Garanciában:
- vezetőülés csere.
A szokásos szervizek évente, ahogy kell. Olaj, szűrő, két évente folyadék csere. Most decemberben vezérlés, 52.000 km- nél, mert 4 éves volt az autó. Évente klíma tisztítás- töltés (egész évben megy a klíma), fél évente pollenszűrő csere.
Nem garanciában, saját elhatározásból:
- első rugók (mert a sportok nem bírták a kiképzést)
- hátsó lengéscsillapító, mert az ültetett mellett nem lehetett terhelni az autót
- két évente új akku (mert nem szereti, ha téli hidegben 4-5 napig nem mennek vele)
- normális gumi nyárra (amivel vettem jól nézett ki, de zajos volt és esőben haláli)
- egy szett alufelni a nyári gumikhoz (téli gumik is alun vannak)
- a kipuffogó sajnos már kétszer volt hegesztve, mert pár hónaposan egy betonvas kidöfte a csövet
- az első éves szerviz után fékpofák elől, mert el voltak törve (!). A márkaszervízben sajnos nem vették észre.
- egy hátsó lámpa, mert valahogy egy fa összetörte Évinek
Ami jön:
- négy új téli gumi
- fékpofák ismét, mert 60.000- hez közeledünk és hallani véltem a kopásjelzőt
A klímapanel nekem is vacakol már, de engem kifejezetten bosszant.