Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 10:12:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575742 alkalommal)
vigjanos
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Hozzászólás #105 Dátum: 2007. December 01. - 09:51:28 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy az anyosülés felöli légzsákot ki lehet-e kapcsolni valahogy mert még nem sikerült rájönöm vagy itt mindig bekapcsolva van?
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #106 Dátum: 2007. December 01. - 09:58:02 »

 LÉGZSÁK!  Sajnos nem lehet kikapcsolni, így SZIGORÚAN TILOS GYEREKÜLÉST IDE BETENNI !!! Erre utaló matrica van a műszerfal jobb oldalán. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #107 Dátum: 2007. December 01. - 15:11:32 »

Nem kell pánikolni. Amikor eltörik, azt észre fogod venni az ablak mosásából. Nem jön a víz, vagy gyengébben jön és nem egyből.
Utána nem használod, amíg nem javíttatod meg.
Nálam spec. még semmi baja.

Jajjjj!
Én viszonylag keveset szoktam hátsóablakmosni, ezért félek, hogy esetleg már régen eltört a cső, mire észreveszem. Csak akkor áztatja szét a hátsó ablak belét, ha nyomatom a lét, vagy önszorgalomból is képes erre?
köszi:
kripic

Önszorgalomból nem fogja szétáztatni. csak ha mosni szeretnél. Ha pár másodpercen belül nem jelentkezik a folyadék, akkor már gáz van.

Sajna valamennyi lét akkor is nyom hátra, ha csak az elejét mosod (vagy csak nálam szokott csöpögni ilyenkor?), de abból sztem nem lehet gond.
Bár azok után, hogy a hátsó kábelkorbács eláztatása (mondjuk már ezt sem értem - elektrolittal mossuk az ablakot? Ja, biztos grafitos a gyári folyadék, hogy ne kopjon anyira az ablaktörlő  Vigyorog) után nem hajlandó leálítani a motort ... He
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #108 Dátum: 2007. December 01. - 21:12:37 »

LÉGZSÁK!  Sajnos nem lehet kikapcsolni, így SZIGORÚAN TILOS GYEREKÜLÉST IDE BETENNI !!! Erre utaló matrica van a műszerfal jobb oldalán. Üdv: LadiGidy
Napellenzőre is irva vagyon.
Bár már egyszer olvastam egy extralistát, amelyen Lacsira irták a kikapcsolható utaslégzsákot!?!?
Esetleg platinumban?.......
Elitben NEM, ez tuti.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #109 Dátum: 2007. December 02. - 07:44:48 »



Sajna valamennyi lét akkor is nyom hátra, ha csak az elejét mosod (vagy csak nálam szokott csöpögni ilyenkor?), de abból sztem nem lehet gond.
Bár azok után, hogy a hátsó kábelkorbács eláztatása (mondjuk már ezt sem értem - elektrolittal mossuk az ablakot? Ja, biztos grafitos a gyári folyadék, hogy ne kopjon anyira az ablaktörlő  Vigyorog) után nem hajlandó leálítani a motort ... He

[/quote]Fog is hátrafelé csöpögni ugyanis a takarékosság itt is visszaüt, de nem csak ennél a tipusnál.A Lacsin nem is lehet megfigyelni mert el van rejtve, de az Alfámnál megfigyeltem, hogy csak 1 szivattyú motor van és ennek a forgás irányát meg változtatva pumpálja a folyadékot előre v. hátra és mivel a két kivezetést eközben nem zárja le semmi ezért az ellentétes irányban is megjelenik a lé.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #110 Dátum: 2007. December 02. - 10:59:25 »



Sajna valamennyi lét akkor is nyom hátra, ha csak az elejét mosod (vagy csak nálam szokott csöpögni ilyenkor?), de abból sztem nem lehet gond.
Bár azok után, hogy a hátsó kábelkorbács eláztatása (mondjuk már ezt sem értem - elektrolittal mossuk az ablakot? Ja, biztos grafitos a gyári folyadék, hogy ne kopjon anyira az ablaktörlő  Vigyorog) után nem hajlandó leálítani a motort ... He

Fog is hátrafelé csöpögni ugyanis a takarékosság itt is visszaüt, de nem csak ennél a tipusnál.A Lacsin nem is lehet megfigyelni mert el van rejtve, de az Alfámnál megfigyeltem, hogy csak 1 szivattyú motor van és ennek a forgás irányát meg változtatva pumpálja a folyadékot előre v. hátra és mivel a két kivezetést eközben nem zárja le semmi ezért az ellentétes irányban is megjelenik a lé.
[/quote]
Akkor nekem valami nem műxik rendesen, ugyanis ha mosom az elsőt, a hátsó nem csöpög. Meg sem jelenik a lé hátul. Vagy annyira fellevegősödik, hogy nem ér ki a végén, ameddig nyomatom előre? (Mondjuk hátsó mosatásnál kell kb. fél-egy mp, mire jön a lé, így lehet, hogy levegős lesz egy bizonyos mellőzés után)
« Utoljára szerkesztve: 2007. December 03. - 18:13:35 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #111 Dátum: 2007. December 02. - 11:02:48 »

