Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 03:45:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 575984 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #780 Dátum: 2009. Január 09. - 19:17:25 »

Azt hiszem eljött az idő arra, hogy közétek csapjak, pimasz fiúk! Valószínűleg onnan eredt a tévedésem, ami az egyszerre müködést illeti, hogy amikor hátranéztem, vagy a tükröt néztem, akkor mosta a hátsó szélvédőt, mire előre tekintettem, akkor meg az elsőt mosta, szóval nem kizárt, hogy a jobb kezem közben hol nyomott, hol húzott, mert egy öreg rókának már nem kell koncentrálnia arra, hogy mit csinál, mert az megy automatikusan, mert rutin az van, csak cavintonból van kevés! Kacsint Jani, és Meatloaf legközelebb nem kaptok cukrot a kávéba, cappuccinot meg egyáltalán nem kaptok büntetésből kifolyólag. Kacsint
Valószínű,hogy a kezed gyorsabban jár,mint a derekad. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #781 Dátum: 2009. Január 09. - 19:36:02 »

Már a 94-es corsámban is egy motor volt és abban is a kar különböző irányba nyomásával lehetett irányt váltani, hogy előre, vagy hátra menjen. Szerintem így van itt is, csak nem értem, hogy akkor miért írja a cd, hogy külön motorja van....hmmm Apu! Bontsd le holnap a kerékjárati doblemezt és végy tanúbizonyságot megnyugvásunkra! Patentokra vigyázni, hideg van!  Kacsint Vigyorog

A HB és SW ablakmosó tartályán 2 db motor van, mi már nem egyet szedtünk szét, Gidy ezért ne bontsd meg az autód! Kacsint
Érdekes,hogyha két motor van,akkor miért nem lehet egyszerre használni a kettőt? He
A kapcsoló miatt! Brumm! Egyszerre nem tolhatod, és húzhatod! De ettől még két motoros! Ejnye Tibor, kezdesz Jani lenni! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #782 Dátum: 2009. Január 10. - 12:07:35 »

Köszi Sebijoe! Nem akartok Budapesten is nyitni boltot, szervizt? He Kaposvár jó messze van- sajnos. De jó tudni, hogy adott esetben számíthatunk Rád, és Sebikére is, köszönjük előre is. Kacsint Vigyorog
Én mostanában pont arra gondoltam, hogy ha Sebiék elvállalnák, akkor hozzájuk vinném a lacsit 60000-es szervizre. Nekem megérné, hogy olyan ember nyúljon az autómhoz, aki már ezen nőtt fel és tudja mi hogyan-hogy működik és mi micsoda. Szerintem. Vagy csinálhatnánk náluk egy hetes talit szervizeléssel egybekötve.  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #783 Dátum: 2009. Január 10. - 12:58:18 »

Köszi Sebijoe! Nem akartok Budapesten is nyitni boltot, szervizt? He Kaposvár jó messze van- sajnos. De jó tudni, hogy adott esetben számíthatunk Rád, és Sebikére is, köszönjük előre is. Kacsint Vigyorog
Én mostanában pont arra gondoltam, hogy ha Sebiék elvállalnák, akkor hozzájuk vinném a lacsit 60000-es szervizre. Nekem megérné, hogy olyan ember nyúljon az autómhoz, aki már ezen nőtt fel és tudja mi hogyan-hogy működik és mi micsoda. Szerintem. Vagy csinálhatnánk náluk egy hetes talit szervizeléssel egybekötve.  Vigyorog
Az biztos, hogy nem lenne rossz bolt ilyen márkaszervíz-árak mellett egy profi kis műhelyt nyitni! Gari utáni időkben érdekes lehet!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #784 Dátum: 2009. Január 10. - 13:17:10 »

Köszi Sebijoe! Nem akartok Budapesten is nyitni boltot, szervizt? He Kaposvár jó messze van- sajnos. De jó tudni, hogy adott esetben számíthatunk Rád, és Sebikére is, köszönjük előre is. Kacsint Vigyorog
Én mostanában pont arra gondoltam, hogy ha Sebiék elvállalnák, akkor hozzájuk vinném a lacsit 60000-es szervizre. Nekem megérné, hogy olyan ember nyúljon az autómhoz, aki már ezen nőtt fel és tudja mi hogyan-hogy működik és mi micsoda. Szerintem. Vagy csinálhatnánk náluk egy hetes talit szervizeléssel egybekötve.  Vigyorog
Az biztos, hogy nem lenne rossz bolt ilyen márkaszervíz-árak mellett egy profi kis műhelyt nyitni! Gari utáni időkben érdekes lehet!

