Lacetti klub fórum
2024. Október 02. - 13:30:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 566497 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1470 Dátum: 2010. Január 20. - 22:05:12 »

Sziasztok!
Üdv mindenkinek,most regisztráltam a fórumra.
Egy dízel sw-t mustrálgatok,szeretném megvenni.Már nézegettem az infókat a tipusról más oldalakon,egy dolog aggaszt,a részecskeszűrő működése(nem működése)ebben a témában kérek tőletek tanácsot.A gépet 90%-ban városban használnám.

Egy fontos dolgot vegyél figyelembe a karbantartási költségek a benzineshez képest minimum a duplája a vezérműszíj csere esetén legalább a 3szorosa ,állandó városi használatra a korszerű dízelautók ALKALMATLANOK!
Naplózva

70/4334431
Somi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Hozzászólás #1471 Dátum: 2010. Január 20. - 22:48:35 »

Ettől tartottam,köszönöm az információkat.
Ha a benzines változatát nézzük mi a tapasztalat városi fogyasztás szempontból?
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #1472 Dátum: 2010. Január 20. - 23:03:05 »

Ettől tartottam,köszönöm az információkat.
Ha a benzines változatát nézzük mi a tapasztalat városi fogyasztás szempontból?
Szia! A társalgón belül van a fogyasztási adatok menüpont ott mindent megtuthatsz Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #1473 Dátum: 2010. Január 21. - 08:15:44 »

Üdv Somi!

Ha városban akarod használni, a részecskeszűrő miatt előnytelen (más márkáknál is fennáll a probléma). Sajnos tapasztalat, hogy 100- 120 km városi használat után kell menni kb. 50 km-t autópálya tempóban, hogy a részecskeszűrő regenerálódjon. Ha nem, akkor a cser 100000-es tétel. Jobban jársz egy benzinessel.

Gyerekek!

Csapatni kell városban is! Mire való a buszsáv, villamossín, szalagkorlát???!  Vigyorog

"Hüle vagy édes fiam!"  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1474 Dátum: 2010. Január 21. - 09:03:49 »

Üdv Somi!

Ha városban akarod használni, a részecskeszűrő miatt előnytelen (más márkáknál is fennáll a probléma). Sajnos tapasztalat, hogy 100- 120 km városi használat után kell menni kb. 50 km-t autópálya tempóban, hogy a részecskeszűrő regenerálódjon. Ha nem, akkor a cser 100000-es tétel. Jobban jársz egy benzinessel.

Gyerekek!

Csapatni kell városban is! Mire való a buszsáv, villamossín, szalagkorlát???!  Vigyorog

"Hüle vagy édes fiam!"  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Arról nem beszélve, hogy ez közel nem elegendő a részecskeszűrő regenerálási folyamatához.
Mondjuk a szalagkorlát az igen. Vigyorog
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #1475 Dátum: 2010. Január 21. - 09:45:13 »

Üdv Somi!

Ha városban akarod használni, a részecskeszűrő miatt előnytelen (más márkáknál is fennáll a probléma). Sajnos tapasztalat, hogy 100- 120 km városi használat után kell menni kb. 50 km-t autópálya tempóban, hogy a részecskeszűrő regenerálódjon. Ha nem, akkor a cser 100000-es tétel. Jobban jársz egy benzinessel.

Gyerekek!

Csapatni kell városban is! Mire való a buszsáv, villamossín, szalagkorlát???!  Vigyorog

"Hüle vagy édes fiam!"  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Arról nem beszélve, hogy ez közel nem elegendő a részecskeszűrő regenerálási folyamatához.
Mondjuk a szalagkorlát az igen. Vigyorog
Elvileg van külön regen. progi a ECU-ban, ami meg is látszik a pillanatnyi fogyasztáson is. Persze, ha valaki rendszeresen megjáratja, akkor a regen-progi nem tart annyi ideig.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1476 Dátum: 2010. Január 21. - 10:28:04 »

Üdv Somi!

