Lacetti klub fórum
2024. Október 02. - 05:31:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 566281 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1755 Dátum: 2010. Május 06. - 13:27:25 »

Még 1 kérdés,kellene valami fólia a gumibakok alá ami nem bántja a fényezést,hol keressek (Pest)?
Ha az autóra ragasztod vastagabb öntapadós is megteszt,papirirószerből.
Inkább autó fóliásoknál érdeklődj.
Van a 3M-nek színtelen fóliája amit kimondottan a karosszéria védelmére árulnak. Küszöb, lökhárító, motorháztető eleje, stb.
A sima öntapadós tönkremehet az időjárástól, és mozaikszerűen szétreped. Rondán néz ki utána, nem véd, és jó móka leszedni (saját tapasztalat  ). Bár nekem elég vékony volt fent.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1756 Dátum: 2010. Május 23. - 15:29:37 »

Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe Vigyorog), így néztek ki a benne lévők...

Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon.

Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent.
Hévégén ki akartam szedni a gyertyákat, de már meg sem merem nézni. Lehet nekem is olajban állnak. He Még gyári a szelepfedél tömítésem (110ekm-nél).
Inkább nem nézem meg. Amiről nem tudok az nincs is! Vigyorog
Azért csak megnéztem, nem bírtam ki. Egyenlőre nincs szivárgás. Vigyorog
A gyertyákon van egy érdekes rozsdaszínű lerakodás. Ez normális? 21ekm van bennük.
Naplózva


LPG
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1757 Dátum: 2010. Május 23. - 15:47:30 »

Tegnap előtt cseréltem gyertyát a kombi Lacsiban (Döme kizavart az esőbe Vigyorog), így néztek ki a benne lévők...

Ahhoz képest, hogy nem belevaló a gyertya (kétpólusú GM) meg, hogy egyik-másik úszott a motorolajban, csak picit rángatott az autó a sokat emlegetett "egyenletes haladás közben". A bennük lévő kb. 55 ezer km viszont nem hagyott nyomot a gyertyákon.

Most, hogy BKR6E-11 került bele viszont, egyenletesebb, kulturáltabb lett a járása és a rángatási hajlam is drasztikusan lecsökkent.
Hévégén ki akartam szedni a gyertyákat, de már meg sem merem nézni. Lehet nekem is olajban állnak. He Még gyári a szelepfedél tömítésem (110ekm-nél).
Inkább nem nézem meg. Amiről nem tudok az nincs is! Vigyorog
Azért csak megnéztem, nem bírtam ki. Egyenlőre nincs szivárgás. Vigyorog
A gyertyákon van egy érdekes rozsdaszínű lerakodás. Ez normális? 21ekm van bennük.

Ez a tipikus túlhúzás jele, a kelleténél nagyobb nyomatékkal húztad meg.
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1758 Dátum: 2010. Május 23. - 15:51:20 »


A gyertyákon van egy érdekes rozsdaszínű lerakodás. Ez normális? 21ekm van bennük.

Ez a tipikus túlhúzás jele, a kelleténél nagyobb nyomatékkal húztad meg.
Nem én voltam! Én most nyúltam hozzá először. Kacsint
Ha túl van húzva, mi történik vele, amitől ilyen elszíneződés keletkezik?
Naplózva


LPG
didierdrogba
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #1759 Dátum: 2010. Május 23. - 21:10:31 »

Sajnos az én gyertyáim is állnak az olajban úgyhogy itt az ideje szelepfedél tömítés cserének
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1760 Dátum: 2010. Május 24. - 05:35:18 »


A gyertyákon van egy érdekes rozsdaszínű lerakodás. Ez normális? 21ekm van bennük.

Ez a tipikus túlhúzás jele, a kelleténél nagyobb nyomatékkal húztad meg.
Nem én voltam! Én most nyúltam hozzá először. Kacsint
Ha túl van húzva, mi történik vele, amitől ilyen elszíneződés keletkezik?

Igen, amikor Bosch nagykerben dolgoztam ott a gyártó szakemberei erre is felhívták a figyelmünket.
Naplózva

Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #1761 Dátum: 2010. Május 24. - 07:08:23 »

Sajnos az én gyertyáim is állnak az olajban úgyhogy itt az ideje szelepfedél tömítés cserének
Csak kíváncsi vagyok, mennyi km van a gépedben?
Naplózva
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #1762 Dátum: 2010. Május 26. - 13:46:04 »

Halihó mindenkinek!

Minap találtam egy weboldalt sok hasznos műszaki infóval. Nem csak Lacetti.

http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/GMDE_TIS_START.html

Aki ismeri, attól elnézést, nekem új.

üdv.
Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #1763 Dátum: 2010. Május 26. - 14:47:17 »

Halihó mindenkinek!

Minap találtam egy weboldalt sok hasznos műszaki infóval. Nem csak Lacetti.

http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/GMDE_TIS_START.html

Aki ismeri, attól elnézést, nekem új.

üdv.
Ha valaki mindent tudni akar a gépről ebben elbogarászhat, igaz angolul de el lehet benne igazodni.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1764 Dátum: 2010. Május 29. - 18:37:17 »

Ez bizony igen komoly!  Kacsint
Naplózva
didierdrogba
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #1765 Dátum: 2010. Május 29. - 19:06:00 »

Sajnos az én gyertyáim is állnak az olajban úgyhogy itt az ideje szelepfedél tömítés cserének
Csak kíváncsi vagyok, mennyi km van a gépedben?
84000km
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1766 Dátum: 2010. Május 30. - 20:36:02 »

Halihó mindenkinek!