Nem zárkózunk ilyen lehetőségektől sem, van egy csáposemelős lejárólapozott műhelyünk és a szervízanyagok a polcon otthon. A továbbiak egyeztetés kérdése.
Naplózva
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #785 Dátum: 2009. Január 10. - 13:33:41 »

Már a 94-es corsámban is egy motor volt és abban is a kar különböző irányba nyomásával lehetett irányt váltani, hogy előre, vagy hátra menjen. Szerintem így van itt is, csak nem értem, hogy akkor miért írja a cd, hogy külön motorja van....hmmm Apu! Bontsd le holnap a kerékjárati doblemezt és végy tanubizonyságot megnyugvásunkra! Patentokra vigyázni, hideg van!  Kacsint Vigyorog

A HB és SW ablakmosó tartályám2 db motor van, mi már nem eggyet szedtünk szét, Gidy ezért ne bontsd meg az autód! Kacsint

Felűl kell bírálnom saját magam mert rosszúl emlékeztem, a Lacsi ablakmosó tartályán 1 motor, a régebbi típusokon (Lanos, Matíz) van kettő!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #786 Dátum: 2009. Január 11. - 01:14:21 »

Már a 94-es corsámban is egy motor volt és abban is a kar különböző irányba nyomásával lehetett irányt váltani, hogy előre, vagy hátra menjen. Szerintem így van itt is, csak nem értem, hogy akkor miért írja a cd, hogy külön motorja van....hmmm Apu! Bontsd le holnap a kerékjárati doblemezt és végy tanubizonyságot megnyugvásunkra! Patentokra vigyázni, hideg van!  Kacsint Vigyorog

A HB és SW ablakmosó tartályám2 db motor van, mi már nem eggyet szedtünk szét, Gidy ezért ne bontsd meg az autód! Kacsint

Felűl kell bírálnom saját magam mert rosszúl emlékeztem, a Lacsi ablakmosó tartályán 1 motor, a régebbi típusokon (Lanos, Matíz) van kettő!
Naugyehogyugye? Vigyorog Vigyorog Vigyorog Az öreg cápának még jó a szimata! Pedig még nem is látta közelről cettije azon részét... Kacsint Vigyorog

Ami a műhelyt illeti: célszerszámok, kódkiolvasó? Ez utóbbira elég gyakran lenne szükség...sajnos.
Szerintem csak pénz és akarat kérdése, mert a szakmai tudás jobbára már megvan nem? Biztos sokan lennénk, akik gari után nem akarnák márkaszervízbe vinni és félkontár munkáért egy vagyont otthagyni, avagy olyan általános szervízben javíttatni, ahol csak minden 25. autó lacsi és azzal a problémával, vagy szervizelendő dologgal akkor találkoznak először. De ne menjünk ennyire messze. Elég, ha csak arra gondolunk, hogy nem mindenkinek van alkalmas feljárója és affinítása ahhoz, hogy egy sima olajcserét megejtsen a gépen. Nem márkaszervízes árért szerintem lenne kereslet erre a munkára.
Gondolkozzunk el klubtársak, hátha ki lehet ebből sütni valami jót! Egyúttal ebben a topicban ezt a témát be is kéne fejezni. Ha igény lenen rá, kereshetnénk neki helyet.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #787 Dátum: 2009. Január 11. - 10:04:05 »

Már a 94-es corsámban is egy motor volt és abban is a kar különböző irányba nyomásával lehetett irányt váltani, hogy előre, vagy hátra menjen. Szerintem így van itt is, csak nem értem, hogy akkor miért írja a cd, hogy külön motorja van....hmmm Apu! Bontsd le holnap a kerékjárati doblemezt és végy tanubizonyságot megnyugvásunkra! Patentokra vigyázni, hideg van!  Kacsint Vigyorog

A HB és SW ablakmosó tartályám2 db motor van, mi már nem eggyet szedtünk szét, Gidy ezért ne bontsd meg az autód! Kacsint

Felűl kell bírálnom saját magam mert rosszúl emlékeztem, a Lacsi ablakmosó tartályán 1 motor, a régebbi típusokon (Lanos, Matíz) van kettő!
Naugyehogyugye? Vigyorog Vigyorog Vigyorog Az öreg cápának még jó a szimata! Pedig még nem is látta közelről cettije azon részét... Kacsint Vigyorog

Ami a műhelyt illeti: célszerszámok, kódkiolvasó? Ez utóbbira elég gyakran lenne szükség...sajnos.
Szerintem csak pénz és akarat kérdése, mert a szakmai tudás jobbára már megvan nem? Biztos sokan lennénk, akik gari után nem akarnák márkaszervízbe vinni és félkontár munkáért egy vagyont otthagyni, avagy olyan általános szervízben javíttatni, ahol csak minden 25. autó lacsi és azzal a problémával, vagy szervizelendő dologgal akkor találkoznak először. De ne menjünk ennyire messze. Elég, ha csak arra gondolunk, hogy nem mindenkinek van alkalmas feljárója és affinítása ahhoz, hogy egy sima olajcserét megejtsen a gépen. Nem márkaszervízes árért szerintem lenne kereslet erre a munkára.
Gondolkozzunk el klubtársak, hátha ki lehet ebből sütni valami jót! Egyúttal ebben a topicban ezt a témát be is kéne fejezni. Ha igény lenen rá, kereshetnénk neki helyet.

