Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 28. - 19:16:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 563960 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1095 Dátum: 2009. Augusztus 16. - 17:05:11 »

Megoldódott a morgó hang előről. Valszeg rosszúl raktam vissza a sportbetétet és egy helyen kicsípődött a gumipereme. Alig észrevehető.
Úgy hogy leamortizáltam 15E forintot... Ennyi... 
Na ugye!
Nem pont ettől volt a hang. Egy csőnél szívott fals levegőt. Viszont az irány jó volt: szívó oldal.
Viszont az egészben a röhej, hogy a hivatalos márkaszervíz csak tárogatott, viszont a srác, aki ott volt szervízfőnök, 97 óta ismerem.
Ma eljött, meghallgatta, elvitte a kocsit, és 1 óra múlva vissza hozta. Az összeg amit kért nevetséges (3000) Többet meg nem fogadott el.
Ennyit az elhivatottságról és szakértelemről
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1096 Dátum: 2009. Augusztus 16. - 17:06:19 »

Megoldódott a morgó hang előről. Valszeg rosszúl raktam vissza a sportbetétet és egy helyen kicsípődött a gumipereme. Alig észrevehető.
Úgy hogy leamortizáltam 15E forintot... Ennyi... 
Annyira elnyomódott a pereme, hogy kuka? He
Nem nyomódott el, csak van benne egy 1 mm-es szakadás, és ennyi elég is. Ott már a por is átmegy
Amúgy igen, kuka...
Autós boltokban kapható szilikonos ragasztó-tömítő anyag (amit én legutóbb vettem annak F.BS a neve, és Materiál Vegyipari Szövetkezet gyártja). Esetleg kipróbálhatod. -40 és +200 C fok között garantálják a rugalmasságát.
Bár ehhez látni kellene a helyet, ahol elszakadt. Van benne némi kockázat. Én úgy tapasztaltam, hogy nagyon jól tapad (megfelelő felület előkészítés után!), de azért van benne rizikó. Nem tudom, hogy mit művelhet a hengerekben, ha esetleg mégsem tapad oda rendesen.
Hát nem tudom, így is tiszta por volt a motor oldali része a rés körül...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1097 Dátum: 2009. Augusztus 16. - 17:27:17 »

Megoldódott a morgó hang előről. Valszeg rosszúl raktam vissza a sportbetétet és egy helyen kicsípődött a gumipereme. Alig észrevehető.
Úgy hogy leamortizáltam 15E forintot... Ennyi... 
Na ugye!
Nem pont ettől volt a hang. Egy csőnél szívott fals levegőt. Viszont az irány jó volt: szívó oldal.
Viszont az egészben a röhej, hogy a hivatalos márkaszervíz csak tárogatott, viszont a srác, aki ott volt szervízfőnök, 97 óta ismerem.
Ma eljött, meghallgatta, elvitte a kocsit, és 1 óra múlva vissza hozta. Az összeg amit kért nevetséges (3000) Többet meg nem fogadott el.
Ennyit az elhivatottságról és szakértelemről
Az ilyen hibák felderítésében a féktisztító segíthet.
A gyanús helyekre kell kis részletekben fújni belőle. Amelyik résznél felpörög a motor, ott a hiba. Mosolyog
A beszívott féktisztító üzemanyagként viselkedik, ezért pörög fel a motor. Teljesen veszélytelen módszer, nem károsít semmit!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1098 Dátum: 2009. Augusztus 16. - 17:58:42 »

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a pótkulcsban (nem távos, gyári sima kulcs) van immo is, vagy csak ajtónyitásra való?
Szerintem van. Gidy mindig azt használja. Én még nem próbáltam.
Ha gyári pótkulcs, akkor tuti immos.
Köszi, asszem kipróbálom a biztonság kedvéért...csak elő kellene kaparni! 
Immo nélkül hogyan indulna el a gép?  Vigyorog Vigyorog
OK, de én eddig csak a távos kulcsot használtam. Amikor átvettem a kocsit, a pótkulcsot elraktam valahova biztos helyre. Még a tollán a műanyag védő is rajt lehet. Ha Gidy azt használja, akkor biztos immos, de asszem előásom és kipróbálom, nehogy akkor derüljön ki, amikor nagy szükség lesz rá!  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1099 Dátum: 2009. Augusztus 16. - 19:08:44 »