Néha azért nem baj, ha megy a spórolás, ugyanis az ablakmosókkal is pancsolnak kis hazánkban. Corsámban volt motorcsere, mert megszorult a jó kis maró löttytől. Jól jött, hogy nem két motort kellett fizetnem, mert már akkor majd ötszámjegy volt az ára!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #112 Dátum: 2007. December 02. - 15:16:07 »

Néha azért nem baj, ha megy a spórolás, ugyanis az ablakmosókkal is pancsolnak kis hazánkban. Corsámban volt motorcsere, mert megszorult a jó kis maró löttytől. Jól jött, hogy nem két motort kellett fizetnem, mert már akkor majd ötszámjegy volt az ára!
Na igen, de itt meg a csere egy külön tortúra.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #113 Dátum: 2007. December 03. - 09:00:24 »

Nem kell pánikolni. Amikor eltörik, azt észre fogod venni az ablak mosásából. Nem jön a víz, vagy gyengébben jön és nem egyből.
Utána nem használod, amíg nem javíttatod meg.
Nálam spec. még semmi baja.

Valahogy úgy ahogy Stocz írta. Bár.....
Nekem is megvolt a csere, de nem emlékszem, hogy a hátsó szélvédőn (látható fűtőszálak szerint) meddig spriccelt régen és most..?
Nagyon kicsinek tűnik a pricc ...és a vezérhangya megint nyugtalanít
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #114 Dátum: 2007. December 03. - 17:29:54 »

Érdekes dolgok ezek. Az tiszta sor, hogy nálunk is csak egy motor van, feszültség váltós megoldással. A furcsa az, hogy nekem hátra egyből megjön a lé, nem úgy mint Cápának. Elől meg (ami közelebb van) várni kell ~ 1 mp-et. Cserébe viszont hátrafelé csöpög, amikor az elejét mosom. 
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #115 Dátum: 2007. December 04. - 18:57:37 »

Szintén ugyanígy műkszik nekem is.
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #116 Dátum: 2007. December 05. - 16:05:11 »

De jó, hogy nekem nincs ilyen gondom a sedannal!
Naplózva

gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #117 Dátum: 2007. December 05. - 20:35:09 »

De jó, hogy nekem nincs ilyen gondom a sedannal!

Én azért néha el tudnék viselni egy ablaktörlőt hátra, bár tény és való hogy a menetszél elég jól letisztítja a hátsó ablakot.
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #118 Dátum: 2007. December 09. - 18:12:28 »

M9-n haladva a vezető oldali lapát nem tudta törölni a szemerkélő esőt. 130-ig gond nélkül 150 felett már igen sokat ott hagyott. Mi okozhatta ezt? Rossz lapát (3hónapos Bosch), a gyári leszorító hiánya a lapáton vagy ez így oké??
A másik, hogy állandóan szélsüvítéshez hasonló halk hangot hallok. Lezártam az össze szellőző funkciót, de nem hozott eredményt. Figyeltem, hogy milyen tempónál csinálja.. 60 felett állandóan hallom. Eddig ilyenre nem emlékszem! Tömítetlenség okozza, motortérből szűrődik be vagy ez is természetes..??
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #119 Dátum: 2007. December 09. - 18:22:10 »

M9-n haladva a vezető oldali lapát nem tudta törölni a szemerkélő esőt. 130-ig gond nélkül 150 felett már igen sokat ott hagyott. Mi okozhatta ezt? Rossz lapát (3hónapos Bosch), a gyári leszorító hiánya a lapáton vagy ez így oké??
A másik, hogy állandóan szélsüvítéshez hasonló halk hangot hallok. Lezártam az össze szellőző funkciót, de nem hozott eredményt. Figyeltem, hogy milyen tempónál csinálja.. 60 felett állandóan hallom. Eddig ilyenre nem emlékszem! Tömítetlenség okozza, motortérből szűrődik be vagy ez is természetes..??
Hiába nekünk már M9! A tesztpálya...
Úgy a felső teljesítmény és sebesség határhoz nagyon közel töröltem egyet a lapátokkal, többet nem teszem, inkább lelassítok. A hólapát hangja kb. a betonon - amit hallatott.
Üdv
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!