Lacetti klub fórum
2024. November 17. - 12:15:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 572437 alkalommal)
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #2595 Dátum: 2013. Július 16. - 19:59:13 »

Biztosan van benne igazság amit mondasz. A veterán is van néhány hozzászólás a méretpontatlanság miatt de rengeteg vevő viszont semmi problémát nem említ sőt elégedettek. Az erősségét kifogásoló hozzászólással nem találkoztam. Nem mindennapos használatra kellene csupán évente 4-5 alkalommal használnám ,de akkor sem lakókocsit sem más nagy méretű futót nem vontatnák. Ezért gondolnám ,hogy megkockáztatnám ezt a horgot.....
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2596 Dátum: 2013. Július 16. - 20:06:31 »

Biztosan van benne igazság amit mondasz. A veterán is van néhány hozzászólás a méretpontatlanság miatt de rengeteg vevő viszont semmi problémát nem említ sőt elégedettek. Az erősségét kifogásoló hozzászólással nem találkoztam. Nem mindennapos használatra kellene csupán évente 4-5 alkalommal használnám ,de akkor sem lakókocsit sem más nagy méretű futót nem vontatnák. Ezért gondolnám ,hogy megkockáztatnám ezt a horgot.....

nem ajánlom egy gagyi **** tipikus olcsó hús híg a leve és még az autót is szét kell hozzá fúrkodni míg a bosal esetén a gyári furatok vannak hasznosítva
Naplózva

70/4334431
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #2597 Dátum: 2013. Július 17. - 01:11:18 »

Nekem is Bosalt ajánlottak, de mégis fúrtak-faragtak-flexeltek. Akkor most hogy van ez? Vagy lehet, hogy csak a rajta levő műanyag védőkupak Bosal?  He
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2598 Dátum: 2013. Július 17. - 06:07:28 »

Nekem is Bosalt ajánlottak, de mégis fúrtak-faragtak-flexeltek. Akkor most hogy van ez? Vagy lehet, hogy csak a rajta levő műanyag védőkupak Bosal?  He

Bosal a gyári furatokhoz megy az adattáblán mi van?
Maximum a lökhárítót kellett kivágni.
A Bosalt sokhelyen nem szeretik mert atomjaira kell szedni az autót míg a gagyi horog fent van 1 óra alatt addig a Bosal 2-2,5 óra mivel a nyúlvány belselyébe megy a horog nem alá van fúrva
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 17. - 06:12:20 írta sebike » Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2599 Dátum: 2013. Július 17. - 06:15:01 »

Biztosan van benne igazság amit mondasz. A veterán is van néhány hozzászólás a méretpontatlanság miatt de rengeteg vevő viszont semmi problémát nem említ sőt elégedettek. Az erősségét kifogásoló hozzászólással nem találkoztam. Nem mindennapos használatra kellene csupán évente 4-5 alkalommal használnám ,de akkor sem lakókocsit sem más nagy méretű futót nem vontatnák. Ezért gondolnám ,hogy megkockáztatnám ezt a horgot.....

a másik forumon kérdezd meg Milkát  az olcsó horoggal kapcsolatban ő csak kerékpárt vitt rajta és az is belibegett
horogba 2 fajta létezik olcsó  vagy jó és ez a 2ő nem egy fogalom
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2600 Dátum: 2013. Július 17. - 09:11:38 »

Nekem is Bosalt ajánlottak, de mégis fúrtak-faragtak-flexeltek. Akkor most hogy van ez? Vagy lehet, hogy csak a rajta levő műanyag védőkupak Bosal?  He

Bosal a gyári furatokhoz megy az adattáblán mi van?
Maximum a lökhárítót kellett kivágni.
A Bosalt sokhelyen nem szeretik mert atomjaira kell szedni az autót míg a gagyi horog fent van 1 óra alatt addig a Bosal 2-2,5 óra mivel a nyúlvány belselyébe megy a horog nem alá van fúrva
...és még az autót is fel lehet lógatni a horoggal....olyan stabil!  Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2601 Dátum: 2013. Július 21. - 16:42:30 »

Üdv Mindenkinek!

Megint utolért egy némber...a baj az, hogy gazdasági totálkár esélyes...8 éve ugyanilyen ütközéskor 650.000 volt a vége. Most 8 éves az autó és a sérülés is súlyosabb...hátsó lökös, hátfal, valamint a bal oldalon található (pontosan nem tudom a nevét, de abba csúszik bele az ütközésfelfogó) elhajlott és a felette lévő padlólemezt megemelte. A csomagtérből a bal oldalon látható felgyűrődés. Az után érdeklődnék, hogy ha tényleg gtk. akkor hol lehet olcsóbban alkatrészeket beszerezni (főleg karosszéria elemeket) mert néztem az unix-ot, de ott semmi...
Amúgy Győr környéki vagyok, minden segítséget megköszönök!!!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2602 Dátum: 2013. Július 21. - 17:54:47 »

Üdv Mindenkinek!