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a pótkulcsban (nem távos, gyári sima kulcs) van immo is, vagy csak ajtónyitásra való?
Szerintem van. Gidy mindig azt használja. Én még nem próbáltam.
Ha gyári pótkulcs, akkor tuti immos.
Köszi, asszem kipróbálom a biztonság kedvéért...csak elő kellene kaparni! 
Immo nélkül hogyan indulna el a gép?  Vigyorog Vigyorog
OK, de én eddig csak a távos kulcsot használtam. Amikor átvettem a kocsit, a pótkulcsot elraktam valahova biztos helyre. Még a tollán a műanyag védő is rajt lehet. Ha Gidy azt használja, akkor biztos immos, de asszem előásom és kipróbálom, nehogy akkor derüljön ki, amikor nagy szükség lesz rá!  Kacsint
Ha a távirányítós kulcsod immos akkor a nem távirányítós is az újra tanításhoz kéri a program mind a kettőt.
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1100 Dátum: 2009. Augusztus 17. - 07:47:46 »

A kulcsot hosszú idő óta használom, mert úgyis rajta van a távirányító a riasztó kezelőjén. Szóval a NEM TÁVÍRÁNYÍTÓS IS IMMÓS! Újra itt vagyok, hogy rendben legyen minden végre! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1101 Dátum: 2009. Augusztus 18. - 09:34:53 »

A kulcsot hosszú idő óta használom, mert úgyis rajta van a távirányító a riasztó kezelőjén. Szóval a NEM TÁVÍRÁNYÍTÓS IS IMMÓS! Újra itt vagyok, hogy rendben legyen minden végre! Kacsint Vigyorog
Hát ezt mondtuk (írtuk) mi is. Kacsint
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1102 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 12:39:20 »

Ma elmentem a gumishoz megnézetni valamit. Egyben lett az autó felemelve kb. 10 percre. Leengedés után csak az tűnt fel (sima az út), hogy fekszik a kanyarban, mintha ültetve lenne. Rosszabb útra érve tapasztaltam, hogy mintha az öreg BX-emben ülnék aminek éppen elment a gáz a gömbjéből...pattog az autó bal elöl. Próbáltam menni még vele, de nem változott. Kimentem a szervízbe, ismerik a problémát. Holnapra kaptam volna időpontot, de azért annyit megcsináltak, hogy mentek vele egy próbakört, illetve megmérték a teleszkópokat a rázópadon. Az eredmény szinte tökéletes (elöl 82-78%; hátul 67-67%), elöl csak 4% az eltérés, hátul tök egyforma. Viszont továbbra is úgy érzem, hogy a bal eleje nem úgy rugózik, mint eddig.
Ötlete valakinek?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #1103 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 12:51:14 »

Ma elmentem a gumishoz megnézetni valamit. Egyben lett az autó felemelve kb. 10 percre. Leengedés után csak az tűnt fel (sima az út), hogy fekszik a kanyarban, mintha ültetve lenne. Rosszabb útra érve tapasztaltam, hogy mintha az öreg BX-emben ülnék aminek éppen elment a gáz a gömbjéből...pattog az autó bal elöl. Próbáltam menni még vele, de nem változott. Kimentem a szervízbe, ismerik a problémát. Holnapra kaptam volna időpontot, de azért annyit megcsináltak, hogy mentek vele egy próbakört, illetve megmérték a teleszkópokat a rázópadon. Az eredmény szinte tökéletes (elöl 82-78%; hátul 67-67%), elöl csak 4% az eltérés, hátul tök egyforma. Viszont továbbra is úgy érzem, hogy a bal eleje nem úgy rugózik, mint eddig.
Ötlete valakinek?
Úgy emlékszem már volt róla szó és pont hasonló tünetekkel ami emelés után jelentkezett. Ezt valamiféle felakadás okozza és egy rosszabb úton való végighaladással orvosolni lehet. Azt hiszem annó erről volt szó.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1104 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 12:55:45 »

Ma elmentem a gumishoz megnézetni valamit. Egyben lett az autó felemelve kb. 10 percre. Leengedés után csak az tűnt fel (sima az út), hogy fekszik a kanyarban, mintha ültetve lenne. Rosszabb útra érve tapasztaltam, hogy mintha az öreg BX-emben ülnék aminek éppen elment a gáz a gömbjéből...pattog az autó bal elöl. Próbáltam menni még vele, de nem változott. Kimentem a szervízbe, ismerik a problémát. Holnapra kaptam volna időpontot, de azért annyit megcsináltak, hogy mentek vele egy próbakört, illetve megmérték a teleszkópokat a rázópadon. Az eredmény szinte tökéletes (elöl 82-78%; hátul 67-67%), elöl csak 4% az eltérés, hátul tök egyforma. Viszont továbbra is úgy érzem, hogy a bal eleje nem úgy rugózik, mint eddig.
Ötlete valakinek?
Úgy emlékszem már volt róla szó és pont hasonló tünetekkel ami emelés után jelentkezett. Ezt valamiféle felakadás okozza és egy rosszabb úton való végighaladással orvosolni lehet. Azt hiszem annó erről volt szó.
Valahol tényleg volt róla szó, de a futóműves témában nem találom.
Amúgy ez egy idő után helyreáll, vagy mindenképpen kell egy rossz úton való nyúzás neki? Még sosem jártam így, pedig párszor már meg volt emelve a kocsi sok időre is...most meg csak 10 percre!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1105 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 12:56:02 »

