Lacetti klub fórum
2024. Október 02. - 07:33:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 566316 alkalommal)
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1710 Dátum: 2010. április 06. - 14:30:03 »

Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
És most, visszaküldöd a hunflexet vagy mi lesz? He
Az a probléma, hogy 1 Ohmnál kisebb injektor ellenállásnál szükséges egy előtét ellenállás. Azt kell az áramkörbe betenni és elvileg jó.
De a lacsi-é nem olyan kicsi. Legalábbis az enyémben nem. A gázosok mondták mikor csinálták a gázt.
Ilyen kis ellenállású injektorok csak az amerikai és egyes japán kocsikban van. Ezt is ott mondták. Ők is szívnak a kis ellenállással beszerelésnél.
Igen, közben nekem is meg van ez az infó. Megkérdeztem a srácot, hogy kimértéke-e mondta, hogy igen.
Ez kb. azt jelenti, hogy a kábelekkel lesz a gond. Majd kicsekkoljuk. Beszéltem a Zsoltival is, azt mondta, ha gond van sima ügy a csere. Remélem a kollégáé jó lesz, du. kiderül
Na, szerencsére a másik kütyü rendesen ketyeg. Kedden viszem újra, de lehet, hogy ma még kipróbálgatom, hátha kiderül, hogy a kütyü  a rossz és bármelyik hengert letudom állítani vele, ha megfelelő kábelt illesztek rá.Mosolyog
Update x+1: Az átalakító volt a ludas. A szervízben rátettek egy bemutató példányt, azzal normálisan ment minden henger. Most telefon Zsoltinak, visszaküldöm és intézi a cserét.
Naplózva
Dani
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


Lacetti 1.4 Elite WTCC HB + Chip tuning


« Hozzászólás #1711 Dátum: 2010. április 06. - 15:02:09 »

Nekem a jobb hátsónál volt egyszer ilyen, szintén nagy sebességnél autópályán, amikor valaki erősen nekidőlt. A **** is megálltt bennem, amikor 140-nél elővillant a lámpa, azt hittem valaki kinyitotta. Azóta nem jött elő. Viszont nekem nagyon szorul a jobb hátsó ajtóm és nem tudom miért, lehet van összefüggés.
Naplózva

Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1712 Dátum: 2010. április 06. - 16:22:50 »

Nekem a jobb hátsónál volt egyszer ilyen, szintén nagy sebességnél autópályán, amikor valaki erősen nekidőlt. A **** is megálltt bennem, amikor 140-nél elővillant a lámpa, azt hittem valaki kinyitotta. Azóta nem jött elő. Viszont nekem nagyon szorul a jobb hátsó ajtóm és nem tudom miért, lehet van összefüggés.
Zsirhiányos azért szorul,
Naplózva

06 70/22 11 222
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #1713 Dátum: 2010. április 06. - 17:02:17 »

Sziasztok!

Új tag vagyok a klubban és elég normálisnak tűnnek itt az arcok. Gondoltam írnék nektek egy dolgot, hátha tudtok nekem tanácsot adni.
Szóval..van egy lökettim 2005.03.havi. 1.4 se (nem jó semmire se:) ).A viccet félretéve tényleg full fapad(no központi,no elektr. abl., no para). De amúgy elég istenesen szolgál engem a vas! Nagyon keveset jártam vele, ugyanis most járok 45200km-nél...igen negyvenötezer-kétszáz:) Szervizzel kapcsolatosan kérdeznék tőletek!
Vácra hordom szervizre az Inter-Autóházhoz. Meg vagyok a srácokkal elégedve, bár mivel nem sokat járok a vassal nagyon nem kellett hozzányúlniuk szerencsére. A helyzet a következő: Azt mondták nekem, hogy vezérlést kellene cserélnem kb. április-május környékén, mert időben elértem azt a pontot sőőt még túl is szaladtam kb. egy évvel! De km-ben ugyebár 60 ezernél kell lerántani róla a szíjat. Szerintetek tényleg elöregszik a szíj és ki kéne cseréltetnem, vagy járhatok vele még 10 ezret? Tudom, hogy nem gyerekjáték ,ezért kérdeznélek meg titeket, hogy mit javasoltok ill. kinek milyen tapasztalata volt? Összegben 60 körülire mondta a mfelvevő srác! Ebben van olyajcsere+szűrők is, ill. vmi. %-os kedvezményem, mert hozzájuk hordom a kocsit! Gondolom nem akarnának lehúzni, de hát 60 ezer az 60 ezer sajna:( Eddig költöttem rá minden évben új olaj+szűrők, mert megadom a kocsinak amit meg kell, nehogy otthagyjon vhol nekem! Mosolyog
Illetve még a fékbetétek felől érdeklődnék, hogy azokat mikor ajánlatos kicserélni? (első) Még jól fognak és nincs fémes hangja meg ilyesmi!
A segítségeteket előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Fizso (az új tag)
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1714 Dátum: 2010. április 06. - 17:13:15 »

Szia!
Nem vagy egyedül a falfapaddal. Itt van Komis is.
A vezérműszíjjal nem kockáztatnék. Lehet hogy elmész vele még 60ekm-t, de lehet 1 hét múlva elszakad. Megéri?
Gyári előírás a 4év vagy 60ekm. Amelyik előbb van.
Az első fékbetét nálam 60ekm-nél lett cserélve, a hátsók még mindig gyáriak 108ekm van most benne.
Naplózva


LPG
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1715 Dátum: 2010. április 06. - 17:27:08 »

Sziasztok!