Igény volna rá,csak hát a távolság...
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #788 Dátum: 2009. Január 11. - 11:33:55 »

Már a 94-es corsámban is egy motor volt és abban is a kar különböző irányba nyomásával lehetett irányt váltani, hogy előre, vagy hátra menjen. Szerintem így van itt is, csak nem értem, hogy akkor miért írja a cd, hogy külön motorja van....hmmm Apu! Bontsd le holnap a kerékjárati doblemezt és végy tanubizonyságot megnyugvásunkra! Patentokra vigyázni, hideg van!  Kacsint Vigyorog

A HB és SW ablakmosó tartályám2 db motor van, mi már nem eggyet szedtünk szét, Gidy ezért ne bontsd meg az autód! Kacsint

Felűl kell bírálnom saját magam mert rosszúl emlékeztem, a Lacsi ablakmosó tartályán 1 motor, a régebbi típusokon (Lanos, Matíz) van kettő!
Naugyehogyugye? Vigyorog Vigyorog Vigyorog Az öreg cápának még jó a szimata! Pedig még nem is látta közelről cettije azon részét... Kacsint Vigyorog

Ami a műhelyt illeti: célszerszámok, kódkiolvasó? Ez utóbbira elég gyakran lenne szükség...sajnos.
Szerintem csak pénz és akarat kérdése, mert a szakmai tudás jobbára már megvan nem? Biztos sokan lennénk, akik gari után nem akarnák márkaszervízbe vinni és félkontár munkáért egy vagyont otthagyni, avagy olyan általános szervízben javíttatni, ahol csak minden 25. autó lacsi és azzal a problémával, vagy szervizelendő dologgal akkor találkoznak először. De ne menjünk ennyire messze. Elég, ha csak arra gondolunk, hogy nem mindenkinek van alkalmas feljárója és affinítása ahhoz, hogy egy sima olajcserét megejtsen a gépen. Nem márkaszervízes árért szerintem lenne kereslet erre a munkára.
Gondolkozzunk el klubtársak, hátha ki lehet ebből sütni valami jót! Egyúttal ebben a topicban ezt a témát be is kéne fejezni. Ha igény lenen rá, kereshetnénk neki helyet.

Igény volna rá,csak hát a távolság...

Ha költségben megéri és egy márkaszervizes szakember a saját műhelyében a hibakód kiolvasás-törlés megoldásával, akkor szerintem a távolság a legkevesebb, főleg ha egy talival összekötve!
« Utoljára szerkesztve: 2009. Január 11. - 11:40:26 írta sebijoe » Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #789 Dátum: 2009. Január 11. - 13:34:27 »

Tapasztalt már valaki olyat, hogy a páramentesítés automatikusan bekapcsol? Pár napja történt, hogy menet közben észrevettem hogy bekapcsolt (elkezdett világítani a gombja), de én hozzá sem nyúltam. Kikapcsoltam, majd kis idő elteltével ismét bekapcsolt. Ezt még 1szer eljátszotta, aztán abbahagyta. Na ez miért lehet? Normális? Klíma AUTO állásban volt 25 fokra állítva, esőérzékelő nem volt aktív.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #790 Dátum: 2009. Január 11. - 13:47:39 »

Tapasztalt már valaki olyat, hogy a páramentesítés automatikusan bekapcsol? Pár napja történt, hogy menet közben észrevettem hogy bekapcsolt (elkezdett világítani a gombja), de én hozzá sem nyúltam. Kikapcsoltam, majd kis idő elteltével ismét bekapcsolt. Ezt még 1szer eljátszotta, aztán abbahagyta. Na ez miért lehet? Normális? Klíma AUTO állásban volt 25 fokra állítva, esőérzékelő nem volt aktív.
Nyilván ezért automata! Ő szabályozza magát, mikor, mit, mennyire, hová, stb. Platinum, és Elit plusznál van digit klima! Ezért drágább is.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #791 Dátum: 2009. Január 11. - 14:11:06 »

Köszi Sebijoe! Nem akartok Budapesten is nyitni boltot, szervizt? He Kaposvár jó messze van- sajnos. De jó tudni, hogy adott esetben számíthatunk Rád, és Sebikére is, köszönjük előre is. Kacsint Vigyorog
Én mostanában pont arra gondoltam, hogy ha Sebiék elvállalnák, akkor hozzájuk vinném a lacsit 60000-es szervizre. Nekem megérné, hogy olyan ember nyúljon az autómhoz, aki már ezen nőtt fel és tudja mi hogyan-hogy működik és mi micsoda. Szerintem. Vagy csinálhatnánk náluk egy hetes talit szervizeléssel egybekötve.  Vigyorog
Az biztos, hogy nem lenne rossz bolt ilyen márkaszervíz-árak mellett egy profi kis műhelyt nyitni! Gari utáni időkben érdekes lehet!

