Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 23:41:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 566172 alkalommal)
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1815 Dátum: 2010. Július 24. - 17:16:39 »

Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.

Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez.

Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem.
Naplózva

Pittike
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1816 Dátum: 2010. Július 24. - 21:23:20 »

Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.

Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez.

Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem.


Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1817 Dátum: 2010. Július 24. - 22:01:19 »

Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.

Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez.

Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem.


Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak
Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1818 Dátum: 2010. Július 25. - 16:57:38 »

Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.

Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez.

Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem.


Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak
Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként?


inkább termosztát
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1819 Dátum: 2010. Július 27. - 08:45:44 »

Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.

Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez.

Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem.


Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak
Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként?


inkább termosztát
Szerintem is. Tipikus termosztát hiba (motorfék-visszahűl).
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1820 Dátum: 2010. Július 27. - 19:17:56 »

Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.

Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez.

Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem.


Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak
Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként?


inkább termosztát
Szerintem is. Tipikus termosztát hiba (motorfék-visszahűl).
Hát a szervíz szerint nem  He. Ma több okból is mentem a szervízbe, egyrészt a már említett vízhőfok mizéria miatt, a bal hátsó nyikorgás és klímatisztítás volt a kitűzött cél. A szervízbe menet direkt hosszabb (20km) utat mentem, hogy tuti ideális hőmérsékletű legyen a motor. Melegedett is szépen, el is érte a megszokott állást a mutató (fél előtt hajszálnyival megállt). Mondom most akkor mi van. De "szerencsére" épp jött egy vonat, így a szevízbe érkezés előtt meg kellett állnom a sorompónál, ami a szervíztől kb 100m-re van. Na ahogy ott álltam, a mutató elkezdett lefelé kúszni. Hurrá. A szervizes kérdezte, hogy hányszor fordult elő ez eddig. Mondom a mutató ingadozás "csak" 2szer, de az utóbbi 2-3 hétben gyakran nem ment fel a megszokott értékig a vízhőmérséklet. Kb. egy óra után (ezalatt megvolt a klímatisztítás is) azt mondták, a termosztát megfelelő hőmérsékleten nyit, viszont kicserélnek valami jeladót ( He), ami a műszeregységhez viszi az értéket. Ez mondjuk érdekes, mert ha jól emlékszem Sebike azt írta, hogy a jeladó értéke a computerbe megy, majd onnan a műszeregységbe (de lehet félreértettem). Azt mondták, hívnak, ha megjött az alkatrész. Egyébként végig a kocsi mellett voltam.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1821 Dátum: 2010. Július 27. - 20:40:47 »

" Egyébként végig a kocsi mellett voltam. "

 Na ezaz. Előtte kellett volna állnod... Vigyorog
( Bocs )
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1822 Dátum: 2010. Július 27. - 20:58:56 »

Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.

Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez.

Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem.


Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak
Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként?


inkább termosztát
Szerintem is. Tipikus termosztát hiba (motorfék-visszahűl).
Hát a szervíz szerint nem  He. Ma több okból is mentem a szervízbe, egyrészt a már említett vízhőfok mizéria miatt, a bal hátsó nyikorgás és klímatisztítás volt a kitűzött cél. A szervízbe menet direkt hosszabb (20km) utat mentem, hogy tuti ideális hőmérsékletű legyen a motor. Melegedett is szépen, el is érte a megszokott állást a mutató (fél előtt hajszálnyival megállt). Mondom most akkor mi van. De "szerencsére" épp jött egy vonat, így a szevízbe érkezés előtt meg kellett állnom a sorompónál, ami a szervíztől kb 100m-re van. Na ahogy ott álltam, a mutató elkezdett lefelé kúszni. Hurrá. A szervizes kérdezte, hogy hányszor fordult elő ez eddig. Mondom a mutató ingadozás "csak" 2szer, de az utóbbi 2-3 hétben gyakran nem ment fel a megszokott értékig a vízhőmérséklet. Kb. egy óra után (ezalatt megvolt a klímatisztítás is) azt mondták, a termosztát megfelelő hőmérsékleten nyit, viszont kicserélnek valami jeladót ( He), ami a műszeregységhez viszi az értéket. Ez mondjuk érdekes, mert ha jól emlékszem Sebike azt írta, hogy a jeladó értéke a computerbe megy, majd onnan a műszeregységbe (de lehet félreértettem). Azt mondták, hívnak, ha megjött az alkatrész. Egyébként végig a kocsi mellett voltam.

csak 1 jeladó van! az küldi a jelet az ECM be onnan megy a műszerfalba.Elég kellemetlen helyen van hengerfejben a generátor felett..

