Lacetti klub fórum
2024. Október 02. - 11:26:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 566402 alkalommal)
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #1665 Dátum: 2010. Március 19. - 20:38:55 »

Tegnap észrevettem, hogy melegszik a jobb hátsó felnim. Ma levettük a kereket, szétszedtük a féket: A fékmunkahenger nem húz vissza eléggé és a betét folyamatosan súrlódik a tárcsához. Nyomtunk bele olajat + megjárattuk, de még így sem tökéletes...
Mit ajánlotok mit érdemes vele csinálni még, hogy jó legyen? Nekem megfordult a fejemben, hogy annó  a Samarámban amikor ezt elkezdte a fékmunkahenger, szinte már hetente barkácsolni kellett, míg megunva rakattam rá egy másikat.
Szóval itt is egy csere lenne a végleges és tuti megoldás?   He
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1666 Dátum: 2010. Március 19. - 20:46:47 »

Tegnap észrevettem, hogy melegszik a jobb hátsó felnim. Ma levettük a kereket, szétszedtük a féket: A fékmunkahenger nem húz vissza eléggé és a betét folyamatosan súrlódik a tárcsához. Nyomtunk bele olajat + megjárattuk, de még így sem tökéletes...
Mit ajánlotok mit érdemes vele csinálni még, hogy jó legyen? Nekem megfordult a fejemben, hogy annó  a Samarámban amikor ezt elkezdte a fékmunkahenger, szinte már hetente barkácsolni kellett, míg megunva rakattam rá egy másikat.
Szóval itt is egy csere lenne a végleges és tuti megoldás?   He
Állítólag lehet probléma a gumi fékcső is.A belső réteg megy szét,és elzárja a fékolaj útját.(egy irányba enged át)Nem is olyan régen asszem baroti cartársnak volt ilyen gondja.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #1667 Dátum: 2010. Március 19. - 21:05:14 »

Tegnap észrevettem, hogy melegszik a jobb hátsó felnim. Ma levettük a kereket, szétszedtük a féket: A fékmunkahenger nem húz vissza eléggé és a betét folyamatosan súrlódik a tárcsához. Nyomtunk bele olajat + megjárattuk, de még így sem tökéletes...
Mit ajánlotok mit érdemes vele csinálni még, hogy jó legyen? Nekem megfordult a fejemben, hogy annó  a Samarámban amikor ezt elkezdte a fékmunkahenger, szinte már hetente barkácsolni kellett, míg megunva rakattam rá egy másikat.
Szóval itt is egy csere lenne a végleges és tuti megoldás?   He
Állítólag lehet probléma a gumi fékcső is.A belső réteg megy szét,és elzárja a fékolaj útját.(egy irányba enged át)Nem is olyan régen asszem baroti cartársnak volt ilyen gondja.
Köszi a tippet megtaláltam. Akkor még bele is okoskodtam kicsit... 
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1668 Dátum: 2010. Március 20. - 14:51:34 »

Tegnap 3nap pihi után indulok az autóval és 50m-re lévő emelkedőre felkanyarodva olyan erőtlennek tünt.
Átfutott az agyamon, hogy bizti 3ba raktam és azért indult ilyen gyengén. Nos az emelkedő tetején kb 10m elsőbbséget adtam, aztán balra nagy ívben indulás.
Na akkor sz*rtam össze magam!  A kocsi olyan lassan vánszorgott fel a főútra, hogy a balról bő féktávon kivül lévő autónak fékeznie kellett, nehogy felökleljen! Mutogatás stb...
Váltok, hátha megint 3as, de nem! A kocsiba annyi erő volt, mint egy 120as skodába. Csak az kisebb és fürgébb, mint a lacsim abban a fél percben volt. Átfutott az agyamon minden, de még most se értem mi okozta!? 
Persze utána 4000-5000 fordulaton dombnak fel megpörgettem és vártam, hogy a következő lámpánál mit produkál.
3-4 rövidebb út után vagyok azóta, de nem jelentkezett a probléma.