Ma elmentem a gumishoz megnézetni valamit. Egyben lett az autó felemelve kb. 10 percre. Leengedés után csak az tűnt fel (sima az út), hogy fekszik a kanyarban, mintha ültetve lenne. Rosszabb útra érve tapasztaltam, hogy mintha az öreg BX-emben ülnék aminek éppen elment a gáz a gömbjéből...pattog az autó bal elöl. Próbáltam menni még vele, de nem változott. Kimentem a szervízbe, ismerik a problémát. Holnapra kaptam volna időpontot, de azért annyit megcsináltak, hogy mentek vele egy próbakört, illetve megmérték a teleszkópokat a rázópadon. Az eredmény szinte tökéletes (elöl 82-78%; hátul 67-67%), elöl csak 4% az eltérés, hátul tök egyforma. Viszont továbbra is úgy érzem, hogy a bal eleje nem úgy rugózik, mint eddig.
Ötlete valakinek?
Úgy emlékszem már volt róla szó és pont hasonló tünetekkel ami emelés után jelentkezett. Ezt valamiféle felakadás okozza és egy rosszabb úton való végighaladással orvosolni lehet. Azt hiszem annó erről volt szó.
Igen! Meatloaf volt, aki rájött, hogy mitől van, és hogyan orvosolható. Rossz földúton meg kell hajtani, és akkor helyre áll minden, ami felakadt. A Thököly út is jó!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1106 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 12:57:21 »

Ma elmentem a gumishoz megnézetni valamit. Egyben lett az autó felemelve kb. 10 percre. Leengedés után csak az tűnt fel (sima az út), hogy fekszik a kanyarban, mintha ültetve lenne. Rosszabb útra érve tapasztaltam, hogy mintha az öreg BX-emben ülnék aminek éppen elment a gáz a gömbjéből...pattog az autó bal elöl. Próbáltam menni még vele, de nem változott. Kimentem a szervízbe, ismerik a problémát. Holnapra kaptam volna időpontot, de azért annyit megcsináltak, hogy mentek vele egy próbakört, illetve megmérték a teleszkópokat a rázópadon. Az eredmény szinte tökéletes (elöl 82-78%; hátul 67-67%), elöl csak 4% az eltérés, hátul tök egyforma. Viszont továbbra is úgy érzem, hogy a bal eleje nem úgy rugózik, mint eddig.
Ötlete valakinek?
Úgy emlékszem már volt róla szó és pont hasonló tünetekkel ami emelés után jelentkezett. Ezt valamiféle felakadás okozza és egy rosszabb úton való végighaladással orvosolni lehet. Azt hiszem annó erről volt szó.
Igen! Meatloaf volt, aki rájött, hogy mitől van, és hogyan orvosolható. Rossz földúton meg kell hajtani, és akkor helyre áll minden, ami felakadt. A Thököly út is jó!
Látszólag az autó szintben van, tehát nem akadt fent...legalábbis  aklasszikus értelemben. Csak bal elején nincs rugózás.
Keresek egy Thökölyt errefelé....   Köszi!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1107 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 13:12:08 »

Ma elmentem a gumishoz megnézetni valamit. Egyben lett az autó felemelve kb. 10 percre. Leengedés után csak az tűnt fel (sima az út), hogy fekszik a kanyarban, mintha ültetve lenne. Rosszabb útra érve tapasztaltam, hogy mintha az öreg BX-emben ülnék aminek éppen elment a gáz a gömbjéből...pattog az autó bal elöl. Próbáltam menni még vele, de nem változott. Kimentem a szervízbe, ismerik a problémát. Holnapra kaptam volna időpontot, de azért annyit megcsináltak, hogy mentek vele egy próbakört, illetve megmérték a teleszkópokat a rázópadon. Az eredmény szinte tökéletes (elöl 82-78%; hátul 67-67%), elöl csak 4% az eltérés, hátul tök egyforma. Viszont továbbra is úgy érzem, hogy a bal eleje nem úgy rugózik, mint eddig.
Ötlete valakinek?
Úgy emlékszem már volt róla szó és pont hasonló tünetekkel ami emelés után jelentkezett. Ezt valamiféle felakadás okozza és egy rosszabb úton való végighaladással orvosolni lehet. Azt hiszem annó erről volt szó.
Igen! Meatloaf volt, aki rájött, hogy mitől van, és hogyan orvosolható. Rossz földúton meg kell hajtani, és akkor helyre áll minden, ami felakadt. A Thököly út is jó!
Látszólag az autó szintben van, tehát nem akadt fent...legalábbis  aklasszikus értelemben. Csak bal elején nincs rugózás.
Keresek egy Thökölyt errefelé....   Köszi!
Látszólag neki is a helyén volt, de mégsem működött. Meg kellett jól járatnia. Többször is volt ilyen gondja, és már rutinból oldotta meg. Te is próbáld ezt meg!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1108 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 14:03:19 »

