Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 29. - 12:18:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 564827 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2685 Dátum: 2014. április 02. - 23:17:12 »

Vagy fojtószelepház-csere van készülőben...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2686 Dátum: 2014. április 03. - 12:32:49 »

Tegnap kicsit beparáztam: a gázpedált nem tudtam benyomni elsőre, az autó beindítása után. Mintha be lett volna akadva.
Lehet ennek valami műszaki magyarázata?  (vagy odaszorult a szőnyegem???  Zavart)
nekem is volt ilyen régen, aztán a fojtószelepház kipucolása segített Kacsint  de jó alaposan pucold ki és aztán nullázd is le scan100al 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #2687 Dátum: 2014. április 03. - 18:05:26 »

Tegnap kicsit beparáztam: a gázpedált nem tudtam benyomni elsőre, az autó beindítása után. Mintha be lett volna akadva.
Lehet ennek valami műszaki magyarázata?  (vagy odaszorult a szőnyegem???  Zavart)
nekem is volt ilyen régen, aztán a fojtószelepház kipucolása segített Kacsint  de jó alaposan pucold ki és aztán nullázd is le scan100al 
A pucováló spay-ből van még, hétvégén itthon vagyok, gyere át nyugodtan...
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #2688 Dátum: 2014. április 05. - 22:14:22 »

Tegnap kicsit beparáztam: a gázpedált nem tudtam benyomni elsőre, az autó beindítása után. Mintha be lett volna akadva.
Lehet ennek valami műszaki magyarázata?  (vagy odaszorult a szőnyegem???  Zavart)
nekem is volt ilyen régen, aztán a fojtószelepház kipucolása segített Kacsint  de jó alaposan pucold ki és aztán nullázd is le scan100al 
A pucováló spay-ből van még, hétvégén itthon vagyok, gyere át nyugodtan...
Szia! Köszi, de csak most olvasom, és elég zsúfolt a hétvégém...
Egyébként az a röhej, hogy tegnap szerelőnél voltam és nem jutott eszembe...
Ha még egyszer előfordul, jelentkezem, hátha nem késő...
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 05. - 22:17:52 írta Döme » Naplózva
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #2689 Dátum: 2014. április 22. - 18:54:27 »

Srácok, az eltört hátsó ablakmosó-cső javítására van bevált módszer?
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #2690 Dátum: 2014. április 22. - 19:58:29 »

Srácok, az eltört hátsó ablakmosó-cső javítására van bevált módszer?
Én két hónapja bütyköltem meg:
1. Egy mezőgazdasági boltban vettem átmérőben passzoló műanyag csövet. 50 centi nem került 100Ft-ba sem.
2. Autósboltban vettem (fogalmam sincs hogyhíják anyakönyvezve...) toldót. Volt T elágazó is... 200-ért adták.
3. Takaró/burkológumi szétbont,
4. a műanyag csőből 6-8 cm levág,
5. két toldót a bele a két végébe,
6. összedug eredetivel - a gumi takarócsőbe behúzásra odafigyel 
7. kipróbál,
8. nem ereszt sehol, örül,  Vigyorog 
9. Takaró/burkológumi vis****ak.

kb 5-6 perc alatt kész. Tovább tartott a gumi takarócsövet kiszedni-összerakni...   Mosolyog
Naplózva
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #2691 Dátum: 2014. április 22. - 20:09:12 »

Srácok, az eltört hátsó ablakmosó-cső javítására van bevált módszer?
Én két hónapja bütyköltem meg:
1. Egy mezőgazdasági boltban vettem átmérőben passzoló műanyag csövet. 50 centi nem került 100Ft-ba sem.
2. Autósboltban vettem (fogalmam sincs hogyhíják anyakönyvezve...) toldót. Volt T elágazó is... 200-ért adták.
3. Takaró/burkológumi szétbont,
4. a műanyag csőből 6-8 cm levág,
5. két toldót a bele a két végébe,
6. összedug eredetivel - a gumi takarócsőbe behúzásra odafigyel 
7. kipróbál,
8. nem ereszt sehol, örül,  Vigyorog 
9. Takaró/burkológumi vis****ak.

kb 5-6 perc alatt kész. Tovább tartott a gumi takarócsövet kiszedni-összerakni...   Mosolyog

Ahá, ezek szerint létezik ilyen toldó izé! Vigyorog
Megpróbálom akkor azzal, köszi! Mosolyog
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2692 Dátum: 2014. április 23. - 12:21:22 »

Srácok, az eltört hátsó ablakmosó-cső javítására van bevált módszer?
Én két hónapja bütyköltem meg:
1. Egy mezőgazdasági boltban vettem átmérőben passzoló műanyag csövet. 50 centi nem került 100Ft-ba sem.
2. Autósboltban vettem (fogalmam sincs hogyhíják anyakönyvezve...) toldót. Volt T elágazó is... 200-ért adták.
3. Takaró/burkológumi szétbont,
4. a műanyag csőből 6-8 cm levág,
5. két toldót a bele a két végébe,
6. összedug eredetivel - a gumi takarócsőbe behúzásra odafigyel 
7. kipróbál,
8. nem ereszt sehol, örül,  Vigyorog 
9. Takaró/burkológumi vis****ak.

kb 5-6 perc alatt kész. Tovább tartott a gumi takarócsövet kiszedni-összerakni...   Mosolyog

Ahá, ezek szerint létezik ilyen toldó izé! Vigyorog
Megpróbálom akkor azzal, köszi! Mosolyog
Valaki esetleg tudna erről képi beszámolót is mellékelni? Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #2693 Dátum: 2014. április 23. - 13:59:55 »

