meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #1275 Dátum: 2009. Október 30. - 10:28:34 » |
|
Szerintem meg lehet akku. A lancsámmal jártam így. Forgatta az önindítót, de nem indult. Kevés volt a fesz. Már nem emlékszem de azt hiszem 12,5volt volt csak az akkuban. Az meg kevés volt az ECUnak.
Egy ismerősöm Honda civicje is ezt produkálta.Akku kuka aztán no problem.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1276 Dátum: 2009. Október 30. - 17:54:48 » |
|
Lehet, hogy a motort még megforgatja, de szikrát már nem bír adni az akku?
Na olyan nincs. A Önindító kb. >300A, a gyújtás kb. 10A. Mondanám, hogy akku cellazárlat, ami néha előjön néha meggyógyul, de akkor nem is forgatna, tehát egyátalán nem aksi szerintem. Pedig szerintem van. Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1277 Dátum: 2009. Október 30. - 20:10:05 » |
|
Épp Kapitánnyal beszéltem telefonon, mikor észrevettem, hogy mindkét hátsó lámpám felül párásodik Megbontva nem voltak, szóval gyárilag ilyen gondolom. Érdemes ezt gariba cseréltetni, már ha cserélik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1278 Dátum: 2009. Október 30. - 20:34:55 » |
|
Lehet, hogy a motort még megforgatja, de szikrát már nem bír adni az akku?
Na olyan nincs. A Önindító kb. >300A, a gyújtás kb. 10A. Mondanám, hogy akku cellazárlat, ami néha előjön néha meggyógyul, de akkor nem is forgatna, tehát egyátalán nem aksi szerintem. Pedig szerintem van. Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra. Update: Igen, ha gyenge az akku, akkor van, hogy már csak forgat- forgat, de nem indul. Csak nekem hol csinálta, hol meg pöccre indult. Szóval akku kuka, de van ott más is: UPDATE! Ma reggel produkálta a hibát a szerelőnek! Elsőre pöccre beindult, másodikra meg olyan volt, mintha nem járna egy henger. De járt, csak fuldoklott a motor. Vagy túl dús, vagy túl szegény a keverék. Valamelyik, a keveréket szabályozó jeladó lesz a ludas, mert a gyújtáskábelek, akkukábelek át lettek nézve. Gyanús: vízhőfok jeladó és vezérműtengely nullpont jeladó . Vazze akidobos, remélem nem fertőző!!! Árak: jeladó 9.000 forint, vízhőfokjeladó 6.000 forint. Megkeresik melyika rossz, bár én mondtam, ha már kiszerelik, betehetnének újakat oszt el van intézve. És a kiszerelteken meg keresgéljék, melyik volt a rossz.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1279 Dátum: 2009. Október 30. - 21:30:42 » |
|
Pedig szerintem van. Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra. Na jó. Lehet. Végülis az a kérdés, hány Volttól működik az ECU meg a gyújtórendszer, és hány Volttól bírja az önindító megforgatni a motort. Mondjuk elég nagy baklövés lenne úgy megtervezni egy autó elektromos rendszerét, hogy a gyújtás már nem működik azon a feszen, ahol az önindító még forgat. De maradjunk annyiban, ha az akku xar, akkor az önindító sem forgat rendesen, amit meg elég könnyen észre lehet venni.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #1280 Dátum: 2009. Október 30. - 21:45:07 » |
|
Pedig szerintem van. Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra. Na jó. Lehet. Végülis az a kérdés, hány Volttól működik az ECU meg a gyújtórendszer, és hány Volttól bírja az önindító megforgatni a motort. Mondjuk elég nagy baklövés lenne úgy megtervezni egy autó elektromos rendszerét, hogy a gyújtás már nem működik azon a feszen, ahol az önindító még forgat. De maradjunk annyiban, ha az akku xar, akkor az önindító sem forgat rendesen, amit meg elég könnyen észre lehet venni. Nekem a szivargyujtós 12/220v átalakitóm leszokta rángatni az aksit ugy alig forgat az öninditó de beindul.Vagy ez más energiaveszteség a zárlatos akkuhoz képest?Csak mert merült akksiról inditok és ad szikrát.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1281 Dátum: 2009. Október 31. - 08:53:16 » |
|
A történet Ladával volt, igaz más tészta, de: simán beindult ment, és legközelebb még melegen újra indításnál még a kontroll lámpákat sem tudta felgyújtani. Látszólag semmi bibi nem látszott, meg voltam ijedve. Kiderült, hogy az aksi sarúnál (szalagos kivitelű volt már!), a belső ív el volt törve! Kicseréltem a sarukat tömör rézre, és minden rögtön működött! Talán ezt is meg kéne nézni, hátha?
