Stocz
|
|
« Hozzászólás #1755 Dátum: 2010. Május 06. - 13:27:25 » |
|
Még 1 kérdés,kellene valami fólia a gumibakok alá ami nem bántja a fényezést,hol keressek (Pest)?
Ha az autóra ragasztod vastagabb öntapadós is megteszt,papirirószerből. Inkább autó fóliásoknál érdeklődj. Van a 3M-nek színtelen fóliája amit kimondottan a karosszéria védelmére árulnak. Küszöb, lökhárító, motorháztető eleje, stb. A sima öntapadós tönkremehet az időjárástól, és mozaikszerűen szétreped. Rondán néz ki utána, nem véd, és jó móka leszedni (saját tapasztalat ). Bár nekem elég vékony volt fent.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1756 Dátum: 2010. Május 23. - 15:29:37 » |
|
Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe ), így néztek ki a benne lévők... Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon. Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent. Hévégén ki akartam szedni a gyertyákat, de már meg sem merem nézni. Lehet nekem is olajban állnak. Még gyári a szelepfedél tömítésem (110ekm-nél). Inkább nem nézem meg. Amiről nem tudok az nincs is! Azért csak megnéztem, nem bírtam ki. Egyenlőre nincs szivárgás. A gyertyákon van egy érdekes rozsdaszínű lerakodás. Ez normális? 21ekm van bennük.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1757 Dátum: 2010. Május 23. - 15:47:30 » |
|
Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe ), így néztek ki a benne lévők... Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon. Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent. Hévégén ki akartam szedni a gyertyákat, de már meg sem merem nézni. Lehet nekem is olajban állnak. Még gyári a szelepfedél tömítésem (110ekm-nél). Inkább nem nézem meg. Amiről nem tudok az nincs is! Azért csak megnéztem, nem bírtam ki. Egyenlőre nincs szivárgás. A gyertyákon van egy érdekes rozsdaszínű lerakodás. Ez normális? 21ekm van bennük. Ez a tipikus túlhúzás jele, a kelleténél nagyobb nyomatékkal húztad meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1758 Dátum: 2010. Május 23. - 15:51:20 » |
|
A gyertyákon van egy érdekes rozsdaszínű lerakodás. Ez normális? 21ekm van bennük.
Ez a tipikus túlhúzás jele, a kelleténél nagyobb nyomatékkal húztad meg. Nem én voltam! Én most nyúltam hozzá először. Ha túl van húzva, mi történik vele, amitől ilyen elszíneződés keletkezik?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
didierdrogba
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
|
|
« Hozzászólás #1759 Dátum: 2010. Május 23. - 21:10:31 » |
|
Sajnos az én gyertyáim is állnak az olajban úgyhogy itt az ideje szelepfedél tömítés cserének
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1760 Dátum: 2010. Május 24. - 05:35:18 » |
|
A gyertyákon van egy érdekes rozsdaszínű lerakodás. Ez normális? 21ekm van bennük.
Ez a tipikus túlhúzás jele, a kelleténél nagyobb nyomatékkal húztad meg. Nem én voltam! Én most nyúltam hozzá először. Ha túl van húzva, mi történik vele, amitől ilyen elszíneződés keletkezik? Igen, amikor Bosch nagykerben dolgoztam ott a gyártó szakemberei erre is felhívták a figyelmünket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #1761 Dátum: 2010. Május 24. - 07:08:23 » |
|
Sajnos az én gyertyáim is állnak az olajban úgyhogy itt az ideje szelepfedél tömítés cserének
Csak kíváncsi vagyok, mennyi km van a gépedben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
|
« Hozzászólás #1762 Dátum: 2010. Május 26. - 13:46:04 » |
|
Halihó mindenkinek! Minap találtam egy weboldalt sok hasznos műszaki infóval. Nem csak Lacetti. http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/GMDE_TIS_START.htmlAki ismeri, attól elnézést, nekem új. üdv.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #1763 Dátum: 2010. Május 26. - 14:47:17 » |
|
Ha valaki mindent tudni akar a gépről ebben elbogarászhat, igaz angolul de el lehet benne igazodni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1764 Dátum: 2010. Május 29. - 18:37:17 » |
|
Ez bizony igen komoly!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
didierdrogba
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
|
|
« Hozzászólás #1765 Dátum: 2010. Május 29. - 19:06:00 » |
|
Sajnos az én gyertyáim is állnak az olajban úgyhogy itt az ideje szelepfedél tömítés cserének
