Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 10:38:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 565459 alkalommal)
hazo40
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #2355 Dátum: 2012. Január 22. - 19:37:09 »

Sziasztok!
Kb 2 éve vettem egy 1.4-es Lacettit, eddig nem vele semmi gondom (nyáron). Télen olyat csinál az autó, hogy hidegen 1-1 mp-re elmegy egy henger, ilyenkor villogni kezd egy sárga visszajelző. Mostanra annyira romlott ez a helyzet, hogy már melegen is kihagy egy henger, de néha kettő is, olyankor le is áll. Nincs valakinek valami ötlete mi lehet a gond? Vagy valami jó "szaki" a XV. ker. környékén? Ja, kb egy hete a tompítottam is elment. Égő, bizti jó. Előre is köszönöm a segítséget.   Üdv.
Szia!
Ha volt sárga lámpád akkor kell lennie hibakódnak is azt kellene elöször kiolvastatni műszerrel, és azután lehet továbblépni.
A XVI. ker-ben van Leonelék szervíze sokan járunk innen is hozzá, keresd priviben vagy a 06-30-439-4379  számon ő segít.
Igen van hibakód is. Azt írta :gyujtás kimaradás. A XVIban merre van ez a szervíz?
Hazo! Privátot írtam. Üdv itt a fedélzeten köztünk!
Köszi. Olvastam válaszoltam.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2356 Dátum: 2012. Január 22. - 19:41:08 »

Sziasztok!
Kb 2 éve vettem egy 1.4-es Lacettit, eddig nem vele semmi gondom (nyáron). Télen olyat csinál az autó, hogy hidegen 1-1 mp-re elmegy egy henger, ilyenkor villogni kezd egy sárga visszajelző. Mostanra annyira romlott ez a helyzet, hogy már melegen is kihagy egy henger, de néha kettő is, olyankor le is áll. Nincs valakinek valami ötlete mi lehet a gond? Vagy valami jó "szaki" a XV. ker. környékén? Ja, kb egy hete a tompítottam is elment. Égő, bizti jó. Előre is köszönöm a segítséget.   Üdv.
Szia!
Ha volt sárga lámpád akkor kell lennie hibakódnak is azt kellene elöször kiolvastatni műszerrel, és azután lehet továbblépni.
A XVI. ker-ben van Leonelék szervíze sokan járunk innen is hozzá, keresd priviben vagy a 06-30-439-4379  számon ő segít.
Igen van hibakód is. Azt írta :gyujtás kimaradás. A XVIban merre van ez a szervíz?
Elöször hívd fel telefonon, ő majd ad egy ídőpontot mert nem biztos, hogy tud fogadni ha csak úgy beesel hozzá.
A cím: 1165 Bp. Zsenge u. 66.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
hazo40
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #2357 Dátum: 2012. Január 22. - 19:55:17 »

Sziasztok!
Kb 2 éve vettem egy 1.4-es Lacettit, eddig nem vele semmi gondom (nyáron). Télen olyat csinál az autó, hogy hidegen 1-1 mp-re elmegy egy henger, ilyenkor villogni kezd egy sárga visszajelző. Mostanra annyira romlott ez a helyzet, hogy már melegen is kihagy egy henger, de néha kettő is, olyankor le is áll. Nincs valakinek valami ötlete mi lehet a gond? Vagy valami jó "szaki" a XV. ker. környékén? Ja, kb egy hete a tompítottam is elment. Égő, bizti jó. Előre is köszönöm a segítséget.   Üdv.
Szia!
Ha volt sárga lámpád akkor kell lennie hibakódnak is azt kellene elöször kiolvastatni műszerrel, és azután lehet továbblépni.
A XVI. ker-ben van Leonelék szervíze sokan járunk innen is hozzá, keresd priviben vagy a 06-30-439-4379  számon ő segít.
Igen van hibakód is. Azt írta :gyujtás kimaradás. A XVIban merre van ez a szervíz?
Elöször hívd fel telefonon, ő majd ad egy ídőpontot mert nem biztos, hogy tud fogadni ha csak úgy beesel hozzá.
A cím: 1165 Bp. Zsenge u. 66.

Köszönöm a segítséget. Holnap beszélek vele.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2358 Dátum: 2012. Január 23. - 20:30:50 »

Üdv!

BGA szelepfedél tömítést vettem 2000-ért. Ha én akarom cserélni, mire kell ügyelnem?
pl.: Kell-e tömítőpaszta és milyen?
Mennyire kell meghúzni?
stb.

