Lacetti klub fórum
2024. Október 02. - 03:42:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 566244 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1785 Dátum: 2010. Június 20. - 08:48:43 »

Hello!
Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?

3.75 el maxon van tetát igen lenyúlták
Szomorú dolog ez!Keress másik szervizt a következő cserékhez és esetleges javitattásokhoz.
Szemetek.
Bár én ott állok az autó mellett, nekem meg mindig beleborítják a 4 litert...most is a MAX felirat közepénél van a szint...

lehet úgy tölteni akkor is ha ott állsz mellette ,hogy úgy néz ki ,hogy üres már a kanna mikor mégsem 4 liter a max felé töltést eredményezi
A max felirat közepe szint az nagyon nem jó!Főtengelyszimeringet kifogja lökni valószinű előbb utóbb.Fecsivel és gumicsővel szivd vissza a felesleget. Kacsint
Hát ez az! Én még a katalizátorkárosodástól is félek. Na majd megpróbálom valahogy kiszívni.
Nálam is belemegy mindig a 4 liter. És biztosan nem nyúlják le. A szűrő is felvesz valamennyit. Még nem volt belőle gond.
Cápa, szerintem a tied is ki fogja bírni (180.000 Vigyorog).
Főni! Ez a katalizátor ára, vagy a futott kilométered?  He
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1786 Dátum: 2010. Június 20. - 11:36:24 »

Hello!
Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?

3.75 el maxon van tetát igen lenyúlták
Szomorú dolog ez!Keress másik szervizt a következő cserékhez és esetleges javitattásokhoz.
Szemetek.
Bár én ott állok az autó mellett, nekem meg mindig beleborítják a 4 litert...most is a MAX felirat közepénél van a szint...

lehet úgy tölteni akkor is ha ott állsz mellette ,hogy úgy néz ki ,hogy üres már a kanna mikor mégsem 4 liter a max felé töltést eredményezi
A max felirat közepe szint az nagyon nem jó!Főtengelyszimeringet kifogja lökni valószinű előbb utóbb.Fecsivel és gumicsővel szivd vissza a felesleget. Kacsint
Hát ez az! Én még a katalizátorkárosodástól is félek. Na majd megpróbálom valahogy kiszívni.
Nálam is belemegy mindig a 4 liter. És biztosan nem nyúlják le. A szűrő is felvesz valamennyit. Még nem volt belőle gond.
Cápa, szerintem a tied is ki fogja bírni (180.000 Vigyorog).
Főni! Ez a katalizátor ára, vagy a futott kilométered?  He
Nekünk az egyik 1.6-osban volt 5 liter is 3,75 helyett egy teljes cikluson keresztül. Okos szerelő a MÁRKASZERVIZBEN automatikusan borította a kannát... (Persze nem azt, amit a Lacsinak szántunk, mert a kocsiban volt egy másik kanna is...) Kíváncsi lennék mit tett volna, ha egy 60l-es hordóval állítunk be... Vigyorog

Hozzáteszem semmi baja nem lett a motornak tőle, se nem ette meg, se nem nyomta ki, szóval ilyen 2,5 deciken kár parázni. Amúgy mi is borítjuk a 4 litert automatikusan.
Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1787 Dátum: 2010. Június 20. - 11:37:35 »

Hello!
Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?

3.75 el maxon van tetát igen lenyúlták
Szomorú dolog ez!Keress másik szervizt a következő cserékhez és esetleges javitattásokhoz.
Szemetek.
Bár én ott állok az autó mellett, nekem meg mindig beleborítják a 4 litert...most is a MAX felirat közepénél van a szint...

lehet úgy tölteni akkor is ha ott állsz mellette ,hogy úgy néz ki ,hogy üres már a kanna mikor mégsem 4 liter a max felé töltést eredményezi
A max felirat közepe szint az nagyon nem jó!Főtengelyszimeringet kifogja lökni valószinű előbb utóbb.Fecsivel és gumicsővel szivd vissza a felesleget. Kacsint
Hát ez az! Én még a katalizátorkárosodástól is félek. Na majd megpróbálom valahogy kiszívni.
Nálam is belemegy mindig a 4 liter. És biztosan nem nyúlják le. A szűrő is felvesz valamennyit. Még nem volt belőle gond.
Cápa, szerintem a tied is ki fogja bírni (180.000 Vigyorog).
Főni! Ez a katalizátor ára, vagy a futott kilométered?  He
Futott kilométer. A kat. drágább Vigyorog
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1788 Dátum: 2010. Június 20. - 12:06:59 »

