Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 20:49:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575291 alkalommal)
vonszigethy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #2550 Dátum: 2013. Június 20. - 13:49:06 »

Sziasztok!
Nem tudom, hogy egyáltalán elolvassa-e vki ezt a kérdést, mert még új vagyok itt. Tehát a probléma: ahogy az üzemanyag negyed tank alá csökken néha befullad a motor, ha nem nyomom a gázt alapjáraton rendesen működik, de amint gázt adok rángatózni kezd a motor. Aztán eltűnik a probléma, majd egy kis idejű normál működés után ismét jelentkezik. Tud vki tanácsot adni ez ügyben?
Ui: A tank utáni benzinszűrőt már lecseréltem, de a probléma továbbra is fenn áll!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2551 Dátum: 2013. Június 20. - 15:00:54 »

Sziasztok!
Nem tudom, hogy egyáltalán elolvassa-e vki ezt a kérdést, mert még új vagyok itt. Tehát a probléma: ahogy az üzemanyag negyed tank alá csökken néha befullad a motor, ha nem nyomom a gázt alapjáraton rendesen működik, de amint gázt adok rángatózni kezd a motor. Aztán eltűnik a probléma, majd egy kis idejű normál működés után ismét jelentkezik. Tud vki tanácsot adni ez ügyben?
Ui: A tank utáni benzinszűrőt már lecseréltem, de a probléma továbbra is fenn áll!

felesleges 2 helyre beírnod,amúgy a választ a feltett kérdésre elolvastad??
Naplózva

70/4334431
vonszigethy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #2552 Dátum: 2013. Június 21. - 07:19:23 »

Igen, köszönöm szépen, megpróbálom, hátha segít!
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #2553 Dátum: 2013. Június 22. - 19:40:12 »

OFF
technikára kérdés, de nagyon általános. A kuplung pedál remeg egyfolytában, ha üresben gurul akkor is egy picit. Hol lehet a gond?
Kösz
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2554 Dátum: 2013. Június 22. - 21:07:15 »

OFF
technikára kérdés, de nagyon általános. A kuplung pedál remeg egyfolytában, ha üresben gurul akkor is egy picit. Hol lehet a gond?
Kösz
A kupungnál.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Nincs mit.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #2555 Dátum: 2013. Június 22. - 21:42:00 »

OFF
technikára kérdés, de nagyon általános. A kuplung pedál remeg egyfolytában, ha üresben gurul akkor is egy picit. Hol lehet a gond?
Kösz

Ha diesel, akkor kettős tömegű lendkerék a bibi....
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2556 Dátum: 2013. Június 22. - 21:51:04 »

OFF
technikára kérdés, de nagyon általános. A kuplung pedál remeg egyfolytában, ha üresben gurul akkor is egy picit. Hol lehet a gond?
Kösz

Ha diesel, akkor kettős tömegű lendkerék a bibi....
az bizony sokba fáj....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2557 Dátum: 2013. Június 22. - 22:13:03 »

OFF
technikára kérdés, de nagyon általános. A kuplung pedál remeg egyfolytában, ha üresben gurul akkor is egy picit. Hol lehet a gond?
Kösz

Ha diesel, akkor kettős tömegű lendkerék a bibi....
az bizony sokba fáj....
Nem dízelt vett, ha jól tudom.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2558 Dátum: 2013. Június 23. - 08:00:05 »

OFF
technikára kérdés, de nagyon általános. A kuplung pedál remeg egyfolytában, ha üresben gurul akkor is egy picit. Hol lehet a gond?
Kösz

Ha diesel, akkor kettős tömegű lendkerék a bibi....
az bizony sokba fáj....
Nem dízelt vett, ha jól tudom.
nyelestengely?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2559 Dátum: 2013. Június 23. - 08:16:19 »

OFF
technikára kérdés, de nagyon általános. A kuplung pedál remeg egyfolytában, ha üresben gurul akkor is egy picit. Hol lehet a gond?
Kösz

Ha diesel, akkor kettős tömegű lendkerék a bibi....
az bizony sokba fáj....
Nem dízelt vett, ha jól tudom.
nyelestengely?
Megint a találgatás! Esetleg egy hozzáértővel kéne megnézetni (akár 2 percet is igénybe vehet). De tudjátok mit? Én is "lövök" egyet. A kuplung szerkezet "membránrugó" lamellái elgyengülnek, ezért deformálódnak. Ennek következménye, hogy a kinyomó csapágy és a szerkezet ezzel kapcsolódó felület már nem párhuzamos. Mivel ez a két alkatrész állandó kapcsolatban van (még felengedett kuplungpedál esetén is), folyamatosan "pofozzák" egymást. A megoldás: váltó leszerelés (bár az se derült ki, hogy "gőzmozdonyról" vagy "helikopterről" van e szó) és már látható a problémás alkatrész. Ennek tudatában lehet javítani-cserélni a szükséges alkatrészt.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #2560 Dátum: 2013. Június 23. - 09:45:08 »

Dízel. A tippek száma alapján nem lehet kiszűrni a "ludast". Akkor év végi vizsga előtt visszaviszem garanciába jelentve a szitut  Kacsint
Akkor kiderül mi a móka. Mivel szervizkönyves autó bízom benne, hogy a komolyabb hibát kiszúrták volna.
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2561 Dátum: 2013. Június 23. - 09:53:50 »

Dízel. A tippek száma alapján nem lehet kiszűrni a "ludast". Akkor év végi vizsga előtt visszaviszem garanciába jelentve a szitut  Kacsint
Akkor kiderül mi a móka. Mivel szervizkönyves autó bízom benne, hogy a komolyabb hibát kiszúrták volna.
Esetleg, ha elárulnád az autó pontos típusát, talán "előrébb" lennénk. Amennyiben az általam vélt hiba áll fenn, úgy felkészülhetsz arra, hogy minden további előjel nélkül atomjaira hullik a kinyomó csapágy. Ettől fogva üzemképtelen lesz az autó. Van még más is, ami sokkal "érzékenyebben" fog érinteni!  Amennyiben az autó használója rendellenes működést érzékel, úgy haladéktalanul szervizbe kell juttatni az autót. Ellenkező esetben további (jelentős) meghibásodásokat okozhat. Ezt hívják "kárenyhítési kötelezettségnek". A továbbiak pedig komoly költségekkel járhat a számodra.

« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 23. - 10:04:23 írta Tomy61 » Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #2562 Dátum: 2013. Június 23. - 10:02:19 »

Tomy61
pü ment, mert nem szeretném nagyon összekoszolni a topikot  Kacsint
--------
Értem. Akkor a hazaút elött elmegyek megnézetni.
Kösz Mindenkinek
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 23. - 10:19:30 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2563 Dátum: 2013. Június 23. - 10:20:09 »

Tomy61
pü ment, mert nem szeretném nagyon összekoszolni a topikot  Kacsint
Hasonló képen ment a válasz!
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #2564 Dátum: 2013. Június 23. - 19:30:09 »

a múltkor ki lettem okosítva, hogy rosszul tudom a centrírozás szót  Vigyorog Kacsint
akkor most én is javítanék minden rossz szándék nélkül  Mosolyog Kacsint      'hasonlóképpen'
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!