Köszi.: georgbob
Én tettem alá tömítő pasztát is. Mint ahogy írja is: http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html "Camshaft Gears" menüpontra keress rá. Összerakásnál találod a leírást+nyomatékot (10 Nm).

Eredeti GM-es pasztát vettem a Müller-féle autósboltban.
Gondolom, hogy bármelyik autósboltban kapsz hasonlót.

Csak arra vigyázz, ne tegyél túl sokat sehova. Vontattam már autót azért, mert "lelkesen" használták a tömítő pasztát a motor összerakásánál.
Aztán eltömte az olajcsatornát. Mosolyog
Naplózva
safi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #2359 Dátum: 2012. Január 28. - 20:54:00 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy találkozott-e már vaalki az alábbi problémával.
A Lacimban sebbességfüggő szervókormány van a felszereltségének közsönhetően. Egy jó ideje azonban időnként (és egyre gyakrabban) - főleg kis sebbességnél, parkolásnál, stb. - kigyullad ennek a hibajelző lámpája. A hiba nem marad meg a komputerben, legalábbis nem olvasható. Ha leveszem a gyújtást lámpa elalszik és meinden ok, majd valamikor legközelebb újra kigyullad. A kormányműkődésében nem veszek észer semmit (nem nehezül el vagy ilyesmi), de idegesítő a sárgán világító lámpa. olajszint rendben, nincs olajfogyás.
Ötletek, hogy mi lehet a hiba???


Nekem már 2 éve folyamatosan világít. Első kormánymozdulat után megjelenik. Hibakód kiolvasása után kormányszervó-szívattyú problémát diagnosztizáltak, aminek a költsége 100E felett van (Komplett cserélik)
Már túl vagyok egy szivattyú cserén, hiba maradt. Valszeg jeladó probléma lesz. Ötlet, vidd el egy autóvillamossági szerelőhöz. Első nekifutásra még próbálkozhatsz szervó olaj cserével is, bár nem hinném hogy az segít.

Köszönöm!  Én is gondoltam az olajcserére, már rajta vagyok. Esetleg lehet valami apró dugulás és hátha ez segít rajta, bár én sem fűzök hozzá nagy reményeket. A jeladóját már szétszedtem, de se kontakthibát, se mechanikai problémát nem találtam. Maga a szelep a házban könnyedén jár, nem szorul. Jövő héten lecserélem az olajat, aztán mad meglátjuk.
Amúgy amikor elvittem szervízbe, hogy olvassák ki a hibakódot, nem találtak benne semmit.

Nekem a kormányszög jeladó hibája okozta ezt. Csak a Chevrolet szervizekben található olyan berendezés, amivel ezt a hibát ki tudják olvasni a hibatárolóból, a több típushoz használható eszközök csak a motorvezérlőt olvasgatják.

Nekem 2 éve cserélték, akkor márkaszervizben 22 eFt volt az alkatrész ára, és kb 10 a munkadíj.

Annyi csak a gond, hogy ilyenkor nem változtatja a szervó erősségét, hanem állandó.


Köszi!
Valóban úgy tűnik, hogy ez a gondja, Most már csak valahogyan olcsón hozzá kellene jutnom az alkatrészhez, mert most már közel a duplája annak amit írtál. Bontott is érdekel.
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #2360 Dátum: 2012. Február 04. - 18:54:52 »

Engem is utolért a szelepfedél tömítés hibája.
Múlt hét szombaton elhoztam Leoneltől a megszervízelt Off technikát, és a Lacetti olajcseréhez szükséges cuccokat.
Gyertya cserénél kaptam majdnem gutát, hogy a gyertyapipa csupa olaj. 
Az alkatrészt a héten beszereztem, de sajna nem volt időm és affinitásom kicserélni.
Remélem jövő hét hétvégéig nem okoz nekem plusz problémát. 
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2361 Dátum: 2012. Február 05. - 08:31:08 »

Ha eddig elment vele, akkor azt az egy hetet csak kibírja. Kacsint
Az enyém is állt az olajban, de nem okozott neki gondot (több hónapon keresztül halogattam).

