baroti
|
|
« Hozzászólás #1545 Dátum: 2010. Február 13. - 20:15:13 » |
|
tudna valaki segíteni? a szervíz szerint a melegedő hátsó fékemre megoldás lenne egy munkahenger javítókészlet. Nem tudom létezik-e ilyen, de ha van tudna valaki ötletet adni, hogy hol lehet beszerezni?
A melegedő fékedre fékcsőcsere a megoldás! Tudnék adni munkahenger bontottat de az nem segít! fékcső? annak meg mi baja tud lenni? Levállik a belseje, így a fékolaj nem áramlik vissza, hanem tovább nyomja a fékpofákat. nekem csak a bal hátsó fékem melegszik. szolidan, és nem állandóan. az egész fékcső rendszerre gondoltál? vagy csak a gumira? Természetesen a gumira, de ha már úgyis csere, akkor nem árt mindegyiket. Valami anyaghiba, vagy mi az oka, sebike meg tudja mondani. Nekem sajnos a 2 hátsón már volt probléma valószínű anyaghiba Az árát nézve nem nagyon cserélgeti szetben az ember. Én most rendeltem, hétfőn hozzák és az egy drb. gumifékcső ára megegyezik a szett első fékbetét árával, ugyanis már azt is vettem. S akkor ne mondjam vészjoslóan hogy még ez sem biztos a probléma megoldására, ugyanis ez amolyan láthatatlan betegsége a fékrendszernek. Kitudja még mi jöhet. mennyiért kapod? Sok sok kersgéléssel a legolcsobb 6649 HuFt/drb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1546 Dátum: 2010. Február 13. - 20:22:15 » |
|
tudna valaki segíteni? a szervíz szerint a melegedő hátsó fékemre megoldás lenne egy munkahenger javítókészlet. Nem tudom létezik-e ilyen, de ha van tudna valaki ötletet adni, hogy hol lehet beszerezni?
A melegedő fékedre fékcsőcsere a megoldás! Tudnék adni munkahenger bontottat de az nem segít! fékcső? annak meg mi baja tud lenni? Levállik a belseje, így a fékolaj nem áramlik vissza, hanem tovább nyomja a fékpofákat. nekem csak a bal hátsó fékem melegszik. szolidan, és nem állandóan. az egész fékcső rendszerre gondoltál? vagy csak a gumira? Természetesen a gumira, de ha már úgyis csere, akkor nem árt mindegyiket. Valami anyaghiba, vagy mi az oka, sebike meg tudja mondani. Nekem sajnos a 2 hátsón már volt probléma valószínű anyaghiba Az árát nézve nem nagyon cserélgeti szetben az ember. Én most rendeltem, hétfőn hozzák és az egy drb. gumifékcső ára megegyezik a szett első fékbetét árával, ugyanis már azt is vettem. S akkor ne mondjam vészjoslóan hogy még ez sem biztos a probléma megoldására, ugyanis ez amolyan láthatatlan betegsége a fékrendszernek. Kitudja még mi jöhet. mennyiért kapod? Sok sok kersgéléssel a legolcsobb 6649 HuFt/drb gyári vagy ugy/utángyártott/?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 13. - 22:18:39 írta sebike »
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1547 Dátum: 2010. Február 13. - 20:27:56 » |
|
Az árát nézve nem nagyon cserélgeti szetben az ember. Én most rendeltem, hétfőn hozzák és az egy drb. gumifékcső ára megegyezik a szett első fékbetét árával, ugyanis már azt is vettem. S akkor ne mondjam vészjoslóan hogy még ez sem biztos a probléma megoldására, ugyanis ez amolyan láthatatlan betegsége a fékrendszernek. Kitudja még mi jöhet. [/quote]
mennyiért kapod? [/quote] Sok sok kersgéléssel a legolcsobb 6649 HuFt/drb [/quote]
gyári vagy ugy?
