Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 14:33:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 565539 alkalommal)
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2280 Dátum: 2011. December 09. - 17:05:17 »

Nekem akkor megy lejebb a gázpedál egy kicsit mikor ráadom a gyújtást.
Gondolom a léptetőmotor indításkor ad rá egy kis gázt automatikusan.
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 09. - 17:07:40 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2281 Dátum: 2011. December 09. - 17:53:50 »

Kicsit összekavarodtunk:)
A kipufogógáz visszavezetés nálam már csak lezárt egr-rel megy.
A dobolás nálam is van. A bowdentartó keréken lévő űtköző és a pillangószelep tengely végén lévő ütköző között látszik, hogy alapjáratnál a kerék ide-oda ugrál 1 mm-t. Ha álló motornál tovább feszíteném a bowdent, akkor már elfordítanám a kerékkel együtt a pillangószelep tengelyét is. Akkor pontosan mi ez, ha nem alapjárati automatika?

Az alapjáratot a folytószelep nyitásával zárásával változtatja, a bowdenen lazits egy kicsit
Erről már volt szó itt régebben. Azért állítottunk a bovdenen, mert holtjátéka volt a gázpedálnak és ez többünket zavart amikor kis gázzal gurult az autó, avagy éppen araszolgatni kell a dugóban. Így viszont érezni ezt a dobolást, főleg hideg motornál. Sőt! Hidegen ha egyenletes gázzal megyek, akkor érezni is, hogy kb másodperces hullámokban hol ráhúzza a gázt, hol engedi. Ezért aztán amokr egyenletes sebességgel megyek mondjuk kettesben, akkor az autó sebssége is(ha csak nagyon elenyésző mértékben is, kb 1 km/h, éppen csak érezni lehet) váltakozik fel-le. A motor melegedésével ez eltűnik. Amíg nem volt megfeszítve a bovden, addig ez úgy működött, hogy hol kisebb, hol nagyobb holtjátéka volt a gázpedálnak hideg motornál, 1-1 másodperces ciklusokban. Olyankor persze az autó sebességére nem volt hatással ez, viszont elég zavaró volt a már meleg motornál jelentkező nagy holtjáték miatt. Na ezért iktattam ki a holtjátékot a bovdenfeszítéssel, inkább így használom.
Nem tudom, érthető volt-e amit írni akartam.    
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2282 Dátum: 2011. December 09. - 18:01:04 »

Érthető, persze. Mosolyog

A gázpedál meg elektromos is meg nem is.
Nem elektromos abban az értelemben ahogy általában használni szokták ezt a kifejezést. Nincs potméter a pedál alatt, hanem a jól ismert bowden megy a pillangó szelepig.
Elektromos viszont abban az értelemben, hogy a gázadás nem csak a vezetőtől függ. A motorvezérlő a sofőr akaratától függetlenül beleszól a vezetésbe. Elektromosan mozgatja a pillangószelepet.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #2283 Dátum: 2011. December 09. - 18:57:08 »

Ha laza a bowden ha nem, a dobolás mindenképpen érezhető. Mivel  az automatika fordít rajta kb. 1 mm-t, ha a gázon pihen a lábam, akkor mindenképpen érezni kell, hiszen ekkor nincs rugóerő ami ellentart a pedálnak...A bowdent én úgy feszítettem meg, hogy végállásban megfogtam a fordítókereket, biztosítottam a bowdent, hogy még véletlenül se fordítsak a tengelyen alapállapotban.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2284 Dátum: 2011. December 09. - 21:29:49 »

Elindult a vezérhangya: kéne egy tempomat.  Mosolyog Karácsonyra.  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #2285 Dátum: 2011. December 10. - 12:37:11 »

Elindult a vezérhangya: kéne egy tempomat.  Mosolyog Karácsonyra.  Vigyorog
Diablonak van.  Vigyorog
Naplózva

captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2286 Dátum: 2011. December 10. - 13:30:44 »

Elindult a vezérhangya: kéne egy tempomat.  Mosolyog Karácsonyra.  Vigyorog
Diablonak van.  Vigyorog
Tempomatja?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #2287 Dátum: 2011. December 10. - 13:44:27 »

