captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #2145 Dátum: 2011. Június 05. - 18:17:24 » |
|
Mostanában, ha elindulok, akkor a bal első keréktől rendszertelenül fémes kattanást hallok, mintha valami valamihez érne. De nem mindig. Próbáltam különböző kerékállásnál, de teljesen rapszodikus, hogy kanyarodás közben, vagy egyenesen haladva jön elő. 1 hete volt gumi csere, és futómű állítás. Azóta utánahúztam a csavaroknak is, de nem az a gond. Ötlet esetleg, hogy mit nézzek meg?
Fékbetétek rendben vannak nem kopott el? Tavaly vizsgázott, akkor még jó volt.... Sokat nem mentem azóta... Nekem egyszer a féktárcsa és a mögötte lévő lemez közé egy kavics szorult valahogy, ahogy a tárcsa forgott a kő kilazult és akkor adott ilyen fémes hangot, nagyon bosszantot mire rájöttem a dologra. Az volt a legrosszabb, hogy nem mindíg csinálta. Na, holnap lekapom, meglesem, hátha okosabb leszek. Köszi Fékbetét kopásjelző szokott ilyen hangot adni. Pláne akkor, ha a tárcsa már elég vállas. Elég hülyén van megcsinálva. A betétnek még a negyede megvan amikor már jön a hang. A kopásjelző pöcköt hajlítsd el vagy törd le. Csak aztán ne feledkezz meg a betétek ellenőrzéséről! Igen én is erre gondoltam, ezért kérdeztem én is a betétek állapota felöl. Igen, így mindenképpen hamarabb megejtem a szervizt. Ha fékbetétek cserélve vannak, akkor a tárcsát is cserélni kell, vagy elég csak szabályozni? Ez a tárcsa állapotától függ.Ha el van vékonyodva csere.2 betétgarnitúrát kibír 1 szabályzással. Nekem most volt fékcsere, 55.800 km-nél. A tárcsát is lecseréltük. Lehetett volna szabályozni, de inkább nem. A fékbetét ette meg a tárcsát, túl kemény volt. Leonel csinálta 30.000 pénzért fékolaj cseréve együtt. A felszabályozás talán olcsóbb lett volna, de ez meg így biztosabb.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
mt_mark
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #2146 Dátum: 2011. Június 06. - 12:53:54 » |
|
Sziasztok Lacetti benzinesnél 30000 km-nél mit érdemes cserélni? Ékszíj?, benzinszűrő? gyertya? fékpofa?
Köszönöm a segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #2147 Dátum: 2011. Június 06. - 13:16:19 » |
|
Sziasztok Lacetti benzinesnél 30000 km-nél mit érdemes cserélni? Ékszíj?, benzinszűrő? gyertya? fékpofa?
Köszönöm a segítséget.
Amit a szerviz könyv előír. Fékbetéteket csak akkor, ha szükséges már most, vagy hamarosan. Olaj, olajszűrő, gyertyák, levegő-, és pollen szűrő, fagyálló, fékolaj, üa. szűrő, szíjat csak akkor, ha beteg. A vezérműcsere 60 ezernél aktuális, vagy 4 év után, amelyik előbb összejön. De a könyvet nézd meg, és kövesd utasításait!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
mt_mark
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #2148 Dátum: 2011. Június 06. - 15:51:58 » |
|
Sziasztok Lacetti benzinesnél 30000 km-nél mit érdemes cserélni? Ékszíj?, benzinszűrő? gyertya? fékpofa?
Köszönöm a segítséget.
