Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 12:29:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 576086 alkalommal)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #915 Dátum: 2009. Március 22. - 16:55:15 »

A fék nem kopós fajta, legalábbis nálam.Az első Lacsit 103.000 km-el adtam el és nem kellett még benne cserélni és szerintem még benne volt vagy 30000 még.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #916 Dátum: 2009. Március 22. - 17:43:13 »

A fékek kopása legfőbb a vezetési stilustól függ! Sportosnál gyorsabban kopik, míg megfontolt "nyugdíjas" (mielőtt beszólna Jani, vagy bárki, inkább én írtam így) vezetés mellett tovább tart, mert kihasználva a motorféket rágurul az ember a tilos jelzésre például, és nem versenyzik a másik lököttel, hogy ki ér oda előbb a piroshoz. Ez persze csak egy példa volt. A klubunk tagjai nem a hülyeségükről híresek, természetesen. Ti is így tudjátok? Mert, így is van! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #917 Dátum: 2009. Március 22. - 19:12:00 »

Megvan a hang, kb. 20 km/h sebességig halható, előről jön.
Atheeval megállapítottuk, hogy a fék. De mitől? A tárcsák nem símán kopnak, mint a hátsók, hanem recésen. Érdes a felületük. A fékpofákon még ott a ferodol 8?) fele, legalább. Nem húz, tökéletesen fog a fék. Mentem vel pár kilómétert és csak símán motorfékkel kigurulva megálltam. Nem volt meleg.
Ja, a csütörtöki gőzborotvás mosás után jött elő a hang.
Ja és ha mentem 10 km-t elhallgat. Csak hidegen hallható.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 22. - 19:17:13 írta captainb » Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #918 Dátum: 2009. Március 22. - 20:09:33 »

Betétkopás nálam sem jelentős...28000-nél még van úgy 6-7 mm.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #919 Dátum: 2009. Március 22. - 23:22:25 »

Megvan a hang, kb. 20 km/h sebességig halható, előről jön.
Atheeval megállapítottuk, hogy a fék. De mitől? A tárcsák nem símán kopnak, mint a hátsók, hanem recésen. Érdes a felületük. A fékpofákon még ott a ferodol 8?) fele, legalább. Nem húz, tökéletesen fog a fék. Mentem vel pár kilómétert és csak símán motorfékkel kigurulva megálltam. Nem volt meleg.
Ja, a csütörtöki gőzborotvás mosás után jött elő a hang.
Ja és ha mentem 10 km-t elhallgat. Csak hidegen hallható.
Rozsda. Akár egy éjszaka alatt is finom felületi rozsda telepszik rá.De az is leget hogy valami odaszorult a fékpofák közé.Lehet, hogy most már úgyis kerékcsere lesz (téli-nyári) érdemes lenne egy kicsit ott körülnézni.Lehet kapni féktisztító spray-t  ki lehet vele oldani a ganét!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #920 Dátum: 2009. Március 23. - 10:07:13 »

Az összetömörödött ferodolpor (tudom, hogy nem ferodol már, szóval amiből a fékbetét van) szokott ilyet okozni. Levegővel is ki lehet fújni, avagy féktisztító, ahogy MNT mondja.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #921 Dátum: 2009. Március 23. - 10:41:32 »

Megvan a hang, kb. 20 km/h sebességig halható, előről jön.
Atheeval megállapítottuk, hogy a fék. De mitől? A tárcsák nem símán kopnak, mint a hátsók, hanem recésen. Érdes a felületük. A fékpofákon még ott a ferodol 8?) fele, legalább. Nem húz, tökéletesen fog a fék. Mentem vel pár kilómétert és csak símán motorfékkel kigurulva megálltam. Nem volt meleg.
Ja, a csütörtöki gőzborotvás mosás után jött elő a hang.
Ja és ha mentem 10 km-t elhallgat. Csak hidegen hallható.
Rozsda. Akár egy éjszaka alatt is finom felületi rozsda telepszik rá.De az is leget hogy valami odaszorult a fékpofák közé.Lehet, hogy most már úgyis kerékcsere lesz (téli-nyári) érdemes lenne egy kicsit ott körülnézni.Lehet kapni féktisztító spray-t  ki lehet vele oldani a ganét!