[/quote] Bocsi de Ezt most nem értem, de majd hétfőn megtudom mondani pontosan hogy milyen
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 13. - 20:31:07 írta baroti »
|
Naplózva
|
|
|
|
Yanee
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
|
« Hozzászólás #1548 Dátum: 2010. Február 13. - 21:38:31 » |
|
Nálam is volt melegedés miután hozzámkerült az autó. 3 hónapot állt, ráadásul télen a szabadban = felületi rozsda előjött a fékmunkahengereken. Aztán amikor megvettem és használni kezdtem a kocsit, egy darabka rozsda a nem passzentosan berakott gumitömítés mellett bejutott és megszorult a munkahengerrel. Egy alapos takarítás elkövetése óta rendben működik. Szóval csak azt akarom mondani, hogy célszerű lenne egy takarítással kezdeni - ha még nem vagytok túl rajta...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1549 Dátum: 2010. Február 15. - 19:35:30 » |
|
Az árát nézve nem nagyon cserélgeti szetben az ember. Én most rendeltem, hétfőn hozzák és az egy drb. gumifékcső ára megegyezik a szett első fékbetét árával, ugyanis már azt is vettem. S akkor ne mondjam vészjoslóan hogy még ez sem biztos a probléma megoldására, ugyanis ez amolyan láthatatlan betegsége a fékrendszernek. Kitudja még mi jöhet.
mennyiért kapod? [/quote] Sok sok kersgéléssel a legolcsobb 6649 HuFt/drb [/quote] gyári vagy ugy? [/quote] Bocsi de Ezt most nem értem, de majd hétfőn megtudom mondani pontosan hogy milyen [/quote] Na ma megjött a gumifékcső, az UNIXtól van és JAKOPARTS J3700907, tehát Német. A délelőtt neki is rugaszkodtam a munkának, régi gumicső elszoritva, etriel leszerve, kipucolva, be olajozva majd vissza minden szép sorjában. Fékolaj kisziv, majd a fris utántöltve, levegőztet - utántölt, levegöztet - utántölt ............ismétel minden keréken mig a tisztább folyadék nem jön. Végeredmény frankóóóó, na legalabb is egyelőre annak látszik ugyanis még hosszabb úton nem probáltam, de már kézzel hajtva is egésszen másképp viselkedik és az úton is másképp szalad, igy hát reménykedem hogy probléma megoldva. De viszont nem tudok kibékülni a tömlő árával. S akkor még nem is gondolok arra, hogy ha ezt a Márkaszervizben csináltatom ki sem tudom fizetni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #1550 Dátum: 2010. Február 17. - 01:20:32 » |
|
Kedves sógornőm az ablakmosó folyadékot a hűtővíz kiegyenlítő tartályába öntötte az Aveoba. Szegénynek nem tűnt fel, hogy nem sok fért bele. Kérdésem, hogy lehet baja tőle, vagy cseréltessen hűtőfolyadékot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1551 Dátum: 2010. Február 17. - 04:51:52 » |
|
Kedves sógornőm az ablakmosó folyadékot a hűtővíz kiegyenlítő tartályába öntötte az Aveoba. Szegénynek nem tűnt fel, hogy nem sok fért bele. Kérdésem, hogy lehet baja tőle, vagy cseréltessen hűtőfolyadékot?
Elkezdhet habosodni a hűtő folyadék, akkor sajnos csere.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1552 Dátum: 2010. Február 17. - 11:41:06 » |
|
Kedves sógornőm az ablakmosó folyadékot a hűtővíz kiegyenlítő tartályába öntötte az Aveoba. Szegénynek nem tűnt fel, hogy nem sok fért bele. Kérdésem, hogy lehet baja tőle, vagy cseréltessen hűtőfolyadékot?
Elkezdhet habosodni a hűtő folyadék, akkor sajnos csere. Az Aveon most pont nem tudom, de egy csomó típusnál úgy el van rejtve az ablakmosó töltőnyílása, mintha titok lenne, hogy hol van. A hűtőfolyadéké viszont feltűnő helyen van szinte mindig. Az 1cm átmérőjű nyílásról ne is beszéljünk, amit felülről alkatrészek takarnak, szóval csak úgy lehetne tölteni bele, ha ferdén folyna az ablakmosó a flakonból. Nem értem a logikát, mivel épp annyi munkába és pénzbe telne jól megcsinálni, mint trehányul. Elkerülhetőek lennének az efféle esetek. Én személy szerint 20 év ablakmosó töltésre ítélném a T. tervezőmérnököket...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #1553 Dátum: 2010. Február 17. - 15:40:47 » |
|
Kedves sógornőm az ablakmosó folyadékot a hűtővíz kiegyenlítő tartályába öntötte az Aveoba. Szegénynek nem tűnt fel, hogy nem sok fért bele. Kérdésem, hogy lehet baja tőle, vagy cseréltessen hűtőfolyadékot?
