kubu87
|
|
« Hozzászólás #2700 Dátum: 2014. Június 30. - 20:01:19 » |
|
Újabb "szopóka"?! Reggeli indításnál már napok óta, nem "pörög fel" a motor, csak egyből hideg alapjáratra pöccen kb. 1100-ig, aztán kész. Ha nem áll éppen fél napot esetleg 1-2 teljes napot - csak pár órát, akkor indításnál szépen felpörög és mintaszerűen visszaejti 1000-1100-ig. Valami újabb költséges szívás előjele lehet vagy csak egy idegesítő, banális semmiség??? Ötlet? Előre is köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lennon
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
|
|
« Hozzászólás #2701 Dátum: 2014. Július 13. - 09:56:48 » |
|
Sziasztok Benzinszivattyú szerelésben tud valaki segíteni? Zúgott a kicsike, hát gondoltam veszek egy másikat, ki is szereltem, de az istenért nem tudom hogyan kell kivenni a belső keretből. Már a belső keretig szétszedtem, közvetlen ami a szivattyú körül van, de a szivattyút nem tudom kivenni belőle. (ameddig lehetett szétszedtem). Tudja valaki a menetét? Illetve többen is tanácsolják, hogy próbáljam meg a szűrőt cserélni, és lehet, hogy megszűnne a búgás. 2006-os autóm, és a szalonból való kijövet után azonnal vittem gázt beszerelni. Köszönöm ha valaki válaszol.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #2702 Dátum: 2014. Július 13. - 10:24:29 » |
|
Újabb "szopóka"?! Reggeli indításnál már napok óta, nem "pörög fel" a motor, csak egyből hideg alapjáratra pöccen kb. 1100-ig, aztán kész. Ha nem áll éppen fél napot esetleg 1-2 teljes napot - csak pár órát, akkor indításnál szépen felpörög és mintaszerűen visszaejti 1000-1100-ig. Valami újabb költséges szívás előjele lehet vagy csak egy idegesítő, banális semmiség??? Ötlet? Előre is köszi!
Vákumcsövek nem repedezettek egy kicsit? Keresd a tűzfalon a motortérben.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #2703 Dátum: 2014. Július 15. - 07:44:32 » |
|
Újabb "szopóka"?! Reggeli indításnál már napok óta, nem "pörög fel" a motor, csak egyből hideg alapjáratra pöccen kb. 1100-ig, aztán kész. Ha nem áll éppen fél napot esetleg 1-2 teljes napot - csak pár órát, akkor indításnál szépen felpörög és mintaszerűen visszaejti 1000-1100-ig. Valami újabb költséges szívás előjele lehet vagy csak egy idegesítő, banális semmiség??? Ötlet? Előre is köszi!
Vákumcsövek nem repedezettek egy kicsit? Keresd a tűzfalon a motortérben. Épnek tűnnek a gumipipák és a csövek is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #2704 Dátum: 2014. Július 15. - 18:31:01 » |
|
Sziasztok Benzinszivattyú szerelésben tud valaki segíteni? Zúgott a kicsike, hát gondoltam veszek egy másikat, ki is szereltem, de az istenért nem tudom hogyan kell kivenni a belső keretből. Már a belső keretig szétszedtem, közvetlen ami a szivattyú körül van, de a szivattyút nem tudom kivenni belőle. (ameddig lehetett szétszedtem). Tudja valaki a menetét? Illetve többen is tanácsolják, hogy próbáljam meg a szűrőt cserélni, és lehet, hogy megszűnne a búgás. 2006-os autóm, és a szalonból való kijövet után azonnal vittem gázt beszerelni. Köszönöm ha valaki válaszol.