Szerintetek?  He
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1669 Dátum: 2010. Március 20. - 15:27:50 »

Tegnap 3nap pihi után indulok az autóval és 50m-re lévő emelkedőre felkanyarodva olyan erőtlennek tünt.
Átfutott az agyamon, hogy bizti 3ba raktam és azért indult ilyen gyengén. Nos az emelkedő tetején kb 10m elsőbbséget adtam, aztán balra nagy ívben indulás.
Na akkor sz*rtam össze magam!  A kocsi olyan lassan vánszorgott fel a főútra, hogy a balról bő féktávon kivül lévő autónak fékeznie kellett, nehogy felökleljen! Mutogatás stb...
Váltok, hátha megint 3as, de nem! A kocsiba annyi erő volt, mint egy 120as skodába. Csak az kisebb és fürgébb, mint a lacsim abban a fél percben volt. Átfutott az agyamon minden, de még most se értem mi okozta!? 
Persze utána 4000-5000 fordulaton dombnak fel megpörgettem és vártam, hogy a következő lámpánál mit produkál.
3-4 rövidebb út után vagyok azóta, de nem jelentkezett a probléma.

Szerintetek?  He
Szerintem semmi gond csak buta az elektronika.Én is jártam már így,ha kedvezőtlen fordulaton adsz neki nagyobb gázt amikor esetleg még valamiért a terhelés is nagyobb(pl:emelkedő nem megfelelő fokozat) szerintem belefullad a benzinbe. Ilyenkor én rögtön el kezdem oldani a tengelykapcsolót és a motor felpörgetése után jobban megcsúsztatva visszaengedem,hogy a kellemetlen helyzetből kikerüljek.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1670 Dátum: 2010. Március 21. - 00:48:37 »

Tegnap 3nap pihi után indulok az autóval és 50m-re lévő emelkedőre felkanyarodva olyan erőtlennek tünt.
Átfutott az agyamon, hogy bizti 3ba raktam és azért indult ilyen gyengén. Nos az emelkedő tetején kb 10m elsőbbséget adtam, aztán balra nagy ívben indulás.
Na akkor sz*rtam össze magam!  A kocsi olyan lassan vánszorgott fel a főútra, hogy a balról bő féktávon kivül lévő autónak fékeznie kellett, nehogy felökleljen! Mutogatás stb...
Váltok, hátha megint 3as, de nem! A kocsiba annyi erő volt, mint egy 120as skodába. Csak az kisebb és fürgébb, mint a lacsim abban a fél percben volt. Átfutott az agyamon minden, de még most se értem mi okozta!? 
Persze utána 4000-5000 fordulaton dombnak fel megpörgettem és vártam, hogy a következő lámpánál mit produkál.
3-4 rövidebb út után vagyok azóta, de nem jelentkezett a probléma.

Szerintetek?  He
Hideg motornál nekem is van ilyen.Nem mindig de néha érzem v.mi nem frankó.És van a másik véglet is amikor mint állat menne.De én betudtam az e85-nek.
Naplózva

06 70/22 11 222
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1671 Dátum: 2010. Március 30. - 20:21:53 »

Úgy érzem, elmászik az ótó hátsó fele jobbra. Már egészen alacsony sebességnél is.
Athee ment vele egy karikát, szerinte minden rendben, hülye vagyok - de hát nem elmeorvos.
Ennek ellenére érzem...   He He He
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1672 Dátum: 2010. Március 30. - 20:23:26 »

Úgy érzem, elmászik az ótó hátsó fele jobbra. Már egészen alacsony sebességnél is.
Athee ment vele egy karikát, szerinte minden rendben, hülye vagyok - de hát nem elmeorvos.
Ennek ellenére érzem...   He He He
Most voltál futómű állításon, vidd vissza.
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1673 Dátum: 2010. Március 30. - 21:03:32 »

Úgy érzem, elmászik az ótó hátsó fele jobbra. Már egészen alacsony sebességnél is.
Athee ment vele egy karikát, szerinte minden rendben, hülye vagyok - de hát nem elmeorvos.
Ennek ellenére érzem...   He He He
Most voltál futómű állításon, vidd vissza.
Azóta másik felni / gumi van fent...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1674 Dátum: 2010. április 01. - 07:15:32 »

