Pittike
|
|
« Hozzászólás #1815 Dátum: 2010. Július 24. - 17:16:39 » |
|
Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez. Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1816 Dátum: 2010. Július 24. - 21:23:20 » |
|
Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez. Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem. Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1817 Dátum: 2010. Július 24. - 22:01:19 » |
|
Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez. Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem. Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1818 Dátum: 2010. Július 25. - 16:57:38 » |
|
Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez. Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem. Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként? inkább termosztát
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1819 Dátum: 2010. Július 27. - 08:45:44 » |
|
Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez. Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem. Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként? inkább termosztát Szerintem is. Tipikus termosztát hiba (motorfék-visszahűl).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1820 Dátum: 2010. Július 27. - 19:17:56 » |
|
Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez. Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem. Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként? inkább termosztát Szerintem is. Tipikus termosztát hiba (motorfék-visszahűl). Hát a szervíz szerint nem . Ma több okból is mentem a szervízbe, egyrészt a már említett vízhőfok mizéria miatt, a bal hátsó nyikorgás és klímatisztítás volt a kitűzött cél. A szervízbe menet direkt hosszabb (20km) utat mentem, hogy tuti ideális hőmérsékletű legyen a motor. Melegedett is szépen, el is érte a megszokott állást a mutató (fél előtt hajszálnyival megállt). Mondom most akkor mi van. De "szerencsére" épp jött egy vonat, így a szevízbe érkezés előtt meg kellett állnom a sorompónál, ami a szervíztől kb 100m-re van. Na ahogy ott álltam, a mutató elkezdett lefelé kúszni. Hurrá. A szervizes kérdezte, hogy hányszor fordult elő ez eddig. Mondom a mutató ingadozás "csak" 2szer, de az utóbbi 2-3 hétben gyakran nem ment fel a megszokott értékig a vízhőmérséklet. Kb. egy óra után (ezalatt megvolt a klímatisztítás is) azt mondták, a termosztát megfelelő hőmérsékleten nyit, viszont kicserélnek valami jeladót ( ), ami a műszeregységhez viszi az értéket. Ez mondjuk érdekes, mert ha jól emlékszem Sebike azt írta, hogy a jeladó értéke a computerbe megy, majd onnan a műszeregységbe (de lehet félreértettem). Azt mondták, hívnak, ha megjött az alkatrész. Egyébként végig a kocsi mellett voltam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1821 Dátum: 2010. Július 27. - 20:40:47 » |
|
" Egyébként végig a kocsi mellett voltam. " Na ezaz. Előtte kellett volna állnod... ( Bocs )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1822 Dátum: 2010. Július 27. - 20:58:56 » |
|
Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez. Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem. Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként? inkább termosztát Szerintem is. Tipikus termosztát hiba (motorfék-visszahűl). Hát a szervíz szerint nem . Ma több okból is mentem a szervízbe, egyrészt a már említett vízhőfok mizéria miatt, a bal hátsó nyikorgás és klímatisztítás volt a kitűzött cél. A szervízbe menet direkt hosszabb (20km) utat mentem, hogy tuti ideális hőmérsékletű legyen a motor. Melegedett is szépen, el is érte a megszokott állást a mutató (fél előtt hajszálnyival megállt). Mondom most akkor mi van. De "szerencsére" épp jött egy vonat, így a szevízbe érkezés előtt meg kellett állnom a sorompónál, ami a szervíztől kb 100m-re van. Na ahogy ott álltam, a mutató elkezdett lefelé kúszni. Hurrá. A szervizes kérdezte, hogy hányszor fordult elő ez eddig. Mondom a mutató ingadozás "csak" 2szer, de az utóbbi 2-3 hétben gyakran nem ment fel a megszokott értékig a vízhőmérséklet. Kb. egy óra után (ezalatt megvolt a klímatisztítás is) azt mondták, a termosztát megfelelő hőmérsékleten nyit, viszont kicserélnek valami jeladót ( ), ami a műszeregységhez viszi az értéket. Ez mondjuk érdekes, mert ha jól emlékszem Sebike azt írta, hogy a jeladó értéke a computerbe megy, majd onnan a műszeregységbe (de lehet félreértettem). Azt mondták, hívnak, ha megjött az alkatrész. Egyébként végig a kocsi mellett voltam. csak 1 jeladó van! az küldi a jelet az ECM be onnan megy a műszerfalba.Elég kellemetlen helyen van hengerfejben a generátor felett.. Cikkszáma:96182634
