sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1470 Dátum: 2010. Január 20. - 22:05:12 » |
|
Sziasztok! Üdv mindenkinek,most regisztráltam a fórumra. Egy dízel sw-t mustrálgatok,szeretném megvenni.Már nézegettem az infókat a tipusról más oldalakon,egy dolog aggaszt,a részecskeszűrő működése(nem működése)ebben a témában kérek tőletek tanácsot.A gépet 90%-ban városban használnám.
Egy fontos dolgot vegyél figyelembe a karbantartási költségek a benzineshez képest minimum a duplája a vezérműszíj csere esetén legalább a 3szorosa ,állandó városi használatra a korszerű dízelautók ALKALMATLANOK!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Somi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
|
|
« Hozzászólás #1471 Dátum: 2010. Január 20. - 22:48:35 » |
|
Ettől tartottam,köszönöm az információkat. Ha a benzines változatát nézzük mi a tapasztalat városi fogyasztás szempontból?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
|
« Hozzászólás #1472 Dátum: 2010. Január 20. - 23:03:05 » |
|
Ettől tartottam,köszönöm az információkat. Ha a benzines változatát nézzük mi a tapasztalat városi fogyasztás szempontból?
Szia! A társalgón belül van a fogyasztási adatok menüpont ott mindent megtuthatsz
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Komis
|
|
« Hozzászólás #1473 Dátum: 2010. Január 21. - 08:15:44 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1474 Dátum: 2010. Január 21. - 09:03:49 » |
|
Arról nem beszélve, hogy ez közel nem elegendő a részecskeszűrő regenerálási folyamatához. Mondjuk a szalagkorlát az igen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #1475 Dátum: 2010. Január 21. - 09:45:13 » |
|
Arról nem beszélve, hogy ez közel nem elegendő a részecskeszűrő regenerálási folyamatához. Mondjuk a szalagkorlát az igen. Elvileg van külön regen. progi a ECU-ban, ami meg is látszik a pillanatnyi fogyasztáson is. Persze, ha valaki rendszeresen megjáratja, akkor a regen-progi nem tart annyi ideig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1476 Dátum: 2010. Január 21. - 10:28:04 » |
|
Arról nem beszélve, hogy ez közel nem elegendő a részecskeszűrő regenerálási folyamatához. Mondjuk a szalagkorlát az igen. Elvileg van külön regen. progi a ECU-ban, ami meg is látszik a pillanatnyi fogyasztáson is. Persze, ha valaki rendszeresen megjáratja, akkor a regen-progi nem tart annyi ideig. Nem elvileg, hanem gyakorlatilag! E nélkül igen hamar (már pár 10.000 Km után) cserélni kellene a részecske szűrőt. De az ECU csak akkor veszi letudottnak az esedékes regenerálást, ha a folyamat az elejétől a végéig, megszakítás nélkül végigmegy. Ez gyakorlatilag csak autópályán (autóúton) oldható meg. Szerencsére nem kell gyakran megejteni. Elég ~1000 Km-enként.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1477 Dátum: 2010. Január 21. - 11:00:20 » |
|
Arról nem beszélve, hogy ez közel nem elegendő a részecskeszűrő regenerálási folyamatához. Mondjuk a szalagkorlát az igen. Elvileg van külön regen. progi a ECU-ban, ami meg is látszik a pillanatnyi fogyasztáson is. Persze, ha valaki rendszeresen megjáratja, akkor a regen-progi nem tart annyi ideig. Nem elvileg, hanem gyakorlatilag! E nélkül igen hamar (már pár 10.000 Km után) cserélni kellene a részecske szűrőt. De az ECU csak akkor veszi letudottnak az esedékes regenerálást, ha a folyamat az elejétől a végéig, megszakítás nélkül végigmegy. Ez gyakorlatilag csak autópályán (autóúton) oldható meg. Szerencsére nem kell gyakran megejteni. Elég ~1000 Km-enként. kb 15-20 km 50km/h átlag feletti sebességgel!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1478 Dátum: 2010. Január 27. - 08:40:49 » |
|
Kisebb bajban vagyok. Ki akartam szedni a K&N-t kitisztítani, de a 4 csavarból 2 beragadt. Meg ugye az évek alatti többszöri oda-vissza huzigálástól kissé leforgácsolódtak a csavarok csillagai. Kaptam egy kis pánikot tegnap emiatt. Csavarlazító spray és utána vegyek inkább új csavarokat, vagy mit javasoltok?
