Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 09:51:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 574882 alkalommal)
Fez
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #165 Dátum: 2007. December 20. - 19:57:53 »

Sziasztok!
Tapasztalt már valaki ilyet? Néha alapjáraton (fékezésnél) leesik a fordulatszám és lefullad a motor. Pár napja jelentkezett a hiba. A motor hőfokával nincs összefüggésben. Ilyenkor üresben mozog a mutató 500 és 1000 1/min között. Fogyasztókat bekapcsolva (ablak fűtés, ködlámpa) rögtön lefullad. Aztán gondol egyet és helyre jön.  Tipp He
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #166 Dátum: 2007. December 20. - 20:23:29 »

Talán itt olvass utána, hátha ráismersz a jelenségre .                    http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=9.0
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #167 Dátum: 2007. December 20. - 20:38:20 »

Szeretnék egy érdekes észrevételt közölni hátha valaki észrevette! Menet (lassú) közben ha lelépek a gázról és óvatossan hozzáérek a gázpedálhoz nagyon picit akkor elkezd a pedál remegni nem annyira mint a fékpedál ABS mük közben hanem sokkal finomabban? Ha valaki tudja mi lehet a probléma vagy lehet hogy nincs is semmi baj írjon köszi előre is!

Itt olvasgass, mert szerintem ugyanaz a gázpedál-dobolásos jelenség, mint másnál!
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=14.msg3442;topicseen#msg3442
http://forum.index.hu/Article/showResultList?o=&aq_text=%2Bg%E1zbovden&aq_cre=0&user_id=&topic_id=&forum_id=0&aq_ext=0&t=9115025
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #168 Dátum: 2007. December 23. - 21:02:06 »

Megkérdezném: a kürt ki van relézve? 
Mert 1 db-nál nem érdekes, de 2 db-nál már bizony nem árt.  Kacsint
A ruszki honlapon is reléztek bővítésnél ám!!!
TESSÉK DUDÁLNI !!!!

Én is tudom! De ez alap, vagy nem?
Már a zsigulik, meg a kispolszki is relés dudával rendelkezik.
Na mind 1. Azért köszi a figyelmeztetést. Én is utána nézek, ha ez ilyen kétes.
Lehet hogy alap, csak Én még nemhallottam kattogni a relét, prsze ez nem jelent semmit.
Egy kis segédlet, duda szereléshez:
http://duk63.narod.ru/photoguide_27.html

Én meg beszerelt(ett)em egy három szólamú légkürtöt (vegyesben dolgoztunk, én+a szerelőm).
Ettől már nem nekem pirosodik az arcom, amikor használom. 
Naplózva
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #169 Dátum: 2008. Január 02. - 10:27:50 »

Megkérdezném: a kürt ki van relézve? 
Mert 1 db-nál nem érdekes, de 2 db-nál már bizony nem árt.  Kacsint
A ruszki honlapon is reléztek bővítésnél ám!!!
TESSÉK DUDÁLNI !!!!

Én is tudom! De ez alap, vagy nem?
Már a zsigulik, meg a kispolszki is relés dudával rendelkezik.
Na mind 1. Azért köszi a figyelmeztetést. Én is utána nézek, ha ez ilyen kétes.
Lehet hogy alap, csak Én még nemhallottam kattogni a relét, prsze ez nem jelent semmit.
Egy kis segédlet, duda szereléshez:
http://duk63.narod.ru/photoguide_27.html

Én meg beszerelt(ett)em egy három szólamú légkürtöt (vegyesben dolgoztunk, én+a szerelőm).
Ettől már nem nekem pirosodik az arcom, amikor használom. 

Erre én is gondoltam.Egyenlőre megpróbálom amit sebijoe cartárs hozott. Csak ne lenne ilyen hideg.
Naplózva

sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #170 Dátum: 2008. Január 02. - 11:43:15 »

Megkérdezném: a kürt ki van relézve? 
Mert 1 db-nál nem érdekes, de 2 db-nál már bizony nem árt.  Kacsint
A ruszki honlapon is reléztek bővítésnél ám!!!
TESSÉK DUDÁLNI !!!!

Én is tudom! De ez alap, vagy nem?
Már a zsigulik, meg a kispolszki is relés dudával rendelkezik.
Na mind 1. Azért köszi a figyelmeztetést. Én is utána nézek, ha ez ilyen kétes.
Lehet hogy alap, csak Én még nemhallottam kattogni a relét, prsze ez nem jelent semmit.
Egy kis segédlet, duda szereléshez:
http://duk63.narod.ru/photoguide_27.html

Én meg beszerelt(ett)em egy három szólamú légkürtöt (vegyesben dolgoztunk, én+a szerelőm).
Ettől már nem nekem pirosodik az arcom, amikor használom. 