Idáig jutottál: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=6&catid=4&limitstart=5? A búgás általában a szűrő dugulása miatt van. A szivattyú alján találod: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=1&catid=4&limitstart=0. Megpróbálhatod átmosni, de kapni belőle újat is. Pl. a Müller autónál találtunk a közelmúltban, ha jól emlékszem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #2705 Dátum: 2014. Július 16. - 07:55:20 » |
|
Tapasztalt már valaki Sedan-nál olyat, hogy a bal első kerék előtt a kerékív takaró műanyag betétről csöpög víz? Ablakmosó tartály, vagy a csöve vagy a motorja csepegteti a vizet, sajnos fentről nem látni pontosan hogy honnan. (2004 Nubira III) Ennél a típusnál is szét szokott menni a cső, vagy maga a tartály szokta feladni? Hogy a frászban jön ki onnan, azt látom, hogy le kell szedni 1-2 dolgot, defeleslegesen nem akarom bontani a fél elejét.??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 16. - 09:52:56 írta sx2004 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #2706 Dátum: 2014. Július 17. - 18:59:51 » |
|
Nekem is most kellett javítani az ablakmosó motorját. Eresztette a folyadékot. A burkolat (kerék járat) leszedése után láttam a szivárgás helyét. Igaz nekem kombim van, de a módszer azonos lehet. Burkolat le-szemrevételez/hibahely behatárol-motorról elektromos csatlakozó le-vícsövek le-motor a tartályból kipattint-megnéz/hibahely behatárol-tisztít-SIKA-val tömít-visszaszerel-másnap folyadékkal tölt/tesztel. Nálam ez volt a menet. Emelő nélkül, "utcán", kb. 1-1,5 óra lehetett(nem mértem). A motor műanyag házának az illesztése lehetett a ludas. Jav. óta rendben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #2707 Dátum: 2014. Július 17. - 19:55:21 » |
|
Nekem is most kellett javítani az ablakmosó motorját. Eresztette a folyadékot. A burkolat (kerék járat) leszedése után láttam a szivárgás helyét. Igaz nekem kombim van, de a módszer azonos lehet. Burkolat le-szemrevételez/hibahely behatárol-motorról elektromos csatlakozó le-vícsövek le-motor a tartályból kipattint-megnéz/hibahely behatárol-tisztít-SIKA-val tömít-visszaszerel-másnap folyadékkal tölt/tesztel. Nálam ez volt a menet. Emelő nélkül, "utcán", kb. 1-1,5 óra lehetett(nem mértem). A motor műanyag házának az illesztése lehetett a ludas. Jav. óta rendben. (milyen idős az autód?) A tartály "illesztésénél" (nem a betöltő cső és a tartály illesztésre gondolok) lentebb van a motorja az ablakmosónak? (nekem úgy tűnik) Először is megnéztem a folyadékszintet a tartály összeillesztése alatt kb. 2-3 cmvel lentebb van a folyadékszint és most nem csöpög, ezek alapján gondolom az illesztés alatt van a szivárgás helye. Lehet majd egy kis ragasztás lesz itt is a gyógyítás leggyorsabb megoldása, maga a tartály 6-7E Ft, új gyáriban. Mi a frásztól lyukad ki egy ilyen tartály, a tecsos ablakmosó folyadéktól?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 17. - 22:25:32 írta sx2004 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lennon
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
|
|
« Hozzászólás #2708 Dátum: 2014. Július 18. - 08:52:38 » |
|
Sziasztok Benzinszivattyú szerelésben tud valaki segíteni? Zúgott a kicsike, hát gondoltam veszek egy másikat, ki is szereltem, de az istenért nem tudom hogyan kell kivenni a belső keretből. Már a belső keretig szétszedtem, közvetlen ami a szivattyú körül van, de a szivattyút nem tudom kivenni belőle. (ameddig lehetett szétszedtem). Tudja valaki a menetét? Illetve többen is tanácsolják, hogy próbáljam meg a szűrőt cserélni, és lehet, hogy megszűnne a búgás. 2006-os autóm, és a szalonból való kijövet után azonnal vittem gázt beszerelni. Köszönöm ha valaki válaszol.
Idáig jutottál: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=6&catid=4&limitstart=5? A búgás általában a szűrő dugulása miatt van. A szivattyú alján találod: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=1&catid=4&limitstart=0. Megpróbálhatod átmosni, de kapni belőle újat is. Pl. a Müller autónál találtunk a közelmúltban, ha jól emlékszem. Igen idáig. Eddig még nem volt időm, de a szűrőt megpróbálom lecserélni, vagy kitisztítani. Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Montoya
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Hozzászólás #2709 Dátum: 2014. Július 18. - 14:12:51 » |
|
Helosztok egy olyan kérdésem lenne a sevimbe opel echotech 2 motorvan 1.6-os ezen holvan ha van a durvaolaj leválasztó.Köszönöm a választ elöreis.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #2710 Dátum: 2014. Július 19. - 09:15:07 » |
|
Helosztok egy olyan kérdésem lenne a sevimbe opel echotech 2 motorvan 1.6-os ezen holvan ha van a durvaolaj leválasztó.Köszönöm a választ elöreis.