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1282 Dátum: 2009. Október 31. - 08:55:56 » |
|
A történet Ladával volt, igaz más tészta, de: simán beindult ment, és legközelebb még melegen újra indításnál még a kontroll lámpákat sem tudta felgyújtani. Látszólag semmi bibi nem látszott, meg voltam ijedve. Kiderült, hogy az aksi sarúnál (szalagos kivitelű volt már!), a belső ív el volt törve! Kicseréltem a sarukat tömör rézre, és minden rögtön működött! Talán ezt is meg kéne nézni, hátha? Megnézték, rendben voltak. Meg tegnap hozta a hibát a szerelőnél, valami jeladó.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #1283 Dátum: 2009. November 05. - 20:17:18 » |
|
Pedig szerintem van. Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra. Na jó. Lehet. Végülis az a kérdés, hány Volttól működik az ECU meg a gyújtórendszer, és hány Volttól bírja az önindító megforgatni a motort. Mondjuk elég nagy baklövés lenne úgy megtervezni egy autó elektromos rendszerét, hogy a gyújtás már nem működik azon a feszen, ahol az önindító még forgat. De maradjunk annyiban, ha az akku xar, akkor az önindító sem forgat rendesen, amit meg elég könnyen észre lehet venni. Ez így van. De nem hallottuk az indítózást. Csak lehetőségekről beszéltünk. Krisz! Nem Lacsiról beszéltünk, hanem általánosan (egy Suzuki kapcsán ! Lacsinál eddig én is azt tapasztaltam, hogy már alig forgat az önindító, de mégis beugrik a motor. Más autónál meg másképp.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1284 Dátum: 2009. November 06. - 13:40:14 » |
|
Na, visszakaptam a Stiftet. 10000 pénzbe + egy új akkuba fájt. Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös. Alkatrész ára 3000 huf. Ja, a 10k- ért újrasaruzták, mert vettem bele 1 számmal nagyobb akkut.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #1285 Dátum: 2009. November 06. - 14:07:24 » |
|
Na, visszakaptam a Stiftet. 10000 pénzbe + egy új akkuba fájt. Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös. Alkatrész ára 3000 huf. Ja, a 10k- ért újrasaruzták, mert vettem bele 1 számmal nagyobb akkut.
Csak nehogy felrobbanjon az önindítód a túl nagy krafttól
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1286 Dátum: 2009. November 06. - 18:37:31 » |
|
Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös.
Ilyen a stiftben is van? ??......
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1287 Dátum: 2009. November 07. - 09:45:36 » |
|
Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös.
Ilyen a stiftben is van? ??...... Van! És nem szokott tönkremenni, de most megszakadt egy szál benne, ez okozta a gondot. Annyira nem egy keresett bizbasz, hogy 2 napig tartott, mire lett belevaló. És van vezérműtengely nullpont jeladó az szerencsére jó. 97-es modell, azért ez már nem Lada.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1288 Dátum: 2009. November 07. - 09:47:51 » |
|
Na, visszakaptam a Stiftet. 10000 pénzbe + egy új akkuba fájt. Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös. Alkatrész ára 3000 huf. Ja, a 10k- ért újrasaruzták, mert vettem bele 1 számmal nagyobb akkut.
Csak nehogy felrobbanjon az önindítód a túl nagy krafttól A 12V 240A 36 Ah helyett 12V 320A 36Ah van bent. De ilyen kicsi sarus bazt csak rendelésre. Más Stiftekben is át van saruzva. Eleve kicsi a kapacitás, épp a minimális. A tartó erre a méretre van kialakítva a motortérben.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1289 Dátum: 2009. November 07. - 10:02:53 » |
|
Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös.
Ilyen a stiftben is van? ??...... Van! És nem szokott tönkremenni, de most megszakadt egy szál benne, ez okozta a gondot. Annyira nem egy keresett bizbasz, hogy 2 napig tartott, mire lett belevaló. És van vezérműtengely nullpont jeladó az szerencsére jó. 97-es modell, azért ez már nem Lada. Bocsi...elnéztem, én a hőfokmérőre/mutatóra gondoltam a műszerfalon. Amúgy csak poén volt, hogy stiftben ne lenne. (Mellesleg a modernebb autókban egyre inkább nincs, amiről egyszer volt is egy jó cikk....kontra fogyasztói társadalom.)
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|