A tömítés hibáját egyébként könnyű észrevenni a motorburkolat leszerelése nélkül is:
- olajfolyás a motor oldalán
- jellegzetes "régi autó" (égett olaj) szag az utastérben
- a szélvédő belső oldaláról gyakrabban kell az olajpárát letakarítani
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2362 Dátum: 2012. április 10. - 17:28:48 »

Ismerősömnek csinálok egy notebookot, amit autódiagnosztikára használnak. Mindjárt ki is próbáltam a csacsin Mosolyog A következő hibakódokkal találkoztam:

P1403*
P1661
P1661*

Én annyit szűrtem ki, hogy gyártó specifikus hibakód, ill a P1403* EGR hiba (talán). Sikerült törölnöm őket, egy kivételével: P1661*. Erre azt írja, hogy folyamatban.
Vajon mik lehettek ezek?
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2363 Dátum: 2012. április 10. - 18:07:56 »

Ismerősömnek csinálok egy notebookot, amit autódiagnosztikára használnak. Mindjárt ki is próbáltam a csacsin Mosolyog A következő hibakódokkal találkoztam:

P1403*
P1661
P1661*

Én annyit szűrtem ki, hogy gyártó specifikus hibakód, ill a P1403* EGR hiba (talán). Sikerült törölnöm őket, egy kivételével: P1661*. Erre azt írja, hogy folyamatban.
Vajon mik lehettek ezek?
A P1403 valóban EGR szelep hiba, mégpedig elektromos jellegű (a hozzávezető kábeleknél, csatlakozóknál szakadás vagy zárlat)
A P1661 pedig a MIL (hibajelző sárga) lámpa alacsony feszültség. Lehetséges hiba maga az izzó foglalatnál, műszerfal elektromos csati pl., hozzávezető kábel, azon levő csatlakozók.
Ennyit tudtam kibogarászni.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2364 Dátum: 2012. április 10. - 18:48:44 »

Ismerősömnek csinálok egy notebookot, amit autódiagnosztikára használnak. Mindjárt ki is próbáltam a csacsin Mosolyog A következő hibakódokkal találkoztam:

P1403*
P1661
P1661*

Én annyit szűrtem ki, hogy gyártó specifikus hibakód, ill a P1403* EGR hiba (talán). Sikerült törölnöm őket, egy kivételével: P1661*. Erre azt írja, hogy folyamatban.
Vajon mik lehettek ezek?
A P1403 valóban EGR szelep hiba, mégpedig elektromos jellegű (a hozzávezető kábeleknél, csatlakozóknál szakadás vagy zárlat)
A P1661 pedig a MIL (hibajelző sárga) lámpa alacsony feszültség. Lehetséges hiba maga az izzó foglalatnál, műszerfal elektromos csati pl., hozzávezető kábel, azon levő csatlakozók.
Ennyit tudtam kibogarászni.
Köszi! Akkor lehet van valami elektromos gondom
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #2365 Dátum: 2012. április 10. - 19:43:20 »

Ismerősömnek csinálok egy notebookot, amit autódiagnosztikára használnak. Mindjárt ki is próbáltam a csacsin Mosolyog A következő hibakódokkal találkoztam:

P1403*
P1661
P1661*

Én annyit szűrtem ki, hogy gyártó specifikus hibakód, ill a P1403* EGR hiba (talán). Sikerült törölnöm őket, egy kivételével: P1661*. Erre azt írja, hogy folyamatban.
Vajon mik lehettek ezek?
A P1403 valóban EGR szelep hiba, mégpedig elektromos jellegű (a hozzávezető kábeleknél, csatlakozóknál szakadás vagy zárlat)
A P1661 pedig a MIL (hibajelző sárga) lámpa alacsony feszültség. Lehetséges hiba maga az izzó foglalatnál, műszerfal elektromos csati pl., hozzávezető kábel, azon levő csatlakozók.
Ennyit tudtam kibogarászni.
Köszi! Akkor lehet van valami elektromos gondom
Volt-e mar HB specifikus muszerfal mogotti csati problemad? Esetleg onnan is johet a gond (csak feltetelezes), de erdemes lehet gondolkozni rajta
Naplózva

Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2366 Dátum: 2012. április 10. - 19:47:51 »

Ismerősömnek csinálok egy notebookot, amit autódiagnosztikára használnak. Mindjárt ki is próbáltam a csacsin Mosolyog A következő hibakódokkal találkoztam:

