Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 29. - 22:36:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 565213 alkalommal)
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #2535 Dátum: 2013. Május 02. - 05:48:55 »

Sziasztok!

A velemenyeteket szeretnem kerni. Az autom hidegben kopog elöl (1,6 benzines, 2005 Lacetti). Ez eddig ritkan jelentkezett es gyorsan megszünt, de tegnap mär sokkal hangosabb volt es tovabb tartott. En a hidrotökere tippelek. Mi a velemenyetek?

Kerdesem: ha valoban az, akkor milyen gondot okozhat? Sajnos 1-2 honapon belül nem tudok haza menni vele, itt nem ismerek megbizhato szerelöt. Azaz kb 7-10e km-t ki kell meg birnia.


Köszi:
Cs 
Mi most próbaképpen az egyik ügyfelünk autójában tesztelünk egy hydrotőke tisztító adalékot, az eredményről tájékoztatjuk a fórumozó cartársakat!

Köszi a välaszt, de mit okozhat, ha teljesen tönkre megy a hidrotöke?

rossz minőségű olaj, nem megfelelő csereperiódus

Csereperiodus 12-20e. Olaj..na azt nem tudom, mert szerelö csinalta. Talan molly vagy vmi ilyesmi. Mi lehet a rövidtavu következmenye.

Nekem volt egyszer egy Wagon R+, amiben 30ezer kilométerig nem cseréltek olajat, csattogtak is benne a hidrotőkék rendesen. Motortisztító adalékot kapott az olajba, azzal járattuk ahogy le van írva, majd olajcsere. 500 kilométer után ujból olajcsere volt és ugy állt helyre a hidrotőke hangja. Meg is lepődtem az eredményen, teljesen elhalkult.

szerk.: és normális olajat használni ezek után és max 10ezernél cserélni!!!
« Utoljára szerkesztve: 2013. Május 02. - 05:53:34 írta Hooti » Naplózva
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #2536 Dátum: 2013. Május 02. - 16:25:51 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Volt-e már tapasztalata valakinek fűtőradiátor problémával? A kollégámnak nagy valószínűséggel folyik! Mennyire kell megbontani a műszerfalat? 2004-es, 5 ajtós 1,4-es. Vagy a középkonzolt külön ki lehet-e venni? Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2537 Dátum: 2013. Május 02. - 16:52:33 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Volt-e már tapasztalata valakinek fűtőradiátor problémával? A kollégámnak nagy valószínűséggel folyik! Mennyire kell megbontani a műszerfalat? 2004-es, 5 ajtós 1,4-es. Vagy a középkonzolt külön ki lehet-e venni? Előre is köszi a válaszokat.

előfordul korral fagyálló nem cseréléssel gyakrabban
ki kell venni a műszerfalat le kell engedni a klimagázt 4-6 órás munka annak aki már szedett szét ilyen tipust aki nem akár 8-10 is lehet
Naplózva

70/4334431
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #2538 Dátum: 2013. Május 03. - 05:40:35 »

Köszi a gyors választ! Ennek nem igazán fog örülni szegény.
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2539 Dátum: 2013. Május 06. - 07:39:55 »

Ma reggelre sajna bejött egy hiba Elment az alapjáratom. Tegnap mentem egy 600 km-es távot 130-150-es tempóval, klímával. Fogyasztás rendben volt, kocsi is kofágastalanul működött. Este 11-kor letettem az autót, most reggel indítom, semmi különös... 500 méter megtétele után első megállásnál lett furcsa... majd a benzinkút előtt lefulladt. Azóta ezt csinálja Ha menet közben kinyomom a kuplungot, leesik 850-900-as fordulatra, és ok. De ha állok, vagy elindítom, akkor ledadog. Ötlet?
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2540 Dátum: 2013. Május 06. - 08:38:09 »

Ma reggelre sajna bejött egy hiba Elment az alapjáratom. Tegnap mentem egy 600 km-es távot 130-150-es tempóval, klímával. Fogyasztás rendben volt, kocsi is kofágastalanul működött. Este 11-kor letettem az autót, most reggel indítom, semmi különös... 500 méter megtétele után első megállásnál lett furcsa... majd a benzinkút előtt lefulladt. Azóta ezt csinálja Ha menet közben kinyomom a kuplungot, leesik 850-900-as fordulatra, és ok. De ha állok, vagy elindítom, akkor ledadog. Ötlet?

