Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 18:35:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 576146 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #975 Dátum: 2009. Július 19. - 13:13:13 »

Sziasztok!

Csucsu megkeresett PÜben és az alábbi problémája van. Engedélyével én idemásolom a levelét. Kérem a nálam jóval okosabb műszaki vénájú kollégákat reagáljanak:

"Üdvözletem !
Szeretnék kérni 1 kis segítséget. Nem régen regeltem a clubba ,és most még nem volt időm átfutni az egész fórumon,hogy esetleg volt –e téma .

Szóval  1 hónapja vettem egy 5 ajtós Lacettit.(amikor átnézték minden ok volt,na most sem olyan rossz csak felmerült bennem egy pár kérdés)  A kulcs elfordítása után a km óra fel kúszott úgy kb. 110 km/h-ra ,a fordulatszám mérő pedig 7-8 ezerre aztán pedig vissza nullára. Ezt a mai napig csinálta ,amikor is rájöttem ,hogy  elszállt egy bizti (nem jelzett vissza az irány jelzővel  a kp zár) ki lett cserélve most már nem csinálja. Ez a normális?

A másik kérdésem meg az lenne ,hogy a vezető oldali ajtón lévő lezáró gomb mellett lévő kis piros lednek kell –e világítani vagy villogni. Nekem nem csinálja egyiket sem?"

Köszi a válaszokat


Elsőre a válasz: ha bizti csere óta jó, akkor nem kell foglalkozni vele, biztos így működik. Lehet ellenpróbát csinálni, ki kell venni a biztit, csinálja-e újra?
Másodikra: az ajtón a LED nincs gyárilag bekötve, csak van. Oda be lehet kötni az utólagos riasztót, mint ahogy LadLac Főszerelőnk is bekötötte.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #976 Dátum: 2009. Július 19. - 13:51:18 »

Sziasztok!

Csucsu megkeresett PÜben és az alábbi problémája van. Engedélyével én idemásolom a levelét. Kérem a nálam jóval okosabb műszaki vénájú kollégákat reagáljanak:

"Üdvözletem !
Szeretnék kérni 1 kis segítséget. Nem régen regeltem a clubba ,és most még nem volt időm átfutni az egész fórumon,hogy esetleg volt –e téma .

Szóval  1 hónapja vettem egy 5 ajtós Lacettit.(amikor átnézték minden ok volt,na most sem olyan rossz csak felmerült bennem egy pár kérdés)  A kulcs elfordítása után a km óra fel kúszott úgy kb. 110 km/h-ra ,a fordulatszám mérő pedig 7-8 ezerre aztán pedig vissza nullára. Ezt a mai napig csinálta ,amikor is rájöttem ,hogy  elszállt egy bizti (nem jelzett vissza az irány jelzővel  a kp zár) ki lett cserélve most már nem csinálja. Ez a normális?

A másik kérdésem meg az lenne ,hogy a vezető oldali ajtón lévő lezáró gomb mellett lévő kis piros lednek kell –e világítani vagy villogni. Nekem nem csinálja egyiket sem?"

Köszi a válaszokat


Elsőre a válasz: ha bizti csere óta jó, akkor nem kell foglalkozni vele, biztos így működik. Lehet ellenpróbát csinálni, ki kell venni a biztit, csinálja-e újra?
Másodikra: az ajtón a LED nincs gyárilag bekötve, csak van. Oda be lehet kötni az utólagos riasztót, mint ahogy LadLac Főszerelőnk is bekötötte.

Szerintem is a lED az indításgátlóé. Meghibásodásnál villog.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #977 Dátum: 2009. Július 19. - 16:14:00 »

Sziasztok!

Csucsu megkeresett PÜben és az alábbi problémája van. Engedélyével én idemásolom a levelét. Kérem a nálam jóval okosabb műszaki vénájú kollégákat reagáljanak:

"Üdvözletem !
Szeretnék kérni 1 kis segítséget. Nem régen regeltem a clubba ,és most még nem volt időm átfutni az egész fórumon,hogy esetleg volt –e téma .

