Lacetti klub fórum
2024. November 19. - 22:52:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 572686 alkalommal)
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1575 Dátum: 2010. Február 25. - 21:49:26 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Naplózva

Pittike
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1576 Dátum: 2010. Február 25. - 21:54:33 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
A saruknál egyébként tökéletes, ott nincs semmilyen lerakódás.
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1577 Dátum: 2010. Február 25. - 22:03:18 »

Nekem meg már 6 éves az akksim lassan és makulátlan és semmi baja. Nekem meg ez a gyanús...
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1578 Dátum: 2010. Február 25. - 22:22:52 »

Nekem meg már 6 éves az akksim lassan és makulátlan és semmi baja. Nekem meg ez a gyanús...
Lehet valaki kicserélte Neked egy újra az éjszaka leple alatt?  Vigyorog
Naplózva

Pittike
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #1579 Dátum: 2010. Február 25. - 22:25:04 »

Nekem meg már 6 éves az akksim lassan és makulátlan és semmi baja. Nekem meg ez a gyanús...
Lehet valaki kicserélte Neked egy újra az éjszaka leple alatt?  Vigyorog
Akkor a jóIsten tartsa meg jószokását! Vigyorog
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1580 Dátum: 2010. Február 26. - 09:45:09 »

Nekem meg már 6 éves az akksim lassan és makulátlan és semmi baja. Nekem meg ez a gyanús...
Vigyorog nekem is több, mint 6, mondjuk én figyelek is rá, hogy ne használjam feleslegesen az elektronikákat, ha nincs beindítva a lacsi
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1581 Dátum: 2010. Február 27. - 08:49:03 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Jól beszélsz. Kacsint
Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni.
Gázképződés oka mint itt felül szerepel.
Első lépés: töltés ellenőrzés.
Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van  Kacsint), akku cserére felkészülni.
Az enyém is csak 2 évet bírt ki.
Igaz, én egy kicsit többet használom. Vigyorog
De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mosolyog
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1582 Dátum: 2010. Február 27. - 09:57:04 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Jól beszélsz. Kacsint
Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni.
Gázképződés oka mint itt felül szerepel.
Első lépés: töltés ellenőrzés.
Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van  Kacsint), akku cserére felkészülni.
Az enyém is csak 2 évet bírt ki.
Igaz, én egy kicsit többet használom. Vigyorog
De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mosolyog
Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1583 Dátum: 2010. Február 27. - 11:08:47 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Jól beszélsz. Kacsint
Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni.
Gázképződés oka mint itt felül szerepel.
Első lépés: töltés ellenőrzés.
Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van  Kacsint), akku cserére felkészülni.
Az enyém is csak 2 évet bírt ki.
Igaz, én egy kicsit többet használom. Vigyorog
De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mosolyog
Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia?
Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban!  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1584 Dátum: 2010. Február 27. - 16:05:01 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Jól beszélsz. Kacsint
Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni.
Gázképződés oka mint itt felül szerepel.
Első lépés: töltés ellenőrzés.
Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van  Kacsint), akku cserére felkészülni.
Az enyém is csak 2 évet bírt ki.
Igaz, én egy kicsit többet használom. Vigyorog
De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mosolyog
Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia?
Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban!  Vigyorog
van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1585 Dátum: 2010. Február 27. - 17:27:47 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Jól beszélsz. Kacsint
Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni.
Gázképződés oka mint itt felül szerepel.
Első lépés: töltés ellenőrzés.
Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van  Kacsint), akku cserére felkészülni.
Az enyém is csak 2 évet bírt ki.
Igaz, én egy kicsit többet használom. Vigyorog
De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mosolyog
Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia?
Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban!  Vigyorog
van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni
Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1586 Dátum: 2010. Február 27. - 17:58:17 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Jól beszélsz. Kacsint
Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni.
Gázképződés oka mint itt felül szerepel.
Első lépés: töltés ellenőrzés.
Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van  Kacsint), akku cserére felkészülni.
Az enyém is csak 2 évet bírt ki.
Igaz, én egy kicsit többet használom. Vigyorog
De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mosolyog
Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia?
Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban!  Vigyorog
van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni
Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem?

