Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 29. - 10:37:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 564790 alkalommal)
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2700 Dátum: 2014. Június 30. - 20:01:19 »

Újabb "szopóka"?!
Reggeli indításnál már napok óta, nem "pörög fel" a motor, csak egyből hideg alapjáratra pöccen kb. 1100-ig, aztán kész. Ha nem áll éppen fél napot esetleg 1-2 teljes napot - csak pár órát, akkor indításnál szépen felpörög és mintaszerűen visszaejti 1000-1100-ig.
Valami újabb költséges szívás előjele lehet vagy csak egy idegesítő, banális semmiség??? Ötlet? Előre is köszi!
Naplózva
Lennon
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #2701 Dátum: 2014. Július 13. - 09:56:48 »

Sziasztok
Benzinszivattyú szerelésben tud valaki segíteni? Zúgott a kicsike, hát gondoltam veszek egy másikat, ki is szereltem, de az istenért nem tudom hogyan kell kivenni a belső keretből. Már a belső keretig szétszedtem, közvetlen ami a szivattyú körül van, de a szivattyút nem tudom kivenni belőle. (ameddig lehetett szétszedtem). Tudja valaki a menetét?
Illetve többen is tanácsolják, hogy próbáljam meg a szűrőt cserélni, és lehet, hogy megszűnne a búgás. 2006-os autóm, és a szalonból való kijövet után azonnal vittem gázt beszerelni.
Köszönöm ha valaki válaszol.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #2702 Dátum: 2014. Július 13. - 10:24:29 »

Újabb "szopóka"?!
Reggeli indításnál már napok óta, nem "pörög fel" a motor, csak egyből hideg alapjáratra pöccen kb. 1100-ig, aztán kész. Ha nem áll éppen fél napot esetleg 1-2 teljes napot - csak pár órát, akkor indításnál szépen felpörög és mintaszerűen visszaejti 1000-1100-ig.
Valami újabb költséges szívás előjele lehet vagy csak egy idegesítő, banális semmiség??? Ötlet? Előre is köszi!
Vákumcsövek nem repedezettek egy kicsit? Keresd a tűzfalon a motortérben.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2703 Dátum: 2014. Július 15. - 07:44:32 »

Újabb "szopóka"?!
Reggeli indításnál már napok óta, nem "pörög fel" a motor, csak egyből hideg alapjáratra pöccen kb. 1100-ig, aztán kész. Ha nem áll éppen fél napot esetleg 1-2 teljes napot - csak pár órát, akkor indításnál szépen felpörög és mintaszerűen visszaejti 1000-1100-ig.
Valami újabb költséges szívás előjele lehet vagy csak egy idegesítő, banális semmiség??? Ötlet? Előre is köszi!
Vákumcsövek nem repedezettek egy kicsit? Keresd a tűzfalon a motortérben.

Épnek tűnnek a gumipipák és a csövek is.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2704 Dátum: 2014. Július 15. - 18:31:01 »

Sziasztok
Benzinszivattyú szerelésben tud valaki segíteni? Zúgott a kicsike, hát gondoltam veszek egy másikat, ki is szereltem, de az istenért nem tudom hogyan kell kivenni a belső keretből. Már a belső keretig szétszedtem, közvetlen ami a szivattyú körül van, de a szivattyút nem tudom kivenni belőle. (ameddig lehetett szétszedtem). Tudja valaki a menetét?
Illetve többen is tanácsolják, hogy próbáljam meg a szűrőt cserélni, és lehet, hogy megszűnne a búgás. 2006-os autóm, és a szalonból való kijövet után azonnal vittem gázt beszerelni.
Köszönöm ha valaki válaszol.

Idáig jutottál:http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=6&catid=4&limitstart=5?

A búgás általában a szűrő dugulása miatt van.
A szivattyú alján találod:http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=1&catid=4&limitstart=0.
Megpróbálhatod átmosni, de kapni belőle újat is. Pl. a Müller autónál találtunk a közelmúltban, ha jól emlékszem.
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #2705 Dátum: 2014. Július 16. - 07:55:20 »

Tapasztalt már valaki Sedan-nál olyat, hogy a bal első kerék előtt a kerékív takaró műanyag betétről csöpög víz?
Ablakmosó tartály, vagy a csöve vagy a motorja csepegteti a vizet, sajnos fentről nem látni pontosan hogy honnan. (2004 Nubira III)
Ennél a típusnál is szét szokott menni a cső, vagy maga a tartály szokta feladni?
Hogy a frászban jön ki onnan, azt látom, hogy le kell szedni 1-2 dolgot, defeleslegesen nem akarom bontani a fél elejét.??
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 16. - 09:52:56 írta sx2004 » Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2706 Dátum: 2014. Július 17. - 18:59:51 »

