Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 22:11:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 576181 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #990 Dátum: 2009. Július 20. - 12:36:33 »

Igazából még nem tudom hogy dízelt akarok e csak az tuti hogy kombit akarok mindenképpen!
Amúgy azt nem tudjátok hogy amik itt az oldalon vannak típushibák azok közül javítottak ki dolgokat a legutoljára gyártott lacsikon?
Jah és igaz jól tudom ahogy a kombi és a HB alváza ugyan az ?
A kombit meg tudom érteni. Az alvázplatform meg lényegtelen. lehet , hogy ugyanaz , csak a hátuljában van eltérés.Igazából semmi jelentősége.
Szerintem MNT nem panaszkodott a motorra és Ő azért hajtja rendesen. Csak az üzemanyagmérővel van gondja, állandóan felakad, ugye? Meg hát a kutasoknál sincs szerencséje, mert amióta ritkábban jár tankolni, elfelejtették az arcát. Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #991 Dátum: 2009. Július 20. - 14:32:04 »

Még egy tanács. Ha nem sürgős a csere megvárnám míg elkezdik a Cruze kombi forgalmazását akkor ugyanis a Lacetti kifutó darabjait kedvezménnyel fogják adni.
Naplózva
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #992 Dátum: 2009. Július 20. - 15:12:05 »

Sziasztok!

Köszönöm a segítségeteket és a sok számolás után rádöbbentem hogy nagyon nem kell most nekem kicserélni mert iszonyat sokat bukok rajta főleg hogy most a használt árak 100e-rekkel lentebb mentek a korábbiakhoz képest úgyhogy most már csak azt szeretném kérdezni hogy nekem 2004-es a lacsim és én vagyok a második tulaj szóval tudtommal még semmi sincs rajta javítva azok közül a típushibák közül amik itt a fórumon is olvashatóak pl kormánymű aminek semmi gondja csak van egy kis "visító hangja" ami az utastérben hallatszik, meg mostanába hallok valami zörgő hangot amire sehogy se tudunk rájönni hogy honnan is jön valamikor álló helyzetbe csak gázadáskor is hallatszik valamikor csak elindulásnál, szóval fogalmam sincs már.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #993 Dátum: 2009. Július 20. - 16:06:22 »

Ezekkel a dízelekkel nincs gond? van valami fórum ahol tudok olvasni a dízelekről?
Szia! A szervizben azt mondták, hogy a részecskeszűrő a kényes pontja, no meg az EGR szelep. Mindkettő, ha nem hajtják időnként meg, elkokszosodik. A részecskeszűrő piszok drága alkatrész! A dizelnek sokkal nagyobb a nyomatéka, nagyon megy, valamivel kevesebbet fogyaszt, de jóval drágább, és az esetleges alkatrészek cseréje is drágább, mint a benzinesé, bizonyos javítások szintén többe kerülnek, főleg, hogy turbós is, arra is nagyon kell vigyázni. Szóval ki kell számolni, hogy mennyit akarsz autózni (Cápa is mondta), és utána csak dönteni. Nem véletlen, hogy 95%-ban benzinesek vagyunk! Dizeles: MNT, Zsu, SzGábor, akiknél még érdeklődhetsz, másról nem tudok, de biztos van még néhány, de nem sok, az biztos.
Erre (is) jó pl. a taglista új, szűkítési funkciója. Mert u diesel 2 L-es motorral van szerelve, a többi meg nem (most nem számolok az USA eredetű gépekkel).
Tehát lekérem a 2.0-ás motorral rendelkezőket, és nagyjából megvan a diesel-es tagok listája.
Már azoké ugye, akik megadták ezeket az infókat.
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_user_extended&task=MembersView&Itemid=44&mivel=2,0&limit=50&mit=Motor&rendez=regisztr%E1ci%F3&limitstart=0
Tőlük lehet érdeklődni a tapasztalok iránt.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #994 Dátum: 2009. Július 20. - 16:08:12 »

Sziasztok!

Csucsu megkeresett PÜben és az alábbi problémája van. Engedélyével én idemásolom a levelét. Kérem a nálam jóval okosabb műszaki vénájú kollégákat reagáljanak:

"Üdvözletem !
Szeretnék kérni 1 kis segítséget. Nem régen regeltem a clubba ,és most még nem volt időm átfutni az egész fórumon,hogy esetleg volt –e téma .

