Lacetti klub fórum
2024. Október 02. - 09:21:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 566356 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1680 Dátum: 2010. április 02. - 07:15:56 »

Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog.
Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó.

Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros.

Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán...
 He He  Zavart Zavart

Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag.
Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! Zavart
A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó.
Naplózva

06 70/22 11 222
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1681 Dátum: 2010. április 02. - 08:10:48 »

Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog.
Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó.

Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros.

Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán...
 He He  Zavart Zavart

Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag.
Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! Zavart
A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó.
Állítólag, szakszervíz+alkatrész bolt, már nem adnak hozzá egypólusút, csak 2-t és folyamatosan cserélik ki a szervízre érkező gépekben is.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1682 Dátum: 2010. április 02. - 08:28:12 »

Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog.
Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó.

Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros.

Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán...
 He He  Zavart Zavart

Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag.
Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! Zavart
A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó.
Állítólag, szakszervíz+alkatrész bolt, már nem adnak hozzá egypólusút, csak 2-t és folyamatosan cserélik ki a szervízre érkező gépekben is.
Én nemrég vettem és cseréltem de egypólusút adtak,bár jobban tettszene nekem is a kettő.Szervizbe meg sohasem viszem a kocsit amióta ez első kötelező szervizt megnéztem miket csinálnak,és hogyan.Most jön a vezérléscsere,fékek,olajak,szűrők cseréje ezt is magam oldom meg.
Naplózva

06 70/22 11 222
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1683 Dátum: 2010. április 02. - 08:29:39 »

Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog.
Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó.

Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros.

Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán...
 He He  Zavart Zavart

Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag.
Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! Zavart
A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó.
Állítólag, szakszervíz+alkatrész bolt, már nem adnak hozzá egypólusút, csak 2-t és folyamatosan cserélik ki a szervízre érkező gépekben is.
Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1684 Dátum: 2010. április 02. - 08:36:51 »

Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog.
Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó.

Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros.

Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán...
 He He  Zavart Zavart

Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag.
Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! Zavart
A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó.
Állítólag, szakszervíz+alkatrész bolt, már nem adnak hozzá egypólusút, csak 2-t és folyamatosan cserélik ki a szervízre érkező gépekben is.
A "szakszerviz" és szakszerviz között óriási a különbség! A gyári gyertya két beszállítótól van NGK-Bosch. Itt a Bosch-t sokan kidobták és nem javasolják, nekünk nem volt vele gondunk viszont az NGK-val igen!
Ezáltal mindenki eldönti melyikben hisz azt használ!
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1685 Dátum: 2010. április 02. - 09:41:31 »

Beszéltem szerelőkkel és egyik sem javasolta a többpólusú gyertyát. Csak ha gyárilag is azzal szereli. Én hiszek nekik.
Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1686 Dátum: 2010. április 02. - 09:43:08 »

Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
És most, visszaküldöd a hunflexet vagy mi lesz? He
Naplózva


LPG
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1687 Dátum: 2010. április 02. - 09:58:54 »

Beszéltem szerelőkkel és egyik sem javasolta a többpólusú gyertyát. Csak ha gyárilag is azzal szereli. Én hiszek nekik.

Az alkatrészeseknek (mellesleg a Opel Gyimes tulajdonában vannak) már nem is volt más Lacettihez csak több pólusú.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1688 Dátum: 2010. április 02. - 10:00:05 »

Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
És most, visszaküldöd a hunflexet vagy mi lesz? He
Az a probléma, hogy 1 Ohmnál kisebb injektor ellenállásnál szükséges egy előtét ellenállás. Azt kell az áramkörbe betenni és elvileg jó.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1689 Dátum: 2010. április 02. - 11:00:00 »

Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
És most, visszaküldöd a hunflexet vagy mi lesz? He
Az a probléma, hogy 1 Ohmnál kisebb injektor ellenállásnál szükséges egy előtét ellenállás. Azt kell az áramkörbe betenni és elvileg jó.
De a lacsi-é nem olyan kicsi. Legalábbis az enyémben nem. A gázosok mondták mikor csinálták a gázt.
Ilyen kis ellenállású injektorok csak az amerikai és egyes japán kocsikban van. Ezt is ott mondták. Ők is szívnak a kis ellenállással beszerelésnél.
Naplózva


LPG
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1690 Dátum: 2010. április 02. - 12:14:02 »

Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
És most, visszaküldöd a hunflexet vagy mi lesz? He
Az a probléma, hogy 1 Ohmnál kisebb injektor ellenállásnál szükséges egy előtét ellenállás. Azt kell az áramkörbe betenni és elvileg jó.
De a lacsi-é nem olyan kicsi. Legalábbis az enyémben nem. A gázosok mondták mikor csinálták a gázt.
Ilyen kis ellenállású injektorok csak az amerikai és egyes japán kocsikban van. Ezt is ott mondták. Ők is szívnak a kis ellenállással beszerelésnél.
Igen, közben nekem is meg van ez az infó. Megkérdeztem a srácot, hogy kimértéke-e mondta, hogy igen.
Ez kb. azt jelenti, hogy a kábelekkel lesz a gond. Majd kicsekkoljuk. Beszéltem a Zsoltival is, azt mondta, ha gond van sima ügy a csere. Remélem a kollégáé jó lesz, du. kiderül
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1691 Dátum: 2010. április 03. - 12:48:02 »

Tegnap észrevettem, hogy Kapitány autójában a vízhőfokmérő pont a 2. és 3. osztás között áll meg, feljebb nem megy, míg az enyémben pont egy mutatónyival áll meg a fél előtt, mikor bemelegszik. He
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1692 Dátum: 2010. április 03. - 12:54:54 »

Tegnap észrevettem, hogy Kapitány autójában a vízhőfokmérő pont a 2. és 3. osztás között áll meg, feljebb nem megy, míg az enyémben pont egy mutatónyival áll meg a fél előtt, mikor bemelegszik. He
...és majdnem mindenkinek így viselkedik, mint Neked.  / Capt.-ot ne idegesítsük fel... /
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1693 Dátum: 2010. április 03. - 13:17:59 »

Tegnap észrevettem, hogy Kapitány autójában a vízhőfokmérő pont a 2. és 3. osztás között áll meg, feljebb nem megy, míg az enyémben pont egy mutatónyival áll meg a fél előtt, mikor bemelegszik. He
...és majdnem mindenkinek így viselkedik, mint Neked.  / Capt.-ot ne idegesítsük fel... /
Á, nem áll szándékomban felidegesíteni Kacsint Csak ez volt az 5. dolog, amit észrevettem a kocsijának vezetése közben.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1694 Dátum: 2010. április 03. - 13:51:22 »

Tegnap észrevettem, hogy Kapitány autójában a vízhőfokmérő pont a 2. és 3. osztás között áll meg, feljebb nem megy, míg az enyémben pont egy mutatónyival áll meg a fél előtt, mikor bemelegszik. He
Mármint kb. így áll a Tiéd?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!