vedd le a motorborítást nézd meg a vákumcsöveket
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2541 Dátum: 2013. Május 06. - 09:14:25 »

Ma reggelre sajna bejött egy hiba Elment az alapjáratom. Tegnap mentem egy 600 km-es távot 130-150-es tempóval, klímával. Fogyasztás rendben volt, kocsi is kofágastalanul működött. Este 11-kor letettem az autót, most reggel indítom, semmi különös... 500 méter megtétele után első megállásnál lett furcsa... majd a benzinkút előtt lefulladt. Azóta ezt csinálja Ha menet közben kinyomom a kuplungot, leesik 850-900-as fordulatra, és ok. De ha állok, vagy elindítom, akkor ledadog. Ötlet?

vedd le a motorborítást nézd meg a vákumcsöveket
Köszi. Most melóhelyen vagyok, meg kidobtam szervizbe... Kiderül mit tudnak vele kezdeni, de mondtam a tippedet, hogy a vákumcsövet is hogy nézzék meg.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2542 Dátum: 2013. Május 06. - 15:24:34 »

Ma reggelre sajna bejött egy hiba Elment az alapjáratom. Tegnap mentem egy 600 km-es távot 130-150-es tempóval, klímával. Fogyasztás rendben volt, kocsi is kofágastalanul működött. Este 11-kor letettem az autót, most reggel indítom, semmi különös... 500 méter megtétele után első megállásnál lett furcsa... majd a benzinkút előtt lefulladt. Azóta ezt csinálja Ha menet közben kinyomom a kuplungot, leesik 850-900-as fordulatra, és ok. De ha állok, vagy elindítom, akkor ledadog. Ötlet?

vedd le a motorborítást nézd meg a vákumcsöveket
Köszi. Most melóhelyen vagyok, meg kidobtam szervizbe... Kiderül mit tudnak vele kezdeni, de mondtam a tippedet, hogy a vákumcsövet is hogy nézzék meg.
Úgy néz ki jó lett a kocsi, az előbb mentem vele. Folytószelep ház, meg alapjárati szelep (?) tisztítás, és gyári műszerrel újratanítás után, olyan, mint új korában Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #2543 Dátum: 2013. Május 14. - 17:26:21 »

Valaki esetleg meg tudná mondani ,hogy Denso K 20 TT gyertya jó e a Lacettihez?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2544 Dátum: 2013. Május 14. - 20:32:26 »

Valaki esetleg meg tudná mondani ,hogy Denso K 20 TT gyertya jó e a Lacettihez?

igen jó(fényévekkel jobb mint az NGK)
Naplózva

70/4334431
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #2545 Dátum: 2013. Május 15. - 05:13:15 »

Köszönöm!!! Akkor ezt fogom választani.
Naplózva
Kzotya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #2546 Dátum: 2013. Május 15. - 17:55:23 »

Valaki esetleg meg tudná mondani ,hogy Denso K 20 TT gyertya jó e a Lacettihez?

igen jó(fényévekkel jobb mint az NGK)

1,4-hez is?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2547 Dátum: 2013. Május 15. - 20:25:57 »

Valaki esetleg meg tudná mondani ,hogy Denso K 20 TT gyertya jó e a Lacettihez?

igen jó(fényévekkel jobb mint az NGK)

1,4-hez is?

mindegyikhez
Naplózva

70/4334431
ratif
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #2548 Dátum: 2013. Május 24. - 16:56:19 »

Helló, még új vagyok az oldalon, nem tudom, hogy jó helyre írok-e. Érdeklődni szeretnék, hogy találkozott-e már valaki olyannal, hogy nicsen lacettiben egr szelep. Létezhet ílyen?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2549 Dátum: 2013. Május 24. - 21:02:54 »

Helló, még új vagyok az oldalon, nem tudom, hogy jó helyre írok-e. Érdeklődni szeretnék, hogy találkozott-e már valaki olyannal, hogy nicsen lacettiben egr szelep. Létezhet ílyen?

olyan nincs mindegyikben van
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!