Szóval  1 hónapja vettem egy 5 ajtós Lacettit.(amikor átnézték minden ok volt,na most sem olyan rossz csak felmerült bennem egy pár kérdés)  A kulcs elfordítása után a km óra fel kúszott úgy kb. 110 km/h-ra ,a fordulatszám mérő pedig 7-8 ezerre aztán pedig vissza nullára. Ezt a mai napig csinálta ,amikor is rájöttem ,hogy  elszállt egy bizti (nem jelzett vissza az irány jelzővel  a kp zár) ki lett cserélve most már nem csinálja. Ez a normális?

A másik kérdésem meg az lenne ,hogy a vezető oldali ajtón lévő lezáró gomb mellett lévő kis piros lednek kell –e világítani vagy villogni. Nekem nem csinálja egyiket sem?"

Köszi a válaszokat


Elsőre a válasz: ha bizti csere óta jó, akkor nem kell foglalkozni vele, biztos így működik. Lehet ellenpróbát csinálni, ki kell venni a biztit, csinálja-e újra?
Másodikra: az ajtón a LED nincs gyárilag bekötve, csak van. Oda be lehet kötni az utólagos riasztót, mint ahogy LadLac Főszerelőnk is bekötötte.

Szerintem is a lED az indításgátlóé. Meghibásodásnál villog.
Tehát: az ajtóban lévő LED igen is be van kötve gyárilag!
Akkor kezd el villogni, ha az autót nem a hozzá beprogramozott kulccsal próbálják meg elindítani. Tehát igen, az immobilizer használja. De nem meghibásodást jelez, hanem "lopási" kísérletet. Hogy ennek így mi az értelme azon lehet vitatkozni, de minden esetre a mérnökök ezt találták ki.
Ha látni szeretnéd működés közben a LED-et, akkor tedd a következőt: a kulcs fejét (műanyag rész) tekerd be alufóliával. Ezzel sikeresen leárnyékolod az immo jeladóját. Tedd be így betekerve a helyére (nem, ne a zsebedbe! A kormányon lévő helyére!  Vigyorog). És már villog is a LED.
Már persze csak akkor, ha nem lett átkötve. Kacsint

Biztosítékos téma:
Nem lehet, hogy valamikor megpróbálták az autót ellopni? Miért kérdezem?
Régen a riasztót úgy hatástalanították a rossz fiúk, hogy kivették az egyik index izzót, és rövidre zárták a helyét. Mivel az indexek vannak ált. rákötve a riasztóra, ezzel a művelettel ki is csapták a riasztó biztijét, és már matathattak is az autókban.
Erre volt a riasztó készítők válasza az, hogy a riasztóknak két biztosítéka lett. Egy ami a tápellátásért felel, és egy másik (kisebb), ami az index kört védi. Mai autóknál ha a rossz fiú az előbb említett módszerrel próbálkozik, akkor csak a villogást tudja kiiktatni (na az sem haszontalan, hiszen pl. egy lakótelepi parkolóban nem látszik messziről, hogy melyik autót piszkálják), a hangot, egyéb riasztási eseményt nem.
Kocsi papírjai rendben vannak? He
Akkor most mélyen meghajolok, és bocsánatért esedezem, én úgy látszik rosszul tudtam, eddig. Köszi Főni, hogy felvilágosítottad pislákoló agyamat, jó tudni ezt, főleg a jövőt illetően. Ki is próbálom, de utána mi lesz? Mit fog csinálni? Ettől egy kicsit parázom. Vagy utána visszaáll az eredeti állapot?
Nyugodtan kipróbálhatod. Semmilyen maradandó változást nem okoz.
Amint leveszed a fóliát indítható lesz az autó.
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #995 Dátum: 2009. Július 20. - 17:47:59 »

Kérdésem a következö lehetséges-e hogy a polen szürö eltömödése miat csak meleg levegöt fuj a ventilátor?
A fiam jött egyszer haza vidékről, és közben a hideg helyett forrót kezdett fújni a légkondi. A hiba az volt, hogy nem ment a kompresszor, a csatlakozónál volt a hiba. A vezetéket megmozgatva beindult. Ellenőrizd a kapcsolót, biztit, relét, vezetéket, hallgasd meg, hogy kapcsol-e? Amellett a pollenszürő is lehet tömény mocsok, de nem hinném, hogy ettől meleget fújna. Vedd ki, és üresen, ha amúgy jó, akkor nem volt igazam, és cseréld ki a szűrőt! Erre gondoltam...
Köszi utána nézek Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #996 Dátum: 2009. Július 20. - 19:45:49 »

Lenne egy pár kérdésem A:elvan-e törve középtályon a polen szürö müanyag kerete? He    B:HA rendszeresen cserélve van menyire lesz koszos a szürö? He
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #997 Dátum: 2009. Július 20. - 20:01:17 »

