95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #1800 Dátum: 2010. Július 02. - 08:58:08 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?
Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se. A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény. Talán inkább minusz kedvezmény! 12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet. Attól függ. Csomó boltban mostanság -50% -- -70% kedvezményeket hirdetnek. Ilyen helyekre be sem megyek, hiszen ki akar drágábban vásárolni... Igen-igen. A kedvezményt pluszba szokták adni, hiszen minusz*minusz az már plusz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1801 Dátum: 2010. Július 02. - 17:17:36 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?
Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se. A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény. Talán inkább minusz kedvezmény! 12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet. Attól függ. Csomó boltban mostanság -50% -- -70% kedvezményeket hirdetnek. Ilyen helyekre be sem megyek, hiszen ki akar drágábban vásárolni... Igen-igen. A kedvezményt pluszba szokták adni, hiszen minusz*minusz az már plusz. Akkor tisztázzunk valamit: az új ár, a régi ár, minusz a kedvezmény X%-kal lefelé módosítva. A plusz %-ék az ÁFA! Szerintem. De persze mindenki tudja úgyis...
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #1802 Dátum: 2010. Július 02. - 18:45:37 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?
Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se. A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény. Talán inkább minusz kedvezmény! 12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet. Attól függ. Csomó boltban mostanság -50% -- -70% kedvezményeket hirdetnek. Ilyen helyekre be sem megyek, hiszen ki akar drágábban vásárolni... Igen-igen. A kedvezményt pluszba szokták adni, hiszen minusz*minusz az már plusz. Akkor tisztázzunk valamit: az új ár, a régi ár, mínusz a kedvezmény X%-kal lefelé módosítva. A plusz %-ék az ÁFA! Szerintem. De persze mindenki tudja úgyis... Persze egyről beszélünk csak másképp. Amit leírtál az az ár számítása a kedvezmény kapcsán, de a ha vásárolsz ugye azt kérdezed Tudna-e kedvezményt adni? és ha ad akkor levonja az árból. A kedvezmény negatív előjelű ezért ha mínuszos számot hozzáadsz csökken az ár, az ÁFA azonban terhelés ezért pozitív előjelű és növekedni fog az ár, ha hozzáadod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsozso
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Hozzászólás #1803 Dátum: 2010. Július 04. - 20:01:24 » |
|
Sziasztok!
Van egy régi gondom, ami mostanra sajnos égető lett. Sürgősen orvosolandó.
A tank nyitó kis kar... sajnos most már annyira vészesen be van ragadva (gondolom a rozsdától), hogy nagyon nagyon nehezen lehet csak kinyitni a tankot. Az utóbbi 2 hónapban kevesebbet használom a kocsit, így sokkal kevesebbszer tankolok (általában havonta egyszer tele) így csak ma vettem észre a nagy bajt, amikor takarítottam az autót. Régebben is szorult, de nem ennyire. Talán az utobbi idők nagy esői rozsdásították be teljesen. Nézegettem a kocsi alját, de nem ott van a vezeték... gondolom az ülés és a kárpit alatt futó kis kinövésben.
Kérdés, hogy találkozott-e már valaki ezzel problémával, és ha igen, akkor mennyire nehéz orvosolni? Szerintetek márkaszervízbe vigyem, vagy inkább egy ügyeskezű lakatoshoz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bear64
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
|
« Hozzászólás #1804 Dátum: 2010. Július 05. - 16:01:24 » |
|
Hasonlóan jártam én is először majdnem mentem bowdenért de mivel ahhoz már régen vannak autóim , hogy kapkodjak előtte befújtam WD40-el.Azóta mintha új lenne.Ott fújd be ahol a kar van, a tövében.
|
|
|
Naplózva
|
1.6 16V Sedan
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1805 Dátum: 2010. Július 17. - 18:59:02 » |
|
Ma szétszedtem a motortérben található összes csatlakozást (amit láttam) és kipucoltam őket, valamint megnéztem, nincs e valahol sérülve a szigetelés. Aztán megcsináltam az üresjárati újra tanítást is. Hát remélem, hogy ezzel megoldódott a P1661-em. Majd kiderül
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
bear64
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
|
« Hozzászólás #1806 Dátum: 2010. Július 21. - 21:38:33 » |
|
Kicsit egyenetlen alapjárat,magas fogyasztás (11 liter) mitől lehet?Gyertyák 8000 kilométerrel ezelőtt cserélve,szűrők , olaj szintén.Az autóban kb. 155 ezer van.Sárga lámpa nem volt (nem égett ki ) viszont sok rövid 5-10 kilométeres városi etapok vannak benne.Ja igen 1.6-os motor és télen fogyasztott 8-9 között is hasonló körülmények között.Lambdát,légtömegmérőt hogy tudom megmérni és mi a jó érték?Illetve van olyan program ami univerzális OBD-hez ehhez a típushoz a legjobb?AGV 4000-es úgyhogy elvileg különböző chipeket tud szimulálni is ha kell.Ha van ilyen program milyen értékek számítanak jónak?Köszi a választ. Gyújtás lesz az? Belevaló gyertyák vannak benne? Igen.Itt a fórumon is ajánlott NGK-k.