P1403*
P1661
P1661*

Én annyit szűrtem ki, hogy gyártó specifikus hibakód, ill a P1403* EGR hiba (talán). Sikerült törölnöm őket, egy kivételével: P1661*. Erre azt írja, hogy folyamatban.
Vajon mik lehettek ezek?
A P1403 valóban EGR szelep hiba, mégpedig elektromos jellegű (a hozzávezető kábeleknél, csatlakozóknál szakadás vagy zárlat)
A P1661 pedig a MIL (hibajelző sárga) lámpa alacsony feszültség. Lehetséges hiba maga az izzó foglalatnál, műszerfal elektromos csati pl., hozzávezető kábel, azon levő csatlakozók.
Ennyit tudtam kibogarászni.
Köszi! Akkor lehet van valami elektromos gondom
Volt-e mar HB specifikus muszerfal mogotti csati problemad? Esetleg onnan is johet a gond (csak feltetelezes), de erdemes lehet gondolkozni rajta
Az még nem volt. Viszont kormányszervó gondom van, vagy rossebb sem tudja már, mert szervót már cseréltem.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #2367 Dátum: 2012. április 10. - 19:51:05 »

Ismerősömnek csinálok egy notebookot, amit autódiagnosztikára használnak. Mindjárt ki is próbáltam a csacsin Mosolyog A következő hibakódokkal találkoztam:

P1403*
P1661
P1661*

Én annyit szűrtem ki, hogy gyártó specifikus hibakód, ill a P1403* EGR hiba (talán). Sikerült törölnöm őket, egy kivételével: P1661*. Erre azt írja, hogy folyamatban.
Vajon mik lehettek ezek?
A P1403 valóban EGR szelep hiba, mégpedig elektromos jellegű (a hozzávezető kábeleknél, csatlakozóknál szakadás vagy zárlat)
A P1661 pedig a MIL (hibajelző sárga) lámpa alacsony feszültség. Lehetséges hiba maga az izzó foglalatnál, műszerfal elektromos csati pl., hozzávezető kábel, azon levő csatlakozók.
Ennyit tudtam kibogarászni.
Köszi! Akkor lehet van valami elektromos gondom
Ilyen hibakódom (P1403)egyszer nekem is volt tavaly januárban. Nekem tüneteket is produkált. Lámpánál állva alapjárat elkezdet remegni, motor lefulladt. Nehezen indult be és nem volt alapjárat. Elindulni csak úgy tudtam, ha 3000 felet volt a fordulatszám, különben lefulladt. Így mentem kb. 15 kilométert és elmúlt. Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 10. - 19:59:35 írta Jani » Naplózva


LPG
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #2368 Dátum: 2012. április 10. - 20:23:54 »

Ismerősömnek csinálok egy notebookot, amit autódiagnosztikára használnak. Mindjárt ki is próbáltam a csacsin Mosolyog A következő hibakódokkal találkoztam:

P1403*
P1661
P1661*

Én annyit szűrtem ki, hogy gyártó specifikus hibakód, ill a P1403* EGR hiba (talán). Sikerült törölnöm őket, egy kivételével: P1661*. Erre azt írja, hogy folyamatban.
Vajon mik lehettek ezek?
A P1403 valóban EGR szelep hiba, mégpedig elektromos jellegű (a hozzávezető kábeleknél, csatlakozóknál szakadás vagy zárlat)
A P1661 pedig a MIL (hibajelző sárga) lámpa alacsony feszültség. Lehetséges hiba maga az izzó foglalatnál, műszerfal elektromos csati pl., hozzávezető kábel, azon levő csatlakozók.
Ennyit tudtam kibogarászni.
Köszi! Akkor lehet van valami elektromos gondom
Ilyen hibakódom (P1403)egyszer nekem is volt tavaly januárban. Nekem tüneteket is produkált. Lámpánál állva alapjárat elkezdet remegni, motor lefulladt. Nehezen indult be és nem volt alapjárat. Elindulni csak úgy tudtam, ha 3000 felet volt a fordulatszám, különben lefulladt. Így mentem kb. 15 kilométert és elmúlt. Vigyorog
Nekem szerintem a Shelles trutyitól lehetett. Amíg a save fuel volt benne, állandóan lefulladtam Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2369 Dátum: 2012. április 10. - 21:17:51 »

Érdemes lehet megnézni a bal első kerékjárati dobban áthaladó kábelköteget is. Két ismerősöm lacsija is adott okot a majréra. Jelesül a dobból motortérbe kivezető részen nyiszálta el a lemez éle a kábelköteg szigetelését. Itt a világítás kelt önálló életre, jelentős füstjelenség kíséretében. Ki kell venni az akkut is, így jobban meg lehet vizslatni. Akár lehet ez itt is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!