cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1785 Dátum: 2010. Június 20. - 08:48:43 » |
|
Hello! Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
3.75 el maxon van tetát igen lenyúlták Szomorú dolog ez!Keress másik szervizt a következő cserékhez és esetleges javitattásokhoz. Szemetek. Bár én ott állok az autó mellett, nekem meg mindig beleborítják a 4 litert...most is a MAX felirat közepénél van a szint... lehet úgy tölteni akkor is ha ott állsz mellette ,hogy úgy néz ki ,hogy üres már a kanna mikor mégsem 4 liter a max felé töltést eredményezi A max felirat közepe szint az nagyon nem jó!Főtengelyszimeringet kifogja lökni valószinű előbb utóbb.Fecsivel és gumicsővel szivd vissza a felesleget. Hát ez az! Én még a katalizátorkárosodástól is félek. Na majd megpróbálom valahogy kiszívni. Nálam is belemegy mindig a 4 liter. És biztosan nem nyúlják le. A szűrő is felvesz valamennyit. Még nem volt belőle gond. Cápa, szerintem a tied is ki fogja bírni (180.000 ). Főni! Ez a katalizátor ára, vagy a futott kilométered?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1786 Dátum: 2010. Június 20. - 11:36:24 » |
|
Hello! Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
3.75 el maxon van tetát igen lenyúlták Szomorú dolog ez!Keress másik szervizt a következő cserékhez és esetleges javitattásokhoz. Szemetek. Bár én ott állok az autó mellett, nekem meg mindig beleborítják a 4 litert...most is a MAX felirat közepénél van a szint... lehet úgy tölteni akkor is ha ott állsz mellette ,hogy úgy néz ki ,hogy üres már a kanna mikor mégsem 4 liter a max felé töltést eredményezi A max felirat közepe szint az nagyon nem jó!Főtengelyszimeringet kifogja lökni valószinű előbb utóbb.Fecsivel és gumicsővel szivd vissza a felesleget. Hát ez az! Én még a katalizátorkárosodástól is félek. Na majd megpróbálom valahogy kiszívni. Nálam is belemegy mindig a 4 liter. És biztosan nem nyúlják le. A szűrő is felvesz valamennyit. Még nem volt belőle gond. Cápa, szerintem a tied is ki fogja bírni (180.000 ). Főni! Ez a katalizátor ára, vagy a futott kilométered? Nekünk az egyik 1.6-osban volt 5 liter is 3,75 helyett egy teljes cikluson keresztül. Okos szerelő a MÁRKASZERVIZBEN automatikusan borította a kannát... (Persze nem azt, amit a Lacsinak szántunk, mert a kocsiban volt egy másik kanna is...) Kíváncsi lennék mit tett volna, ha egy 60l-es hordóval állítunk be... Hozzáteszem semmi baja nem lett a motornak tőle, se nem ette meg, se nem nyomta ki, szóval ilyen 2,5 deciken kár parázni. Amúgy mi is borítjuk a 4 litert automatikusan.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1787 Dátum: 2010. Június 20. - 11:37:35 » |
|
Hello! Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
3.75 el maxon van tetát igen lenyúlták Szomorú dolog ez!Keress másik szervizt a következő cserékhez és esetleges javitattásokhoz. Szemetek. Bár én ott állok az autó mellett, nekem meg mindig beleborítják a 4 litert...most is a MAX felirat közepénél van a szint... lehet úgy tölteni akkor is ha ott állsz mellette ,hogy úgy néz ki ,hogy üres már a kanna mikor mégsem 4 liter a max felé töltést eredményezi A max felirat közepe szint az nagyon nem jó!Főtengelyszimeringet kifogja lökni valószinű előbb utóbb.Fecsivel és gumicsővel szivd vissza a felesleget. Hát ez az! Én még a katalizátorkárosodástól is félek. Na majd megpróbálom valahogy kiszívni. Nálam is belemegy mindig a 4 liter. És biztosan nem nyúlják le. A szűrő is felvesz valamennyit. Még nem volt belőle gond. Cápa, szerintem a tied is ki fogja bírni (180.000 ). Főni! Ez a katalizátor ára, vagy a futott kilométered? Futott kilométer. A kat. drágább
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1788 Dátum: 2010. Június 20. - 12:06:59 » |
|
Hello! Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen... A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #1789 Dátum: 2010. Június 20. - 18:35:21 » |
|
Hello! Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen... A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé. Nekem mindíg úgy mondták rutinos sofőrök hogy hiteles olajszintet csak reggel indulás előtt mérünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1790 Dátum: 2010. Június 20. - 19:32:40 » |
|
Hello! Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen... A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé. Trükközni akkor szoktak inkább, ha literes olajakat visz az ember....sokszor csak egy részét engedik csak le....kannából nem nagyon. Tökéletesen egyetértek a mérési okfejtéssel...még annyit hozzá, hogy a fénytörés gyakran megmutatja még tiszta olajnál is, hogy hol a pálcán a szint. Nekünk az egyik 1.6-osban volt 5 liter is 3,75 helyett egy teljes cikluson keresztül. Okos szerelő a MÁRKASZERVIZBEN automatikusan borította a kannát... (Persze nem azt, amit a Lacsinak szántunk, mert a kocsiban volt egy másik kanna is...) Kíváncsi lennék mit tett volna, ha egy 60l-es hordóval állítunk be... Hozzáteszem semmi baja nem lett a motornak tőle, se nem ette meg, se nem nyomta ki, szóval ilyen 2,5 deciken kár parázni. Amúgy mi is borítjuk a 4 litert automatikusan. Köszi...egy hasonló cikluson már túl vagyok, akkor azért valamennyit kivettem belőle szorgos pálcabemerítéses-letörlős módszerrel....strapás volt! [/quote] Futott kilométer. A kat. drágább Kösz...megnyugtattál!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Június 20. - 19:40:54 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1791 Dátum: 2010. Június 20. - 19:59:40 » |