|
|
|
Naplózva
|
1.6 16V Sedan
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1807 Dátum: 2010. Július 22. - 05:12:33 » |
|
Kicsit egyenetlen alapjárat,magas fogyasztás (11 liter) mitől lehet?Gyertyák 8000 kilométerrel ezelőtt cserélve,szűrők , olaj szintén.Az autóban kb. 155 ezer van.Sárga lámpa nem volt (nem égett ki ) viszont sok rövid 5-10 kilométeres városi etapok vannak benne.Ja igen 1.6-os motor és télen fogyasztott 8-9 között is hasonló körülmények között.Lambdát,légtömegmérőt hogy tudom megmérni és mi a jó érték?Illetve van olyan program ami univerzális OBD-hez ehhez a típushoz a legjobb?AGV 4000-es úgyhogy elvileg különböző chipeket tud szimulálni is ha kell.Ha van ilyen program milyen értékek számítanak jónak?Köszi a választ. Gyújtás lesz az? Belevaló gyertyák vannak benne? Igen.Itt a fórumon is ajánlott NGK-k. Mi Bosch-t rakunk bele azokat amiket javítunk és azzal sincs semmi baja!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Shark
|
|
« Hozzászólás #1808 Dátum: 2010. Július 22. - 09:05:14 » |
|
BRISK platina sportgyertyát használok, mintegy 60e km-t mentem vele. Semmi gond! Mostanában tervezem cserélni, bár elvileg 100.000km a teljesítménye. Splitfire-t fogok befejleszteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1809 Dátum: 2010. Július 22. - 12:18:05 » |
|
BRISK platina sportgyertyát használok, mintegy 60e km-t mentem vele. Semmi gond! Mostanában tervezem cserélni, bár elvileg 100.000km a teljesítménye. Splitfire-t fogok befejleszteni. most Brisk platina vagy a sportgyertyáját használod mert a 2ő nem ugyanaz a sima sportgyertya csereperiódusa 30.000km
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Shark
|
|
« Hozzászólás #1810 Dátum: 2010. Július 22. - 12:48:50 » |
|
BRISK platina sportgyertyát használok, mintegy 60e km-t mentem vele. Semmi gond! Mostanában tervezem cserélni, bár elvileg 100.000km a teljesítménye. Splitfire-t fogok befejleszteni. most Brisk platina vagy a sportgyertyáját használod mert a 2ő nem ugyanaz a sima sportgyertya csereperiódusa 30.000km Platinát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1811 Dátum: 2010. Július 23. - 19:37:07 » |
|
Az utóbbi 1-2 héten furcsa dolgot vettem észre. A vízhőmérséklet mutató többször nem érte el az eddig megszokott állást (picit a fél előtt állt meg mindig mint a cövek), hanem negyed és fél állás között félúton megállt. Eddig nem izgatott a dolog nagyon, de most hazafelé jövet a mutató érdekes dolgot produkált: lassultam motorfékkel, mert jobbra akartam kanyarodni és egyszercsak a mutató normál állásból leesett negyed állásig Utána lassan kúszott vissza, de megint nem érte el a normál állást. A motor üzemmeleg volt, előtte kb 15 km-t mentem folyamatosan városban és országúton, a kanyarodás már a városban volt. Ez vajon mi lehet? Kontakthiba?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1812 Dátum: 2010. Július 23. - 20:06:55 » |
|
Az utóbbi 1-2 héten furcsa dolgot vettem észre. A vízhőmérséklet mutató többször nem érte el az eddig megszokott állást (picit a fél előtt állt meg mindig mint a cövek), hanem negyed és fél állás között félúton megállt. Eddig nem izgatott a dolog nagyon, de most hazafelé jövet a mutató érdekes dolgot produkált: lassultam motorfékkel, mert jobbra akartam kanyarodni és egyszercsak a mutató normál állásból leesett negyed állásig Utána lassan kúszott vissza, de megint nem érte el a normál állást. A motor üzemmeleg volt, előtte kb 15 km-t mentem folyamatosan városban és országúton, a kanyarodás már a városban volt. Ez vajon mi lehet? Kontakthiba? Lehet ez termosztát is,vagy a hőérzékelő gomba
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1813 Dátum: 2010. Július 23. - 20:21:36 » |
|
Az utóbbi 1-2 héten furcsa dolgot vettem észre. A vízhőmérséklet mutató többször nem érte el az eddig megszokott állást (picit a fél előtt állt meg mindig mint a cövek), hanem negyed és fél állás között félúton megállt. Eddig nem izgatott a dolog nagyon, de most hazafelé jövet a mutató érdekes dolgot produkált: lassultam motorfékkel, mert jobbra akartam kanyarodni és egyszercsak a mutató normál állásból leesett negyed állásig Utána lassan kúszott vissza, de megint nem érte el a normál állást. A motor üzemmeleg volt, előtte kb 15 km-t mentem folyamatosan városban és országúton, a kanyarodás már a városban volt. Ez vajon mi lehet? Kontakthiba? Lehet ez termosztát is,vagy a hőérzékelő gomba Termosztátra én is gondoltam már, de akkor nem nő esetleg a fogyasztás is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1814 Dátum: 2010. Július 24. - 14:27:44 » |
|
Ma kocsikáztam egy kicsit a városban, a hőfokmérő mutatója beállt a normális szintre és ki sem mozdult. Hétfőn azért elmegyek szervízbe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|