Hello!
Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból He

Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen...  Zavart

A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé.
Naplózva

Pittike
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #1789 Dátum: 2010. Június 20. - 18:35:21 »

Hello!
Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból He

Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen...  Zavart

A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé.
Nekem mindíg úgy mondták rutinos sofőrök hogy hiteles olajszintet csak reggel indulás előtt mérünk.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1790 Dátum: 2010. Június 20. - 19:32:40 »

Hello!
Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból He

Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen...  Zavart

A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé.
Trükközni akkor szoktak inkább, ha literes olajakat visz az ember....sokszor csak egy részét engedik csak le....kannából nem nagyon.
Tökéletesen egyetértek a mérési okfejtéssel...még annyit hozzá, hogy a fénytörés gyakran megmutatja még tiszta olajnál is, hogy hol a pálcán a szint.
Nekünk az egyik 1.6-osban volt 5 liter is 3,75 helyett egy teljes cikluson keresztül. Okos szerelő a MÁRKASZERVIZBEN automatikusan borította a kannát... (Persze nem azt, amit a Lacsinak szántunk, mert a kocsiban volt egy másik kanna is...) Kíváncsi lennék mit tett volna, ha egy 60l-es hordóval állítunk be... Vigyorog

Hozzáteszem semmi baja nem lett a motornak tőle, se nem ette meg, se nem nyomta ki, szóval ilyen 2,5 deciken kár parázni. Amúgy mi is borítjuk a 4 litert automatikusan.
Köszi...egy hasonló cikluson már túl vagyok, akkor azért valamennyit kivettem belőle szorgos pálcabemerítéses-letörlős módszerrel....strapás volt!
[/quote]

Futott kilométer. A kat. drágább Vigyorog
Kösz...megnyugtattál!  Vigyorog Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2010. Június 20. - 19:40:54 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1791 Dátum: 2010. Június 20. - 19:59:40 »

Hello!
Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból He

Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen...  Zavart

A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé.
Nekem mindíg úgy mondták rutinos sofőrök hogy hiteles olajszintet csak reggel indulás előtt mérünk.
Az a mérvadó, amit az autó gyártója előír. Márpedig az új autók esetében tudomásom szerint minden gyártó a meleg motornál történő szintmérést írja betartva az 5-10 perc állást, illetve néhány típusnál van olyan pálca, amit hideg és meleg motorhoz is skáláznak. Igazából lehetne hideg motorral is mérni, csak ilyenkor a hőtágulás miatt más a szint és ehhez kellene a pálcán a skálát beállítani. Többek között ezért mérsz hidegen téves szintet. Meleg motorral azért logikusabb mérni és a gyártók azért ezt alkalmazzák, mert pl. egy hosszú út során melegen tudsz szintet mérni, azt viszont nem tudod megvárni, hogy lehűljön a motor.
Naplózva

Pittike
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #1792 Dátum: 2010. Június 20. - 20:34:22 »

Hello!
Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból He

Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen...  Zavart

A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé.
Nekem mindíg úgy mondták rutinos sofőrök hogy hiteles olajszintet csak reggel indulás előtt mérünk.
Az a mérvadó, amit az autó gyártója előír. Márpedig az új autók esetében tudomásom szerint minden gyártó a meleg motornál történő szintmérést írja betartva az 5-10 perc állást, illetve néhány típusnál van olyan pálca, amit hideg és meleg motorhoz is skáláznak. Igazából lehetne hideg motorral is mérni, csak ilyenkor a hőtágulás miatt más a szint és ehhez kellene a pálcán a skálát beállítani. Többek között ezért mérsz hidegen téves szintet. Meleg motorral azért logikusabb mérni és a gyártók azért ezt alkalmazzák, mert pl. egy hosszú út során melegen tudsz szintet mérni, azt viszont nem tudod megvárni, hogy lehűljön a motor.
Eszerint azért mondják hogy nem kell feltétlenül max on lennie, mert melegen többet lehetne mérni.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1793 Dátum: 2010. Június 21. - 07:27:40 »

Hello!
Most volt - nálam - először olajcserén a masina. Vettem egy 4 literes olajat hozzá, és olajcsere után a pálcát vizsgálva pont a min. és max. között volt a szint. Ez nekem fura, szóvá is tettem a szervízben ahol hárítottak, de az 1.6-os Astránál a 4 literből cirka 2 deci mindig maradt és szinte a maxon volt a szint. Szerintetek lenyúlták az olajam?
Egyébként meg én inkább azt tartom valószínűbbnek, hogy egyszerűen elnézted a szintet. Ki a francnak kellene fél liter olaj a kannádból He