Ha városban akarod használni, a részecskeszűrő miatt előnytelen (más márkáknál is fennáll a probléma). Sajnos tapasztalat, hogy 100- 120 km városi használat után kell menni kb. 50 km-t autópálya tempóban, hogy a részecskeszűrő regenerálódjon. Ha nem, akkor a cser 100000-es tétel. Jobban jársz egy benzinessel.

Gyerekek!

Csapatni kell városban is! Mire való a buszsáv, villamossín, szalagkorlát???!  Vigyorog

"Hüle vagy édes fiam!"  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Arról nem beszélve, hogy ez közel nem elegendő a részecskeszűrő regenerálási folyamatához.
Mondjuk a szalagkorlát az igen. Vigyorog
Elvileg van külön regen. progi a ECU-ban, ami meg is látszik a pillanatnyi fogyasztáson is. Persze, ha valaki rendszeresen megjáratja, akkor a regen-progi nem tart annyi ideig.
Nem elvileg, hanem gyakorlatilag!
E nélkül igen hamar (már pár 10.000 Km után) cserélni kellene a részecske szűrőt.
De az ECU csak akkor veszi letudottnak az esedékes regenerálást, ha a folyamat az elejétől a végéig, megszakítás nélkül végigmegy.
Ez gyakorlatilag csak autópályán (autóúton) oldható meg.
Szerencsére nem kell gyakran megejteni. Elég ~1000 Km-enként. Vigyorog Vigyorog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1477 Dátum: 2010. Január 21. - 11:00:20 »

Üdv Somi!

Ha városban akarod használni, a részecskeszűrő miatt előnytelen (más márkáknál is fennáll a probléma). Sajnos tapasztalat, hogy 100- 120 km városi használat után kell menni kb. 50 km-t autópálya tempóban, hogy a részecskeszűrő regenerálódjon. Ha nem, akkor a cser 100000-es tétel. Jobban jársz egy benzinessel.

Gyerekek!

Csapatni kell városban is! Mire való a buszsáv, villamossín, szalagkorlát???!  Vigyorog

"Hüle vagy édes fiam!"  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Arról nem beszélve, hogy ez közel nem elegendő a részecskeszűrő regenerálási folyamatához.
Mondjuk a szalagkorlát az igen. Vigyorog
Elvileg van külön regen. progi a ECU-ban, ami meg is látszik a pillanatnyi fogyasztáson is. Persze, ha valaki rendszeresen megjáratja, akkor a regen-progi nem tart annyi ideig.
Nem elvileg, hanem gyakorlatilag!
E nélkül igen hamar (már pár 10.000 Km után) cserélni kellene a részecske szűrőt.
De az ECU csak akkor veszi letudottnak az esedékes regenerálást, ha a folyamat az elejétől a végéig, megszakítás nélkül végigmegy.
Ez gyakorlatilag csak autópályán (autóúton) oldható meg.
Szerencsére nem kell gyakran megejteni. Elég ~1000 Km-enként. Vigyorog Vigyorog

kb 15-20 km 50km/h átlag feletti sebességgel!
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1478 Dátum: 2010. Január 27. - 08:40:49 »

Kisebb bajban vagyok. Ki akartam szedni a K&N-t kitisztítani, de a 4 csavarból 2 beragadt. Meg ugye az évek alatti többszöri oda-vissza huzigálástól kissé leforgácsolódtak a csavarok csillagai. Kaptam egy kis pánikot tegnap emiatt. Csavarlazító spray és utána vegyek inkább új csavarokat, vagy mit javasoltok?  He
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1479 Dátum: 2010. Január 27. - 08:55:14 »

Kisebb bajban vagyok. Ki akartam szedni a K&N-t kitisztítani, de a 4 csavarból 2 beragadt. Meg ugye az évek alatti többszöri oda-vissza huzigálástól kissé leforgácsolódtak a csavarok csillagai. Kaptam egy kis pánikot tegnap emiatt. Csavarlazító spray és utána vegyek inkább új csavarokat, vagy mit javasoltok?  He
Az enyémen a csavarok - azon kívül, hogy "bévül" csillag - még hatlapfejűek is... (talán 7-es, vagy 8-as...). A tiéd nem ilyen?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1480 Dátum: 2010. Január 27. - 09:21:12 »