|
Hello! Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen... A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé. Nekem mindíg úgy mondták rutinos sofőrök hogy hiteles olajszintet csak reggel indulás előtt mérünk. Az a mérvadó, amit az autó gyártója előír. Márpedig az új autók esetében tudomásom szerint minden gyártó a meleg motornál történő szintmérést írja betartva az 5-10 perc állást, illetve néhány típusnál van olyan pálca, amit hideg és meleg motorhoz is skáláznak. Igazából lehetne hideg motorral is mérni, csak ilyenkor a hőtágulás miatt más a szint és ehhez kellene a pálcán a skálát beállítani. Többek között ezért mérsz hidegen téves szintet. Meleg motorral azért logikusabb mérni és a gyártók azért ezt alkalmazzák, mert pl. egy hosszú út során melegen tudsz szintet mérni, azt viszont nem tudod megvárni, hogy lehűljön a motor.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #1792 Dátum: 2010. Június 20. - 20:34:22 » |
|
Hello! Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen... A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé. Nekem mindíg úgy mondták rutinos sofőrök hogy hiteles olajszintet csak reggel indulás előtt mérünk. Az a mérvadó, amit az autó gyártója előír. Márpedig az új autók esetében tudomásom szerint minden gyártó a meleg motornál történő szintmérést írja betartva az 5-10 perc állást, illetve néhány típusnál van olyan pálca, amit hideg és meleg motorhoz is skáláznak. Igazából lehetne hideg motorral is mérni, csak ilyenkor a hőtágulás miatt más a szint és ehhez kellene a pálcán a skálát beállítani. Többek között ezért mérsz hidegen téves szintet. Meleg motorral azért logikusabb mérni és a gyártók azért ezt alkalmazzák, mert pl. egy hosszú út során melegen tudsz szintet mérni, azt viszont nem tudod megvárni, hogy lehűljön a motor. Eszerint azért mondják hogy nem kell feltétlenül max on lennie, mert melegen többet lehetne mérni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1793 Dátum: 2010. Június 21. - 07:27:40 » |
|
Hello! Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen... A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé. Nekem mindíg úgy mondták rutinos sofőrök hogy hiteles olajszintet csak reggel indulás előtt mérünk. Az a mérvadó, amit az autó gyártója előír. Márpedig az új autók esetében tudomásom szerint minden gyártó a meleg motornál történő szintmérést írja betartva az 5-10 perc állást, illetve néhány típusnál van olyan pálca, amit hideg és meleg motorhoz is skáláznak. Igazából lehetne hideg motorral is mérni, csak ilyenkor a hőtágulás miatt más a szint és ehhez kellene a pálcán a skálát beállítani. Többek között ezért mérsz hidegen téves szintet. Meleg motorral azért logikusabb mérni és a gyártók azért ezt alkalmazzák, mert pl. egy hosszú út során melegen tudsz szintet mérni, azt viszont nem tudod megvárni, hogy lehűljön a motor. Eszerint azért mondják hogy nem kell feltétlenül max on lennie, mert melegen többet lehetne mérni. Hidegen legyen a min fölött és melegen a max alatt. Akkor tökéletes A helyes mennyiség megfejtését kérjük küldje be....................le a motorjában!
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1794 Dátum: 2010. Június 22. - 14:27:58 » |
|
Nálam is belemegy mindig a 4 liter. És biztosan nem nyúlják le. A szűrő is felvesz valamennyit. Még nem volt belőle gond. Cápa, szerintem a tied is ki fogja bírni (180.000 ). Főni! Ez a katalizátor ára, vagy a futott kilométered? Futott kilométer. A kat. drágább
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #1795 Dátum: 2010. Június 30. - 21:51:39 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?
Köszi,georgbob
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1796 Dátum: 2010. Július 01. - 11:42:51 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?
Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #1797 Dátum: 2010. Július 01. - 16:03:29 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?
Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se. A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1798 Dátum: 2010. Július 01. - 16:25:57 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?
Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se. A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény. Talán inkább minusz kedvezmény! 12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1799 Dátum: 2010. Július 01. - 21:54:59 » |
|
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?
Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se. A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény. Talán inkább minusz kedvezmény! 12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet. Attól függ. Csomó boltban mostanság -50% -- -70% kedvezményeket hirdetnek. Ilyen helyekre be sem megyek, hiszen ki akar drágábban vásárolni...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
|