Nekem is most kellett javítani az ablakmosó motorját. Eresztette a folyadékot. A burkolat (kerék járat) leszedése után láttam a szivárgás helyét.
Igaz nekem kombim van, de a módszer azonos lehet. Kacsint
Burkolat le-szemrevételez/hibahely behatárol-motorról elektromos csatlakozó le-vícsövek le-motor a tartályból kipattint-megnéz/hibahely behatárol-tisztít-SIKA-val tömít-visszaszerel-másnap folyadékkal tölt/tesztel.

Nálam ez volt a menet. Emelő nélkül, "utcán", kb. 1-1,5 óra lehetett(nem mértem). A motor műanyag házának az illesztése lehetett a ludas. Jav. óta rendben.
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #2707 Dátum: 2014. Július 17. - 19:55:21 »

Nekem is most kellett javítani az ablakmosó motorját. Eresztette a folyadékot. A burkolat (kerék járat) leszedése után láttam a szivárgás helyét.
Igaz nekem kombim van, de a módszer azonos lehet. Kacsint
Burkolat le-szemrevételez/hibahely behatárol-motorról elektromos csatlakozó le-vícsövek le-motor a tartályból kipattint-megnéz/hibahely behatárol-tisztít-SIKA-val tömít-visszaszerel-másnap folyadékkal tölt/tesztel.

Nálam ez volt a menet. Emelő nélkül, "utcán", kb. 1-1,5 óra lehetett(nem mértem). A motor műanyag házának az illesztése lehetett a ludas. Jav. óta rendben.

(milyen idős az autód?)
A tartály "illesztésénél" (nem a betöltő cső és a tartály illesztésre gondolok) lentebb van a motorja az ablakmosónak? (nekem úgy tűnik)
Először is megnéztem a folyadékszintet a tartály összeillesztése alatt kb. 2-3 cmvel lentebb van a folyadékszint és most nem csöpög, ezek alapján gondolom az illesztés alatt van a szivárgás helye.
Lehet majd egy kis ragasztás lesz itt is a gyógyítás leggyorsabb megoldása, maga a tartály 6-7E Ft, új gyáriban.
Mi a frásztól lyukad ki egy ilyen tartály, a tecsos ablakmosó folyadéktól? 
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 17. - 22:25:32 írta sx2004 » Naplózva
Lennon
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #2708 Dátum: 2014. Július 18. - 08:52:38 »

Sziasztok
Benzinszivattyú szerelésben tud valaki segíteni? Zúgott a kicsike, hát gondoltam veszek egy másikat, ki is szereltem, de az istenért nem tudom hogyan kell kivenni a belső keretből. Már a belső keretig szétszedtem, közvetlen ami a szivattyú körül van, de a szivattyút nem tudom kivenni belőle. (ameddig lehetett szétszedtem). Tudja valaki a menetét?
Illetve többen is tanácsolják, hogy próbáljam meg a szűrőt cserélni, és lehet, hogy megszűnne a búgás. 2006-os autóm, és a szalonból való kijövet után azonnal vittem gázt beszerelni.
Köszönöm ha valaki válaszol.

Idáig jutottál:http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=6&catid=4&limitstart=5?

A búgás általában a szűrő dugulása miatt van.
A szivattyú alján találod:http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=1&catid=4&limitstart=0.
Megpróbálhatod átmosni, de kapni belőle újat is. Pl. a Müller autónál találtunk a közelmúltban, ha jól emlékszem.


Igen idáig. Eddig még nem volt időm, de a szűrőt megpróbálom lecserélni, vagy kitisztítani. Köszi.
Naplózva
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #2709 Dátum: 2014. Július 18. - 14:12:51 »

Helosztok egy olyan kérdésem lenne a sevimbe opel echotech 2 motorvan 1.6-os ezen holvan ha van a durvaolaj leválasztó.Köszönöm a választ elöreis.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2710 Dátum: 2014. Július 19. - 09:15:07 »

Helosztok egy olyan kérdésem lenne a sevimbe opel echotech 2 motorvan 1.6-os ezen holvan ha van a durvaolaj leválasztó.Köszönöm a választ elöreis.

sose egyik Daewoo/Chevrolet Nubira/Lacetti modellben nem volt Opel motor!
Az nem Ecotech hanem ETech
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #2711 Dátum: 2014. Augusztus 03. - 11:55:39 »

Nekem is most kellett javítani az ablakmosó motorját. Eresztette a folyadékot. A burkolat (kerék járat) leszedése után láttam a szivárgás helyét.
Igaz nekem kombim van, de a módszer azonos lehet. Kacsint
Burkolat le-szemrevételez/hibahely behatárol-motorról elektromos csatlakozó le-vícsövek le-motor a tartályból kipattint-megnéz/hibahely behatárol-tisztít-SIKA-val tömít-visszaszerel-másnap folyadékkal tölt/tesztel.