Amit a szerviz könyv előír. Fékbetéteket csak akkor, ha szükséges már most, vagy hamarosan. Olaj, olajszűrő, gyertyák, levegő-, és pollen szűrő, fagyálló, fékolaj, üa. szűrő, szíjat csak akkor, ha beteg. A vezérműcsere 60 ezernél aktuális, vagy 4 év után, amelyik előbb összejön. De a könyvet nézd meg, és kövesd utasításait! Köszönöm így lesz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #2149 Dátum: 2011. Június 06. - 16:40:09 » |
|
Ma reggel furcsa dologra lettem figyelmes a bal oldali küszöb végénél észre vettem ,hogy cseperészik a víz. (Azt tudni kell ,hogy tegnap igen nagy esőbe jöttem az M3ason.)Kivettem a küszöb alján a gumidugót és innen is kijött egy kevés víz. Majd a hátsó kerékdobnál lévőket is itt pedig a sarkokban egy kevés sárt találtam. Azt nem tudom ,hogy hol folyhat bele a víz de ennek szerintem hamarabb kellene kifolyni mint egy nap? Normális ez?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #2150 Dátum: 2011. Június 07. - 09:17:56 » |
|
Ma reggel furcsa dologra lettem figyelmes a bal oldali küszöb végénél észre vettem ,hogy cseperészik a víz. (Azt tudni kell ,hogy tegnap igen nagy esőbe jöttem az M3ason.)Kivettem a küszöb alján a gumidugót és innen is kijött egy kevés víz. Majd a hátsó kerékdobnál lévőket is itt pedig a sarkokban egy kevés sárt találtam. Azt nem tudom ,hogy hol folyhat bele a víz de ennek szerintem hamarabb kellene kifolyni mint egy nap? Normális ez?
Elvileg nem,de ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2151 Dátum: 2011. Június 09. - 17:32:33 » |
|
Na, a mai nappal megejtettük a fékbetétek cseréjét, és a fékolajcserét. Gurulok ki a szervizből, kattogás maradt... Úgy hogy vissza. Nem eresztem hosszúra a mondandóm, lényeg, egy kő beszökött a féktárcsa hűtőnyílásán
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #2152 Dátum: 2011. Június 09. - 17:40:32 » |
|
Na, a mai nappal megejtettük a fékbetétek cseréjét, és a fékolajcserét. Gurulok ki a szervizből, kattogás maradt... Úgy hogy vissza. Nem eresztem hosszúra a mondandóm, lényeg, egy kő beszökött a féktárcsa hűtőnyílásán Ugye-ugye.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2153 Dátum: 2011. Június 09. - 17:49:44 » |
|
Na, a mai nappal megejtettük a fékbetétek cseréjét, és a fékolajcserét. Gurulok ki a szervizből, kattogás maradt... Úgy hogy vissza. Nem eresztem hosszúra a mondandóm, lényeg, egy kő beszökött a féktárcsa hűtőnyílásán Ugye-ugye. Jah, csak az a bosszantó, hogy ehhez le kell bontani a féktárcsát is
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #2154 Dátum: 2011. Június 09. - 17:52:54 » |
|
Na, a mai nappal megejtettük a fékbetétek cseréjét, és a fékolajcserét. Gurulok ki a szervizből, kattogás maradt... Úgy hogy vissza. Nem eresztem hosszúra a mondandóm, lényeg, egy kő beszökött a féktárcsa hűtőnyílásán Ugye-ugye. Jah, csak az a bosszantó, hogy ehhez le kell bontani a féktárcsát is Megvan és nem idegesít tovább ( én tudom milyen az) ez a lényeg.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #2155 Dátum: 2011. Június 09. - 18:07:41 » |
|
Na, a mai nappal megejtettük a fékbetétek cseréjét, és a fékolajcserét. Gurulok ki a szervizből, kattogás maradt... Úgy hogy vissza. Nem eresztem hosszúra a mondandóm, lényeg, egy kő beszökött a féktárcsa hűtőnyílásán Ugye-ugye. Jah, csak az a bosszantó, hogy ehhez le kell bontani a féktárcsát is Megvan és nem idegesít tovább ( én tudom milyen az) ez a lényeg. Így van Még az a szerencse, hogy a srác nagyon ügyes. 5 perc alatt levette, és vissza tette Nekem 1 napomba került volna szerintem
