cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #2685 Dátum: 2014. április 02. - 23:17:12 » |
|
Vagy fojtószelepház-csere van készülőben...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #2686 Dátum: 2014. április 03. - 12:32:49 » |
|
Tegnap kicsit beparáztam: a gázpedált nem tudtam benyomni elsőre, az autó beindítása után. Mintha be lett volna akadva. Lehet ennek valami műszaki magyarázata? (vagy odaszorult a szőnyegem??? ) nekem is volt ilyen régen, aztán a fojtószelepház kipucolása segített de jó alaposan pucold ki és aztán nullázd is le scan100al
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #2687 Dátum: 2014. április 03. - 18:05:26 » |
|
Tegnap kicsit beparáztam: a gázpedált nem tudtam benyomni elsőre, az autó beindítása után. Mintha be lett volna akadva. Lehet ennek valami műszaki magyarázata? (vagy odaszorult a szőnyegem??? ) nekem is volt ilyen régen, aztán a fojtószelepház kipucolása segített de jó alaposan pucold ki és aztán nullázd is le scan100al A pucováló spay-ből van még, hétvégén itthon vagyok, gyere át nyugodtan...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
|
« Hozzászólás #2688 Dátum: 2014. április 05. - 22:14:22 » |
|
Tegnap kicsit beparáztam: a gázpedált nem tudtam benyomni elsőre, az autó beindítása után. Mintha be lett volna akadva. Lehet ennek valami műszaki magyarázata? (vagy odaszorult a szőnyegem??? ) nekem is volt ilyen régen, aztán a fojtószelepház kipucolása segített de jó alaposan pucold ki és aztán nullázd is le scan100al A pucováló spay-ből van még, hétvégén itthon vagyok, gyere át nyugodtan... Szia! Köszi, de csak most olvasom, és elég zsúfolt a hétvégém... Egyébként az a röhej, hogy tegnap szerelőnél voltam és nem jutott eszembe... Ha még egyszer előfordul, jelentkezem, hátha nem késő...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 05. - 22:17:52 írta Döme »
|
Naplózva
|
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #2689 Dátum: 2014. április 22. - 18:54:27 » |
|
Srácok, az eltört hátsó ablakmosó-cső javítására van bevált módszer?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yanee
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
|
« Hozzászólás #2690 Dátum: 2014. április 22. - 19:58:29 » |
|
Srácok, az eltört hátsó ablakmosó-cső javítására van bevált módszer?
Én két hónapja bütyköltem meg: 1. Egy mezőgazdasági boltban vettem átmérőben passzoló műanyag csövet. 50 centi nem került 100Ft-ba sem. 2. Autósboltban vettem (fogalmam sincs hogyhíják anyakönyvezve...) toldót. Volt T elágazó is... 200-ért adták. 3. Takaró/burkológumi szétbont, 4. a műanyag csőből 6-8 cm levág, 5. két toldót a bele a két végébe, 6. összedug eredetivel - a gumi takarócsőbe behúzásra odafigyel 7. kipróbál, 8. nem ereszt sehol, örül, 9. Takaró/burkológumi vis****ak. kb 5-6 perc alatt kész. Tovább tartott a gumi takarócsövet kiszedni-összerakni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #2691 Dátum: 2014. április 22. - 20:09:12 » |
|
Srácok, az eltört hátsó ablakmosó-cső javítására van bevált módszer?
Én két hónapja bütyköltem meg: 1. Egy mezőgazdasági boltban vettem átmérőben passzoló műanyag csövet. 50 centi nem került 100Ft-ba sem. 2. Autósboltban vettem (fogalmam sincs hogyhíják anyakönyvezve...) toldót. Volt T elágazó is... 200-ért adták. 3. Takaró/burkológumi szétbont, 4. a műanyag csőből 6-8 cm levág, 5. két toldót a bele a két végébe, 6. összedug eredetivel - a gumi takarócsőbe behúzásra odafigyel 7. kipróbál, 8. nem ereszt sehol, örül, 9. Takaró/burkológumi vis****ak. kb 5-6 perc alatt kész. Tovább tartott a gumi takarócsövet kiszedni-összerakni... Ahá, ezek szerint létezik ilyen toldó izé! Megpróbálom akkor azzal, köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2692 Dátum: 2014. április 23. - 12:21:22 » |
|
Srácok, az eltört hátsó ablakmosó-cső javítására van bevált módszer?
Én két hónapja bütyköltem meg: 1. Egy mezőgazdasági boltban vettem átmérőben passzoló műanyag csövet. 50 centi nem került 100Ft-ba sem. 2. Autósboltban vettem (fogalmam sincs hogyhíják anyakönyvezve...) toldót. Volt T elágazó is... 200-ért adták. 3. Takaró/burkológumi szétbont, 4. a műanyag csőből 6-8 cm levág, 5. két toldót a bele a két végébe, 6. összedug eredetivel - a gumi takarócsőbe behúzásra odafigyel 7. kipróbál, 8. nem ereszt sehol, örül, 9. Takaró/burkológumi vis****ak. kb 5-6 perc alatt kész. Tovább tartott a gumi takarócsövet kiszedni-összerakni... Ahá, ezek szerint létezik ilyen toldó izé! Megpróbálom akkor azzal, köszi! Valaki esetleg tudna erről képi beszámolót is mellékelni?