Elindult a vezérhangya: kéne egy tempomat.  Mosolyog Karácsonyra.  Vigyorog
Diablonak van.  Vigyorog
Tempomatja?
Persze, gyári felszereltségként.  Vigyorog

De komolyra fordítva a szót, utólag szerintem baromi drága.
Érdemesebb egy olyan felszereltségűre lecserélni a vasat, mint beszereltetni utólag.
Naplózva

hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2288 Dátum: 2011. December 10. - 13:59:27 »

Elindult a vezérhangya: kéne egy tempomat.  Mosolyog Karácsonyra.  Vigyorog
Diablonak van.  Vigyorog
Tempomatja?
Persze, gyári felszereltségként.  Vigyorog

De komolyra fordítva a szót, utólag szerintem baromi drága.
Érdemesebb egy olyan felszereltségűre lecserélni a vasat, mint beszereltetni utólag.
Én ahogy nézegettem úgy 65-től felfelé vannak tempomatok, de gondolom ami jó is az olyan 100-tól kezdödhet.
Plusz még 10-20 ezer a beszerelés, ha nem értesz hozzá.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2289 Dátum: 2011. December 10. - 15:55:18 »

Elindult a vezérhangya: kéne egy tempomat.  Mosolyog Karácsonyra.  Vigyorog
Diablonak van.  Vigyorog
Tempomatja?
Persze, gyári felszereltségként.  Vigyorog

De komolyra fordítva a szót, utólag szerintem baromi drága.
Érdemesebb egy olyan felszereltségűre lecserélni a vasat, mint beszereltetni utólag.


Gyári tempomattal csak USA piacos benzinesek jöttek +a Dieselek /már amelyikben van/ 60-80.000közt már meg lehet oldani az olcsóbb variációval.
http://www.miklossanyi.hu/index.php?col=2&id=12
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #2290 Dátum: 2011. December 11. - 13:21:42 »

Elindult a vezérhangya: kéne egy tempomat.  Mosolyog Karácsonyra.  Vigyorog
A Waeco forgalmaz ilyesmit. Tapasztalatom nincs, de úgy hallottam, hogy jó cuccai vannak: http://waeco.hu/catalog/index.php?cmstpl=page_news.tpl&tplconf=Tempomat.page_news.tpl.conf.0&menuID=001004002
Árak: http://www.argep.hu/trend/WAEC/Waeco-tempomat.html
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2291 Dátum: 2011. December 11. - 14:03:00 »

Van, Waeco tempomat, sebességhatárolós funkcióval. Beszereléssel együtt 127.000 Ft, mivel kábelezni kell hozzá. Meg kell rendelnem, már szóltam a Jézuskának. 
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #2292 Dátum: 2011. December 11. - 16:46:07 »

Van, Waeco tempomat, sebességhatárolós funkcióval. Beszereléssel együtt 127.000 Ft, mivel kábelezni kell hozzá. Meg kell rendelnem, már szóltam a Jézuskának. 

amit belinkeltem ugyanaz a kategoria mint a waeco csak más áron
Naplózva

70/4334431
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #2293 Dátum: 2011. December 12. - 10:15:39 »

Van, Waeco tempomat, sebességhatárolós funkcióval. Beszereléssel együtt 127.000 Ft, mivel kábelezni kell hozzá. Meg kell rendelnem, már szóltam a Jézuskának. 

Tudom, mindenkinek más a fontos, de ha nem sokat használod az autót, megéri ennyit kiadni érte? Relatív sokat mész pályán vele? 
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2294 Dátum: 2011. December 12. - 18:26:48 »

Van, Waeco tempomat, sebességhatárolós funkcióval. Beszereléssel együtt 127.000 Ft, mivel kábelezni kell hozzá. Meg kell rendelnem, már szóltam a Jézuskának. 

Tudom, mindenkinek más a fontos, de ha nem sokat használod az autót, megéri ennyit kiadni érte? Relatív sokat mész pályán vele? 
Ezek szerint nem astra-féle a vezetékelés.... Sógoromnak a gépébe csak egy bajúszkapcsoló kellett meg pár pittyentés a Tech-II-vel és már volt is tempomatja....meg fedélzeti számítógép.....meg kulcsról vezérelhető ablakemelő....meg...sokminden. Szinte minden be van vezetékelve, csak le van tiltva a szoftveresen, na meg a kezelőszerveket spórolják ki.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!