Ezt akartam mondani...
Naplózva

Pittike
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #922 Dátum: 2009. Március 23. - 13:09:12 »

Az összetömörödött ferodolpor (tudom, hogy nem ferodol már, szóval amiből a fékbetét van) szokott ilyet okozni. Levegővel is ki lehet fújni, avagy féktisztító, ahogy MNT mondja.
Hát átgumizás még odébb van, megpróbálom a féktisztítót.
És mitől recés a tárcsa felülete?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #923 Dátum: 2009. Március 23. - 17:25:16 »

Az összetömörödött ferodolpor (tudom, hogy nem ferodol már, szóval amiből a fékbetét van) szokott ilyet okozni. Levegővel is ki lehet fújni, avagy féktisztító, ahogy MNT mondja.
Hát átgumizás még odébb van, megpróbálom a féktisztítót.
És mitől recés a tárcsa felülete?
Okozhatja azt is valami idegen tárgy, de lehet nem homogén anyagú fékbetét is. Általában nem szabad csíkosan kopnia a betétnek/tárcsának. Szerintem meg válts gunikat és egyúttal nézz körül alaposan a fékeknél.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #924 Dátum: 2009. Március 24. - 20:21:56 »

Az összetömörödött ferodolpor (tudom, hogy nem ferodol már, szóval amiből a fékbetét van) szokott ilyet okozni. Levegővel is ki lehet fújni, avagy féktisztító, ahogy MNT mondja.
Hát átgumizás még odébb van, megpróbálom a féktisztítót.
És mitől recés a tárcsa felülete?
Okozhatja azt is valami idegen tárgy, de lehet nem homogén anyagú fékbetét is. Általában nem szabad csíkosan kopnia a betétnek/tárcsának. Szerintem meg válts gunikat és egyúttal nézz körül alaposan a fékeknél.
Namertmivel ma korábban értem a dolgaim végére és idegesített a dolog, hát elgurultam egy arra felkent márkás szervízbe megnézetni, hogy ez azért mégis mi?!!!
Bár a szervíz láthatólag nem volt ellátva munkával (rajtam kívül 1 db azaz egy darab autó állt  bent), mégis 40 percet kellett várni, hogy beviggyék, felemeljék az autót.
Hamar megvolt a konklúzió, a betétek alatt tele volt dzsuvával, betétanyaggal, stb. A szerelő szerint a betétekben max. 10000 km van még, puhábbak, mint a tárcsa (ezt most nem értem, gyorsabban kopnak tehát jóval puhábbnak kell lenniük) és emiatt van a recéződés. Valószínüleg egy olcsóbb / rosszabb széria került a fékeimre. Mivel a betéteket úgyis levették, gondoltam ki is cserélhetnék. Hát nem. Azt csak bejelentésre, mert időpont és alkatrészrendelés - szép szakszervíz, kopó alkatrész NINCS raktáron -
és minek most eldobni, még 10000-t mehetek vele, majd ha a kopásjelző fütyül, akkor cseréljem ki! Akkor majd a tárcsa is fain lesz. Addig kipuceválták kapott féktisztítót, nem súrlódik, de majd megint fog.
Mindezt 7000 rossz forintért.
Egyfelől megnyugodtam, hogy minden rendben, másfelől a munkafelvevő hozzáállását nem értem. Én kértem volna a cserét. Nem volt más munkájuk, 4 állásból kettőn volt autó. Ha azt mondom, hogy még 300 km-t kerll mennem és félek, kicseréli?
Nem forszíroztam, veszek betétet és kicseréltetem helyben.
De rohadjak meg, akkor sem értem, miért nem akarták javítani? Piti lóvé?!!!!!!!!!!!!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #925 Dátum: 2009. Március 24. - 20:35:33 »

Az összetömörödött ferodolpor (tudom, hogy nem ferodol már, szóval amiből a fékbetét van) szokott ilyet okozni. Levegővel is ki lehet fújni, avagy féktisztító, ahogy MNT mondja.
Hát átgumizás még odébb van, megpróbálom a féktisztítót.
És mitől recés a tárcsa felülete?
Okozhatja azt is valami idegen tárgy, de lehet nem homogén anyagú fékbetét is. Általában nem szabad csíkosan kopnia a betétnek/tárcsának. Szerintem meg válts gunikat és egyúttal nézz körül alaposan a fékeknél.
Namertmivel ma korábban értem a dolgaim végére és idegesített a dolog, hát elgurultam egy arra felkent márkás szervízbe megnézetni, hogy ez azért mégis mi?!!!
Bár a szervíz láthatólag nem volt ellátva munkával (rajtam kívül 1 db azaz egy darab autó állt  bent), mégis 40 percet kellett várni, hogy beviggyék, felemeljék az autót.
Hamar megvolt a konklúzió, a betétek alatt tele volt dzsuvával, betétanyaggal, stb. A szerelő szerint a betétekben max. 10000 km van még, puhábbak, mint a tárcsa (ezt most nem értem, gyorsabban kopnak tehát jóval puhábbnak kell lenniük) és emiatt van a recéződés. Valószínüleg egy olcsóbb / rosszabb széria került a fékeimre. Mivel a betéteket úgyis levették, gondoltam ki is cserélhetnék. Hát nem. Azt csak bejelentésre, mert időpont és alkatrészrendelés - szép szakszervíz, kopó alkatrész NINCS raktáron -
és minek most eldobni, még 10000-t mehetek vele, majd ha a kopásjelző fütyül, akkor cseréljem ki! Akkor majd a tárcsa is fain lesz. Addig kipuceválták kapott féktisztítót, nem súrlódik, de majd megint fog.
Mindezt 7000 rossz forintért.
Egyfelől megnyugodtam, hogy minden rendben, másfelől a munkafelvevő hozzáállását nem értem. Én kértem volna a cserét. Nem volt más munkájuk, 4 állásból kettőn volt autó. Ha azt mondom, hogy még 300 km-t kerll mennem és félek, kicseréli?
Nem forszíroztam, veszek betétet és kicseréltetem helyben.
De rohadjak meg, akkor sem értem, miért nem akarták javítani? Piti lóvé?!!!!!!!!!!!!