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Dawe
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Hozzászólás #2156 Dátum: 2011. Július 02. - 14:04:02 » |
|
Sziasztok Lacetti 1.4-esem van és a folytószelepházban az alapjárat szabályzó motor visszafele indul el tehát bezárja a szelepet és nincs alapjárat .Ez mitől lehet? Aki tud segitsen .Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Iminyo
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Hozzászólás #2157 Dátum: 2011. Július 09. - 13:27:26 » |
|
Sziasztok, jó régen jártam erre. Majdnem 2 éve volt egy tankproblémám (kihülős fémes pattogós hangja volt és néha 'ütést' is produkált, hallhatót/érezhetőt. Kb. 1 hónapja lett lezárva az ügyem, gondoltam beszámolok róla Megvan a hiba oka. Leírom mit cseréltek, hátha valakinek segítség lesz valamikor. Gödöllőn (Katona) AC pumpa csere, nem jött be, hülyének néztek, ezután kezdtem el a Gyulaihoz járkálni. Ott először tanksapkából szelep kivágás (ideiglenes megoldásnak jó volt, ezt egy tankcsere követett + új szelepsapka. Egy ideig jó volt (meg nem is igazán figyeltem) aztán egy idő után megint elkezdte csinálni. Egybekötve a szervízzel (90e) elvittem mondtam nekik hogy megint elkezdte... Ez tavaly augusztus/szeptember környékén volt. Gondoltam, hogy be fognak próbálkozni valamivel, mert októberben lejárt a garancia a verdára... Igazam lett, azon erősködtek végleges megoldásnak, hogy ki lesz vágva a szelep a sapkából oszt jó lesz az... Nem hagytam... Mondták, hogy majd szólnak... Nem szóltak. Kerestem egy központi Chevrolet e-mailt és leírtam a bajomat (Chevrolet Central and Eastern Europe Kft.) Ők lerendezték egymást és garanciában foglalkoztak még velem. A lényeg: a hiba oka az aktív szénszűrős 'izé' volt a kocsi jobb hátsó részén Azóta nem produkálja ezt a jelenséget... Még az hozzátartozik, hogy megint tankot akartak cserélni, mondván, hogy biztos hibásat kaptam, nem hiszek az ilyesmiben, mondtam, hogy cserélhetik, de valami más lesz. Igazam lett Viszont megint lenne kérdésem A szervizen arra is fény derült hogy rohad a kipufogó elöl, középen, a dobnál is. Elől van valami flexibilis cső amiről a fémháló két vége teljesen le van rohadva. Október elején lejár a műszaki és gondolom így nem fog átmenni. A rohadásból kiindulva nincs olyan komplett rendszer ami átmegy a műszakin és nem is fog kirohadni alólam jópár évig? Nemigazán szeretném 3-4 évente lecserélni a teljes rendszert :/ (2008as az autó). Vagy mi lenne itt a jó megoldás? Hosszú lett, köszönöm a figyelmet és a válaszokat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #2158 Dátum: 2011. Július 10. - 14:51:49 » |
|
Sziasztok, jó régen jártam erre. Majdnem 2 éve volt egy tankproblémám (kihülős fémes pattogós hangja volt és néha 'ütést' is produkált, hallhatót/érezhetőt. Kb. 1 hónapja lett lezárva az ügyem, gondoltam beszámolok róla Megvan a hiba oka. Leírom mit cseréltek, hátha valakinek segítség lesz valamikor. Gödöllőn (Katona) AC pumpa csere, nem jött be, hülyének néztek, ezután kezdtem el a Gyulaihoz járkálni. Ott először tanksapkából szelep kivágás (ideiglenes megoldásnak jó volt, ezt egy tankcsere követett + új szelepsapka. Egy ideig jó volt (meg nem is igazán figyeltem) aztán egy idő után megint elkezdte csinálni. Egybekötve a szervízzel (90e) elvittem mondtam nekik hogy megint elkezdte... Ez tavaly augusztus/szeptember környékén volt. Gondoltam, hogy be fognak próbálkozni valamivel, mert októberben lejárt a garancia a verdára... Igazam