Megint utolért egy némber...a baj az, hogy gazdasági totálkár esélyes...8 éve ugyanilyen ütközéskor 650.000 volt a vége. Most 8 éves az autó és a sérülés is súlyosabb...hátsó lökös, hátfal, valamint a bal oldalon található (pontosan nem tudom a nevét, de abba csúszik bele az ütközésfelfogó) elhajlott és a felette lévő padlólemezt megemelte. A csomagtérből a bal oldalon látható felgyűrődés. Az után érdeklődnék, hogy ha tényleg gtk. akkor hol lehet olcsóbban alkatrészeket beszerezni (főleg karosszéria elemeket) mert néztem az unix-ot, de ott semmi...
Amúgy Győr környéki vagyok, minden segítséget megköszönök!!!

pl nálam Vigyorog
és van minden
ha kell lakatos is
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2603 Dátum: 2013. Július 21. - 20:21:31 »

Kedves Sebike!  KÖszönöm a gyors választ.  Egyből jelentkezem, amint biztosat tudok!

Georgbob
Naplózva
zozombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #2604 Dátum: 2013. Július 22. - 16:59:36 »

Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt, tehát lehet hogy rossz helyre írok. Segítséget kérnék asebességmérő órával kapcsolatban. Az autóm Lacetti SW 1,6-os. A gondom a következő. A sebességmérő mutatója elkezdett lengedezni, és egyszercsak megállt nullán, azóta nem mutatja sem a sebességemet sem a megtett km-t. A műszerfalon minden más rendesen működik, tehát a fordulatszámot is mutatja rendesen. Van-e valakinek ötlete, hogy mi lehet a hiba, mit lehetne a jelenséggel kezdeni?
Köszönöm a segítséget!
Üdv: zozombi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2605 Dátum: 2013. Július 22. - 18:39:06 »

Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt, tehát lehet hogy rossz helyre írok. Segítséget kérnék asebességmérő órával kapcsolatban. Az autóm Lacetti SW 1,6-os. A gondom a következő. A sebességmérő mutatója elkezdett lengedezni, és egyszercsak megállt nullán, azóta nem mutatja sem a sebességemet sem a megtett km-t. A műszerfalon minden más rendesen működik, tehát a fordulatszámot is mutatja rendesen. Van-e valakinek ötlete, hogy mi lehet a hiba, mit lehetne a jelenséggel kezdeni?
Köszönöm a segítséget!
Üdv: zozombi

bármi lehet a váltókihajtástól a sebességjeladón át a kábelköteg ECM és műszercsoportal bezárólag,de akár biztosíték is
el kell vinni szerelőhöz és kiderül
Naplózva

70/4334431
mesterzoli
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #2606 Dátum: 2013. Július 29. - 18:30:15 »

Sziasztok!
Keresek lacetti kombi motorháztetőt, mindegy milyen színű csak jó állapotban legyen, csak ki kelljen cserélni a másikkal.
Köszi
Naplózva
zozombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #2607 Dátum: 2013. Július 30. - 18:03:40 »

Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt, tehát lehet hogy rossz helyre írok. Segítséget kérnék asebességmérő órával kapcsolatban. Az autóm Lacetti SW 1,6-os. A gondom a következő. A sebességmérő mutatója elkezdett lengedezni, és egyszercsak megállt nullán, azóta nem mutatja sem a sebességemet sem a megtett km-t. A műszerfalon minden más rendesen működik, tehát a fordulatszámot is mutatja rendesen. Van-e valakinek ötlete, hogy mi lehet a hiba, mit lehetne a jelenséggel kezdeni?
Köszönöm a segítséget!
Üdv: zozombi

bármi lehet a váltókihajtástól a sebességjeladón át a kábelköteg ECM és műszercsoportal bezárólag,de akár biztosíték is
el kell vinni szerelőhöz és kiderül
Naplózva
Montoya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #2608 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 18:28:13 »

Helosztok segitség kéne.Durván 2 honapal ezelöt arra lettem figyelmes,hogy 50 körüli temponál az autó néhá ficit rángat ma már ottartok,hogy egyre sürüben csinálja.Mi lehet a baj? Ja ez egy lachetti combó 1.6 sw 2006-os évjárat

« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 14. - 18:30:45 írta Montoya » Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #2609 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 19:07:07 »

Esetleg MAP-szenzor cső, vagy EGR-szelep lehet a ludas. Mondom mindezt laikusként. Mosolyog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!