Nem tudom, Te mennyire vagy rutinos a témában, ezért ne vedd magadra, de az emberek 95 százaléka nem tudja megnézni az olajszintet normálisan. Van aki azt sem tudja hol a pálca, de aki tudja általában az is helytelenül olvassa le a szintet. Mondjuk némelyik autón (a Lacsi is ilyen) eleve xarul van megoldva az olajpálca és mire kihúzod a helyéről mindenhol olajos, aztán állapítsd meg a szintet precízen...  Zavart

A lényeg, hogy mindig meleg motornál kell nézni a szintet, de leállítás után várni kell 5-10 percet, hogy az olaj visszafolyjon a teknőbe. Az autónak teljesen sík terepen kell állnia, mert ha dől a kocsi az olaj is borul valamerre. Először amikor kihúzod a pálcát rá sem szabad nézni. Alaposan le kell törölni és szép lassan tökig visszadugni, aztán kihúzni ismét. Megnézed a szintet, aztán nem árt még 1-2x ismételni, pláne ha a pálca mindig mindenhol olajos, mert akkor a csőből is összevissza kenődik rá az olaj kihúzáskor ami megtéveszthet. Mindig azonos szintet kell láss, ha nem így van valamit rosszul csinálsz. Kihúzás után gyorsan meg kell nézni a szintet, mert az olaj azonnal elindul a pálcán mindenfelé.
Nekem mindíg úgy mondták rutinos sofőrök hogy hiteles olajszintet csak reggel indulás előtt mérünk.
Az a mérvadó, amit az autó gyártója előír. Márpedig az új autók esetében tudomásom szerint minden gyártó a meleg motornál történő szintmérést írja betartva az 5-10 perc állást, illetve néhány típusnál van olyan pálca, amit hideg és meleg motorhoz is skáláznak. Igazából lehetne hideg motorral is mérni, csak ilyenkor a hőtágulás miatt más a szint és ehhez kellene a pálcán a skálát beállítani. Többek között ezért mérsz hidegen téves szintet. Meleg motorral azért logikusabb mérni és a gyártók azért ezt alkalmazzák, mert pl. egy hosszú út során melegen tudsz szintet mérni, azt viszont nem tudod megvárni, hogy lehűljön a motor.
Eszerint azért mondják hogy nem kell feltétlenül max on lennie, mert melegen többet lehetne mérni.
Hidegen legyen a min fölött és melegen a max alatt. Akkor tökéletes  Kacsint Vigyorog A helyes mennyiség megfejtését kérjük küldje be....................le a motorjában!  Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1794 Dátum: 2010. Június 22. - 14:27:58 »

Nálam is belemegy mindig a 4 liter. És biztosan nem nyúlják le. A szűrő is felvesz valamennyit. Még nem volt belőle gond.
Cápa, szerintem a tied is ki fogja bírni (180.000 Vigyorog).
Főni! Ez a katalizátor ára, vagy a futott kilométered?  He
Futott kilométer. A kat. drágább Vigyorog
Vigyorog
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1795 Dátum: 2010. Június 30. - 21:51:39 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?

Köszi,georgbob
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1796 Dátum: 2010. Július 01. - 11:42:51 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?

Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1797 Dátum: 2010. Július 01. - 16:03:29 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?

Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se.

A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1798 Dátum: 2010. Július 01. - 16:25:57 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?

Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se.

A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény.
Talán inkább minusz kedvezmény!  12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1799 Dátum: 2010. Július 01. - 21:54:59 »

Üdv mindenkinek!

Segítséget kérnék! Ma úgy döntött a baloldali bajuszkapcsoló, hogy nem akar refit (a fénykürt, egy erősebb kattanás után jó) kapcsolni. Nem kattan át a mikrokapcsoló, vagy ilyesmi. Mennyire lehet ezeket szerelni, vagy ha nem lehet, honnan lehetne szerezni nem horror áron?

Köszi,georgbob
Sebiéknek biztosan van bontott kormány kapcsoló, de egy komplett cucc biztosan nem olcsó még így se.

A Várna oldalán valami 12e-ért láttam + kedvezmény.
Talán inkább minusz kedvezmény!  12ezer Ft, minusz a kedvezmény, ami ugyebár nem többet jelent, hanem kevesebbet. Kacsint Vigyorog
Attól függ. Csomó boltban mostanság -50% -- -70% kedvezményeket hirdetnek. Ilyen helyekre be sem megyek, hiszen ki akar drágábban vásárolni... Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Pittike
Oldalak: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!