Lenne egy pár kérdésem A:elvan-e törve középtályon a polen szürö müanyag kerete? He    B:HA rendszeresen cserélve van menyire lesz koszos a szürö? He
A: Nem baj, nem tudod betenni, csak ha megtöröd.
B: Nagyon.
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #998 Dátum: 2009. Július 21. - 17:24:29 »

B: rohadtul!
Asszony tegnap mondta, hogy soron kívül kellett cserélni, pedig mi évi 12000 km- t megyünk vele. Igaz nyáron állandóan megy a légkondi.
És még a légkonditisztító sprayt is aplikáltam három hónapja, biztos, ami tuti!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #999 Dátum: 2009. Július 21. - 17:25:57 »

Valami ciripelés jön a motortérből. Ez mi lehet? Főképp akkor, ha nem egyenesen állok. De van amikor teljesen elmúlik.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1000 Dátum: 2009. Július 21. - 17:38:54 »

Valami ciripelés jön a motortérből. Ez mi lehet? Főképp akkor, ha nem egyenesen állok. De van amikor teljesen elmúlik.
Tücsök?  He   Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1001 Dátum: 2009. Július 21. - 17:38:54 »

Valami ciripelés jön a motortérből. Ez mi lehet? Főképp akkor, ha nem egyenesen állok. De van amikor teljesen elmúlik.
Akkor elaludt a tücsök. Ha ferdén áll, akkor meg nézd meg, hátha valami elmozdult, vagy egy csavar kilazult, és az okozza. LadLac meghúzta a tiedet is? Tudod, a szélvédő két oldalán lévő műanyagot kell kipattintani, majd az aljánál lévő csavarokat jól meghúzni. Ez szinte minden kocsinál előforduló téma. Az hiszem 10-es csőkulcs kéne hozzá. Esetleg valami a kesztyűtartóban? Kardánboxban? Azok tudnak ciripelni a tücskön kívül is. Keresd meg az okát, mielőtt beleőrülsz! Hajrá!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1002 Dátum: 2009. Július 21. - 17:40:42 »

Valami ciripelés jön a motortérből. Ez mi lehet? Főképp akkor, ha nem egyenesen állok. De van amikor teljesen elmúlik.
Akkor elaludt a tücsök. Ha ferdén áll, akkor meg nézd meg, hátha valami elmozdult, vagy egy csavar kilazult, és az okozza. LadLac meghúzta a tiedet is? Tudod, a szélvédő két oldalán lévő műanyagot kell kipattintani, majd az aljánál lévő csavarokat jól meghúzni. Ez szinte minden kocsinál előforduló téma. Az hiszem 10-es csőkulcs kéne hozzá. Esetleg valami a kesztyűtartóban? Kardánboxban? Azok tudnak ciripelni a tücskön kívül is. Keresd meg az okát, mielőtt beleőrülsz! Hajrá!
LadLac meghúzta nekem is. A hang belül nem hallatszik, csak kívül a motortérből, ha szemben állok a kocsival akkor középtájon.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1003 Dátum: 2009. Július 21. - 17:42:52 »

Valami ciripelés jön a motortérből. Ez mi lehet? Főképp akkor, ha nem egyenesen állok. De van amikor teljesen elmúlik.
Akkor elaludt a tücsök. Ha ferdén áll, akkor meg nézd meg, hátha valami elmozdult, vagy egy csavar kilazult, és az okozza. LadLac meghúzta a tiedet is? Tudod, a szélvédő két oldalán lévő műanyagot kell kipattintani, majd az aljánál lévő csavarokat jól meghúzni. Ez szinte minden kocsinál előforduló téma. Az hiszem 10-es csőkulcs kéne hozzá. Esetleg valami a kesztyűtartóban? Kardánboxban? Azok tudnak ciripelni a tücskön kívül is. Keresd meg az okát, mielőtt beleőrülsz! Hajrá!
LadLac meghúzta nekem is. A hang belül nem hallatszik, csak kívül a motortérből, ha szemben állok a kocsival akkor középtájon.
Motortér tetejének kitámasztója? Én egy kicsit kibéleltem a rögzítőjét, pont ezért. Ilyen dolgokat keress! Ja, és ne bámuld a kocsid, hanem használd!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1004 Dátum: 2009. Július 21. - 17:44:02 »

Bélám!

Nézd meg a légszűrőház csavarját! Amikor kicseréltem a szűrőt, pár nap múlva én is hallottam, lazák voltak a csavarok.
Meg egy ablakmosó feltöltés után a fedél kitámasztót nem tettem vissza rendesen, az is cicergett.
Ha kinyitod a kazántetőt, akkor is hallod?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!