Erre én is gondoltam.Egyenlőre megpróbálom amit sebijoe cartárs hozott. Csak ne lenne ilyen hideg.

Még nem szerelted be engem átkozottúl zavar ez kölyök ( trabi ) duda hang de mivel áruljuk az autót ezen már nem lessz cserélve, Lacci nélkűl azért nem maradunk mert a menta zöld sedan megmarad ami profilomban szerepel!
« Utoljára szerkesztve: 2008. Január 02. - 11:46:26 írta sebijoe » Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #171 Dátum: 2008. Január 04. - 20:58:15 »

Üdvözlet a Nagytudásúaknak!
Ha valakinek régebbi gépe lenne, talán meg tudná mondani, hogy mit bir ki egy koreai akku? Tudom, hogy ez elég relativ dolog, de még dec. végén foglalóztam egy 2004-es forgalombahelyetett 3-as Nubirát a Maxabo-nál, aminek állandóan csúszik az átadása állítólag adminisztrációs okok miatt (legújabb variáció jan 07-től) és a legutolsó látogatás alkalmával még a központi zárra való nafta sem volt az akkuban. Cserélni meg nem akarják, mondva, hogy az akku tökéletes, csak lemerült, de már feltöltötték. Én meg attól tartok, hogy elhozom, aztán pár óra mulva mehetek akkut venni...Akárhogy nézem, ez csaknem négyéves...Ok, volt már 7 éves aksim is...Csak most nem tudom, hogy nagyon hülyének néznek-e, vagy csak közepesen...



Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #172 Dátum: 2008. Január 04. - 21:15:16 »

Üdvözlet a Nagytudásúaknak!
Ha valakinek régebbi gépe lenne, talán meg tudná mondani, hogy mit bir ki egy koreai akku? Tudom, hogy ez elég relativ dolog, de még dec. végén foglalóztam egy 2004-es forgalombahelyetett 3-as Nubirát a Maxabo-nál, aminek állandóan csúszik az átadása állítólag adminisztrációs okok miatt (legújabb variáció jan 07-től) és a legutolsó látogatás alkalmával még a központi zárra való nafta sem volt az akkuban. Cserélni meg nem akarják, mondva, hogy az akku tökéletes, csak lemerült, de már feltöltötték. Én meg attól tartok, hogy elhozom, aztán pár óra mulva mehetek akkut venni...Akárhogy nézem, ez csaknem négyéves...Ok, volt már 7 éves aksim is...Csak most nem tudom, hogy nagyon hülyének néznek-e, vagy csak közepesen...




Hát igazából bármi lehet.
1 hónap alatt, ha nem használják a kocsit, simán lemerítheti az új akkut is.
A hideg plussz betesz neki.
De lehet, hogy csak duma.
Viszont egy aksi 10 eFt körül már van, azért nem megvenni egy autót? Hát engem biztos nem érdekelne.
Inkább egy új aksi, mint valami rejtett hiba...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #173 Dátum: 2008. Január 04. - 21:17:20 »

Szia! Akkumulátorom a Nubirámban 8 és fél év után kétszeri újratöltés után lett cserélve. 97-től 96 tavaszig müködött, pedig sokat állt a kocsi, mert 10 év alatt ment 115ezret. Amellett jó volna, ha már szivattak az átadással, akkor legalább kárpótoljanak egy új akksival. (16ezer kb.) Szóval ma sem lett autód?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #174 Dátum: 2008. Január 04. - 21:22:01 »

Üdvözlet a Nagytudásúaknak!
Ha valakinek régebbi gépe lenne, talán meg tudná mondani, hogy mit bir ki egy koreai akku? Tudom, hogy ez elég relativ dolog, de még dec. végén foglalóztam egy 2004-es forgalombahelyetett 3-as Nubirát a Maxabo-nál, aminek állandóan csúszik az átadása állítólag adminisztrációs okok miatt (legújabb variáció jan 07-től) és a legutolsó látogatás alkalmával még a központi zárra való nafta sem volt az akkuban. Cserélni meg nem akarják, mondva, hogy az akku tökéletes, csak lemerült, de már feltöltötték. Én meg attól tartok, hogy elhozom, aztán pár óra mulva mehetek akkut venni...Akárhogy nézem, ez csaknem négyéves...Ok, volt már 7 éves aksim is...Csak most nem tudom, hogy nagyon hülyének néznek-e, vagy csak közepesen...
Akksinál bármi megtörténhet.
Aut.villamosságis ismerős szerint a garanciaidőn túl már minden nap ajándék. Ő pl. árul néhány fajtát, de elmondása szerint még a márkás akkuknál is gyakran előfordul az idő előtti csere. Talán meg kellene nézetni egy vill.műhelyben.