Szóval  1 hónapja vettem egy 5 ajtós Lacettit.(amikor átnézték minden ok volt,na most sem olyan rossz csak felmerült bennem egy pár kérdés)  A kulcs elfordítása után a km óra fel kúszott úgy kb. 110 km/h-ra ,a fordulatszám mérő pedig 7-8 ezerre aztán pedig vissza nullára. Ezt a mai napig csinálta ,amikor is rájöttem ,hogy  elszállt egy bizti (nem jelzett vissza az irány jelzővel  a kp zár) ki lett cserélve most már nem csinálja. Ez a normális?

A másik kérdésem meg az lenne ,hogy a vezető oldali ajtón lévő lezáró gomb mellett lévő kis piros lednek kell –e világítani vagy villogni. Nekem nem csinálja egyiket sem?"

Köszi a válaszokat


Elsőre a válasz: ha bizti csere óta jó, akkor nem kell foglalkozni vele, biztos így működik. Lehet ellenpróbát csinálni, ki kell venni a biztit, csinálja-e újra?
Másodikra: az ajtón a LED nincs gyárilag bekötve, csak van. Oda be lehet kötni az utólagos riasztót, mint ahogy LadLac Főszerelőnk is bekötötte.

Szerintem is a lED az indításgátlóé. Meghibásodásnál villog.
Tehát: az ajtóban lévő LED igen is be van kötve gyárilag!
Akkor kezd el villogni, ha az autót nem a hozzá beprogramozott kulccsal próbálják meg elindítani. Tehát igen, az immobilizer használja. De nem meghibásodást jelez, hanem "lopási" kísérletet. Hogy ennek így mi az értelme azon lehet vitatkozni, de minden esetre a mérnökök ezt találták ki.
Ha látni szeretnéd működés közben a LED-et, akkor tedd a következőt: a kulcs fejét (műanyag rész) tekerd be alufóliával. Ezzel sikeresen leárnyékolod az immo jeladóját. Tedd be így betekerve a helyére (nem, ne a zsebedbe! A kormányon lévő helyére!  Vigyorog). És már villog is a LED.
Már persze csak akkor, ha nem lett átkötve. Kacsint

Biztosítékos téma:
Nem lehet, hogy valamikor megpróbálták az autót ellopni? Miért kérdezem?
Régen a riasztót úgy hatástalanították a rossz fiúk, hogy kivették az egyik index izzót, és rövidre zárták a helyét. Mivel az indexek vannak ált. rákötve a riasztóra, ezzel a művelettel ki is csapták a riasztó biztijét, és már matathattak is az autókban.
Erre volt a riasztó készítők válasza az, hogy a riasztóknak két biztosítéka lett. Egy ami a tápellátásért felel, és egy másik (kisebb), ami az index kört védi. Mai autóknál ha a rossz fiú az előbb említett módszerrel próbálkozik, akkor csak a villogást tudja kiiktatni (na az sem haszontalan, hiszen pl. egy lakótelepi parkolóban nem látszik messziről, hogy melyik autót piszkálják), a hangot, egyéb riasztási eseményt nem.
Kocsi papírjai rendben vannak? He
Naplózva
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #978 Dátum: 2009. Július 19. - 19:19:20 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni hogy mit tudtok a Lacetti SW dízelekről, ugyanis ki szeretném cserélni egy kombira a mostani HB-met.
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #979 Dátum: 2009. Július 19. - 20:05:36 »

Kérdésem a következö lehetséges-e hogy a polen szürö eltömödése miat csak meleg levegöt fuj a ventilátor?
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #980 Dátum: 2009. Július 19. - 20:16:56 »

Kérdésem a következö lehetséges-e hogy a polen szürö eltömödése miat csak meleg levegöt fuj a ventilátor?
A fiam jött egyszer haza vidékről, és közben a hideg helyett forrót kezdett fújni a légkondi. A hiba az volt, hogy nem ment a kompresszor, a csatlakozónál volt a hiba. A vezetéket megmozgatva beindult. Ellenőrizd a kapcsolót, biztit, relét, vezetéket, hallgasd meg, hogy kapcsol-e? Amellett a pollenszürő is lehet tömény mocsok, de nem hinném, hogy ettől meleget fújna. Vedd ki, és üresen, ha amúgy jó, akkor nem volt igazam, és cseréld ki a szűrőt! Erre gondoltam...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #981 Dátum: 2009. Július 19. - 20:23:40 »

Sziasztok!