Cikkszáma:96182634
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 27. - 21:03:29 írta sebike » Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1823 Dátum: 2010. Július 27. - 21:35:52 »

Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.

Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez.

Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem.


Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak
Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként?


inkább termosztát
Szerintem is. Tipikus termosztát hiba (motorfék-visszahűl).
Hát a szervíz szerint nem  He. Ma több okból is mentem a szervízbe, egyrészt a már említett vízhőfok mizéria miatt, a bal hátsó nyikorgás és klímatisztítás volt a kitűzött cél. A szervízbe menet direkt hosszabb (20km) utat mentem, hogy tuti ideális hőmérsékletű legyen a motor. Melegedett is szépen, el is érte a megszokott állást a mutató (fél előtt hajszálnyival megállt). Mondom most akkor mi van. De "szerencsére" épp jött egy vonat, így a szevízbe érkezés előtt meg kellett állnom a sorompónál, ami a szervíztől kb 100m-re van. Na ahogy ott álltam, a mutató elkezdett lefelé kúszni. Hurrá. A szervizes kérdezte, hogy hányszor fordult elő ez eddig. Mondom a mutató ingadozás "csak" 2szer, de az utóbbi 2-3 hétben gyakran nem ment fel a megszokott értékig a vízhőmérséklet. Kb. egy óra után (ezalatt megvolt a klímatisztítás is) azt mondták, a termosztát megfelelő hőmérsékleten nyit, viszont kicserélnek valami jeladót ( He), ami a műszeregységhez viszi az értéket. Ez mondjuk érdekes, mert ha jól emlékszem Sebike azt írta, hogy a jeladó értéke a computerbe megy, majd onnan a műszeregységbe (de lehet félreértettem). Azt mondták, hívnak, ha megjött az alkatrész. Egyébként végig a kocsi mellett voltam.

csak 1 jeladó van! az küldi a jelet az ECM be onnan megy a műszerfalba.Elég kellemetlen helyen van hengerfejben a generátor felett..

Cikkszáma:96182634
Hát ez az, ők úgy mondták: "Kicseréljük először az egyik jeladót, ami a műszeregységhez meg"  He He
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1824 Dátum: 2010. Július 27. - 23:26:59 »

Termosztát hibától nem tudna egy pillanat alatt elborulni a mutató semerre... Gondoljátok végig.

Akkor egyezzünk ki abban, hogy 1,5 jeladó van és a fél romlott el Vigyorog

Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1825 Dátum: 2010. Július 29. - 21:32:29 »

Termosztát hibától nem tudna egy pillanat alatt elborulni a mutató semerre... Gondoljátok végig.

Akkor egyezzünk ki abban, hogy 1,5 jeladó van és a fél romlott el Vigyorog


Ma mentem 50km-t, a mutató nem ingadozott és jó helyen állt. He
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1826 Dátum: 2010. Július 31. - 12:58:18 »

Termosztát hibától nem tudna egy pillanat alatt elborulni a mutató semerre... Gondoljátok végig.

Akkor egyezzünk ki abban, hogy 1,5 jeladó van és a fél romlott el Vigyorog


Ma mentem 50km-t, a mutató nem ingadozott és jó helyen állt. He

Nem jelent semmit. Most épp ilyenje volt, máskor meg olyanja lesz, hogy megint xaraxik. Ami egyszer megnyekkent nem fog meggyógyulni.
Naplózva

Pittike
zozo80
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1827 Dátum: 2010. Augusztus 02. - 15:31:05 »

Sziasztok!

Egy olyan gondom lenne, hogy az autóm lassú menetben, kanyarodáskor, lejtőn, vagy éppen fékezéskor recsegő hangot ad ki szerintem hátulról.
Holnap viszem emiatt másodszor szervízbe, miútán először nekik nem csinálta.
Van esetleg valakinek valami ötlete?

Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
Brooke
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #1828 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 07:57:53 »

Sziasztok !

Két napja a verda indításkor elakadásjelző villogással indít. Kb. fél perc után abbahagyja, de azért idegesít.  Tudtok erről valamit ?

Köszi előre is.

Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1829 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 09:58:55 »

Sziasztok !

Két napja a verda indításkor elakadásjelző villogással indít. Kb. fél perc után abbahagyja, de azért idegesít.  Tudtok erről valamit ?

Köszi előre is.


Kérdés: gyári kulcsod van?

Azon van egy gomb, amelynek megnyomására a az index 30 mp- ig villog, hogy megtaláld az autót mondjuk egy tömött parkolóban. Lehet, hogy ezt a gombot nyomod meg indításkor. Próbáld ki a pótkulccsal is!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!