igen
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1587 Dátum: 2010. Február 27. - 18:51:44 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Jól beszélsz. Kacsint
Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni.
Gázképződés oka mint itt felül szerepel.
Első lépés: töltés ellenőrzés.
Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van  Kacsint), akku cserére felkészülni.
Az enyém is csak 2 évet bírt ki.
Igaz, én egy kicsit többet használom. Vigyorog
De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mosolyog
Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia?
Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban!  Vigyorog
van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni
Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem?
Legalábbis határozottabbnak!  Az erőszak erőszakot szül...Vigyorog Vigyorog Vigyorog 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1588 Dátum: 2010. Február 27. - 19:05:33 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Jól beszélsz. Kacsint
Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni.
Gázképződés oka mint itt felül szerepel.
Első lépés: töltés ellenőrzés.
Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van  Kacsint), akku cserére felkészülni.
Az enyém is csak 2 évet bírt ki.
Igaz, én egy kicsit többet használom. Vigyorog
De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mosolyog
Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia?
Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban!  Vigyorog
van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni
Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem?
Legalábbis határozottabbnak!  Az erőszak erőszakot szül...Vigyorog Vigyorog Vigyorog 
Igaz. Csak rosszul fogalmaztam.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1589 Dátum: 2010. Március 01. - 08:30:26 »

Itt a másik kép.

Nekem egy előző autómon volt ilyen jelenség az okosok szerint a sav párolgása kristályosodik ki így.
Ha nem jól tudom bocsi nekem én is csak másoktól tudom, de egyszerüen forróvízzet öntessz rá és szépen eltűnik, legalábbis nekem bevállt.

Csak hát az elöregedett akkuk szokták inkább ezt a jelenséget produkálni, Diablo autója meg még új.

Elvileg ez a kicsapódás azzal áll összefüggésben, hogy az akkusav mennyire gázosodik töltés közben. Lehet, hogy a feszszabályzó hibája miatt túltöltődik az akksi, vagy már dögledezik és nem tudja felvenni a töltést. Úgy tudom bizonyos nyomás felett a zárt akkuból is távozik némi gáz.
Jól beszélsz. Kacsint
Teljesen nem lehet zárt egyik sem, mert akkor az (esetlegesen) keletkező gázok nem tudnának távozni.
Gázképződés oka mint itt felül szerepel.
Első lépés: töltés ellenőrzés.
Ha az rendben, és nincs repedés (meg akkor is ha van  Kacsint), akku cserére felkészülni.
Az enyém is csak 2 évet bírt ki.
Igaz, én egy kicsit többet használom. Vigyorog
De ez sem feltétlenül ok. Van akinek taxiban is kibírt a gyári akksi 5 évet. A miénk meg "selejt". Mosolyog
Mivel garis, gondolom kicserélik a szervízben. Vagy erre nincs garancia?
Elvileg volt régebben az akksira is, de most nem tudom, hogy van. Majd Sebike naprkész infót ad. Mindenesetre egy új kocsinál "meg szokták oldani" az akksicserét gariban ha baj van vele. Mire garis alkatrészek ellenőrzése lenne, úgyis teljesen KO lesz a raktárban!  Vigyorog
van rá gari de ezt már megírtam neki mikor először kérdezte akkor is mondtam szervízkor kellett volna jelezni
Ez igaz. Én szóltam is (bár a szerelő is észrevette), de nem ajánlották fel a cserét. Lehet hogy erőszakosabbnak kellett volna lennem?
Az enyémet sem cserélték ki gariban. 2 év vagy 50.000 Km után csak engedélyeztetés után cserélik a cuccot. Legalább is a Gombosban ez volt. Az akkuteszter szerint nem volt hibája, így nem cserélték. Akkor már nagyon a garancia vége felé jártunk, túl néhány nagy beavatkozáson, és időm sem volt huzakodni a szervizzel (indulóképes autóra volt szükségem, nem szerencsejátékra), így kicseréltem magamnak.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!