Csucsu megkeresett PÜben és az alábbi problémája van. Engedélyével én idemásolom a levelét. Kérem a nálam jóval okosabb műszaki vénájú kollégákat reagáljanak:

"Üdvözletem !
Szeretnék kérni 1 kis segítséget. Nem régen regeltem a clubba ,és most még nem volt időm átfutni az egész fórumon,hogy esetleg volt –e téma .

Szóval  1 hónapja vettem egy 5 ajtós Lacettit.(amikor átnézték minden ok volt,na most sem olyan rossz csak felmerült bennem egy pár kérdés)  A kulcs elfordítása után a km óra fel kúszott úgy kb. 110 km/h-ra ,a fordulatszám mérő pedig 7-8 ezerre aztán pedig vissza nullára. Ezt a mai napig csinálta ,amikor is rájöttem ,hogy  elszállt egy bizti (nem jelzett vissza az irány jelzővel  a kp zár) ki lett cserélve most már nem csinálja. Ez a normális?

A másik kérdésem meg az lenne ,hogy a vezető oldali ajtón lévő lezáró gomb mellett lévő kis piros lednek kell –e világítani vagy villogni. Nekem nem csinálja egyiket sem?"

Köszi a válaszokat


Elsőre a válasz: ha bizti csere óta jó, akkor nem kell foglalkozni vele, biztos így működik. Lehet ellenpróbát csinálni, ki kell venni a biztit, csinálja-e újra?
Másodikra: az ajtón a LED nincs gyárilag bekötve, csak van. Oda be lehet kötni az utólagos riasztót, mint ahogy LadLac Főszerelőnk is bekötötte.

Szerintem is a lED az indításgátlóé. Meghibásodásnál villog.
Tehát: az ajtóban lévő LED igen is be van kötve gyárilag!
Akkor kezd el villogni, ha az autót nem a hozzá beprogramozott kulccsal próbálják meg elindítani. Tehát igen, az immobilizer használja. De nem meghibásodást jelez, hanem "lopási" kísérletet. Hogy ennek így mi az értelme azon lehet vitatkozni, de minden esetre a mérnökök ezt találták ki.
Ha látni szeretnéd működés közben a LED-et, akkor tedd a következőt: a kulcs fejét (műanyag rész) tekerd be alufóliával. Ezzel sikeresen leárnyékolod az immo jeladóját. Tedd be így betekerve a helyére (nem, ne a zsebedbe! A kormányon lévő helyére!  Vigyorog). És már villog is a LED.
Már persze csak akkor, ha nem lett átkötve. Kacsint

Biztosítékos téma:
Nem lehet, hogy valamikor megpróbálták az autót ellopni? Miért kérdezem?
Régen a riasztót úgy hatástalanították a rossz fiúk, hogy kivették az egyik index izzót, és rövidre zárták a helyét. Mivel az indexek vannak ált. rákötve a riasztóra, ezzel a művelettel ki is csapták a riasztó biztijét, és már matathattak is az autókban.
Erre volt a riasztó készítők válasza az, hogy a riasztóknak két biztosítéka lett. Egy ami a tápellátásért felel, és egy másik (kisebb), ami az index kört védi. Mai autóknál ha a rossz fiú az előbb említett módszerrel próbálkozik, akkor csak a villogást tudja kiiktatni (na az sem haszontalan, hiszen pl. egy lakótelepi parkolóban nem látszik messziről, hogy melyik autót piszkálják), a hangot, egyéb riasztási eseményt nem.
Kocsi papírjai rendben vannak? He
Akkor most mélyen meghajolok, és bocsánatért esedezem, én úgy látszik rosszul tudtam, eddig. Köszi Főni, hogy felvilágosítottad pislákoló agyamat, jó tudni ezt, főleg a jövőt illetően. Ki is próbálom, de utána mi lesz? Mit fog csinálni? Ettől egy kicsit parázom. Vagy utána visszaáll az eredeti állapot?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #982 Dátum: 2009. Július 19. - 20:44:47 »

Akkor most mélyen meghajolok, és bocsánatért esedezem, én úgy látszik rosszul tudtam, eddig. Köszi Főni, hogy felvilágosítottad pislákoló agyamat, jó tudni ezt, főleg a jövőt illetően. Ki is próbálom, de utána mi lesz? Mit fog csinálni? Ettől egy kicsit parázom. Vagy utána visszaáll az eredeti állapot?
Egy fenét! Az életben többet nem tudod kinyitni a lacsidat és el sem fog indulni! Ergo...be kell vitetni majd egy bontóba és ingyen otthagynod!  Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #983 Dátum: 2009. Július 19. - 20:56:17 »

Sziasztok!