Nálam ez volt a menet. Emelő nélkül, "utcán", kb. 1-1,5 óra lehetett(nem mértem). A motor műanyag házának az illesztése lehetett a ludas. Jav. óta rendben.
Ablakmosó folyadék szivárgás megszüntetése, elviekben most történt meg (most épp nem szivárog). A tarály kiszerelése után szembesültem egy érdekes látvánnyal, a tartályból folyadékot mozgató motor csatlakozója volt a ludas. Az elektromos csatlakozó pont két lábától szivárgott a víz a csatlakozó felé és a csatlakozó mellett csepegett a folyadék. Elviekben a motorcsere lett volna a legideálisabb megoldás, viszont volt itthon egy adag tömítő ragasztó (vízvezetékekhez használható) amelyből kapott egy adagot. Bízom benne egy néhány évig ellesz ezzel a megoldással. Azért kíváncsi lennék melyik az a csodálatos alkatrész abban a kis szivattyú motorban, ami miatt szivároghat a csatlakozó felé a folyadék. (Az a legjobb, hogy a motort egyszer lehet szétszerelni.  )
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2712 Dátum: 2014. Augusztus 03. - 15:09:19 »

Helosztok egy olyan kérdésem lenne a sevimbe opel echotech 2 motorvan 1.6-os ezen holvan ha van a durvaolaj leválasztó.Köszönöm a választ elöreis.
Valószínűleg hiányosak szakmai ismereteim, de mi az a "durvaolaj leválasztó"?   
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2713 Dátum: 2014. Augusztus 03. - 16:07:38 »

Helosztok egy olyan kérdésem lenne a sevimbe opel echotech 2 motorvan 1.6-os ezen holvan ha van a durvaolaj leválasztó.Köszönöm a választ elöreis.
Valószínűleg hiányosak szakmai ismereteim, de mi az a "durvaolaj leválasztó"?   
Talán az olajszűrőre gondolt, bár az jól látható helyen van.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2714 Dátum: 2014. Augusztus 05. - 14:00:22 »

Nekem is most kellett javítani az ablakmosó motorját. Eresztette a folyadékot. A burkolat (kerék járat) leszedése után láttam a szivárgás helyét.
Igaz nekem kombim van, de a módszer azonos lehet. Kacsint
Burkolat le-szemrevételez/hibahely behatárol-motorról elektromos csatlakozó le-vícsövek le-motor a tartályból kipattint-megnéz/hibahely behatárol-tisztít-SIKA-val tömít-visszaszerel-másnap folyadékkal tölt/tesztel.

Nálam ez volt a menet. Emelő nélkül, "utcán", kb. 1-1,5 óra lehetett(nem mértem). A motor műanyag házának az illesztése lehetett a ludas. Jav. óta rendben.
Ablakmosó folyadék szivárgás megszüntetése, elviekben most történt meg (most épp nem szivárog). A tarály kiszerelése után szembesültem egy érdekes látvánnyal, a tartályból folyadékot mozgató motor csatlakozója volt a ludas. Az elektromos csatlakozó pont két lábától szivárgott a víz a csatlakozó felé és a csatlakozó mellett csepegett a folyadék. Elviekben a motorcsere lett volna a legideálisabb megoldás, viszont volt itthon egy adag tömítő ragasztó (vízvezetékekhez használható) amelyből kapott egy adagot. Bízom benne egy néhány évig ellesz ezzel a megoldással. Azért kíváncsi lennék melyik az a csodálatos alkatrész abban a kis szivattyú motorban, ami miatt szivároghat a csatlakozó felé a folyadék. (Az a legjobb, hogy a motort egyszer lehet szétszerelni.  )
Egy O gyűrű. Arra ne számíts, hogy a vízvezeték tömítő sokáig fogja állni az ablakmosó folyadék kémiai támadásait. Mosolyog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!