Csak kíváncsi vagyok, mennyi km van a gépedben? 84000km
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1766 Dátum: 2010. Május 30. - 20:36:02 » |
|
ez a szervízeknk szoló javítási info
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #1767 Dátum: 2010. Június 14. - 22:37:23 » |
|
Sziasztok! Ismét a dízelem problémájával zaklatnálak benneteket. A probléma a régi, (magas fogyasztás átlag 8l 7,5 és 8,5 szélsőértékekkel) de mintha közeledne a megoldás. Adatok: ~10500 km van benne, többnyire fele-fele város és országút, 1500-3000 között használt fordulatszám tartomány, tehát ez max. 7l-t indokolna. Ami gyanús (a fogyasztáson kívül): most megint rajtakaptam, hogy koromtalanít (alapjárat 1000 és már 70 fokon is megy a ventillátor), pedig a legutóbbi óta még 400 km-t sem mentem és ami szép, hogy a 2 alkalom között voltam a panaszaimmal a helyi (Nyíregyháza) szervízben, de nem találtak semmi hibát és a műszer a korom mennyiségét 0%-ban állapította meg!!! (Ez az érték elvileg csak szűz új kocsiknál lehetséges, ha jól tudom.) Ráadás, hogy a koromtalanításra felszólító lámpát még sosem láttam világítani (kivéve gyújtás ráadásakor), a diag. lámpa sem jelzett még sosem. Jól sejtem, hogy ezek így együtt gyanúsak?! Mi lehet a hiba?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1768 Dátum: 2010. Június 15. - 06:09:26 » |
|
Sziasztok! Ismét a dízelem problémájával zaklatnálak benneteket. A probléma a régi, (magas fogyasztás átlag 8l 7,5 és 8,5 szélsőértékekkel) de mintha közeledne a megoldás. Adatok: ~10500 km van benne, többnyire fele-fele város és országút, 1500-3000 között használt fordulatszám tartomány, tehát ez max. 7l-t indokolna. Ami gyanús (a fogyasztáson kívül): most megint rajtakaptam, hogy koromtalanít (alapjárat 1000 és már 70 fokon is megy a ventillátor), pedig a legutóbbi óta még 400 km-t sem mentem és ami szép, hogy a 2 alkalom között voltam a panaszaimmal a helyi (Nyíregyháza) szervízben, de nem találtak semmi hibát és a műszer a korom mennyiségét 0%-ban állapította meg!!! (Ez az érték elvileg csak szűz új kocsiknál lehetséges, ha jól tudom.) Ráadás, hogy a koromtalanításra felszólító lámpát még sosem láttam világítani (kivéve gyújtás ráadásakor), a diag. lámpa sem jelzett még sosem. Jól sejtem, hogy ezek így együtt gyanúsak?! Mi lehet a hiba? Egyáltalán nem gyanús a részecskeszűrő lámpája csak akkor világít ha 4 alkalommal nem ment végbe a regenerálás! A regeneráció csak 2500 as fordulat és 50km/h nál nagyobb sebesség mellet megy végbe min 15 perc ha nem teljesülnek a feltételek akkor újrakezdi tehát plusz üzemanyagot tol be!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #1769 Dátum: 2010. Június 15. - 22:18:22 » |
|
Sziasztok! Ismét a dízelem problémájával zaklatnálak benneteket. A probléma a régi, (magas fogyasztás átlag 8l 7,5 és 8,5 szélsőértékekkel) de mintha közeledne a megoldás. Adatok: ~10500 km van benne, többnyire fele-fele város és országút, 1500-3000 között használt fordulatszám tartomány, tehát ez max. 7l-t indokolna. Ami gyanús (a fogyasztáson kívül): most megint rajtakaptam, hogy koromtalanít (alapjárat 1000 és már 70 fokon is megy a ventillátor), pedig a legutóbbi óta még 400 km-t sem mentem és ami szép, hogy a 2 alkalom között voltam a panaszaimmal a helyi (Nyíregyháza) szervízben, de nem találtak semmi hibát és a műszer a korom mennyiségét 0%-ban állapította meg!!! (Ez az érték elvileg csak szűz új kocsiknál lehetséges, ha jól tudom.) Ráadás, hogy a koromtalanításra felszólító lámpát még sosem láttam világítani (kivéve gyújtás ráadásakor), a diag. lámpa sem jelzett még sosem. Jól sejtem, hogy ezek így együtt gyanúsak?! Mi lehet a hiba? Egyáltalán nem gyanús a részecskeszűrő lámpája csak akkor világít ha 4 alkalommal nem ment végbe a regenerálás! A regeneráció csak 2500 as fordulat és 50km/h nál nagyobb sebesség mellet megy végbe min 15 perc ha nem teljesülnek a feltételek akkor újrakezdi tehát plusz üzemanyagot tol be! Ezek szerint ha nem tudok gyorsan menni, akkor 3-ikban is mehetek, hogy a 2500 meglegyen? De mitől van, hogy a műszer 0% kormot jelzett és akkor miért akar megint tisztítani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|