Lacetti klub fórum
2024. November 16. - 21:42:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 572398 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #900 Dátum: 2009. Március 04. - 16:26:49 »

Én még nem számoltam meg, mennyi van a kocsin, de a rajzon csak 3dob van.



40-Katalizátor
8  -Flexicső
?  -dob
11-dob
?  -dob

Az első és utolsó dobnak miért nincs száma, azt nem tudom. He
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #901 Dátum: 2009. Március 04. - 16:40:38 »

Biztos Cápa autóján ilyen "rejtett" extra van. Vagy EUR 6os a gép... Vigyorog Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #902 Dátum: 2009. Március 04. - 19:10:03 »

Mert Cápa muzikális! 2 pergő-, meg egy üstdobbal is megajándékozták, persze pluszban. Biztosan az MTV-t kikapta, és átalakították a Cettijét a szerencsésnek. Másoknak mindenféle hülye plazma TV-t szereltek be, de ő szerencsés a szuper jó dobokkal. Állítólag több dobos is hajlik affelé, hogy megszerezze Cápától ezt a különlegességet. Kérdezzétek csak meg Akidobos cartársat! Ő most írigység sárgalázban szenved, azért járt itt régen. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #903 Dátum: 2009. Március 04. - 20:30:32 »

OK, ezt benéztem. Úgy emlékeztem, hogy az első a flexicső, aztán a katalizátor, majd a három (igen! első, középső, hátsó) dob.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 04. - 20:32:18 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #904 Dátum: 2009. Március 05. - 12:16:51 »

OK, ezt benéztem. Úgy emlékeztem, hogy az első a flexicső, aztán a katalizátor, majd a három (igen! első, középső, hátsó) dob.

Hát hiába beszélek én?
Mondtam már, hogy ne vitatkozz egy taxissal!  Vigyorog Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #905 Dátum: 2009. Március 05. - 13:39:10 »

OK, ezt benéztem. Úgy emlékeztem, hogy az első a flexicső, aztán a katalizátor, majd a három (igen! első, középső, hátsó) dob.

Hát hiába beszélek én?
Mondtam már, hogy ne vitatkozz egy taxissal!  Vigyorog Vigyorog
Hát merek én? Főnökkel? Ráadásul ha taxis is?
Kérek engedélyt meghunyászkodni!  Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #906 Dátum: 2009. Március 06. - 07:30:00 »

FRÁSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahogy a céges autót vezeted?!!!! És vihetném is generálozni, mi?  Vigyorog
Alánéztem, minden rendben, kicsit sárosak vagyunk, de le fogom mosni. Lehet, hogy csak vájt fülem van és pavlovi reflexeim.
Ha meg kell hajtani, majd én.
Nincs céges autó a seggem alatt. Csak gondoltam jobbat tesz az autódnak, ha van menetszél is, mert te egy helyben állva szoktad kihuzatni a kertben. Vigyorog Puszi
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #907 Dátum: 2009. Március 06. - 20:45:42 »

FRÁSZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahogy a céges autót vezeted?!!!! És vihetném is generálozni, mi?  Vigyorog
Alánéztem, minden rendben, kicsit sárosak vagyunk, de le fogom mosni. Lehet, hogy csak vájt fülem van és pavlovi reflexeim.
Ha meg kell hajtani, majd én.
Nincs céges autó a seggem alatt. Csak gondoltam jobbat tesz az autódnak, ha van menetszél is, mert te egy helyben állva szoktad kihuzatni a kertben. Vigyorog Puszi
Hát a Zafira mi? Meg a másik?
Vagy a Lacsi hobbiautó?
Hajtom én ha lehet, csak ritkán járok Németország felé, itthon meg ugye maximum sebesség van...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #908 Dátum: 2009. Március 20. - 21:16:25 »