lett, azon erősködtek végleges megoldásnak, hogy ki lesz vágva a szelep a sapkából oszt jó lesz az... Nem hagytam... Mondták, hogy majd szólnak... Nem szóltak. Kerestem egy központi Chevrolet e-mailt és leírtam a bajomat (Chevrolet Central and Eastern Europe Kft.) Ők lerendezték egymást és garanciában foglalkoztak még velem. A lényeg: a hiba oka az aktív szénszűrős 'izé' volt a kocsi jobb hátsó részén Azóta nem produkálja ezt a jelenséget... Még az hozzátartozik, hogy megint tankot akartak cserélni, mondván, hogy biztos hibásat kaptam, nem hiszek az ilyesmiben, mondtam, hogy cserélhetik, de valami más lesz. Igazam lett Viszont megint lenne kérdésem A szervizen arra is fény derült hogy rohad a kipufogó elöl, középen, a dobnál is. Elől van valami flexibilis cső amiről a fémháló két vége teljesen le van rohadva. Október elején lejár a műszaki és gondolom így nem fog átmenni. A rohadásból kiindulva nincs olyan komplett rendszer ami átmegy a műszakin és nem is fog kirohadni alólam jópár évig? Nemigazán szeretném 3-4 évente lecserélni a teljes rendszert :/ (2008as az autó). Vagy mi lenne itt a jó megoldás? Hosszú lett, köszönöm a figyelmet és a válaszokat Nekem annak a flexibilis csőnek a karimája rohadt le már régen,de még nem ereszt.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #2159 Dátum: 2011. Július 10. - 16:09:51 » |
|
Sziasztok, jó régen jártam erre. Majdnem 2 éve volt egy tankproblémám (kihülős fémes pattogós hangja volt és néha 'ütést' is produkált, hallhatót/érezhetőt. Kb. 1 hónapja lett lezárva az ügyem, gondoltam beszámolok róla Megvan a hiba oka. Leírom mit cseréltek, hátha valakinek segítség lesz valamikor. Gödöllőn (Katona) AC pumpa csere, nem jött be, hülyének néztek, ezután kezdtem el a Gyulaihoz járkálni. Ott először tanksapkából szelep kivágás (ideiglenes megoldásnak jó volt, ezt egy tankcsere követett + új szelepsapka. Egy ideig jó volt (meg nem is igazán figyeltem) aztán egy idő után megint elkezdte csinálni. Egybekötve a szervízzel (90e) elvittem mondtam nekik hogy megint elkezdte... Ez tavaly augusztus/szeptember környékén volt. Gondoltam, hogy be fognak próbálkozni valamivel, mert októberben lejárt a garancia a verdára... Igazam lett, azon erősködtek végleges megoldásnak, hogy ki lesz vágva a szelep a sapkából oszt jó lesz az... Nem hagytam... Mondták, hogy majd szólnak... Nem szóltak. Kerestem egy központi Chevrolet e-mailt és leírtam a bajomat (Chevrolet Central and Eastern Europe Kft.) Ők lerendezték egymást és garanciában foglalkoztak még velem. A lényeg: a hiba oka az aktív szénszűrős 'izé' volt a kocsi jobb hátsó részén Azóta nem produkálja ezt a jelenséget... Még az hozzátartozik, hogy megint tankot akartak cserélni, mondván, hogy biztos hibásat kaptam, nem hiszek az ilyesmiben, mondtam, hogy cserélhetik, de valami más lesz. Igazam lett Viszont megint lenne kérdésem A szervizen arra is fény derült hogy rohad a kipufogó elöl, középen, a dobnál is. Elől van valami flexibilis cső amiről a fémháló két vége teljesen le van rohadva. Október elején lejár a műszaki és gondolom így nem fog átmenni. A rohadásból kiindulva nincs olyan komplett rendszer ami átmegy a műszakin és nem is fog kirohadni alólam jópár évig? Nemigazán szeretném 3-4 évente lecserélni a teljes rendszert :/ (2008as az autó). Vagy mi lenne itt a jó megoldás? Hosszú lett, köszönöm a figyelmet és a válaszokat Nekem annak a flexibilis csőnek a karimája rohadt le már régen,de még nem ereszt. Nekem is ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|