Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 29. - 16:25:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 564971 alkalommal)
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #2610 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 19:47:24 »

Hali kubu én másra gondoltam de ezis egy lehetöség.Én gyujtás problémára gyanakszok.Ugyanis ennél a tipusnál halottam olyan hirt,hogy idöközönként a gyujtó kábel hajlamos elégni és nemadát rendesen.De 19-én megy müszakira majd mondom a srácoknak tegyék bel gépre.Csak probálok utána járni mégis milehet árban menyire számoljak mert ha trafó akkor annak darabja 20-ezer körül mozog a kábe viszonylag olcsob 8-ezer közül.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2611 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 20:07:20 »

Hali kubu én másra gondoltam de ezis egy lehetöség.Én gyujtás problémára gyanakszok.Ugyanis ennél a tipusnál halottam olyan hirt,hogy idöközönként a gyujtó kábel hajlamos elégni és nemadát rendesen.De 19-én megy müszakira majd mondom a srácoknak tegyék bel gépre.Csak probálok utána járni mégis milehet árban menyire számoljak mert ha trafó akkor annak darabja 20-ezer körül mozog a kábe viszonylag olcsob 8-ezer közül.

el kellene vinni szakemberhez nem találgatni és alkatrészt cserélgetni találomra trafó nem jellemző amúgy kábel meg van 5000ft ért is és a csereciklusa 90.000km
de volt anno visszahívás a 2006 utáni 1.6osokra szoftverfrissítés ilyen probléma miatt de látatlanba minden találgatás!
Naplózva

70/4334431
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #2612 Dátum: 2013. Szeptember 15. - 07:33:56 »

Nem cserélgetünk találomra szervizbe fogom vinni de elötte nagyából kiakarom deriteni mi lehet ,hogy árban mire számitsak mostmár egyre biztosabnak látom,hogy gyujtás mert a . gyertya nagyon kormolodik olyan mintha nemlenne rendesen gyujtásom.Mondod,hogy a bábel élettartama 90-ezer kilométer eben már lassan 18-ezer van és még a kábel gyári.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2613 Dátum: 2013. Szeptember 15. - 08:31:39 »

Nem cserélgetünk találomra szervizbe fogom vinni de elötte nagyából kiakarom deriteni mi lehet ,hogy árban mire számitsak mostmár egyre biztosabnak látom,hogy gyujtás mert a . gyertya nagyon kormolodik olyan mintha nemlenne rendesen gyujtásom.Mondod,hogy a bábel élettartama 90-ezer kilométer eben már lassan 18-ezer van és még a kábel gyári.

anélkül,hogy valaki látná az autót csak találgatni tud te otthon nem fogod tudni még behatárolni sem azt,hogy mi lehet a gond!
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #2614 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 19:08:52 »

A képen bal oldalt alul a vízhófők érzékelő van? A tövénél rózsaszín trutymó van rászáradva.

Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2615 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 19:59:00 »

A képen bal oldalt alul a vízhófők érzékelő van? A tövénél rózsaszín trutymó van rászáradva.



nem az az olaj"gomba" ha azon"rozsaszin trutyi" van akkor felűről folyt rá ami 2 esélyes vagy a hengerfej alól vagy a vízpumpától
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #2616 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 20:10:14 »

Köszi. Akkor majd jobban szemügyre veszem, honnan került oda.
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2617 Dátum: 2013. Szeptember 25. - 20:17:22 »

Köszi. Akkor majd jobban szemügyre veszem, honnan került oda.
Rózsaszín trutyi?

Hívd a Szellemírtókat! Mosolyog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
friss
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Hozzászólás #2618 Dátum: 2013. Október 13. - 17:01:06 »

Sziasztok! A kérdésem: mi lehet az oka, hogy az üzemzavarjelző figyelmeztető lámpa meleg időben (kb. 20 foknál) nem világít, hidegebb időben pedig néha felvillan majd azt követően egyfolytában világít. Komoly-e a hiba. A hibakódja: PO 300. A szervizkönyvet böngészve jöttem rá, hogy ez a probléma már 2006-ban jelentkezett, de általában kiüttetve a kódot váltakozva üzemelt a gépkocsi (Lacetti Sedan 1.4-es 2005-ös gyártmányú). Már 2006-ban is a szelepekkel volt probléma a szervizkönyv szerint. Eddig azért nem vettem komolyan, mert úgy tudtam, hogy ez egyfajta típushiba, mivel ritkán használom és csak városi közlekedésben.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2619 Dátum: 2013. Október 13. - 18:28:04 »

Zárd le az Egr-t, adjál neki szeleptisztító spray-t és Stp-t, és lehet imádkozni...Nekem 4 éve nem dobta,előtte ősztől tavaszig napi szinten.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2620 Dátum: 2013. Október 13. - 19:25:01 »