sose egyik Daewoo/Chevrolet Nubira/Lacetti modellben nem volt Opel motor! Az nem Ecotech hanem ETech
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
|
« Hozzászólás #2711 Dátum: 2014. Augusztus 03. - 11:55:39 » |
|
Nekem is most kellett javítani az ablakmosó motorját. Eresztette a folyadékot. A burkolat (kerék járat) leszedése után láttam a szivárgás helyét. Igaz nekem kombim van, de a módszer azonos lehet. Burkolat le-szemrevételez/hibahely behatárol-motorról elektromos csatlakozó le-vícsövek le-motor a tartályból kipattint-megnéz/hibahely behatárol-tisztít-SIKA-val tömít-visszaszerel-másnap folyadékkal tölt/tesztel. Nálam ez volt a menet. Emelő nélkül, "utcán", kb. 1-1,5 óra lehetett(nem mértem). A motor műanyag házának az illesztése lehetett a ludas. Jav. óta rendben. Ablakmosó folyadék szivárgás megszüntetése, elviekben most történt meg (most épp nem szivárog). A tarály kiszerelése után szembesültem egy érdekes látvánnyal, a tartályból folyadékot mozgató motor csatlakozója volt a ludas. Az elektromos csatlakozó pont két lábától szivárgott a víz a csatlakozó felé és a csatlakozó mellett csepegett a folyadék. Elviekben a motorcsere lett volna a legideálisabb megoldás, viszont volt itthon egy adag tömítő ragasztó (vízvezetékekhez használható) amelyből kapott egy adagot. Bízom benne egy néhány évig ellesz ezzel a megoldással. Azért kíváncsi lennék melyik az a csodálatos alkatrész abban a kis szivattyú motorban, ami miatt szivároghat a csatlakozó felé a folyadék. (Az a legjobb, hogy a motort egyszer lehet szétszerelni. )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #2712 Dátum: 2014. Augusztus 03. - 15:09:19 » |
|
Helosztok egy olyan kérdésem lenne a sevimbe opel echotech 2 motorvan 1.6-os ezen holvan ha van a durvaolaj leválasztó.Köszönöm a választ elöreis.
Valószínűleg hiányosak szakmai ismereteim, de mi az a "durvaolaj leválasztó"?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #2713 Dátum: 2014. Augusztus 03. - 16:07:38 » |
|
Helosztok egy olyan kérdésem lenne a sevimbe opel echotech 2 motorvan 1.6-os ezen holvan ha van a durvaolaj leválasztó.Köszönöm a választ elöreis.
Valószínűleg hiányosak szakmai ismereteim, de mi az a "durvaolaj leválasztó"? Talán az olajszűrőre gondolt, bár az jól látható helyen van.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #2714 Dátum: 2014. Augusztus 05. - 14:00:22 » |
|
Nekem is most kellett javítani az ablakmosó motorját. Eresztette a folyadékot. A burkolat (kerék járat) leszedése után láttam a szivárgás helyét. Igaz nekem kombim van, de a módszer azonos lehet. Burkolat le-szemrevételez/hibahely behatárol-motorról elektromos csatlakozó le-vícsövek le-motor a tartályból kipattint-megnéz/hibahely behatárol-tisztít-SIKA-val tömít-visszaszerel-másnap folyadékkal tölt/tesztel. Nálam ez volt a menet. Emelő nélkül, "utcán", kb. 1-1,5 óra lehetett(nem mértem). A motor műanyag házának az illesztése lehetett a ludas. Jav. óta rendben. Ablakmosó folyadék szivárgás megszüntetése, elviekben most történt meg (most épp nem szivárog). A tarály kiszerelése után szembesültem egy érdekes látvánnyal, a tartályból folyadékot mozgató motor csatlakozója volt a ludas. Az elektromos csatlakozó pont két lábától szivárgott a víz a csatlakozó felé és a csatlakozó mellett csepegett a folyadék. Elviekben a motorcsere lett volna a legideálisabb megoldás, viszont volt itthon egy adag tömítő ragasztó (vízvezetékekhez használható) amelyből kapott egy adagot. Bízom benne egy néhány évig ellesz ezzel a megoldással. Azért kíváncsi lennék melyik az a csodálatos alkatrész abban a kis szivattyú motorban, ami miatt szivároghat a csatlakozó felé a folyadék. (Az a legjobb, hogy a motort egyszer lehet szétszerelni. ) Egy O gyűrű. Arra ne számíts, hogy a vízvezeték tömítő sokáig fogja állni az ablakmosó folyadék kémiai támadásait.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|