Ma elmentem a gumishoz megnézetni valamit. Egyben lett az autó felemelve kb. 10 percre. Leengedés után csak az tűnt fel (sima az út), hogy fekszik a kanyarban, mintha ültetve lenne. Rosszabb útra érve tapasztaltam, hogy mintha az öreg BX-emben ülnék aminek éppen elment a gáz a gömbjéből...pattog az autó bal elöl. Próbáltam menni még vele, de nem változott. Kimentem a szervízbe, ismerik a problémát. Holnapra kaptam volna időpontot, de azért annyit megcsináltak, hogy mentek vele egy próbakört, illetve megmérték a teleszkópokat a rázópadon. Az eredmény szinte tökéletes (elöl 82-78%; hátul 67-67%), elöl csak 4% az eltérés, hátul tök egyforma. Viszont továbbra is úgy érzem, hogy a bal eleje nem úgy rugózik, mint eddig.
Ötlete valakinek?
Úgy emlékszem már volt róla szó és pont hasonló tünetekkel ami emelés után jelentkezett. Ezt valamiféle felakadás okozza és egy rosszabb úton való végighaladással orvosolni lehet. Azt hiszem annó erről volt szó.
Igen! Meatloaf volt, aki rájött, hogy mitől van, és hogyan orvosolható. Rossz földúton meg kell hajtani, és akkor helyre áll minden, ami felakadt. A Thököly út is jó!
Látszólag az autó szintben van, tehát nem akadt fent...legalábbis  aklasszikus értelemben. Csak bal elején nincs rugózás.
Keresek egy Thökölyt errefelé....   Köszi!
Látszólag neki is a helyén volt, de mégsem működött. Meg kellett jól járatnia. Többször is volt ilyen gondja, és már rutinból oldotta meg. Te is próbáld ezt meg!
Közben volt dolgom a városban. Arra mentem, ahol fekvőrendőrnek nevezhető, 20-30 cm magas és autó hossznyi forgalomlassító emelések vannak az úton. Lendületesen átküldtem rajtuk. Úgy néz ki, hogy rendbejöttek, mert az itthoni kapuküszöbön való áthajtás már nem pattogós. Bízom benne, hogy jó lesz! Köszi! 
A mai nap mérlege viszont mindenképpen negatív......idegességemben sikerült elnéznem a kijáratot kicsit és picit lepadkáztam az egyik felnit......
« Utoljára szerkesztve: 2009. Augusztus 27. - 14:09:08 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1109 Dátum: 2009. Augusztus 27. - 15:46:05 »

Ma elmentem a gumishoz megnézetni valamit. Egyben lett az autó felemelve kb. 10 percre. Leengedés után csak az tűnt fel (sima az út), hogy fekszik a kanyarban, mintha ültetve lenne. Rosszabb útra érve tapasztaltam, hogy mintha az öreg BX-emben ülnék aminek éppen elment a gáz a gömbjéből...pattog az autó bal elöl. Próbáltam menni még vele, de nem változott. Kimentem a szervízbe, ismerik a problémát. Holnapra kaptam volna időpontot, de azért annyit megcsináltak, hogy mentek vele egy próbakört, illetve megmérték a teleszkópokat a rázópadon. Az eredmény szinte tökéletes (elöl 82-78%; hátul 67-67%), elöl csak 4% az eltérés, hátul tök egyforma. Viszont továbbra is úgy érzem, hogy a bal eleje nem úgy rugózik, mint eddig.
Ötlete valakinek?
Úgy emlékszem már volt róla szó és pont hasonló tünetekkel ami emelés után jelentkezett. Ezt valamiféle felakadás okozza és egy rosszabb úton való végighaladással orvosolni lehet. Azt hiszem annó erről volt szó.
Valahol tényleg volt róla szó, de a futóműves témában nem találom.
Amúgy ez egy idő után helyreáll, vagy mindenképpen kell egy rossz úton való nyúzás neki? Még sosem jártam így, pedig párszor már meg volt emelve a kocsi sok időre is...most meg csak 10 percre!
Nekem van évente 2x ilyen gondom.Itt beszéltem róla:
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=48.msg23259#msg23259
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!