Pittike
|
|
« Hozzászólás #1575 Dátum: 2010. Február 25. - 21:49:26 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1576 Dátum: 2010. Február 25. - 21:54:33 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. A saruknál egyébként tökéletes, ott nincs semmilyen lerakódás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1577 Dátum: 2010. Február 25. - 22:03:18 » |
|
Nekem meg már 6 éves az akksim lassan és makulátlan és semmi baja. Nekem meg ez a gyanús...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1578 Dátum: 2010. Február 25. - 22:22:52 » |
|
Nekem meg már 6 éves az akksim lassan és makulátlan és semmi baja. Nekem meg ez a gyanús...
Lehet valaki kicserélte Neked egy újra az éjszaka leple alatt?
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1579 Dátum: 2010. Február 25. - 22:25:04 » |
|
Nekem meg már 6 éves az akksim lassan és makulátlan és semmi baja. Nekem meg ez a gyanús...
Lehet valaki kicserélte Neked egy újra az éjszaka leple alatt? Akkor a jóIsten tartsa meg jószokását!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1580 Dátum: 2010. Február 26. - 09:45:09 » |
|
Nekem meg már 6 éves az akksim lassan és makulátlan és semmi baja. Nekem meg ez a gyanús...
nekem is több, mint 6, mondjuk én figyelek is rá, hogy ne használjam feleslegesen az elektronikákat, ha nincs beindítva a lacsi
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1581 Dátum: 2010. Február 27. - 08:49:03 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. Jól beszélsz. Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni. Gázképződés oka mint itt felül szerepel. Első lépés: töltés ellenőrzés. Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van ), akku cserére felkészülni. Az enyém is csak 2 évet bírt ki. Igaz, én egy kicsit többet használom. De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1582 Dátum: 2010. Február 27. - 09:57:04 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. Jól beszélsz. Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni. Gázképződés oka mint itt felül szerepel. Első lépés: töltés ellenőrzés. Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van ), akku cserére felkészülni. Az enyém is csak 2 évet bírt ki. Igaz, én egy kicsit többet használom. De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1583 Dátum: 2010. Február 27. - 11:08:47 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. Jól beszélsz. Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni. Gázképződés oka mint itt felül szerepel. Első lépés: töltés ellenőrzés. Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van ), akku cserére felkészülni. Az enyém is csak 2 évet bírt ki. Igaz, én egy kicsit többet használom. De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia? Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1584 Dátum: 2010. Február 27. - 16:05:01 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. Jól beszélsz. Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni. Gázképződés oka mint itt felül szerepel. Első lépés: töltés ellenőrzés. Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van ), akku cserére felkészülni. Az enyém is csak 2 évet bírt ki. Igaz, én egy kicsit többet használom. De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia? Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban! van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1585 Dátum: 2010. Február 27. - 17:27:47 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. Jól beszélsz. Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni. Gázképződés oka mint itt felül szerepel. Első lépés: töltés ellenőrzés. Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van ), akku cserére felkészülni. Az enyém is csak 2 évet bírt ki. Igaz, én egy kicsit többet használom. De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia? Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban! van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1586 Dátum: 2010. Február 27. - 17:58:17 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. Jól beszélsz. Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni. Gázképződés oka mint itt felül szerepel. Első lépés: töltés ellenőrzés. Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van ), akku cserére felkészülni. Az enyém is csak 2 évet bírt ki. Igaz, én egy kicsit többet használom. De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia? Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban! van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem? igen
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1587 Dátum: 2010. Február 27. - 18:51:44 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. Jól beszélsz. Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni. Gázképződés oka mint itt felül szerepel. Első lépés: töltés ellenőrzés. Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van ), akku cserére felkészülni. Az enyém is csak 2 évet bírt ki. Igaz, én egy kicsit többet használom. De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia? Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban! van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem? Legalábbis határozottabbnak! Az erőszak erőszakot szül...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1588 Dátum: 2010. Február 27. - 19:05:33 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. Jól beszélsz. Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni. Gázképződés oka mint itt felül szerepel. Első lépés: töltés ellenőrzés. Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van ), akku cserére felkészülni. Az enyém is csak 2 évet bírt ki. Igaz, én egy kicsit többet használom. De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia? Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban! van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem? Legalábbis határozottabbnak! Az erőszak erőszakot szül... Igaz. Csak rosszul fogalmaztam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1589 Dátum: 2010. Március 01. - 08:30:26 » |
|
Itt a másik kép.
Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így. Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt. Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új. Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz. Jól beszélsz. Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni. Gázképződés oka mint itt felül szerepel. Első lépés: töltés ellenőrzés. Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van ), akku cserére felkészülni. Az enyém is csak 2 évet bírt ki. Igaz, én egy kicsit többet használom. De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia? Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban! van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem? Az enyémet sem cserélték ki gariban. 2 év vagy 50.000 Km után csak engedélyeztetés után cserélik a cuccot. Legalább is a Gombosban ez volt. Az akkuteszter szerint nem volt hibája, így nem cserélték. Akkor már nagyon a garancia vége felé jártunk, túl néhány nagy beavatkozáson, és időm sem volt huzakodni a szervizzel (indulóképes autóra volt szükségem, nem szerencsejátékra), így kicseréltem magamnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|