Nem zárkózunk ilyen lehetőségektől sem, van egy csáposemelős lejárólapozott műhelyünk és a szervízanyagok a polcon otthon. A továbbiak egyeztetés kérdése.
Nekem tavasszal lesz esedékes a dolog, úgyis szeretek kirándulni, ha van rá időm. Mostanában annyi volt a meló, hogy még városban is keveset mentem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #792 Dátum: 2009. Január 11. - 18:17:12 »

Tapasztalt már valaki olyat, hogy a páramentesítés automatikusan bekapcsol? Pár napja történt, hogy menet közben észrevettem hogy bekapcsolt (elkezdett világítani a gombja), de én hozzá sem nyúltam. Kikapcsoltam, majd kis idő elteltével ismét bekapcsolt. Ezt még 1szer eljátszotta, aztán abbahagyta. Na ez miért lehet? Normális? Klíma AUTO állásban volt 25 fokra állítva, esőérzékelő nem volt aktív.
Nyilván ezért automata! Ő szabályozza magát, mikor, mit, mennyire, hová, stb. Platinum, és Elit plusznál van digit klima! Ezért drágább is.
Na igen, de eddig ilyet még nem csinált. A klíma be-bekapcsolt önmagától, ha érzékelte, hogy aktív az esőérzékelő, de a páramentesítés még soha.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #793 Dátum: 2009. Január 12. - 11:55:57 »

Már a 94-es corsámban is egy motor volt és abban is a kar különböző irányba nyomásával lehetett irányt váltani, hogy előre, vagy hátra menjen. Szerintem így van itt is, csak nem értem, hogy akkor miért írja a cd, hogy külön motorja van....hmmm Apu! Bontsd le holnap a kerékjárati doblemezt és végy tanubizonyságot megnyugvásunkra! Patentokra vigyázni, hideg van!  Kacsint Vigyorog

A HB és SW ablakmosó tartályám2 db motor van, mi már nem eggyet szedtünk szét, Gidy ezért ne bontsd meg az autód! Kacsint
Nem lehet, hogy azok régebbi évjáratból valóak voltak?
Mert:
1. Nekem is azt mondták a szervizben annak idején, hogy 1 motor van, és polaritásból/forgásirányból dől el, hogy előre v. hátra nyom. (Mondjuk ez még nem egy nagy érv, de: )
2. Ha két külön motor lenne, akkor az első mosó működtetésekor miért csöpögne a hátsó? (nekem is ezt csinálja)
Erre csak akkor van esély, ha egy motor van, és szelepekkel (vagy valami hasonló hatást eredményező trükkel) oldja meg a cső "kiválasztását".

Ja, és a kerékjárati (műanyag) "lemezeken" nincs patent.  Kacsint
Csavaros a rögzítésük (legjobb emlékeim szerint  ).
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #794 Dátum: 2009. Január 12. - 12:00:29 »

Már a 94-es corsámban is egy motor volt és abban is a kar különböző irányba nyomásával lehetett irányt váltani, hogy előre, vagy hátra menjen. Szerintem így van itt is, csak nem értem, hogy akkor miért írja a cd, hogy külön motorja van....hmmm Apu! Bontsd le holnap a kerékjárati doblemezt és végy tanubizonyságot megnyugvásunkra! Patentokra vigyázni, hideg van!  Kacsint Vigyorog

A HB és SW ablakmosó tartályám2 db motor van, mi már nem eggyet szedtünk szét, Gidy ezért ne bontsd meg az autód! Kacsint
Nem lehet, hogy azok régebbi évjáratból valóak voltak?
Mert:
1. Nekem is azt mondták a szervizben annak idején, hogy 1 motor van, és polaritásból/forgásirányból dől el, hogy előre v. hátra nyom. (Mondjuk ez még nem egy nagy érv, de: )
2. Ha két külön motor lenne, akkor az első mosó működtetésekor miért csöpögne a hátsó? (nekem is ezt csinálja)
Erre csak akkor van esély, ha egy motor van, és szelepekkel (vagy valami hasonló hatást eredményező trükkel) oldja meg a cső "kiválasztását".

Ja, és a kerékjárati (műanyag) "lemezeken" nincs patent.  Kacsint
Csavaros a rögzítésük (legjobb emlékeim szerint  ).

(Na tessék, így jár az, aki elmarad az olvasásban. Ez a kérdés is megoldódott már.  Zavart)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!