Új tag vagyok a klubban és elég normálisnak tűnnek itt az arcok. Gondoltam írnék nektek egy dolgot, hátha tudtok nekem tanácsot adni.
Üdvözlettel: Fizso (az új tag)
Hali, üdv a klubban. Igen, a vezérléssel nem érdemes kockáztatni, ha van rá keret, tedd meg. A fékeket nézetsd meg, de szerintem azok cseréje még igencsak odébb van.
Naplózva
bela4
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1716 Dátum: 2010. április 07. - 13:24:34 »

Hali!
Köszönöm Mindenkinek, aki segített, hogy a Lacettim jó helyre kerüljön, Sebikéhez,mert lehet, hogy még mindig egyik szerelőtől a másikhoz vándorolnék. Így viszont egy tökéletes autót kapok vissza.
Még egyszer kösz! 
Béla
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1717 Dátum: 2010. április 07. - 17:03:40 »

A vezérszíj cseréhez egy kis érdekesség. Écsanyám 1,1-es Trabiján a gyári szíjat 11 éves korában 38e km-rel a hátamögött cseréltük azt is már csak azért mert nem mertünk tovább kockáztatni.( Hozzá teszem a szíjon még ekkor sem látszódtak az öregedés nyomai semmilyen formában és azt sem hiszem, hogy az NDK-ban jobb anyagot használtak volna mint manapság.) Ezt csak érdekesség képen közöltem,mindenki azt kezd vele amit akar.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1718 Dátum: 2010. április 07. - 18:24:01 »

A vezérszíj cseréhez egy kis érdekesség. Écsanyám 1,1-es Trabiján a gyári szíjat 11 éves korában 38e km-rel a hátamögött cseréltük azt is már csak azért mert nem mertünk tovább kockáztatni.( Hozzá teszem a szíjon még ekkor sem látszódtak az öregedés nyomai semmilyen formában és azt sem hiszem, hogy az NDK-ban jobb anyagot használtak volna mint manapság.) Ezt csak érdekesség képen közöltem,mindenki azt kezd vele amit akar.
Faterom Escortján (96-os) még nem volt csere. 34000 van benne. Eredeti gumik, stb. Igaz csak 8 szelepes, de az a szíj is csak öregszik mint a másik... Kacsint
Én sem lihegem túl ezt a dolgot a lacsin...idén 4 éves, 36000 van benne és a 45000-es szervízt kapja (addigra kb 37-38000 lesz benne). Vagy jövőre, vagy tényleg csak 6 évesen, 60000-nél lesz csere.
Megjegyzem...citroenéknél sem hinném, hogy dupla jó minőségű szíjból dolgoznának és mégis csak 120000-enként van előírva a csere.  Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 07. - 18:25:38 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #1719 Dátum: 2010. április 07. - 19:05:37 »

Az enyémen most cseréltünk. Idén lesz 6 éves és pontosan 66000-nél volt a szíjcsere.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1720 Dátum: 2010. április 08. - 08:12:59 »

A vezérszíj cseréhez egy kis érdekesség. Écsanyám 1,1-es Trabiján a gyári szíjat 11 éves korában 38e km-rel a hátamögött cseréltük azt is már csak azért mert nem mertünk tovább kockáztatni.( Hozzá teszem a szíjon még ekkor sem látszódtak az öregedés nyomai semmilyen formában és azt sem hiszem, hogy az NDK-ban jobb anyagot használtak volna mint manapság.) Ezt csak érdekesség képen közöltem,mindenki azt kezd vele amit akar.
Faterom Escortján (96-os) még nem volt csere. 34000 van benne. Eredeti gumik, stb. Igaz csak 8 szelepes, de az a szíj is csak öregszik mint a másik... Kacsint
Én sem lihegem túl ezt a dolgot a lacsin...idén 4 éves, 36000 van benne és a 45000-es szervízt kapja (addigra kb 37-38000 lesz benne). Vagy jövőre, vagy tényleg csak 6 évesen, 60000-nél lesz csere.
Megjegyzem...citroenéknél sem hinném, hogy dupla jó minőségű szíjból dolgoznának és mégis csak 120000-enként van előírva a csere.  Kacsint
Na de azert en lattam mar Citroen butykost harom darabban, kulomben a 83-as Fiatomon en minden 60e-ben lecsereltem a vezermuszijat, igaz a spanolo meg eredeti de azt men is neylon zacsibol gyurtak ossze, kulomben mar 258936km van benne es szeptemberig ervenyes a muszakija meg a biztositas, utanna ha meg el a roncsauto program nalunk akkor megy a kukaba, de addig mindennap mukaba kell vinnie engem Vigyorog. Mar lassan szethul a rozsdatol de a lelke meg mindig olyan mint az enyem.
Naplózva

sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1721 Dátum: 2010. április 08. - 09:43:44 »