Úgy érzem, elmászik az ótó hátsó fele jobbra. Már egészen alacsony sebességnél is.
Athee ment vele egy karikát, szerinte minden rendben, hülye vagyok - de hát nem elmeorvos.
Ennek ellenére érzem...   He He He
Most voltál futómű állításon, vidd vissza.
Azóta másik felni / gumi van fent...
Se Apu, se Athee , se a szerelőm nem érezte. horváth Rudiéknál Nándi már igen. Igenis húzott az autó. Futóműállítás orvosolta.
Nem vagyok hüjjje!  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1675 Dátum: 2010. április 01. - 07:24:54 »

Úgy érzem, elmászik az ótó hátsó fele jobbra. Már egészen alacsony sebességnél is.
Athee ment vele egy karikát, szerinte minden rendben, hülye vagyok - de hát nem elmeorvos.
Ennek ellenére érzem...   He He He
Most voltál futómű állításon, vidd vissza.
Azóta másik felni / gumi van fent...
Se Apu, se Athee , se a szerelőm nem érezte. horváth Rudiéknál Nándi már igen. Igenis húzott az autó. Futóműállítás orvosolta.
Nem vagyok hüjjje!  Vigyorog
Az JÓ, pláne hogy nem vagy hűje, na meg persze hogy orvosolva van. Amúgy én is jártam már úgy hogy gumi csere után másnak éreztem az autót pár napig.
Naplózva

athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #1676 Dátum: 2010. április 01. - 08:32:13 »

Úgy érzem, elmászik az ótó hátsó fele jobbra. Már egészen alacsony sebességnél is.
Athee ment vele egy karikát, szerinte minden rendben, hülye vagyok - de hát nem elmeorvos.
Ennek ellenére érzem...   He He He
Most voltál futómű állításon, vidd vissza.
Azóta másik felni / gumi van fent...
Se Apu, se Athee , se a szerelőm nem érezte. horváth Rudiéknál Nándi már igen. Igenis húzott az autó. Futóműállítás orvosolta.
Nem vagyok hüjjje!  Vigyorog

Én sem  azt mondtam, hogy hule vagy, hanem, hogy én nem érzem. (Meg sokan még.  Mosolyog )
De a lényeg, hogy egy héten belül kétszer beállították a futóművet!   Vigyorog Vigyorog
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1677 Dátum: 2010. április 01. - 14:29:17 »

Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog.
Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó.

Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros.

Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán...
 He He  Zavart Zavart

Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1678 Dátum: 2010. április 01. - 15:23:43 »

Lehet én vagyok vájtfülű, de letekert ablaknál néha és csakis akkor, ha tartom a sebességet ciripelést hallok. Eddig azt hittem nem az én autóm csinálja, de ma rájöttem, hogy igen. Lehet ki kellett volna tisztíttatnom az első fékeket is?  He
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1679 Dátum: 2010. április 02. - 05:22:44 »

Az etanol beszerelése közben előjött néhány dolog.
Beszerelés után, indításnál sárga pilács+ 1 henger nem megy. Megbontásnál kiderült, hogy NGK helyett Bosch gyertya van benne. A hőértéket egyelőre nem tudom. Az egyik gyújtókábelem egy kcsit megvan pörkölődve, de bemérve jó.

Ezenkívül állítólag habos az olajam és 5000km után elég durván olajsáros.

Az hogy a szelepfedél mellett még ki is csapja, már csak hab a tortán...
 He He  Zavart Zavart

Remélem nem lesz nagyobb gond. Most beszélek a szakszervízzel hibakódolvasásilag.
Update: Tegap már nem volt erőm írni, de nem a gyertya a ludas, bár csak 1 pólusú, miközben még a Hyundai szervízben is rögtön mondták, hogy "Hát ebbe kétpólusú kellene". Valszeg a befecskendezési nyomás a kicsi. Ma megyek az Chevy Gyimeshez. Megnézik mit ír a OBD meg belövik az injektornyomását, ha az a gond. Remélem az!!! Zavart
Naplózva
Oldalak: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!