Minap találtam egy weboldalt sok hasznos műszaki infóval. Nem csak Lacetti.

http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/GMDE_TIS_START.html

Aki ismeri, attól elnézést, nekem új.

üdv.


ez a szervízeknk szoló javítási info
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #1767 Dátum: 2010. Június 14. - 22:37:23 »

Sziasztok!
Ismét a dízelem problémájával zaklatnálak benneteket. A probléma a régi, (magas fogyasztás átlag 8l 7,5 és 8,5 szélsőértékekkel) de mintha közeledne a megoldás. Adatok: ~10500 km van benne,  többnyire fele-fele város és országút, 1500-3000 között használt fordulatszám tartomány,  tehát ez max. 7l-t indokolna. Ami gyanús (a fogyasztáson kívül): most megint rajtakaptam, hogy koromtalanít (alapjárat 1000 és már 70 fokon is megy a ventillátor), pedig a legutóbbi óta még 400 km-t sem mentem és ami szép, hogy a 2 alkalom között voltam a panaszaimmal a helyi (Nyíregyháza) szervízben, de nem találtak semmi hibát és a műszer a korom mennyiségét 0%-ban állapította meg!!! (Ez az érték elvileg csak szűz új kocsiknál lehetséges, ha jól tudom.) Ráadás, hogy a koromtalanításra felszólító lámpát még sosem láttam világítani (kivéve gyújtás ráadásakor), a diag. lámpa sem jelzett még sosem. Jól sejtem, hogy ezek így együtt gyanúsak?! Mi lehet a hiba? 
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1768 Dátum: 2010. Június 15. - 06:09:26 »

Sziasztok!
Ismét a dízelem problémájával zaklatnálak benneteket. A probléma a régi, (magas fogyasztás átlag 8l 7,5 és 8,5 szélsőértékekkel) de mintha közeledne a megoldás. Adatok: ~10500 km van benne,  többnyire fele-fele város és országút, 1500-3000 között használt fordulatszám tartomány,  tehát ez max. 7l-t indokolna. Ami gyanús (a fogyasztáson kívül): most megint rajtakaptam, hogy koromtalanít (alapjárat 1000 és már 70 fokon is megy a ventillátor), pedig a legutóbbi óta még 400 km-t sem mentem és ami szép, hogy a 2 alkalom között voltam a panaszaimmal a helyi (Nyíregyháza) szervízben, de nem találtak semmi hibát és a műszer a korom mennyiségét 0%-ban állapította meg!!! (Ez az érték elvileg csak szűz új kocsiknál lehetséges, ha jól tudom.) Ráadás, hogy a koromtalanításra felszólító lámpát még sosem láttam világítani (kivéve gyújtás ráadásakor), a diag. lámpa sem jelzett még sosem. Jól sejtem, hogy ezek így együtt gyanúsak?! Mi lehet a hiba? 


Egyáltalán nem gyanús a részecskeszűrő lámpája csak akkor világít ha 4 alkalommal nem ment végbe a regenerálás!
A regeneráció csak 2500 as fordulat és 50km/h nál nagyobb sebesség mellet megy végbe min 15 perc ha nem teljesülnek a feltételek akkor újrakezdi tehát plusz üzemanyagot tol be!
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #1769 Dátum: 2010. Június 15. - 22:18:22 »

Sziasztok!
Ismét a dízelem problémájával zaklatnálak benneteket. A probléma a régi, (magas fogyasztás átlag 8l 7,5 és 8,5 szélsőértékekkel) de mintha közeledne a megoldás. Adatok: ~10500 km van benne,  többnyire fele-fele város és országút, 1500-3000 között használt fordulatszám tartomány,  tehát ez max. 7l-t indokolna. Ami gyanús (a fogyasztáson kívül): most megint rajtakaptam, hogy koromtalanít (alapjárat 1000 és már 70 fokon is megy a ventillátor), pedig a legutóbbi óta még 400 km-t sem mentem és ami szép, hogy a 2 alkalom között voltam a panaszaimmal a helyi (Nyíregyháza) szervízben, de nem találtak semmi hibát és a műszer a korom mennyiségét 0%-ban állapította meg!!! (Ez az érték elvileg csak szűz új kocsiknál lehetséges, ha jól tudom.) Ráadás, hogy a koromtalanításra felszólító lámpát még sosem láttam világítani (kivéve gyújtás ráadásakor), a diag. lámpa sem jelzett még sosem. Jól sejtem, hogy ezek így együtt gyanúsak?! Mi lehet a hiba? 


Egyáltalán nem gyanús a részecskeszűrő lámpája csak akkor világít ha 4 alkalommal nem ment végbe a regenerálás!
A regeneráció csak 2500 as fordulat és 50km/h nál nagyobb sebesség mellet megy végbe min 15 perc ha nem teljesülnek a feltételek akkor újrakezdi tehát plusz üzemanyagot tol be!
Ezek szerint ha nem tudok gyorsan menni, akkor 3-ikban is mehetek, hogy a 2500 meglegyen? De mitől van, hogy a műszer 0% kormot jelzett és akkor miért akar megint tisztítani?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!