött és igy az égéstermék veleéget elég rendesen kicseréltem de biztos ami biztos a labdaszondátis cseréltem mostmár jó.lassan a párnap alatt 3000 kmtert veletettem minden gond nélkül.Lassan megint indulok fehérvára futoval áruért majd suj alatt kiderül mit mutat mert jol meglessz pakolva )) Milyen szondát tettél bele? Mennyiért vetted?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2772 Dátum: 2014. November 09. - 13:30:20 » |
|
Sziasztok! Kb másfél, két hete arra lettem figyelmes, hogy fékezésnél jobb oldalról csobogó hangot hallok. Üzemanyag nem így szokott lötykölődni... Valamikor régebben már olvastam itt a fórumon, hogy volt valakinek hasonló gondja. Mivel ma lecseréltem a kerekeket télire, úgy gondoltam, hogy próba képpen kikapom a küszöb alatti dugókat. Meglepetésemre kb 1 liter víz folyt onnan ki. Kérdés: hogy a jó büdös élet valagába került az oda
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2773 Dátum: 2014. November 10. - 02:08:01 » |
|
Fogalmam sincs Giovanni, de legalább a Te gondod ilyen egyszerűen megoldódott! Félek az enyém nem fog! Lassú gurulásnál a jobb elejétől koppanó hangot hallok, amikor kis gödörbe vagy bukkanóra fut a kerék. Kormánymozdulatnál csend van, tehát a kormánygömbfejek kizárva. Lehet talpas gömbfej, vagy lengőkarszilent? Esetleg stab-pálca? Bár az cserélve lett kb 2 éve a telókkal együtt! Ami a legjobban idegesít, hogy most kéne nagyon az autó, költözködnék, utánfutóznék és csak hétvégéken vagyok otthon, amikor nincs szervíz. Egy ilyen javítás...mondjuk egy lengőkar gömbfej csere gondolom futóműbeállítással is jár...úgyhogy hiába mennék hétvégén Sebikéhez is.:-( Mondjuk a gumisom hívta fel rá a figyelmemet, hogy eszi a belső felét a guminak....lehet ez is ettől van?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #2774 Dátum: 2014. November 10. - 08:16:33 » |
|
Fogalmam sincs Giovanni, de legalább a Te gondod ilyen egyszerűen megoldódott! Félek az enyém nem fog! Lassú gurulásnál a jobb elejétől koppanó hangot hallok, amikor kis gödörbe vagy bukkanóra fut a kerék. Kormánymozdulatnál csend van, tehát a kormánygömbfejek kizárva. Lehet talpas gömbfej, vagy lengőkarszilent? Esetleg stab-pálca? Bár az cserélve lett kb 2 éve a telókkal együtt! Ami a legjobban idegesít, hogy most kéne nagyon az autó, költözködnék, utánfutóznék és csak hétvégéken vagyok otthon, amikor nincs szervíz. Egy ilyen javítás...mondjuk egy lengőkar gömbfej csere gondolom futóműbeállítással is jár...úgyhogy hiába mennék hétvégén Sebikéhez is.:-( Mondjuk a gumisom hívta fel rá a figyelmemet, hogy eszi a belső felét a guminak....lehet ez is ettől van?
rázópadra fel kell tenni az a biztos mert kézzel nagyon nem jön ki
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|