Sziasztok! A kérdésem: mi lehet az oka, hogy az üzemzavarjelző figyelmeztető lámpa meleg időben (kb. 20 foknál) nem világít, hidegebb időben pedig néha felvillan majd azt követően egyfolytában világít. Komoly-e a hiba. A hibakódja: PO 300. A szervizkönyvet böngészve jöttem rá, hogy ez a probléma már 2006-ban jelentkezett, de általában kiüttetve a kódot váltakozva üzemelt a gépkocsi (Lacetti Sedan 1.4-es 2005-ös gyártmányú). Már 2006-ban is a szelepekkel volt probléma a szervizkönyv szerint. Eddig azért nem vettem komolyan, mert úgy tudtam, hogy ez egyfajta típushiba, mivel ritkán használom és csak városi közlekedésben.
Ha így használod ahogy leírtad, akkor ne csodálkozzál a p300-on.
Ha komoly a koromlerakódás a szelepeknél akkor rakhatsz bele bármilyen adalékot nem fog segíteni, esetleg egy vegyi tisztítás  pl:Wepp-el talán, ha az se akkor hengerfej le...
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2621 Dátum: 2013. Október 14. - 21:54:46 »

Zárd le az Egr-t, adjál neki szeleptisztító spray-t és Stp-t, és lehet imádkozni...Nekem 4 éve nem dobta,előtte ősztől tavaszig napi szinten.
stp helyett inkább spurit 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2622 Dátum: 2013. Október 16. - 20:58:23 »

Sziasztok! A kérdésem: mi lehet az oka, hogy az üzemzavarjelző figyelmeztető lámpa meleg időben (kb. 20 foknál) nem világít, hidegebb időben pedig néha felvillan majd azt követően egyfolytában világít. Komoly-e a hiba. A hibakódja: PO 300. A szervizkönyvet böngészve jöttem rá, hogy ez a probléma már 2006-ban jelentkezett, de általában kiüttetve a kódot váltakozva üzemelt a gépkocsi (Lacetti Sedan 1.4-es 2005-ös gyártmányú). Már 2006-ban is a szelepekkel volt probléma a szervizkönyv szerint. Eddig azért nem vettem komolyan, mert úgy tudtam, hogy ez egyfajta típushiba, mivel ritkán használom és csak városi közlekedésben.
Ilyet gyújtás hibánál tapasztaltam.
Hidegen indítva nem dadog? Illetve amikor villog.
Gyertyák, gyertyakábelek (érintkező felületek!) állapota?
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2623 Dátum: 2013. Október 16. - 22:05:13 »

Sziasztok! A kérdésem: mi lehet az oka, hogy az üzemzavarjelző figyelmeztető lámpa meleg időben (kb. 20 foknál) nem világít, hidegebb időben pedig néha felvillan majd azt követően egyfolytában világít. Komoly-e a hiba. A hibakódja: PO 300. A szervizkönyvet böngészve jöttem rá, hogy ez a probléma már 2006-ban jelentkezett, de általában kiüttetve a kódot váltakozva üzemelt a gépkocsi (Lacetti Sedan 1.4-es 2005-ös gyártmányú). Már 2006-ban is a szelepekkel volt probléma a szervizkönyv szerint. Eddig azért nem vettem komolyan, mert úgy tudtam, hogy ez egyfajta típushiba, mivel ritkán használom és csak városi közlekedésben.

Városi tartós alacsony fordulat és vacak üzemanyag kettőse egy jó recept a P300-ra. A motorproblémák témában július/augusztus környékén raktam fel képeket a kocsim motorjának gatyába rázásáról. Azokon a képeken láthatod mennyi retek tud lerakódni a rendszerben. (Tényleg, a hengerfejről még nincs is képem... Sebike, légyszi intézkedj!  Vigyorog) Viszont ha csak nagyon keveset használod lehet nem éri meg kemény pénzeket fizetni a javításért, de ha már üzemmeleg a kocsi, szeleptisztító adalékkal feltuningolva repessz 3-4000 ford/perc között vagy fölött 15-20 percig havonta, de a legfontosabb, hogy legalább 3000 ford/perc fordulatig pörgesd a motort váltásoknál és városban 3-asnál ne kapcsolj feljebb! A motorpucolás óta így használom (Budapesten) és csak 2-3 decivel eszik többet.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2624 Dátum: 2013. Október 21. - 18:33:53 »

Tudom, hogy volt már róla szó, de a keresővel nem találtam meg... Olyan problémám lenne, hogy a hűtővíz visszajelző össze vissza megy. Tegnap még mutatta normálisan fixen az üzem meleg állapotot, ma viszont az első osztás környékén kóvályog. Ha gyorsítok akkor az első osztás környékére süllyed, ha megállok, akkor szép lassan feljebb kúszik. Termosztát gond lehet? Már 9 évesek elmúltunk...
Jah, és a fogyasztás is megugrott egy literrel.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Október 21. - 18:35:40 írta Giovanni » Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Oldalak: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!