Nagyon nagyon lassú haladásnál valami súrlódó hang jön az első kerekek felől.
Fék? 25000 km-nél?
Gidy is hallotta, azután eltünt. itthon megint halottam. Nem rángat, nem szitál, nem cselleng.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #909 Dátum: 2009. Március 20. - 21:33:35 »

Nagyon nagyon lassú haladásnál valami súrlódó hang jön az első kerekek felől.
Fék? 25000 km-nél?
Gidy is hallotta, azután eltünt. itthon megint halottam. Nem rángat, nem szitál, nem cselleng.
Eltűnt Gidy? Hmmmm.... Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #910 Dátum: 2009. Március 20. - 21:58:28 »

Nagyon nagyon lassú haladásnál valami súrlódó hang jön az első kerekek felől.
Fék? 25000 km-nél?
Gidy is hallotta, azután eltünt. itthon megint halottam. Nem rángat, nem szitál, nem cselleng.
Eltűnt Gidy? Hmmmm.... Vigyorog

Ja, nem Gidynél van. Már majdnem itthon voltam, amikor megint hallttam. Halk, fémes surlódó zaj az első keréktől.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 21. - 09:17:14 írta cápaFeri » Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #911 Dátum: 2009. Március 21. - 10:19:51 »

Nagyon nagyon lassú haladásnál valami súrlódó hang jön az első kerekek felől.
Fék? 25000 km-nél?
Gidy is hallotta, azután eltünt. itthon megint halottam. Nem rángat, nem szitál, nem cselleng.
Eltűnt Gidy? Hmmmm.... Vigyorog

Ja, nem Gidynél van. Már majdnem itthon voltam, amikor megint hallttam. Halk, fémes surlódó zaj az első keréktől.
Ilyen nekem is van, de csak ha hideg az autó.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #912 Dátum: 2009. Március 21. - 14:18:16 »

Nagyon nagyon lassú haladásnál valami súrlódó hang jön az első kerekek felől.
Fék? 25000 km-nél?
Gidy is hallotta, azután eltünt. itthon megint halottam. Nem rángat, nem szitál, nem cselleng.
Eltűnt Gidy? Hmmmm.... Vigyorog
Előkerültem! Kacsint A hang meg hol van, hol nincs, mesebeli surlódás... Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #913 Dátum: 2009. Március 22. - 10:56:12 »

Hali!

Hát az fék szokott lenni, bár a 25.000 km-nél elég extrém lenne. Egy keréklevételt szerintem megér a kérdés tisztázása.

Nekünk mondjuk legkorábban 55.000 km-nél kellett elsőt cserélni, 60 ezret általában kibír. Amit 55 ezernél beleraktak (gyárit) az eddig 70 ezret futott, múltkor néztem a vastagságát, kis túlzással olyan mint az új van vagy 6 mm vastag. Nem akartam hinni a szememnek. (De muszáj volt)

42 ezernél még az automatában sem csereérett az első, pedig az közismerten fékgyilkos. Szóval nemtom.
Naplózva

Pittike
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #914 Dátum: 2009. Március 22. - 14:23:15 »

Hali!

Hát az fék szokott lenni, bár a 25.000 km-nél elég extrém lenne. Egy keréklevételt szerintem megér a kérdés tisztázása.

Nekünk mondjuk legkorábban 55.000 km-nél kellett elsőt cserélni, 60 ezret általában kibír. Amit 55 ezernél beleraktak (gyárit) az eddig 70 ezret futott, múltkor néztem a vastagságát, kis túlzással olyan mint az új van vagy 6 mm vastag. Nem akartam hinni a szememnek. (De muszáj volt)

42 ezernél még az automatában sem csereérett az első, pedig az közismerten fékgyilkos. Szóval nemtom.

A fékekkel kapcsolatban a negatív rekord 28000 Km első fék vas a vason az autó a KBT- sorozatú-ból a hátsó ugyan ezen az autón 45000km, az ellen példa 105000 km első fék betét csere.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!