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 27. - 21:03:29 írta sebike »
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1823 Dátum: 2010. Július 27. - 21:35:52 » |
|
Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
Vízhőfok jeladó. Mégpedig asszem kettő van, az egyik azu ECU-nak adja a jelet, a másik pedig a usernek a műszerfalon és ez utóbbinak nincs köze a motor működéséhez. Esetleg kontakt hiba, de a termosztát biztosan nem. Lacettiben csak 1 vízhőfok jeladó van az az ECUnak ad jelet ami továbbít a műszerfalnak Ti már találkoztatok a lentebb leírt hibával szervízben vagy egyébként? inkább termosztát Szerintem is. Tipikus termosztát hiba (motorfék-visszahűl). Hát a szervíz szerint nem . Ma több okból is mentem a szervízbe, egyrészt a már említett vízhőfok mizéria miatt, a bal hátsó nyikorgás és klímatisztítás volt a kitűzött cél. A szervízbe menet direkt hosszabb (20km) utat mentem, hogy tuti ideális hőmérsékletű legyen a motor. Melegedett is szépen, el is érte a megszokott állást a mutató (fél előtt hajszálnyival megállt). Mondom most akkor mi van. De "szerencsére" épp jött egy vonat, így a szevízbe érkezés előtt meg kellett állnom a sorompónál, ami a szervíztől kb 100m-re van. Na ahogy ott álltam, a mutató elkezdett lefelé kúszni. Hurrá. A szervizes kérdezte, hogy hányszor fordult elő ez eddig. Mondom a mutató ingadozás "csak" 2szer, de az utóbbi 2-3 hétben gyakran nem ment fel a megszokott értékig a vízhőmérséklet. Kb. egy óra után (ezalatt megvolt a klímatisztítás is) azt mondták, a termosztát megfelelő hőmérsékleten nyit, viszont kicserélnek valami jeladót ( ), ami a műszeregységhez viszi az értéket. Ez mondjuk érdekes, mert ha jól emlékszem Sebike azt írta, hogy a jeladó értéke a computerbe megy, majd onnan a műszeregységbe (de lehet félreértettem). Azt mondták, hívnak, ha megjött az alkatrész. Egyébként végig a kocsi mellett voltam. csak 1 jeladó van! az küldi a jelet az ECM be onnan megy a műszerfalba.Elég kellemetlen helyen van hengerfejben a generátor felett.. Cikkszáma:96182634 Hát ez az, ők úgy mondták: "Kicseréljük először az egyik jeladót, ami a műszeregységhez meg"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1824 Dátum: 2010. Július 27. - 23:26:59 » |
|
Termosztát hibától nem tudna egy pillanat alatt elborulni a mutató semerre... Gondoljátok végig. Akkor egyezzünk ki abban, hogy 1,5 jeladó van és a fél romlott el
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1825 Dátum: 2010. Július 29. - 21:32:29 » |
|
Termosztát hibától nem tudna egy pillanat alatt elborulni a mutató semerre... Gondoljátok végig. Akkor egyezzünk ki abban, hogy 1,5 jeladó van és a fél romlott el
Ma mentem 50km-t, a mutató nem ingadozott és jó helyen állt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1826 Dátum: 2010. Július 31. - 12:58:18 » |
|
Termosztát hibától nem tudna egy pillanat alatt elborulni a mutató semerre... Gondoljátok végig. Akkor egyezzünk ki abban, hogy 1,5 jeladó van és a fél romlott el
Ma mentem 50km-t, a mutató nem ingadozott és jó helyen állt. Nem jelent semmit. Most épp ilyenje volt, máskor meg olyanja lesz, hogy megint xaraxik. Ami egyszer megnyekkent nem fog meggyógyulni.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
zozo80
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #1827 Dátum: 2010. Augusztus 02. - 15:31:05 » |
|
Sziasztok!
Egy olyan gondom lenne, hogy az autóm lassú menetben, kanyarodáskor, lejtőn, vagy éppen fékezéskor recsegő hangot ad ki szerintem hátulról. Holnap viszem emiatt másodszor szervízbe, miútán először nekik nem csinálta. Van esetleg valakinek valami ötlete?
Előre is köszönöm a segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Brooke
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Hozzászólás #1828 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 07:57:53 » |
|
Sziasztok !
Két napja a verda indításkor elakadásjelző villogással indít. Kb. fél perc után abbahagyja, de azért idegesít. Tudtok erről valamit ?
Köszi előre is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1829 Dátum: 2010. Szeptember 09. - 09:58:55 » |
|
Sziasztok !
Két napja a verda indításkor elakadásjelző villogással indít. Kb. fél perc után abbahagyja, de azért idegesít. Tudtok erről valamit ?
Köszi előre is.
Kérdés: gyári kulcsod van? Azon van egy gomb, amelynek megnyomására a az index 30 mp- ig villog, hogy megtaláld az autót mondjuk egy tömött parkolóban. Lehet, hogy ezt a gombot nyomod meg indításkor. Próbáld ki a pótkulccsal is!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|