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #1479 Dátum: 2010. Január 27. - 08:55:14 » |
|
Kisebb bajban vagyok. Ki akartam szedni a K&N-t kitisztítani, de a 4 csavarból 2 beragadt. Meg ugye az évek alatti többszöri oda-vissza huzigálástól kissé leforgácsolódtak a csavarok csillagai. Kaptam egy kis pánikot tegnap emiatt. Csavarlazító spray és utána vegyek inkább új csavarokat, vagy mit javasoltok? Az enyémen a csavarok - azon kívül, hogy "bévül" csillag - még hatlapfejűek is... (talán 7-es, vagy 8-as...). A tiéd nem ilyen?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #1480 Dátum: 2010. Január 27. - 09:21:12 » |
|
Kisebb bajban vagyok. Ki akartam szedni a K&N-t kitisztítani, de a 4 csavarból 2 beragadt. Meg ugye az évek alatti többszöri oda-vissza huzigálástól kissé leforgácsolódtak a csavarok csillagai. Kaptam egy kis pánikot tegnap emiatt. Csavarlazító spray és utána vegyek inkább új csavarokat, vagy mit javasoltok? Az enyémen a csavarok - azon kívül, hogy "bévül" csillag - még hatlapfejűek is... (talán 7-es, vagy 8-as...). A tiéd nem ilyen? ő, nem hiszem. ilyen szakszavakat ne használj. De Ladlac is szenvedett velük tavaly nyáron.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1481 Dátum: 2010. Január 27. - 15:37:21 » |
|
Kisebb bajban vagyok. Ki akartam szedni a K&N-t kitisztítani, de a 4 csavarból 2 beragadt. Meg ugye az évek alatti többszöri oda-vissza huzigálástól kissé leforgácsolódtak a csavarok csillagai. Kaptam egy kis pánikot tegnap emiatt. Csavarlazító spray és utána vegyek inkább új csavarokat, vagy mit javasoltok? Weres! Kripicnek igaza van, mert ezek hatlapfejű csavarok, de keresztirányú hornyok is vannak benne. Ez azt jelenti, hogy keresztcsavarhúzóval, vagy MEGFELELŐ CSŐKULCCSAL NYITHATÓ. (Nem tudom hányas, de nekem van kicsitől felfelé nagyságú, ha kell megoldjuk a kiszerelését.). Hívj, ha kell segítség! Utána tehetsz bele új csavarokat, ha már kiszedtük, és az újakra majd vigyázz!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1482 Dátum: 2010. Január 27. - 19:13:26 » |
|
Most este töltöttem egy kis ablakmosót a tartályba és az akkumlátor tetején valami érdekes porszerű anyagot vettem észre összegyűlve. Mivel elég sötét volt, így nem igen tudtam beazonosítani. Egyszerű por nem igen lehet, mert máshol meg nincs belőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1483 Dátum: 2010. Január 27. - 19:37:22 » |
|
Most este töltöttem egy kis ablakmosót a tartályba és az akkumlátor tetején valami érdekes porszerű anyagot vettem észre összegyűlve. Mivel elég sötét volt, így nem igen tudtam beazonosítani. Egyszerű por nem igen lehet, mert máshol meg nincs belőle.
Akku-virág lehetett. Tisztítsd meg a sarukat, biztosan ráfér már. Vízzel eltávolítható, de a legjobb, ha leveszed a sarukat, letísztítod őket, és az akku pólusait is, majd bekened vazelinnal, zsírral (?), és úgy teszed vissza. Arra ügyelj, hogy leszedés előtt minden ki legyen kapcsolva!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1484 Dátum: 2010. Január 27. - 19:42:15 » |
|
Most este töltöttem egy kis ablakmosót a tartályba és az akkumlátor tetején valami érdekes porszerű anyagot vettem észre összegyűlve. Mivel elég sötét volt, így nem igen tudtam beazonosítani. Egyszerű por nem igen lehet, mert máshol meg nincs belőle.
Akku-virág lehetett. Tisztítsd meg a sarukat, biztosan ráfér már. Vízzel eltávolítható, de a legjobb, ha leveszed a sarukat, letísztítod őket, és az akku pólusait is, majd bekened vazelinnal, zsírral (?), és úgy teszed vissza. Arra ügyelj, hogy leszedés előtt minden ki legyen kapcsolva! Hát ez az, nem a saruknál volt, hanem elöl akksi tetején.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|