Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 08:24:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 565398 alkalommal)
acsika87
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #2370 Dátum: 2012. április 15. - 16:39:07 »

Sziasztok! Nekem 1,5 éve van egy 2004. 12. havi 1.6-os kombi lacetti-m. kb egy éve jött elő, hogy hidegindításkor alacsony volt az alapjáratom, klímánál ha a a ventillátor 3ason vagy 4esen volt, néha le is fulladt alapjáraton, de a check lámpa nem világított. Múltkor elvittem szervízbe, itt szekszárdon, valami hibakód volt, törölte is a srác, azóta indításkor felmegy 2000ig onnan esik le szép lassan, és amikor megyek vele, váltásnál is mintha benyomva tartanám a gázpedált felpörög és lassan esik vissza. A szervíz azt mondta, hogy alapjárati motor lesz. Ki is tisztítottam hátha, de semmi változás! Nevezzek be egy bontottra?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2371 Dátum: 2012. április 15. - 16:51:27 »

Sziasztok! Nekem 1,5 éve van egy 2004. 12. havi 1.6-os kombi lacetti-m. kb egy éve jött elő, hogy hidegindításkor alacsony volt az alapjáratom, klímánál ha a a ventillátor 3ason vagy 4esen volt, néha le is fulladt alapjáraton, de a check lámpa nem világított. Múltkor elvittem szervízbe, itt szekszárdon, valami hibakód volt, törölte is a srác, azóta indításkor felmegy 2000ig onnan esik le szép lassan, és amikor megyek vele, váltásnál is mintha benyomva tartanám a gázpedált felpörög és lassan esik vissza. A szervíz azt mondta, hogy alapjárati motor lesz. Ki is tisztítottam hátha, de semmi változás! Nevezzek be egy bontottra?

nincs benn alapjárati motor,hanem komplett folytószelepház van,ha ki van tisztítva kellene neki egy alapbeállítás,de ez csak gyári műszerrel megy egy bizonyos mértékű felpörgés normális jelenség.
Naplózva

70/4334431
acsika87
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #2372 Dátum: 2012. április 15. - 17:00:27 »

Hát de ez nem normális, meg a motorfék is így elég érdekes! ráengedem egy pár mp-ig semmi, aztán utána rángat egyet és akkor kezd el lassan visszaesni a fordulat. Tudom, hogy külön alapjárati motor nincs, csak kompletten fojtószelepházastól. A szervízbe visszaállított alapértékre mindent a szerelő, de ugyanez volt.
Naplózva
acsika87
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #2373 Dátum: 2012. április 16. - 16:25:26 »

Nem volt senkinek semmi hasonló jelensége?  Zavart
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #2374 Dátum: 2012. április 16. - 16:50:48 »

Hát de ez nem normális, meg a motorfék is így elég érdekes! ráengedem egy pár mp-ig semmi, aztán utána rángat egyet és akkor kezd el lassan visszaesni a fordulat. Tudom, hogy külön alapjárati motor nincs, csak kompletten fojtószelepházastól. A szervízbe visszaállított alapértékre mindent a szerelő, de ugyanez volt.
Esetleg megpróbálhatod, hogy leveszed mondjuk éjszakára az akkumulátor sarut ( + ). Reggel meg visszateszed, és hátha... Nekem egyszer ez elég volt, hogy rendbe jöjjön ez a gond.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2375 Dátum: 2012. április 16. - 17:31:29 »

Nem volt senkinek semmi hasonló jelensége?  Zavart

látatlanba inkább semmit nem mondok meg kellene nézni ha folytószelep a gond azt is meg tudom oldani van bontott és van gyári műszerem is relativ messze sem vagyok
Naplózva

70/4334431
acsika87
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #2376 Dátum: 2012. április 16. - 20:59:24 »

Hát akkor megpróbálom ma ezt az akksi sarus dolgot, ha nem jön össze, akkor sebike szerintem te maradsz, mert ezek itt szekszárdon az opelnél nem sokat érnek. Köszi a segítő hozzászólást, neked meg a lehetősget sebike. És bontottba mennyi a fojtószelepház?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2377 Dátum: 2012. április 16. - 21:20:54 »

Hát akkor megpróbálom ma ezt az akksi sarus dolgot, ha nem jön össze, akkor sebike szerintem te maradsz, mert ezek itt szekszárdon az opelnél nem sokat érnek. Köszi a segítő hozzászólást, neked meg a lehetősget sebike. És bontottba mennyi a fojtószelepház?

az akksisarus dolog nem fog segíteni szekszárdi viszonyokat ismerem
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2378 Dátum: 2012. április 17. - 21:11:51 »

Hát akkor megpróbálom ma ezt az akksi sarus dolgot, ha nem jön össze, akkor sebike szerintem te maradsz, mert ezek itt szekszárdon az opelnél nem sokat érnek. Köszi a segítő hozzászólást, neked meg a lehetősget sebike. És bontottba mennyi a fojtószelepház?
Ne akarj alkatrészt cserélni egyből. Hallgass Sebikére. SCAN 100 -> fojtószelep tanult értékek törlése.
Ez megvan 2000-5000 Ft-ból, és jó eséllyel megoldja a gondot.