Elkezdhet habosodni a hűtő folyadék, akkor sajnos csere. Az Aveon most pont nem tudom, de egy csomó típusnál úgy el van rejtve az ablakmosó töltőnyílása, mintha titok lenne, hogy hol van. A hűtőfolyadéké viszont feltűnő helyen van szinte mindig. Az 1cm átmérőjű nyílásról ne is beszéljünk, amit felülről alkatrészek takarnak, szóval csak úgy lehetne tölteni bele, ha ferdén folyna az ablakmosó a flakonból. Nem értem a logikát, mivel épp annyi munkába és pénzbe telne jól megcsinálni, mint trehányul. Elkerülhetőek lennének az efféle esetek. Én személy szerint 20 év ablakmosó töltésre ítélném a T. tervezőmérnököket... Van egy félig-meddig idevágó mondás: A tervezők elsődleges feladatuknak érzik, hogy a leendő felhasználók dolgát megnehezítsék, a karbantartókét pedig lehetetlenné tegyék. A GM-nél kiváló tervezők dolgoznak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1554 Dátum: 2010. Február 18. - 21:20:05 » |
|
Kedves sógornőm az ablakmosó folyadékot a hűtővíz kiegyenlítő tartályába öntötte az Aveoba. Szegénynek nem tűnt fel, hogy nem sok fért bele. Kérdésem, hogy lehet baja tőle, vagy cseréltessen hűtőfolyadékot?
Elkezdhet habosodni a hűtő folyadék, akkor sajnos csere. Az Aveon most pont nem tudom, de egy csomó típusnál úgy el van rejtve az ablakmosó töltőnyílása, mintha titok lenne, hogy hol van. A hűtőfolyadéké viszont feltűnő helyen van szinte mindig. Az 1cm átmérőjű nyílásról ne is beszéljünk, amit felülről alkatrészek takarnak, szóval csak úgy lehetne tölteni bele, ha ferdén folyna az ablakmosó a flakonból. Nem értem a logikát, mivel épp annyi munkába és pénzbe telne jól megcsinálni, mint trehányul. Elkerülhetőek lennének az efféle esetek. Én személy szerint 20 év ablakmosó töltésre ítélném a T. tervezőmérnököket... Van egy félig-meddig idevágó mondás: A tervezők elsődleges feladatuknak érzik, hogy a leendő felhasználók dolgát megnehezítsék, a karbantartókét pedig lehetetlenné tegyék. A GM-nél kiváló tervezők dolgoznak... Hehe, ez jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bazsika
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Hozzászólás #1555 Dátum: 2010. Február 20. - 14:51:46 » |
|
Sziasztok, Pár napja az ablakmosó motorja meg se nyikkan, és ezért nem jön semmi folyadék a szélvédőre és hátra sem. A szervízkönyben nem láttam, hogy lenne külön biztosíték a szivattyú motorjához, ezért valahogy meg kéne néznem a motort, de lövésem sincs, hogy hogyan lehet hozzáférni. Van ötletetek,hogy házilag hogyan tudnám megnézni, vagy kiszedni a szívattyú motort? Előre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
|
« Hozzászólás #1556 Dátum: 2010. Február 20. - 16:03:02 » |
|
Sziasztok, Pár napja az ablakmosó motorja meg se nyikkan, és ezért nem jön semmi folyadék a szélvédőre és hátra sem. A szervízkönyben nem láttam, hogy lenne külön biztosíték a szivattyú motorjához, ezért valahogy meg kéne néznem a motort, de lövésem sincs, hogy hogyan lehet hozzáférni. Van ötletetek,hogy házilag hogyan tudnám megnézni, vagy kiszedni a szívattyú motort? Előre is köszi
A kormányt áttekered jobbra, bal első kerék előtti műanyag dobbetétet lebontod lökhárítóról a akkor szűkösen hozzáférsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #1557 Dátum: 2010. Február 20. - 22:34:54 » |
|
Sziasztok! 1 egyszerű kérdés: az órát át lehet állítani 24 órás formátumra? A kézikönyvben nem találtam ilyesmiről semmit, de hátha lenne valami trükk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1558 Dátum: 2010. Február 20. - 22:36:37 » |
|
Sziasztok! 1 egyszerű kérdés: az órát át lehet állítani 24 órás formátumra? A kézikönyvben nem találtam ilyesmiről semmit, de hátha lenne valami trükk.
Nem.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
akidobos
|
|
« Hozzászólás #1559 Dátum: 2010. Február 20. - 23:04:14 » |
|
Sziasztok! 1 egyszerű kérdés: az órát át lehet állítani 24 órás formátumra? A kézikönyvben nem találtam ilyesmiről semmit, de hátha lenne valami trükk.
Nem. Igen, az a trükk, hogy nem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|