Valaki esetleg tudna erről képi beszámolót is mellékelni? Mosolyog

Ugyanabban a cipőben? Vigyorog
Ha sikerül ilyen toldóizét beszereznem, lefotózom Neked az egészet Mosolyog
Nem mintha olyan extra bonyolult műveletnek tűnne... Mosolyog
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2694 Dátum: 2014. április 23. - 15:55:51 »

Valaki esetleg tudna erről képi beszámolót is mellékelni? Mosolyog

Ugyanabban a cipőben? Vigyorog
Ha sikerül ilyen toldóizét beszereznem, lefotózom Neked az egészet Mosolyog
Nem mintha olyan extra bonyolult műveletnek tűnne... Mosolyog
Úgy hasonlóban, hogy én már kb 7 éve nem is használtam a hátsó mosót Vigyorog Egyszer próbáltam szétszedni, meglesni, de nem sikerült.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #2695 Dátum: 2014. április 23. - 23:04:51 »

Úgy hasonlóban, hogy én már kb 7 éve nem is használtam a hátsó mosót Vigyorog Egyszer próbáltam szétszedni, meglesni, de nem sikerült.

A szétszedés nem nagy vásziszdász, csak az ujjad bírja! Vigyorog A gumiharang szélét kell megragadni, és óvatosan (de némi erővel) kihúzni az egészet helyéről. A harang pereme bent van a karosszéria alatt, egyszerűen csak azt kell kiügyeskedni. Én az ajtó felől szedtem le, de gondolom a másik fele se más.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2696 Dátum: 2014. Június 03. - 08:56:10 »

Persze a szerviz után jött ki pár nappal, hogy meghülyült az autó és összevissza rángatott...elég ijesztő volt. Be is jelentkeztem Tomihoz egyből, éppen a városban ügyintéztünk a családdal. Szerencsére tudott fogadni igen hamar a Mester Úr, pedig volt dolga bőven. Ezúton is köszönet érte!
Nagyjából elsőre megtalálta a lehetséges problémát a motorburkolat alatt (ennyit számít a tapasztalat). A MAP szenzor csövének vége felé a fojtószelepházhoz közel a gumipipa vagy gumicső picit repedezett volt. Ezt gyorsan sikerült cserélnie és jöhetett a próbaút....ahol semmi probléma nem volt és megjegyzem azóta sem volt semmi, pedig aztán kapott terhelést az elmúlt 3000 km-en rendesen a kocsi.
Ajánlom figyelmetekbe, hogy ellenőrizzétek azt a gumi pipát, nehogy ti is úgy járjatok, mint én!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2697 Dátum: 2014. Június 04. - 15:42:13 »

Ma csináltam meg a MAP-csövet egy autósbolt parkolójában.  Mosolyog Csővel együtt került bruttó 440 forintba (fél méter csövet vettem de ugye bőven nem kell annyi) + kb. 15-20 perc mókolás, amiből 5 perc sorbanállás volt a bolt pénztáránál.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2698 Dátum: 2014. Június 20. - 09:15:26 »

MAP szenzor cső csere óta (kb. 2 hete) csak terhelésre, 1.4-es 2005-ös HB, teljesen szabálytalan időközönként toporog. MAP-szenzor működés közben kimérve, alapjáraton és gázadásra: tökéletes. MAP-csövek szintén. Olaj kicsit szivárog a szelepfedél alól de nem a gyertya felé, ellenőrizve volt, tök szárazak, gyújtókábelek épek, Denso gyertyák 1 évesek 10.000 km-rel. Egyéb motortérben lévő csövek ellenőrzive épek, ja és semmiféle hibakód nincs. Alapjáraton tökéletes, simán egyenletesen megy, üresben pörgetve szintén. Rendszerint 2-3000 között torpan de volt hogy 3000 felett is közúton. Példa: pesti alsó rakpart 50 km/h-s "száguldás" 3-as fokozatban kb. 2.300-2.400 körüli fordulattal, forgalom kicsit felgyorsul én is próbálok rálépni a gázra és egy-két másodpercig csak toporgás, aztán, meg majd a nyakam töröm a hirtelen "elszabadult ménestől".

Nagyon nincs kedvem és pénzem LEGO-s hibafeltárásra, tipp esetleg?
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2699 Dátum: 2014. Június 20. - 12:21:49 »

MAP szenzor cső csere óta (kb. 2 hete) csak terhelésre, 1.4-es 2005-ös HB, teljesen szabálytalan időközönként toporog. MAP-szenzor működés közben kimérve, alapjáraton és gázadásra: tökéletes. MAP-csövek szintén. Olaj kicsit szivárog a szelepfedél alól de nem a gyertya felé, ellenőrizve volt, tök szárazak, gyújtókábelek épek, Denso gyertyák 1 évesek 10.000 km-rel. Egyéb motortérben lévő csövek ellenőrzive épek, ja és semmiféle hibakód nincs. Alapjáraton tökéletes, simán egyenletesen megy, üresben pörgetve szintén. Rendszerint 2-3000 között torpan de volt hogy 3000 felett is közúton. Példa: pesti alsó rakpart 50 km/h-s "száguldás" 3-as fokozatban kb. 2.300-2.400 körüli fordulattal, forgalom kicsit felgyorsul én is próbálok rálépni a gázra és egy-két másodpercig csak toporgás, aztán, meg majd a nyakam töröm a hirtelen "elszabadult ménestől".

Nagyon nincs kedvem és pénzem LEGO-s hibafeltárásra, tipp esetleg?
Nekem a folytószelepház tisztítása után csinálta ezt, de érdekes módon pár hónap elteltével a tisztítás után.
Mi is végignéztünk mindent végül egy scan 100-as gyári értékre visszaállítás lett a megoldás, utánna jó volt.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Oldalak: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!