Csak hogy megnyugodj: teljesen tipikusan viselkedik az autód. Semmi különleges hibát nem produkál.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #2379 Dátum: 2012. április 24. - 22:13:01 »

Fiúk, nekem kell 1 tempomat! Tudom, hogy sok Ft-ért adnak utólag beépíthetőt (pl. waeco), de hallottam olyat, hogy sok kocsinál az elektronika alapból tudja és egy gyári kapcsoló megvételével, beépítésével és aktiválásával már megy is a dolog (pl. Fabiába 20e Ft).
Mit tudtok erről a Lacetti esetében?  He Az enyém dízel elite ACC, így nincs benne gyárilag.
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #2380 Dátum: 2012. április 25. - 07:12:09 »

Fiúk, nekem kell 1 tempomat! Tudom, hogy sok Ft-ért adnak utólag beépíthetőt (pl. waeco), de hallottam olyat, hogy sok kocsinál az elektronika alapból tudja és egy gyári kapcsoló megvételével, beépítésével és aktiválásával már megy is a dolog (pl. Fabiába 20e Ft).
Mit tudtok erről a Lacetti esetében?  He Az enyém dízel elite ACC, így nincs benne gyárilag.
Ez engem is érdekelne.  Kacsint
Naplózva

diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #2381 Dátum: 2012. április 25. - 08:18:52 »

Fiúk, nekem kell 1 tempomat! Tudom, hogy sok Ft-ért adnak utólag beépíthetőt (pl. waeco), de hallottam olyat, hogy sok kocsinál az elektronika alapból tudja és egy gyári kapcsoló megvételével, beépítésével és aktiválásával már megy is a dolog (pl. Fabiába 20e Ft).
Mit tudtok erről a Lacetti esetében?  He Az enyém dízel elite ACC, így nincs benne gyárilag.
A tied elektromos gázpedálos, ha jól tudom. Abba olcsóbb és könnyebb az utólagos beszerelés is.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2382 Dátum: 2012. április 25. - 18:11:23 »

Fiúk, nekem kell 1 tempomat! Tudom, hogy sok Ft-ért adnak utólag beépíthetőt (pl. waeco), de hallottam olyat, hogy sok kocsinál az elektronika alapból tudja és egy gyári kapcsoló megvételével, beépítésével és aktiválásával már megy is a dolog (pl. Fabiába 20e Ft).
Mit tudtok erről a Lacetti esetében?  He Az enyém dízel elite ACC, így nincs benne gyárilag.

motorvezérló tudja a kábelezés az vagy vagy ami biztos kell egy légzsákátvezető+kapcsoló
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #2383 Dátum: 2012. április 25. - 20:58:22 »

Fiúk, nekem kell 1 tempomat! Tudom, hogy sok Ft-ért adnak utólag beépíthetőt (pl. waeco), de hallottam olyat, hogy sok kocsinál az elektronika alapból tudja és egy gyári kapcsoló megvételével, beépítésével és aktiválásával már megy is a dolog (pl. Fabiába 20e Ft).
Mit tudtok erről a Lacetti esetében?  He Az enyém dízel elite ACC, így nincs benne gyárilag.

motorvezérló tudja a kábelezés az vagy vagy ami biztos kell egy légzsákátvezető+kapcsoló
Mostmár teljesen kíváncsi lettem, holnap megkérdezem az árakat. Ha van infó szólok!
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #2384 Dátum: 2012. Május 03. - 22:00:11 »

Fiúk, nekem kell 1 tempomat! Tudom, hogy sok Ft-ért adnak utólag beépíthetőt (pl. waeco), de hallottam olyat, hogy sok kocsinál az elektronika alapból tudja és egy gyári kapcsoló megvételével, beépítésével és aktiválásával már megy is a dolog (pl. Fabiába 20e Ft).
Mit tudtok erről a Lacetti esetében?  He Az enyém dízel elite ACC, így nincs benne gyárilag.

motorvezérló tudja a kábelezés az vagy vagy ami biztos kell egy légzsákátvezető+kapcsoló
Mostmár teljesen kíváncsi lettem, holnap megkérdezem az árakat. Ha van infó szólok!
Rossz hírt kaptam! Azt mondták a szervizben (bevittem a kocsit is), hogy nem lehet az elektronikát kiokosítani, hogy kezelje az utólag beépített tempomat kapcsolót. Pedig még a kuplungpedál kapcsoló is benne van, de a gyári kapcsoló helyén a vakdugó alatt nem látok semmit kiépítve. Nem is tudom, kicsit bizonytalan lettem a válaszuk miatt, mert először azt mondták, hogy ezekbe nincs ilyen, aztán mondtam, hogy a platinumban széria, erre megnézték megint. 
Sebike, ti tudtok erről valamit? Nem próbálatok még ilyet beüzemelni? Még eszembe jutott egy elég jó villamosságis, felhívom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!