 

Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #175 Dátum: 2008. Január 04. - 21:52:17 »

OK. köszönöm a válaszokat. Tulajdonképpen a szivatás miatt vagyok mérges, hogy mindig csúszik az átvétel...Az esetleges további hibákra is saját zsebből fog fény derülni, mert a garancia nem vállalásra külön fejezet van...veszel egy valódi kelet-mongol kinai elektromos fogkefét 3 ezerért, kapsz rá egy év tesco-gazdaságos garanciát..veszel egy (igen, használt) autót 1.59-ért (nem lehet alkudni erre a kocsira uram, ez túl jó ahhoz), és semmi biztosíték arra, hogy haza is érsz vele...
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #176 Dátum: 2008. Január 04. - 23:20:15 »

OK. köszönöm a válaszokat. Tulajdonképpen a szivatás miatt vagyok mérges, hogy mindig csúszik az átvétel...Az esetleges további hibákra is saját zsebből fog fény derülni, mert a garancia nem vállalásra külön fejezet van...veszel egy valódi kelet-mongol kinai elektromos fogkefét 3 ezerért, kapsz rá egy év tesco-gazdaságos garanciát..veszel egy (igen, használt) autót 1.59-ért (nem lehet alkudni erre a kocsira uram, ez túl jó ahhoz), és semmi biztosíték arra, hogy haza is érsz vele...

Csao, rebelpeak!
Ahogy pár mondatodból leszűrtem, Te esetedben a kereskedővel vannak súlyos problémák!
Az autóval nem lesznek kirívók ne félj, megbízhatósági teszteken nagy német, stb. márkák kullognak a listán jóval szeretett Lacettink alatt!
Várni? Megértem! Nekem 7 napot kellett, de egyenlő volt az örökkévalósággal!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #177 Dátum: 2008. Január 05. - 13:49:02 »

Ha már akku...
Nekem az előző autómban benne volt egy gondozásmentes, ki tudja hány évig! Nálam még elment 7 évet, ugye ez min 7 év szolgálat és akkor tavasszal lett zárlatos.(köztudomású, hogy az akkuk tavasszal-nyáron halnak, nem télen, mivel ekkor dobják le a lemezek a melegtől a salakot, majd a cellák alján összegyűlve, elérve a lemezek alját összezárják a pólusokat és vége)
A mai autóknál 36-44-55 Ah nem egy csúcsteljesítmény, ezzel ellentétben annyi elektronika van a kocsikban, hogy állásában is felvesznek pár tized (néha egész) Ampert. Rádió, hőmérő, óra, riasztó, stb.
36-osokról egy-másfél heti nem autóval megtett nyaralásról visszatérve akár nyári hőmérsékletnél is a határérték (11V) alá süllyedhet a feszültség. 44-55 Ah-sok 2-2,5 hét alatt elérhetik ezt az értéket, pláne ha leállítva is terhelésteli időszakban volt. (állandó lámpahasználat, ventilátor, ablakfűtés, stb)
Én ha tehetem prosnál is lekapcsolom a tompítottat, nem várom meg, amíg a hátsó ablakfűtés lekapcsol magától, hanem ha már eléggé leolvadt/párátlanodott, lekapcsolom magam, nem hagyom magának zenélni a kocsit, ha nem ülök benne kikapcsolom a zenét, stb.
Ha vigyáz az ember az akksira, akkor akár 7-10 évig is megfelelően működhet.
 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #178 Dátum: 2008. Január 05. - 19:32:52 »

Üdvözlet a Nagytudásúaknak!
Ha valakinek régebbi gépe lenne, talán meg tudná mondani, hogy mit bir ki egy koreai akku? Tudom, hogy ez elég relativ dolog, de még dec. végén foglalóztam egy 2004-es forgalombahelyetett 3-as Nubirát a Maxabo-nál, aminek állandóan csúszik az átadása állítólag adminisztrációs okok miatt (legújabb variáció jan 07-től) és a legutolsó látogatás alkalmával még a központi zárra való nafta sem volt az akkuban. Cserélni meg nem akarják, mondva, hogy az akku tökéletes, csak lemerült, de már feltöltötték. Én meg attól tartok, hogy elhozom, aztán pár óra mulva mehetek akkut venni...Akárhogy nézem, ez csaknem négyéves...Ok, volt már 7 éves aksim is...Csak most nem tudom, hogy nagyon hülyének néznek-e, vagy csak közepesen...

9év- ezalatt 4szer csontra lemerült!! Elötte se utána se ilyen aksival nem találkoztam Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #179 Dátum: 2008. Január 05. - 20:09:51 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget! Ha végre megkaptam a járművet (remélhetőleg működőképes aksival), beszámolok róla...a brit What Car? sem sorolja a rosszak közé a lacettit, a focus-sal hasonlítgatja, de hát azok azért más viszonyok...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!