Lécci segítsetek, ki szeretném cserélni a lacsimat egy kombira és azt szeretném megtudni hogy a dízelekbe milyen motorok vannak, esetleg tapasztalatok és hogy milyen más kocsikba van ez a fajta dízel?
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #984 Dátum: 2009. Július 19. - 21:13:10 »

Sziasztok!

Lécci segítsetek, ki szeretném cserélni a lacsimat egy kombira és azt szeretném megtudni hogy a dízelekbe milyen motorok vannak, esetleg tapasztalatok és hogy milyen más kocsikba van ez a fajta dízel?
A koreaiak kérésére fejlesztette egy olasz cég egy bizonyos VM Motori.Más típusban nem találkozhatsz fele csak Chevroletben.Szegről végről van valami köze a Fiat dieseleihez, de csak szegről végről.Az olajszűrőjük ugyanaz például. Óvatosan a diesel vásárlással először számolni, számolni, számolni!!!! Nagyon magas éves futásteljesítmény után éri meg a diesel. (Kb: 30.000)Viszont ha csak a menetteljesítmény számít akkor ok a dolog!!!!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #985 Dátum: 2009. Július 19. - 21:19:22 »

Igazából még nem tudom hogy dízelt akarok e csak az tuti hogy kombit akarok mindenképpen!
Amúgy azt nem tudjátok hogy amik itt az oldalon vannak típushibák azok közül javítottak ki dolgokat a legutoljára gyártott lacsikon?
Jah és igaz jól tudom ahogy a kombi és a HB alváza ugyan az ?
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #986 Dátum: 2009. Július 19. - 21:21:34 »

Igazából még nem tudom hogy dízelt akarok e csak az tuti hogy kombit akarok mindenképpen!
Amúgy azt nem tudjátok hogy amik itt az oldalon vannak típushibák azok közül javítottak ki dolgokat a legutoljára gyártott lacsikon?
Jah és igaz jól tudom ahogy a kombi és a HB alváza ugyan az ?
A kombit meg tudom érteni. Az alvázplatform meg lényegtelen. lehet , hogy ugyanaz , csak a hátuljában van eltérés.Igazából semmi jelentősége.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #987 Dátum: 2009. Július 19. - 21:26:24 »

Ezekkel a dízelekkel nincs gond? van valami fórum ahol tudok olvasni a dízelekről?
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 19. - 21:43:27 írta Evil » Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #988 Dátum: 2009. Július 20. - 08:07:33 »

Tegnap óta érdekes jelenség jött elő.
Olyan 2000-2200-as fordulaton amikor leveszem a gázról a lábam "bólint" egyet az autó, majd gázadásra ismét. Csak ebben a tartományban csinálja. 62000 van benne. A gyertyák most voltak cserélve.
Ötlet?
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #989 Dátum: 2009. Július 20. - 11:47:06 »

Ezekkel a dízelekkel nincs gond? van valami fórum ahol tudok olvasni a dízelekről?
Szia! A szervizben azt mondták, hogy a részecskeszűrő a kényes pontja, no meg az EGR szelep. Mindkettő, ha nem hajtják időnként meg, elkokszosodik. A részecskeszűrő piszok drága alkatrész! A dizelnek sokkal nagyobb a nyomatéka, nagyon megy, valamivel kevesebbet fogyaszt, de jóval drágább, és az esetleges alkatrészek cseréje is drágább, mint a benzinesé, bizonyos javítások szintén többe kerülnek, főleg, hogy turbós is, arra is nagyon kell vigyázni. Szóval ki kell számolni, hogy mennyit akarsz autózni (Cápa is mondta), és utána csak dönteni. Nem véletlen, hogy 95%-ban benzinesek vagyunk! Dizeles: MNT, Zsu, SzGábor, akiknél még érdeklődhetsz, másról nem tudok, de biztos van még néhány, de nem sok, az biztos.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!