Úgy látszik megélnek a kötelező szervízperiódusok áldozataiból. Kacsint
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #926 Dátum: 2009. Március 24. - 20:39:08 »

Aha. Meddig? Mert így fognak éhen halni...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #927 Dátum: 2009. Március 24. - 20:57:12 »

Aha. Meddig? Mert így fognak éhen halni...

Nem akarják felfogni, hogyha nincs autó értékesítés, akkor nincs kötelező szervíz sem.
Akinek megszünt a gari, kerülje őket mert nagy a lenyúlás veszélye.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #928 Dátum: 2009. Március 24. - 21:29:01 »

A Gombiról beszélünk? Akkor ezek szerint majdnem összefutottunk, én is voltam ma... Mosolyog
Naplózva

Pittike
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #929 Dátum: 2009. Március 25. - 01:57:02 »

Az összetömörödött ferodolpor (tudom, hogy nem ferodol már, szóval amiből a fékbetét van) szokott ilyet okozni. Levegővel is ki lehet fújni, avagy féktisztító, ahogy MNT mondja.
Hát átgumizás még odébb van, megpróbálom a féktisztítót.
És mitől recés a tárcsa felülete?
Okozhatja azt is valami idegen tárgy, de lehet nem homogén anyagú fékbetét is. Általában nem szabad csíkosan kopnia a betétnek/tárcsának. Szerintem meg válts gunikat és egyúttal nézz körül alaposan a fékeknél.
Namertmivel ma korábban értem a dolgaim végére és idegesített a dolog, hát elgurultam egy arra felkent márkás szervízbe megnézetni, hogy ez azért mégis mi?!!!
Bár a szervíz láthatólag nem volt ellátva munkával (rajtam kívül 1 db azaz egy darab autó állt  bent), mégis 40 percet kellett várni, hogy beviggyék, felemeljék az autót.
Hamar megvolt a konklúzió, a betétek alatt tele volt dzsuvával, betétanyaggal, stb. A szerelő szerint a betétekben max. 10000 km van még, puhábbak, mint a tárcsa (ezt most nem értem, gyorsabban kopnak tehát jóval puhábbnak kell lenniük) és emiatt van a recéződés. Valószínüleg egy olcsóbb / rosszabb széria került a fékeimre. Mivel a betéteket úgyis levették, gondoltam ki is cserélhetnék. Hát nem. Azt csak bejelentésre, mert időpont és alkatrészrendelés - szép szakszervíz, kopó alkatrész NINCS raktáron -
és minek most eldobni, még 10000-t mehetek vele, majd ha a kopásjelző fütyül, akkor cseréljem ki! Akkor majd a tárcsa is fain lesz. Addig kipuceválták kapott féktisztítót, nem súrlódik, de majd megint fog.
Mindezt 7000 rossz forintért.
Egyfelől megnyugodtam, hogy minden rendben, másfelől a munkafelvevő hozzáállását nem értem. Én kértem volna a cserét. Nem volt más munkájuk, 4 állásból kettőn volt autó. Ha azt mondom, hogy még 300 km-t kerll mennem és félek, kicseréli?
Nem forszíroztam, veszek betétet és kicseréltetem helyben.
De rohadjak meg, akkor sem értem, miért nem akarták javítani? Piti lóvé?!!!!!!!!!!!!

Látod ezt felénk vidéken megcsinálták volna, ők ajánlották volna a cserét!
Naplózva

Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!