Krisz
|
|
« Hozzászólás #1680 Dátum: 2010. április 02. - 07:15:56 » |
|
Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog. Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó. Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros. Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán... Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag. Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1681 Dátum: 2010. április 02. - 08:10:48 » |
|
Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog. Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó. Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros. Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán... Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag. Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó. Állítólag, szakszervíz+alkatrész bolt, már nem adnak hozzá egypólusút, csak 2-t és folyamatosan cserélik ki a szervízre érkező gépekben is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1682 Dátum: 2010. április 02. - 08:28:12 » |
|
Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog. Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó. Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros. Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán... Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag. Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó. Állítólag, szakszervíz+alkatrész bolt, már nem adnak hozzá egypólusút, csak 2-t és folyamatosan cserélik ki a szervízre érkező gépekben is. Én nemrég vettem és cseréltem de egypólusút adtak,bár jobban tettszene nekem is a kettő.Szervizbe meg sohasem viszem a kocsit amióta ez első kötelező szervizt megnéztem miket csinálnak,és hogyan.Most jön a vezérléscsere,fékek,olajak,szűrők cseréje ezt is magam oldom meg.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1683 Dátum: 2010. április 02. - 08:29:39 » |
|
Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog. Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó. Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros. Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán... Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag. Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó. Állítólag, szakszervíz+alkatrész bolt, már nem adnak hozzá egypólusút, csak 2-t és folyamatosan cserélik ki a szervízre érkező gépekben is. Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1684 Dátum: 2010. április 02. - 08:36:51 » |
|
Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog. Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó. Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros. Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán... Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag. Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! A gyári egypólusú.És nem éri meg játszani más gyertyákkal az előirton kivül mert könnyen tönkremehet a gy.trafó töle ami nem olcsó. Állítólag, szakszervíz+alkatrész bolt, már nem adnak hozzá egypólusút, csak 2-t és folyamatosan cserélik ki a szervízre érkező gépekben is. A "szakszerviz" és szakszerviz között óriási a különbség! A gyári gyertya két beszállítótól van NGK-Bosch. Itt a Bosch-t sokan kidobták és nem javasolják, nekünk nem volt vele gondunk viszont az NGK-val igen! Ezáltal mindenki eldönti melyikben hisz azt használ!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1685 Dátum: 2010. április 02. - 09:41:31 » |
|
Beszéltem szerelőkkel és egyik sem javasolta a többpólusú gyertyát. Csak ha gyárilag is azzal szereli. Én hiszek nekik.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1686 Dátum: 2010. április 02. - 09:43:08 » |
|
Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
És most, visszaküldöd a hunflexet vagy mi lesz?
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1687 Dátum: 2010. április 02. - 09:58:54 » |
|
Beszéltem szerelőkkel és egyik sem javasolta a többpólusú gyertyát. Csak ha gyárilag is azzal szereli. Én hiszek nekik.
Az alkatrészeseknek (mellesleg a Opel Gyimes tulajdonában vannak) már nem is volt más Lacettihez csak több pólusú.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1688 Dátum: 2010. április 02. - 10:00:05 » |
|
Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
És most, visszaküldöd a hunflexet vagy mi lesz? Az a probléma, hogy 1 Ohmnál kisebb injektor ellenállásnál szükséges egy előtét ellenállás. Azt kell az áramkörbe betenni és elvileg jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1689 Dátum: 2010. április 02. - 11:00:00 » |
|
Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
És most, visszaküldöd a hunflexet vagy mi lesz? Az a probléma, hogy 1 Ohmnál kisebb injektor ellenállásnál szükséges egy előtét ellenállás. Azt kell az áramkörbe betenni és elvileg jó. De a lacsi-é nem olyan kicsi. Legalábbis az enyémben nem. A gázosok mondták mikor csinálták a gázt. Ilyen kis ellenállású injektorok csak az amerikai és egyes japán kocsikban van. Ezt is ott mondták. Ők is szívnak a kis ellenállással beszerelésnél.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1690 Dátum: 2010. április 02. - 12:14:02 » |
|
Lehúzták az etanolos cuccot, és már is minden helyre állt...faja.
És most, visszaküldöd a hunflexet vagy mi lesz? Az a probléma, hogy 1 Ohmnál kisebb injektor ellenállásnál szükséges egy előtét ellenállás. Azt kell az áramkörbe betenni és elvileg jó. De a lacsi-é nem olyan kicsi. Legalábbis az enyémben nem. A gázosok mondták mikor csinálták a gázt. Ilyen kis ellenállású injektorok csak az amerikai és egyes japán kocsikban van. Ezt is ott mondták. Ők is szívnak a kis ellenállással beszerelésnél. Igen, közben nekem is meg van ez az infó. Megkérdeztem a srácot, hogy kimértéke-e mondta, hogy igen. Ez kb. azt jelenti, hogy a kábelekkel lesz a gond. Majd kicsekkoljuk. Beszéltem a Zsoltival is, azt mondta, ha gond van sima ügy a csere. Remélem a kollégáé jó lesz, du. kiderül
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1691 Dátum: 2010. április 03. - 12:48:02 » |
|
Tegnap észrevettem, hogy Kapitány autójában a vízhőfokmérő pont a 2. és 3. osztás között áll meg, feljebb nem megy, míg az enyémben pont egy mutatónyival áll meg a fél előtt, mikor bemelegszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #1692 Dátum: 2010. április 03. - 12:54:54 » |
|
Tegnap észrevettem, hogy Kapitány autójában a vízhőfokmérő pont a 2. és 3. osztás között áll meg, feljebb nem megy, míg az enyémben pont egy mutatónyival áll meg a fél előtt, mikor bemelegszik. ...és majdnem mindenkinek így viselkedik, mint Neked. / Capt.-ot ne idegesítsük fel... /
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1693 Dátum: 2010. április 03. - 13:17:59 » |
|
Tegnap észrevettem, hogy Kapitány autójában a vízhőfokmérő pont a 2. és 3. osztás között áll meg, feljebb nem megy, míg az enyémben pont egy mutatónyival áll meg a fél előtt, mikor bemelegszik. ...és majdnem mindenkinek így viselkedik, mint Neked. / Capt.-ot ne idegesítsük fel... / Á, nem áll szándékomban felidegesíteni Csak ez volt az 5. dolog, amit észrevettem a kocsijának vezetése közben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1694 Dátum: 2010. április 03. - 13:51:22 » |
|
Tegnap észrevettem, hogy Kapitány autójában a vízhőfokmérő pont a 2. és 3. osztás között áll meg, feljebb nem megy, míg az enyémben pont egy mutatónyival áll meg a fél előtt, mikor bemelegszik. Mármint kb. így áll a Tiéd?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|