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #2693 Dátum: 2014. április 23. - 13:59:55 » |
|
Valaki esetleg tudna erről képi beszámolót is mellékelni? Ugyanabban a cipőben? Ha sikerül ilyen toldóizét beszereznem, lefotózom Neked az egészet Nem mintha olyan extra bonyolult műveletnek tűnne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2694 Dátum: 2014. április 23. - 15:55:51 » |
|
Valaki esetleg tudna erről képi beszámolót is mellékelni? Ugyanabban a cipőben? Ha sikerül ilyen toldóizét beszereznem, lefotózom Neked az egészet Nem mintha olyan extra bonyolult műveletnek tűnne... Úgy hasonlóban, hogy én már kb 7 éve nem is használtam a hátsó mosót Egyszer próbáltam szétszedni, meglesni, de nem sikerült.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #2695 Dátum: 2014. április 23. - 23:04:51 » |
|
Úgy hasonlóban, hogy én már kb 7 éve nem is használtam a hátsó mosót Egyszer próbáltam szétszedni, meglesni, de nem sikerült. A szétszedés nem nagy vásziszdász, csak az ujjad bírja! A gumiharang szélét kell megragadni, és óvatosan (de némi erővel) kihúzni az egészet helyéről. A harang pereme bent van a karosszéria alatt, egyszerűen csak azt kell kiügyeskedni. Én az ajtó felől szedtem le, de gondolom a másik fele se más.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #2696 Dátum: 2014. Június 03. - 08:56:10 » |
|
Persze a szerviz után jött ki pár nappal, hogy meghülyült az autó és összevissza rángatott...elég ijesztő volt. Be is jelentkeztem Tomihoz egyből, éppen a városban ügyintéztünk a családdal. Szerencsére tudott fogadni igen hamar a Mester Úr, pedig volt dolga bőven. Ezúton is köszönet érte! Nagyjából elsőre megtalálta a lehetséges problémát a motorburkolat alatt (ennyit számít a tapasztalat). A MAP szenzor csövének vége felé a fojtószelepházhoz közel a gumipipa vagy gumicső picit repedezett volt. Ezt gyorsan sikerült cserélnie és jöhetett a próbaút....ahol semmi probléma nem volt és megjegyzem azóta sem volt semmi, pedig aztán kapott terhelést az elmúlt 3000 km-en rendesen a kocsi. Ajánlom figyelmetekbe, hogy ellenőrizzétek azt a gumi pipát, nehogy ti is úgy járjatok, mint én!
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #2697 Dátum: 2014. Június 04. - 15:42:13 » |
|
Ma csináltam meg a MAP-csövet egy autósbolt parkolójában. Csővel együtt került bruttó 440 forintba (fél méter csövet vettem de ugye bőven nem kell annyi) + kb. 15-20 perc mókolás, amiből 5 perc sorbanállás volt a bolt pénztáránál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #2698 Dátum: 2014. Június 20. - 09:15:26 » |
|
MAP szenzor cső csere óta (kb. 2 hete) csak terhelésre, 1.4-es 2005-ös HB, teljesen szabálytalan időközönként toporog. MAP-szenzor működés közben kimérve, alapjáraton és gázadásra: tökéletes. MAP-csövek szintén. Olaj kicsit szivárog a szelepfedél alól de nem a gyertya felé, ellenőrizve volt, tök szárazak, gyújtókábelek épek, Denso gyertyák 1 évesek 10.000 km-rel. Egyéb motortérben lévő csövek ellenőrzive épek, ja és semmiféle hibakód nincs. Alapjáraton tökéletes, simán egyenletesen megy, üresben pörgetve szintén. Rendszerint 2-3000 között torpan de volt hogy 3000 felett is közúton. Példa: pesti alsó rakpart 50 km/h-s "száguldás" 3-as fokozatban kb. 2.300-2.400 körüli fordulattal, forgalom kicsit felgyorsul én is próbálok rálépni a gázra és egy-két másodpercig csak toporgás, aztán, meg majd a nyakam töröm a hirtelen "elszabadult ménestől".
Nagyon nincs kedvem és pénzem LEGO-s hibafeltárásra, tipp esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #2699 Dátum: 2014. Június 20. - 12:21:49 » |
|
MAP szenzor cső csere óta (kb. 2 hete) csak terhelésre, 1.4-es 2005-ös HB, teljesen szabálytalan időközönként toporog. MAP-szenzor működés közben kimérve, alapjáraton és gázadásra: tökéletes. MAP-csövek szintén. Olaj kicsit szivárog a szelepfedél alól de nem a gyertya felé, ellenőrizve volt, tök szárazak, gyújtókábelek épek, Denso gyertyák 1 évesek 10.000 km-rel. Egyéb motortérben lévő csövek ellenőrzive épek, ja és semmiféle hibakód nincs. Alapjáraton tökéletes, simán egyenletesen megy, üresben pörgetve szintén. Rendszerint 2-3000 között torpan de volt hogy 3000 felett is közúton. Példa: pesti alsó rakpart 50 km/h-s "száguldás" 3-as fokozatban kb. 2.300-2.400 körüli fordulattal, forgalom kicsit felgyorsul én is próbálok rálépni a gázra és egy-két másodpercig csak toporgás, aztán, meg majd a nyakam töröm a hirtelen "elszabadult ménestől".
Nagyon nincs kedvem és pénzem LEGO-s hibafeltárásra, tipp esetleg?
Nekem a folytószelepház tisztítása után csinálta ezt, de érdekes módon pár hónap elteltével a tisztítás után. Mi is végignéztünk mindent végül egy scan 100-as gyári értékre visszaállítás lett a megoldás, utánna jó volt.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|