A vezérszíj cseréhez egy kis érdekesség. Écsanyám 1,1-es Trabiján a gyári szíjat 11 éves korában 38e km-rel a hátamögött cseréltük azt is már csak azért mert nem mertünk tovább kockáztatni.( Hozzá teszem a szíjon még ekkor sem látszódtak az öregedés nyomai semmilyen formában és azt sem hiszem, hogy az NDK-ban jobb anyagot használtak volna mint manapság.) Ezt csak érdekesség képen közöltem,mindenki azt kezd vele amit akar.
Faterom Escortján (96-os) még nem volt csere. 34000 van benne. Eredeti gumik, stb. Igaz csak 8 szelepes, de az a szíj is csak öregszik mint a másik... Kacsint
Én sem lihegem túl ezt a dolgot a lacsin...idén 4 éves, 36000 van benne és a 45000-es szervízt kapja (addigra kb 37-38000 lesz benne). Vagy jövőre, vagy tényleg csak 6 évesen, 60000-nél lesz csere.
Megjegyzem...citroenéknél sem hinném, hogy dupla jó minőségű szíjból dolgoznának és mégis csak 120000-enként van előírva a csere.  Kacsint
Na de azert en lattam mar Citroen butykost harom darabban, kulomben a 83-as Fiatomon en minden 60e-ben lecsereltem a vezermuszijat, igaz a spanolo meg eredeti de azt men is neylon zacsibol gyurtak ossze, kulomben mar 258936km van benne es szeptemberig ervenyes a muszakija meg a biztositas, utanna ha meg el a roncsauto program nalunk akkor megy a kukaba, de addig mindennap mukaba kell vinnie engem Vigyorog. Mar lassan szethul a rozsdatol de a lelke meg mindig olyan mint az enyem.

A saját pénztárcája terhére mindenki úgy kockáztat ahogy neki tetszik és tér el a gyári előírástól csak utána ne az autót szidja!
Naplózva

bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #1722 Dátum: 2010. április 08. - 15:05:16 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.
Pénteken reggel viszem a vasat és cseréltetem le a szíjat. Nem merek tovább kockáztatni, nehogy rába****intsak! Mosolyog Amúgy nem szervizbe viszem, mert ott 90 körülire mondták. Maszek, de jó szerelőhöz, aki bosch szíjakkal ill. vízpumpával, gen.szíj cserével, ill. olajcserével+szűrők(olaj+levegő) megoldja 63 ezerért.
Sajna én is pénzből élek és 30 ropi az 30 ropi!!! Az olaj Mobil1, szerintem az nem is a legrosszabb..
Rendbe rakom és had szóljon!! A fényszóró magasságállító moci nekem is ****ozik, úgyhogy megnézzük azt is lehet-e rajta javítani egy kis kontakt spray-vel!
Minden jót!
Sziasztok
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1723 Dátum: 2010. április 08. - 15:14:39 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.
Pénteken reggel viszem a vasat és cseréltetem le a szíjat. Nem merek tovább kockáztatni, nehogy rába****intsak! Mosolyog Amúgy nem szervizbe viszem, mert ott 90 körülire mondták. Maszek, de jó szerelőhöz, aki bosch szíjakkal ill. vízpumpával, gen.szíj cserével, ill. olajcserével+szűrők(olaj+levegő) megoldja 63 ezerért.
Sajna én is pénzből élek és 30 ropi az 30 ropi!!! Az olaj Mobil1, szerintem az nem is a legrosszabb..
Rendbe rakom és had szóljon!! A fényszóró magasságállító moci nekem is ****ozik, úgyhogy megnézzük azt is lehet-e rajta javítani egy kis kontakt spray-vel!
Minden jót!
Sziasztok
Nem kell feltétlenül markászévízbe vinni, jó lesz az a maszeknál is. Kacsint
A Mobil1-re meg inkább azt mondanám, az egyik legjobb olaj.
Naplózva


LPG
Somi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Hozzászólás #1724 Dátum: 2010. április 14. - 10:06:28 »

Az alternatívban már kértem tanácsot,nem reagált senki ezért mos itt is megpróbálkozom.
Egy jó ismerősöm kapcsolatban áll a hidrogéngenerátor (vízbontó) gyártójával.
Több típusba már beépítették a szerkezetet,jók a tapasztalatok.
Én is beépíteném,de Lacsiba még nem szereltek.Mit gondoltok,hogyan reagálna a vezérlés a hidrogénra?(1.6 benzines) Van akivel a Nagyfalu körzetében tudnánk konzultálni a feladat magoldásáról?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!