Kisebb bajban vagyok. Ki akartam szedni a K&N-t kitisztítani, de a 4 csavarból 2 beragadt. Meg ugye az évek alatti többszöri oda-vissza huzigálástól kissé leforgácsolódtak a csavarok csillagai. Kaptam egy kis pánikot tegnap emiatt. Csavarlazító spray és utána vegyek inkább új csavarokat, vagy mit javasoltok?  He
Az enyémen a csavarok - azon kívül, hogy "bévül" csillag - még hatlapfejűek is... (talán 7-es, vagy 8-as...). A tiéd nem ilyen?

ő, nem hiszem. ilyen szakszavakat ne használj. Vigyorog De Ladlac is szenvedett velük tavaly nyáron.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1481 Dátum: 2010. Január 27. - 15:37:21 »

Kisebb bajban vagyok. Ki akartam szedni a K&N-t kitisztítani, de a 4 csavarból 2 beragadt. Meg ugye az évek alatti többszöri oda-vissza huzigálástól kissé leforgácsolódtak a csavarok csillagai. Kaptam egy kis pánikot tegnap emiatt. Csavarlazító spray és utána vegyek inkább új csavarokat, vagy mit javasoltok?  He
Weres! Kripicnek igaza van, mert ezek hatlapfejű csavarok, de keresztirányú hornyok is vannak benne. Ez azt jelenti, hogy keresztcsavarhúzóval, vagy MEGFELELŐ CSŐKULCCSAL NYITHATÓ. (Nem tudom hányas, de nekem van kicsitől felfelé nagyságú, ha kell megoldjuk a kiszerelését.). Hívj, ha kell segítség! Utána tehetsz bele új csavarokat, ha már kiszedtük, és az újakra majd vigyázz!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1482 Dátum: 2010. Január 27. - 19:13:26 »

Most este töltöttem egy kis ablakmosót a tartályba és az akkumlátor tetején valami érdekes porszerű anyagot vettem észre összegyűlve. Mivel elég sötét volt, így nem igen tudtam beazonosítani. Egyszerű por nem igen lehet, mert máshol meg nincs belőle.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1483 Dátum: 2010. Január 27. - 19:37:22 »

Most este töltöttem egy kis ablakmosót a tartályba és az akkumlátor tetején valami érdekes porszerű anyagot vettem észre összegyűlve. Mivel elég sötét volt, így nem igen tudtam beazonosítani. Egyszerű por nem igen lehet, mert máshol meg nincs belőle.
Akku-virág lehetett. Tisztítsd meg a sarukat, biztosan ráfér már. Vízzel eltávolítható, de a legjobb, ha leveszed a sarukat, letísztítod őket, és az akku pólusait is, majd bekened vazelinnal, zsírral (?), és úgy teszed vissza. Arra ügyelj, hogy leszedés előtt minden ki legyen kapcsolva!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1484 Dátum: 2010. Január 27. - 19:42:15 »

Most este töltöttem egy kis ablakmosót a tartályba és az akkumlátor tetején valami érdekes porszerű anyagot vettem észre összegyűlve. Mivel elég sötét volt, így nem igen tudtam beazonosítani. Egyszerű por nem igen lehet, mert máshol meg nincs belőle.
Akku-virág lehetett. Tisztítsd meg a sarukat, biztosan ráfér már. Vízzel eltávolítható, de a legjobb, ha leveszed a sarukat, letísztítod őket, és az akku pólusait is, majd bekened vazelinnal, zsírral (?), és úgy teszed vissza. Arra ügyelj, hogy leszedés előtt minden ki legyen kapcsolva!
Hát ez az, nem a saruknál volt, hanem elöl akksi tetején.  He
Naplózva
Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!